Напевно, так і повинно бути.
Нам потрібно зачекати, поки наша команда розгляду скарг перевірить усе, що ви надіслали, а потім ваш спеціаліст із розгляду скарг спробує зв’язатися з казино. Час завжди залежить від конкретного випадку. Кожен різний, знаєте.
Будь ласка, запасіться терпінням, і найближчим часом ви отримаєте інформацію про подальші дії. Зверніть увагу на таймер, оскільки щодня надходить багато скарг, і нашій команді доводиться розглядати кожну з них.🙏
It surely should be like that, indeed.
We'll need to wait now for our complaint team to check everything you have sent, and then your complaint resolver will try to get in touch with the casino. The times always depend on the case. Every one is different, you know.
Please be patient, and you will soon be informed about next steps. Just mind the timer, as we experience a lot of complaints coming in every day and our team has to deal with every and each of them.🙏
Автоматичний переклад.