ФорумКазиноmr.play Casino - загальне обговорення

mr.play Casino - загальне обговорення

1 рік тому від stevetemple8888
|
2255 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити mr.play Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Чи можете ви, хлопці, ближче подивитися на цей сайт? Я збираюся подати скаргу, але хочу зачекати ще кілька тижнів. Перевірте Trustpilot, подивіться, що говорять люди. Мені здається, що людині потрібно знати, що відбувається. Цей сайт неправильний. У мене зараз там багато готівки

Автоматичний переклад.
stevetemple8888
1 рік тому

Вітаю, stevetemple8888 , чи можу я люб’язно попросити надіслати мені ваше ім’я користувача Mr.Play Casino для подальшого дослідження з нашого боку?

Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повернуся до вас через кілька днів і хочу подивитися, як це буде. Я ціную швидку відповідь, але я можу навіть увійти прямо зараз. Відгуки, які ви маєте, — це сторінки за сторінками відгуків однієї зірки в двох різних місцях. Я хочу дати додатковий час, щоб побачити, чи отримаю мені гроші без цілеспрямованого розслідування. Деякий час я лояльно граю з myplay, у мене не було проблем, але я не намагався вивести гроші. Подивіться самі огляди пілотного тесту. І ваш сайт сьогодні навіть не завантажувався цілий день. Процес перевірки був кошмаром. Мені не подобається, коли мене змушують почувати себе злочинцем. Я розумію, що у вас є робота, яка невелика ймовірність відмивання чи чогось іншого, але, здається, це небагато. Я зв'яжусь через кілька днів. І ще раз я ціную вашу турботу, просто сподіваюся, що вона щира. Я повернуся в четвер, щоб продовжити цю розмову, дати трохи часу, щоб побачити, як це буде відбуватися, але наче зараз я не міг увійти протягом 18 годин, сайт навіть не завантажується, можливо, я можу це пояснити прямо зараз ? Спасибі

Автоматичний переклад.
mr.play Casino
1 рік тому

Вибачте, я не відповів у належному місці, я впевнений, що ви побачите це нижче

Автоматичний переклад.
stevetemple8888
1 рік тому

Дякуємо за вашу лояльність і ваші пропозиції. Однак найкращий спосіб для мене допомогти – мати ваше ім’я користувача Mr.Play Casino та зрозуміти всю картину.

Ще раз наперед дякую.

Автоматичний переклад.
mr.play Casino
1 рік тому

Так, я повернуся за кілька днів, щоб поділитися з вами інформацією. Ви повинні розуміти, що я хочу побачити, чи це правильно обробляється самостійно без залучення стороннього сайту. Як власник бізнесу я сам знаю, що означає забезпечити якісне обслуговування клієнтів і як відгуки можуть принести або зламати компанії. Якщо мої проблеми будуть вирішені протягом двох днів, я все одно повернуся й обов’язково повідомлю вам, що мені виплачено належним чином. Якщо це 48 годин, це має бути 48 годин, не потрібно скаржитися на такі сайти, щоб привернути увагу. Є багато людей, незадоволених вашим mrplay, і більшість говорять те саме. Що ви, хлопці, не платите. Я сподіваюся, що вони помиляються, особливо щодо 7k готівки та більше на балансі. Поговоріть з вами в середу. Сподіваюся, що ваш сайт завантажиться, тож я зможу поговорити зі службою підтримки клієнтів, щоб надати більше інформації в середу. Спасибі

Автоматичний переклад.
stevetemple8888
1 рік тому

Дуже добре, я вважаю, що наша команда прагне відповісти найкращим чином у межах часу. Сказавши це, якщо ви хочете, щоб я також спробував розглянути це зі свого боку і, можливо, прискорив процес, мені знову знадобиться ваше ім’я користувача Mr.Play.

Гарного дня.

Автоматичний переклад.
mr.play Casino
1 рік тому

Привіт,

У мене таке відчуття, що ви представник казино. Це добре, що ви намагаєтесь допомогти гравцеві, але я також відчуваю, що ви ще не зовсім знайомі з форумом та його функціями. Усе гаразд, я тут, щоб допомогти вам. 🙂

Цей форум не підтримує особисті повідомлення , тому було б добре, якщо ви повідомите гравцеві, на яку адресу електронної пошти він має надсилати вам свої облікові дані .

Іншим моментом є те, що ваш обліковий запис має бути вручну синхронізовано з брендом/брендами, які ви хочете тут представити, зверніть увагу на правила:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Серед іншого:

2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача (або адресу електронної пошти) на forum(at)casino.guru. Тоді ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино.

Не соромтеся зв’язуватися зі мною за адресою radka@casino.guru

Якщо вам потрібна додаткова допомога, просто вкажіть це в електронному листі 🙂

Будьте здорові!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
stevetemple8888
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що проблему вирішено, а виведення готівки врегульовано.

Вибачте за будь-які незручності.

Гарного дня.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого