1 рік тому
Тут ви можете обговорити mr.play Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи можете ви, хлопці, ближче подивитися на цей сайт? Я збираюся подати скаргу, але хочу зачекати ще кілька тижнів. Перевірте Trustpilot, подивіться, що говорять люди. Мені здається, що людині потрібно знати, що відбувається. Цей сайт неправильний. У мене зараз там багато готівки
Can u guys take a closer look at this site? I'm going to be submitting a complaint but I wanna wait a few more weeks. Check out trustpilot see what people are saying I feel like ppl need to kno what's going on. This site isn't right. I've got alot of cash sitting in there right now
Вітаю, stevetemple8888 , чи можу я люб’язно попросити надіслати мені ваше ім’я користувача Mr.Play Casino для подальшого дослідження з нашого боку?
Заздалегідь спасибі.
Hello stevetemple8888, may I kindly ask to send me your Mr.Play Casino username for further investigation on our side?
Thanks in advance.
Я повернуся до вас через кілька днів і хочу подивитися, як це буде. Я ціную швидку відповідь, але я можу навіть увійти прямо зараз. Відгуки, які ви маєте, — це сторінки за сторінками відгуків однієї зірки в двох різних місцях. Я хочу дати додатковий час, щоб побачити, чи отримаю мені гроші без цілеспрямованого розслідування. Деякий час я лояльно граю з myplay, у мене не було проблем, але я не намагався вивести гроші. Подивіться самі огляди пілотного тесту. І ваш сайт сьогодні навіть не завантажувався цілий день. Процес перевірки був кошмаром. Мені не подобається, коли мене змушують почувати себе злочинцем. Я розумію, що у вас є робота, яка невелика ймовірність відмивання чи чогось іншого, але, здається, це небагато. Я зв'яжусь через кілька днів. І ще раз я ціную вашу турботу, просто сподіваюся, що вона щира. Я повернуся в четвер, щоб продовжити цю розмову, дати трохи часу, щоб побачити, як це буде відбуватися, але наче зараз я не міг увійти протягом 18 годин, сайт навіть не завантажується, можливо, я можу це пояснити прямо зараз ? Спасибі
I'll get back to you in a few more days I wanna see how this plays out . I do appreciate the quick response but I can even log in right now. The reviews u guys have are pages upon pages of one star reviews on two different places. I wanna give some extra time to see if I get paid out without a targeted investigation. I been playing loyally with myplay for awhile now I haven't had issues but haven't tried to cash out. Go look at the trust pilot reviews yourself. And your site wouldn't even load all day today your verification process has been a nightmare . I dont like being made to feel like I'm a criminal. I understand u have a job to do on the slight chance there laundering or something else going on but it seems to be a little much. I'll be in touch in a few days. And again I do appreciate your concern I just hope it's genuine. I'll be back Thursday to continue this conversation give some extra time to see how this plays out but as if right now I haven't been able to log in for 18 hrs site won't even load maybe I can explain that right now ? Thanks
Вибачте, я не відповів у належному місці, я впевнений, що ви побачите це нижче
Sorry didn't reply in proper spot I'm sure u will see it below
Дякуємо за вашу лояльність і ваші пропозиції. Однак найкращий спосіб для мене допомогти – мати ваше ім’я користувача Mr.Play Casino та зрозуміти всю картину.
Ще раз наперед дякую.
Thank you for your loyalty and your suggestions. However, the best way for me to help is having your Mr.Play Casino username and understand the whole picture.
Once again thanks in advance.
Так, я повернуся за кілька днів, щоб поділитися з вами інформацією. Ви повинні розуміти, що я хочу побачити, чи це правильно обробляється самостійно без залучення стороннього сайту. Як власник бізнесу я сам знаю, що означає забезпечити якісне обслуговування клієнтів і як відгуки можуть принести або зламати компанії. Якщо мої проблеми будуть вирішені протягом двох днів, я все одно повернуся й обов’язково повідомлю вам, що мені виплачено належним чином. Якщо це 48 годин, це має бути 48 годин, не потрібно скаржитися на такі сайти, щоб привернути увагу. Є багато людей, незадоволених вашим mrplay, і більшість говорять те саме. Що ви, хлопці, не платите. Я сподіваюся, що вони помиляються, особливо щодо 7k готівки та більше на балансі. Поговоріть з вами в середу. Сподіваюся, що ваш сайт завантажиться, тож я зможу поговорити зі службою підтримки клієнтів, щоб надати більше інформації в середу. Спасибі
Yes I will be back in a few days to share the information with you. U have to understand I want to see if this gets handled properly on its own without a third party site being involved. As a business owner myself I kno what it entails to provide good customer service and how reviews can make or break companies. If my issues get resolved within the two day time span I'll still return and make sure to tell you I was paid out properly. If it's 48 hours it should be 48 hours shouldnt need to complain on sites like this to grab attention . There's alot of unhappy people with your mrplay and the majority are saying the same thing. That you guys don't pay. I hope they are wrong especially with 7k cash out and more in balance . Speak with u Wednesday . Hoping your site loads so I can speak with customer service to provide more info Wednesday . Thanks
Дуже добре, я вважаю, що наша команда прагне відповісти найкращим чином у межах часу. Сказавши це, якщо ви хочете, щоб я також спробував розглянути це зі свого боку і, можливо, прискорив процес, мені знову знадобиться ваше ім’я користувача Mr.Play.
Гарного дня.
Very well, I believe our team is looking to reply on the best way within the time frame. Having said that, if you would like me to try and look into this from my end as well and perhaps speed up the process I would again need your Mr.Play Username.
Have a nice day.
Привіт,
У мене таке відчуття, що ви представник казино. Це добре, що ви намагаєтесь допомогти гравцеві, але я також відчуваю, що ви ще не зовсім знайомі з форумом та його функціями. Усе гаразд, я тут, щоб допомогти вам. 🙂
Цей форум не підтримує особисті повідомлення , тому було б добре, якщо ви повідомите гравцеві, на яку адресу електронної пошти він має надсилати вам свої облікові дані .
Іншим моментом є те, що ваш обліковий запис має бути вручну синхронізовано з брендом/брендами, які ви хочете тут представити, зверніть увагу на правила:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Серед іншого:
2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача (або адресу електронної пошти) на forum(at)casino.guru. Тоді ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино.
Не соромтеся зв’язуватися зі мною за адресою radka@casino.guru
Якщо вам потрібна додаткова допомога, просто вкажіть це в електронному листі 🙂
Будьте здорові!
Hello there,
I get the feeling that you are the casino representative. That's good that you try to help out the player, but I also feel that you are not quite familiar with the forum and its feature yet. That's all right, I'm here to help you. 🙂
This forum doesn't support personal messages, so it would be good if you advise the player on which email address they are supposed to send you their credentials, please.
Another point is that your account has to be manually synced with the brand/brands you wish to represent here, please mind the rules:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Among the rest:
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to forum(at)casino.guru. Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Feel free to contact me at radka@casino.guru
If you need further help, just mention that in the email, please 🙂
Stay well!
Привіт,
Я вважаю, що проблему вирішено, а виведення готівки врегульовано.
Вибачте за будь-які незручності.
Гарного дня.
Hi,
I believe the issue has been sorted, and the cash out settled.
Apologize for any inconvenient.
Have a good day.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.