ФорумКазиноMr Fortune Casino - загальне обговорення

Mr Fortune Casino - загальне обговорення

1 рік тому від masekanebeauty
|
3859 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Mr Fortune Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Доброго дня, я щойно приєднався до казино Mr Fortune і виграв бонус у розмірі R120. Я грав і виграв, щоб зняти гроші, я повинен зробити депозит... Будь-хто, хто користувався цим казино, поясніть мені, це шахрайство чи законно?


Автоматичний переклад.
masekanebeauty
1 рік тому

Привіт,

Насправді є щонайменше дві основні причини такого депозиту. Один прив'язаний до бонусів. Деякі бездепозитні бонуси вимагають, щоб ви внесли депозит, щоб розпочати процес ставок або мати можливість зняти виграш.

По суті, суть полягає в тому, щоб підтвердити бажаний метод депозиту, щоб ви могли використовувати його для зняття коштів, і це частина процесу перевірки:

«Гравцям, як правило , дозволяється використовувати тільки способи оплати, які використовуються на їх власне ім’я , наприклад, власний банківський рахунок, власну кредитну або дебетову картку, власний обліковий запис в інтернет-гаманці тощо. Це одне з найпоширеніших правил гри в Інтернеті казино, які використовуються для дотримання правил боротьби з відмиванням грошей (AML) і запобігання шахрайству».

Казино має переконатися, що ви бажаєте використовувати цей метод для зняття коштів, і для синхронізації бажаного методу з вашим обліковим записом запитується депозит.

Для вас це має сенс, будь ласка? 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Подивіться, я отримав безкоштовні обертання від казино Mr Fortune

Я грав і зібрав загалом 209,00 реалів

Цю суму було зараховано на мій рахунок у казино для ігрових автоматів, мені довелося б виконати 25-кратний ролловер

Для мене все пройшло ідеально, щоб виконати цей ролловер, мені пощастило в іграх, які я вибрав, або ігри дійсно хотіли заплатити, оскільки я грав 2 дні та дві ночі майже без перерви.

Я завершив ролловер, і наприкінці всього у мене залишився баланс 510,00 реалів.

Я зробив запит на зняття 300,00 реалів 22.10.2023, приблизно об 23:00

До сьогоднішнього дня я не отримав цю суму на свій банківський рахунок, оскільки я вже підтвердив свій рахунок у казино, надіслав свої особисті документи для перевірки, зробив перший депозит на свій рахунок, виконав вимоги щодо ставок на свій бонусний баланс, який я виграв з безкоштовними обертаннями я робив усе, як вимагалося в пунктах казино.

Я кілька разів намагався зв’язатися зі службою підтримки казино як через чат, так і електронною поштою.

Жодного разу я не отримав відповіді з цього приводу, щоб вони повідомили мене про статус мого запиту на зняття коштів, а також повідомили, чи були прийняті мої документи для перевірки мого облікового запису.

Я чекаю і сподіваюся, що казино є надійним і чесним, оскільки буде прикро, якщо воно не зосередиться.

Мені дуже сподобалася платформа Mr Fortune і різноманітність ігор.

На даний момент я шкодую лише про те, що вони не спілкуються з клієнтами як електронною поштою, так і в чаті, оскільки вони жодним чином не відповідають на повідомлення, які ми надсилаємо електронною поштою чи чатом.

Автоматичний переклад.
EduOliveira
1 рік тому

Це незручно, але я б сказав, що ще зарано серйозно хвилюватися.

Незважаючи на те, що я розумію, що незручно, коли вас ігнорують і залишають із страхом за виграш, це може бути досить поширеним поясненням, як, наприклад, занадто мало працівників. На цьому етапі я пропоную набратися терпіння принаймні до обіду понеділка.

Будь ласка, дайте мені знати, коли щось зміниться.




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, доброго дня всім?

Що ж, я повернувся сюди, щоб поговорити про свою першу публікацію про подію, яка сталася зі мною в казино Mr Fortune.

У своєму попередньому дописі я сказав, що грав у казино Mr Fortune, використовуючи безкоштовні обертання, які саме казино надало мені в моєму обліковому записі казино.

Отже, я відповідав вимогам щодо ставок щодо вартості бонусних грошей, які я зібрав за допомогою цих спінів, я зробив запит на зняття коштів близько 3 днів тому, і до того моменту, як я опублікував його тут, на веб-сайті, я так і не отримав цю суму. в моєму акаунті.

Однак дуже рано сьогодні вранці я увійшов у свій банківський рахунок і побачив, що казино Mr Fortune перерахувало суму, яку я зробив із запитом на зняття, на мій банківський рахунок, що становило 300,00 реалів.

Я був дуже радий отримати суму грошей на свій рахунок, гроші, які я виграв, граючи в ігрові автомати Mr Fortune.

Мені також було дуже приємно побачити, що казино Mr Fortune, крім чудового казино з чудовими іграми та надзвичайно простою платформою, є надійним казино.

Ви можете грати в казино Mr fortune без будь-яких побоювань, адже якщо ви любите випробовувати удачу в азартних іграх, ставках на футбол і багато іншого, казино Mr fortune вам сподобається!

Я хочу скористатися цією можливістю, щоб подякувати казино Mr Fortune за чесність і якість ігор.

Дякую, пане Фортуна!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
EduOliveira
1 рік тому

Побачити? Я сказав тобі 🙂

Я вважаю, що було б доцільно розглянути питання про надсилання чесного відгуку, чи не згодні ви?

Скористайтеся цим посиланням, якщо хочете .


Автоматичний переклад.
1 рік тому

у MR FORTUNE Ну, я зробив свій перший і другий депозит без вітального бонусу, я почав грати в ігровий автомат CUERNOS DORADOS, потім я знову зробив депозит 5 євро для вітального бонусу, вони дали мені 5 безкоштовних обертань, я ними скористався і я нічого не виграв лише 0,40. Я продовжив грати в ігровий автомат CUERNOS DORADOS, зі своїми справжніми грошима, і я отримав свій виграш у розмірі 872 євро, я пішов звідти, подав запит на зняття 800 євро та залишив 72 євро, коли я зняв гроші, вони скасували бонус і все, що я виграв, який становив 0,40 (я ніколи не використовував бонусні гроші) Я зробив все для верифікації ідеально, наступного дня я почав грати в джек у банку та свинячий банк Я отримав 160 євро Я скасував своє зняття 800 і збільшив його на 900 і залишив 60 на моєму рахунку, я продовжував грати, і залишився на 40, тепер я прокинувся, і вони забрали в мене все, і вони зняли 100 євро, я ніколи не грав на бонусні гроші, тільки на мої справжні гроші, вони не не хочуть дати мені відповідь, і вони продовжують говорити, що я використав бонусні гроші

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
aliciaalbanys291
1 рік тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.

Що стосується самої ситуації, я вважаю це досить дивним, тому що якщо ви скажете, що грали на реальні гроші, я не бачу причини конфіскувати ваш виграш. Але не могли б ви написати тут, які умови бонусу ви отримали?

Я також помітив, що ви вже подали скаргу , тож наша команда спробує з’ясувати, що сталося, і допомогти вам. Поки що нам доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я думаю, що максимальна сума зняття бонусу становила 100 євро, але це все одно не додає мені значення, тому що у мене залишилося 50 євро з моїми реальними грошима, і я хотів купити свій вітальний бонус, тому я вніс ще 5 євро, вони дали я отримав 5 безкоштовних обертань на день мертвих, і я отримав 0,40, які пішли на платіжний баланс (жодного разу вони не перейшли на реальний баланс), тож у мене було 55 євро з того, що я вніс, і я знову почав грати в GOLDEN HORNS, і коли я вже залишилося 7 євро. Я отримав свій прибуток у розмірі 872 євро, я подав запит на зняття 800 і отримав сповіщення про те, що бонус буде автоматично скасовано з платіжним балансом, який становив 0,40, добре, приймаю, оскільки я не можу використовувати баланс платіжного балансу в будь-якому випадку. Гра не має нічого спільного з будь-яким бонусом, оскільки його вже було скасовано, коли я подав запит на зняття. Наступного дня я почав грати з 72 євро, які в мене залишилися, і в підсумку вони склали 40. Я зробив ще один депозит у розмірі 15 євро і почав грати, я виграв 160 євро, я скасував 800 і підняв їх до 900 і подав запит на зняття знову я залишив 60 євро на своєму рахунку, наступного дня вони змінили виведення на 100 євро та видалили все з мого рахунку, практично вони повертають мені все, що я вніс, і виграш з гри було ліквідовано, за 0,34 я програв 900, які ніколи не були додані на мій рахунок, оскільки вони залишалися в платіжному балансі, і коли я подав запит на зняття коштів, це було скасовано

Автоматичний переклад.
aliciaalbanys291
1 рік тому

Привіт,

Згідно з вашою скаргою, я бачу, що нам усім знадобиться більше інформації щодо цих 5 безкоштовних обертань.

Вас запитали:

Не могли б ви уточнити, як ви отримали 5 спінів? Чи активували ви їх під час внесення депозиту, отримали від служби підтримки клієнтів чи активували посилання на веб-сайті казино? Чи не могли б ви надіслати мені посилання на ваші спіни?

Нещодавно ми отримали від вас це:

«Я хотів купити свій вітальний бонус, тому я вніс ще 5 євро, щоб отримати їх, вони дали мені 5 безкоштовних обертань...»

Вибачте, але з того, що я можу сказати, досі немає чіткого пояснення щодо того, "де ви їх берете".

Не могли б ви знову зосередитися на цих питаннях?

Чи активували ви їх під час внесення депозиту, отримали від служби підтримки клієнтів чи активували посилання на веб-сайті казино? Чи не могли б ви надіслати мені посилання на ваші спіни?

Напишіть, будь ласка, пояснення у скарзі .

Дякую тобі. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я щойно завантажив пояснення у скарзі

Автоматичний переклад.
aliciaalbanys291
1 рік тому

Це чудово. Дякую тобі.

Вся проблема звучить більш-менш як проблема зі змішаними фондами. Іноді незрозуміло, коли бонусні гроші закінчуються, і залишається лише реальний баланс. Деякі бонуси закінчуються запитом на зняття; лише після цього закінчуються терміни дії бонусів. Я б сказав, що краще почекати, поки скарга перейде на наступний етап. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, але баланс бонусу становив 0,34, я ніколи не міг ними скористатися, і вони не збільшувалися в моїх реальних грошах, автоматично, коли я запитував зняття, 0,34 було скасовано, а також умови 🤷‍♀️, те, що я вносив і ставив на наступний день був вільний від термінів, я думаю, за 0,34 я втратив 800

Автоматичний переклад.
aliciaalbanys291
1 рік тому

Тепер я розумію!

Щиро дякую за це пояснення. Ви повинні вставити цей пост безпосередньо до скарги . Тому що це багато чого пояснює. Принаймні так, як я зараз розумію проблему.

Крім того, важливо розуміти, як працює скарга – обидві сторони завжди мають 7 днів для відповіді. Я боюся, що запитати «як ваші справи» не спрацює 🙁.

щиро дякую.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

добре, дякую

Автоматичний переклад.
aliciaalbanys291
1 рік тому

Я дякую за пояснення! 🙂 Мені знадобився деякий час, але я переконаний, що наздогнав вас.

Як я бачу, тепер настала черга казино. Отже, давайте подивимося, яке може бути офіційне пояснення.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, мені потрібна допомога! Через бонус я почав грати без депозиту в MR Fortune. Уже отримавши суму ставки для зняття, я хочу зняти, вигравши приблизно 320 000 ARS. Але він говорить мені, що я повинен внести депозит, я не можу знайти варіант в аргентинських песо! Будь ласка, мені потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Що ви порадите мені зробити? Депозит? Яким методом? І чи можна потім його видалити?

Автоматичний переклад.
julianperezrosso
11 міс. тому

Гей, я бачу, що це, мабуть, депозит підтвердження.

Однак я вважаю, що найкраще було б звернутися до служби підтримки або в чат у казино, оскільки вони нададуть вам таку важливу інформацію. Ви спробуєте запитати?

Якщо ви отримаєте відповідь і пройдете цей процес, не соромтеся повідомити мені, чи все пройшло добре.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого