1 рік тому
Тут ви можете обговорити Mr Fortune Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго дня, я щойно приєднався до казино Mr Fortune і виграв бонус у розмірі R120. Я грав і виграв, щоб зняти гроші, я повинен зробити депозит... Будь-хто, хто користувався цим казино, поясніть мені, це шахрайство чи законно?
Good day, I just joined Mr fortune casino and won the R120 bonus. I played and won, to withdraw I must make a deposit... Anyone who has used this casino please explain to me is it a scam or legit?
Привіт,
Насправді є щонайменше дві основні причини такого депозиту. Один прив'язаний до бонусів. Деякі бездепозитні бонуси вимагають, щоб ви внесли депозит, щоб розпочати процес ставок або мати можливість зняти виграш.
По суті, суть полягає в тому, щоб підтвердити бажаний метод депозиту, щоб ви могли використовувати його для зняття коштів, і це частина процесу перевірки:
«Гравцям, як правило , дозволяється використовувати тільки способи оплати, які використовуються на їх власне ім’я , наприклад, власний банківський рахунок, власну кредитну або дебетову картку, власний обліковий запис в інтернет-гаманці тощо. Це одне з найпоширеніших правил гри в Інтернеті казино, які використовуються для дотримання правил боротьби з відмиванням грошей (AML) і запобігання шахрайству».
Казино має переконатися, що ви бажаєте використовувати цей метод для зняття коштів, і для синхронізації бажаного методу з вашим обліковим записом запитується депозит.
Для вас це має сенс, будь ласка? 🙂
Hello,
There are actually at least two main reasons for such a deposit. One is bound to the bonuses. Some no deposit bonuses require you to deposit to start the wagering process or to be able to withdraw the winnings.
Basically, the point is to verify your preferred deposit method so you can use it for the withdrawal, and it's part kind of the verification process:
"Players are generally only allowed to use payment methods held in their own name, for example their own bank account, their own credit or debit card, their own internet wallet account, etc. This is one of the most common rules of playing in online casinos, used to comply with anti-money laundering (AML) regulations and prevent fraud."
Casino needs to ensure you'd like to use this method for the withdrawal and in order to sync the preferred method with your account, the deposit is requested.
Does it make sense to you, please? 🙂
Подивіться, я отримав безкоштовні обертання від казино Mr Fortune
Я грав і зібрав загалом 209,00 реалів
Цю суму було зараховано на мій рахунок у казино для ігрових автоматів, мені довелося б виконати 25-кратний ролловер
Для мене все пройшло ідеально, щоб виконати цей ролловер, мені пощастило в іграх, які я вибрав, або ігри дійсно хотіли заплатити, оскільки я грав 2 дні та дві ночі майже без перерви.
Я завершив ролловер, і наприкінці всього у мене залишився баланс 510,00 реалів.
Я зробив запит на зняття 300,00 реалів 22.10.2023, приблизно об 23:00
До сьогоднішнього дня я не отримав цю суму на свій банківський рахунок, оскільки я вже підтвердив свій рахунок у казино, надіслав свої особисті документи для перевірки, зробив перший депозит на свій рахунок, виконав вимоги щодо ставок на свій бонусний баланс, який я виграв з безкоштовними обертаннями я робив усе, як вимагалося в пунктах казино.
Я кілька разів намагався зв’язатися зі службою підтримки казино як через чат, так і електронною поштою.
Жодного разу я не отримав відповіді з цього приводу, щоб вони повідомили мене про статус мого запиту на зняття коштів, а також повідомили, чи були прийняті мої документи для перевірки мого облікового запису.
Я чекаю і сподіваюся, що казино є надійним і чесним, оскільки буде прикро, якщо воно не зосередиться.
Мені дуже сподобалася платформа Mr Fortune і різноманітність ігор.
На даний момент я шкодую лише про те, що вони не спілкуються з клієнтами як електронною поштою, так і в чаті, оскільки вони жодним чином не відповідають на повідомлення, які ми надсилаємо електронною поштою чи чатом.
Look I received free spins from Mr Fortune casino
I played and raised a total of 209.00 reais
This amount was credited to my casino account for slot games, I would have to fulfill a 25x rollover
Everything went perfect for me to fulfill this rollover, I was lucky in the games I chose to play, or the games really wanted to pay, as I played for 2 days and two nights almost whole without stopping.
I completed the rollover and at the end of it all I still had a balance of 510.00 reais.
I made a withdrawal request of 300.00 reais on 10/22/2023, more or less around 11:00 pm
Until today I have not received this amount in my bank account, as I had already verified my account at the casino, sent my personal documents for verification, made a first deposit into my account, fulfilled the wagering requirements on my bonus balance that I won with the free spins, I did everything as requested in the casino clauses.
I have tried several times to contact casino support, both via chat and email.
At no point did I receive a response on this matter, for them to inform me of the status of my withdrawal request and also to inform me if my documents were accepted to verify my account.
I'm waiting, and I hope the casino is trustworthy and honest, as it would be a shame if it doesn't focus.
I really liked Mr Fortune's platform and the variety of games it has.
At the moment I only regret the lack of communication they have with customers, both via email and chat, as they in no way respond to any type of message we send via email and chat.
Olha eu recebi jogadas grátis do casino Mr Fortune
Joguei e levantei um total de 209,00 reais
Este valor foi creditado em minha conta de cassino para jogos de slot, eu teria que cumprir um rollover de 25x
Tudo correu perfeito para mim cumprir este rollover, eu estava com sorte nos jogos que eu escolhi para jogar, ou os jogos realmente queriam pagar, pois joguei durante 2 dias e duas noites quase inteiras sem parar.
Cumpri o rollover e no final de tudo ainda fiquei com saldo de 510,00 reais.
Fiz o pedido de saque de 300,00 reais no dia 22/10/2023, mais ou menos por volta das 23:00 horas
Até hoje não recebi esse valor em minha conta bancária, pois eu já avia verificado minha conta no casino, enviado meus documentos pessoais para verificação, feito um 1° depósito na minha conta, cumpri com os requisitos de aposta sobre o meu saldo de bônus que ganhei com as rodadas grátis, fiz tudo conforme pedem nas clausulas do casino.
Já tentei varias vezes entrar em contato com o suporte do casino, tanto pelo chat quanto por e-mail.
Em nenhum momento recebi uma resposta sobre este assunto, para que eles me informe o status do meu pedido de saque e também para me informarem se meu documentos foram aceitos para a verificação da minha conta.
Estou aguardando, e espero que o casino seja confiável e honesto, pois seria uma pena que não foce.
Gostei muito da plataforma do Mr Fortune e das variedades dos jogos que ele possui.
De momento só lamento pela falta de comunicação que eles tem com os clientes, tanto por e-mail quanto por chat, pois de forma alguma eles respondem nenhum tipo de mensagem que enviamos no e-mail e no chat.
Це незручно, але я б сказав, що ще зарано серйозно хвилюватися.
Незважаючи на те, що я розумію, що незручно, коли вас ігнорують і залишають із страхом за виграш, це може бути досить поширеним поясненням, як, наприклад, занадто мало працівників. На цьому етапі я пропоную набратися терпіння принаймні до обіду понеділка.
Будь ласка, дайте мені знати, коли щось зміниться.
This is inconvenient, yet I'd say it is too early for real concerns.
Even though I understand it feels awkward when you are ignored and left with your fears for winnings, there could be quite common explanations, like too few employees available, for instance. At this point, I suggest being patient, at least until Monday afternoon.
Let me know when anything changes, please.
Привіт, доброго дня всім?
Що ж, я повернувся сюди, щоб поговорити про свою першу публікацію про подію, яка сталася зі мною в казино Mr Fortune.
У своєму попередньому дописі я сказав, що грав у казино Mr Fortune, використовуючи безкоштовні обертання, які саме казино надало мені в моєму обліковому записі казино.
Отже, я відповідав вимогам щодо ставок щодо вартості бонусних грошей, які я зібрав за допомогою цих спінів, я зробив запит на зняття коштів близько 3 днів тому, і до того моменту, як я опублікував його тут, на веб-сайті, я так і не отримав цю суму. в моєму акаунті.
Однак дуже рано сьогодні вранці я увійшов у свій банківський рахунок і побачив, що казино Mr Fortune перерахувало суму, яку я зробив із запитом на зняття, на мій банківський рахунок, що становило 300,00 реалів.
Я був дуже радий отримати суму грошей на свій рахунок, гроші, які я виграв, граючи в ігрові автомати Mr Fortune.
Мені також було дуже приємно побачити, що казино Mr Fortune, крім чудового казино з чудовими іграми та надзвичайно простою платформою, є надійним казино.
Ви можете грати в казино Mr fortune без будь-яких побоювань, адже якщо ви любите випробовувати удачу в азартних іграх, ставках на футбол і багато іншого, казино Mr fortune вам сподобається!
Я хочу скористатися цією можливістю, щоб подякувати казино Mr Fortune за чесність і якість ігор.
Дякую, пане Фортуна!
Hello, good afternoon everyone?
Well, I'm back here to talk about my 1st post made about an event that occurred to me at Casino Mr Fortune.
In my previous post I said that I played at Mr Fortune casino using free spins that the casino itself made available to me in my casino account.
So I met the wagering requirements on the value of the Bonus money that I raised using these spins, I made a withdrawal request about 3 days ago, and by the time I posted it here on the website I had still not received this amount. in my account.
However, very early this morning, I logged into my Bank account and saw that Mr Fortune casino had transferred the amount I had made a withdrawal request to my Bank account, amounting to R$300.00 reais.
I was very happy to have received the amount of money in my account, money that I won playing Mr fortune casino slot games.
I was also very happy and pleased to see that Mr fortune casino, in addition to being a great casino with excellent games and a super easy platform, is a trustworthy casino.
You can play at Mr fortune casino without any fear, because if you like to try your luck at gambling, football betting and much more, Mr fortune casino will please you!
I want to take this opportunity to thank Mr Fortune casino for the honesty and quality of the games.
Thank you Mr Fortune!
Olá, Boa tarde a todos?
Bem, estou de volta aqui para falar sobre minha 1° postagem feita sobre um fato que estaria me ocorrendo junto ao Casino Mr fortune.
Nesta minha postagem anterior eu disse que joguei no casino Mr fortune usando rodadas grátis que o próprio casino avia disponibilizado para mim na minha conta do casino.
Então cumpri com os requisitos de apostas sobre o valor do Bônus em dinheiro que levantei usando essas rodadas, fiz um pedido de saque já faziam uns 3 dias, e até o momento em que eu fiz a postagem aqui no site ainda não tinha recebido este valor em minha conta.
Porém hoje de manhã bem cedinho, eu entrei em minha conta Bancária e vi que o casino Mr fortune tinha feito a transferência do valor que eu avia feito pedido de saque para minha conta Bancária, valor de R$300,00 reais
Fiquei muito feliz por ter recebido o valor do dinheiro em minha conta, dinheiro este que ganhei jogando os jogos de slot do casino Mr fortune.
Também fiquei muito feliz e contente, por ver que o casino Mr fortune, além de ser um ótimo casino com jogos excelentes e uma plataforma super fácil, ele é um casino de confiança.
Podem jogar no casino Mr fortune sem medo algum, pois se você gosta de tentar sua sorte em jogos de azar, apostas de futebol e muito mais, o casino Mr fortune vai agradar você!
Quero aproveitar aqui, para agradecer ao casino Mr fortune pela honestidade e pela qualidade dos jogos.
Obrigado Mr fortune!
Побачити? Я сказав тобі 🙂
Я вважаю, що було б доцільно розглянути питання про надсилання чесного відгуку, чи не згодні ви?
Скористайтеся цим посиланням, якщо хочете .
See? I told you 🙂
Now I think it would be appropriate to consider submitting an honest review, don't you agree?
у MR FORTUNE Ну, я зробив свій перший і другий депозит без вітального бонусу, я почав грати в ігровий автомат CUERNOS DORADOS, потім я знову зробив депозит 5 євро для вітального бонусу, вони дали мені 5 безкоштовних обертань, я ними скористався і я нічого не виграв лише 0,40. Я продовжив грати в ігровий автомат CUERNOS DORADOS, зі своїми справжніми грошима, і я отримав свій виграш у розмірі 872 євро, я пішов звідти, подав запит на зняття 800 євро та залишив 72 євро, коли я зняв гроші, вони скасували бонус і все, що я виграв, який становив 0,40 (я ніколи не використовував бонусні гроші) Я зробив все для верифікації ідеально, наступного дня я почав грати в джек у банку та свинячий банк Я отримав 160 євро Я скасував своє зняття 800 і збільшив його на 900 і залишив 60 на моєму рахунку, я продовжував грати, і залишився на 40, тепер я прокинувся, і вони забрали в мене все, і вони зняли 100 євро, я ніколи не грав на бонусні гроші, тільки на мої справжні гроші, вони не не хочуть дати мені відповідь, і вони продовжують говорити, що я використав бонусні гроші
in MR FORTUNE Well, I made my first and second deposit without a welcome bonus, I started playing the CUERNOS DORADOS slot machine, then I made a deposit of 5 euros again for the welcome bonus, they gave me 5 free spins, I used them and I didn't win anything only 0.40. I continued playing in the CUERNOS DORADOS slot machine, with my real money and I obtained my winnings of 872 euros, I left there and requested my withdrawal of 800 euros and left 72 euros, when I made my withdrawal they eliminated the bonus and whatever I won, which was 0.40 (I never used the bonus money) I did everything for the verification perfect, the next day I started playing jack in a pot and pig bank I got 160 euros I canceled my withdrawal of 800 and increased it by 900 and left 60 in my account I kept playing and I stayed at 40, now I wake up and they have taken everything from me and they made the withdrawal of 100 euros, I never played with bonus money, only with my real money, they don't want to give me an answer and they keep saying that I used the bonus money
en MR FORTUNE Bueno hice mi primer y segundo deposito sin bono de bienvenida me puse a jugar en el tragamonedas de CUERNOS DORADOS, despues volvi hacer un deposito de 5euros para el bono de bienvenida, me dieron 5 giros gratis,los use y no gane nada solo 0,40. segui jugando en el tragamonedas de CUERNOS DORADOS, con mi dinero real y obtuve mi ganancia de 872euros, deje hay y solicite mi retiro de 800euros y deje 72 euros, a realizar mi retiro me eliminan el bono y lo que gane que fueron 0,40 (nunca use el dinero de la bonificacion) hice todo para la verificacion perfecto, al dia siguiente comence a jugar jack en un pote y pig bank obtuve 160 euros cancele mi retiro de 800 y lo aumente en 900 y deje 60 en mi cuenta segui jugando y quede en 40, ahora me levanto y me han quitado todo y hicieron el retiro de 100 euros, nunca jugue con dinero de bonificacion solo con mi dinero real, no me quieren dar respuesta y siguen diciendo que yo use el dinero de bonificacion
Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите.
Що стосується самої ситуації, я вважаю це досить дивним, тому що якщо ви скажете, що грали на реальні гроші, я не бачу причини конфіскувати ваш виграш. Але не могли б ви написати тут, які умови бонусу ви отримали?
Я також помітив, що ви вже подали скаргу , тож наша команда спробує з’ясувати, що сталося, і допомогти вам. Поки що нам доведеться набратися терпіння.
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
As for the situation itself, I find it quite strange because if you say you played with real money then I wouldn't see a reason to confiscate your winnings. But could you write here what were the conditions of the bonus you took ?
I also noticed that you have already filed a complaint, so our team will try to find out what happened and help you. For now we will have to be patient.
Я думаю, що максимальна сума зняття бонусу становила 100 євро, але це все одно не додає мені значення, тому що у мене залишилося 50 євро з моїми реальними грошима, і я хотів купити свій вітальний бонус, тому я вніс ще 5 євро, вони дали я отримав 5 безкоштовних обертань на день мертвих, і я отримав 0,40, які пішли на платіжний баланс (жодного разу вони не перейшли на реальний баланс), тож у мене було 55 євро з того, що я вніс, і я знову почав грати в GOLDEN HORNS, і коли я вже залишилося 7 євро. Я отримав свій прибуток у розмірі 872 євро, я подав запит на зняття 800 і отримав сповіщення про те, що бонус буде автоматично скасовано з платіжним балансом, який становив 0,40, добре, приймаю, оскільки я не можу використовувати баланс платіжного балансу в будь-якому випадку. Гра не має нічого спільного з будь-яким бонусом, оскільки його вже було скасовано, коли я подав запит на зняття. Наступного дня я почав грати з 72 євро, які в мене залишилися, і в підсумку вони склали 40. Я зробив ще один депозит у розмірі 15 євро і почав грати, я виграв 160 євро, я скасував 800 і підняв їх до 900 і подав запит на зняття знову я залишив 60 євро на своєму рахунку, наступного дня вони змінили виведення на 100 євро та видалили все з мого рахунку, практично вони повертають мені все, що я вніс, і виграш з гри було ліквідовано, за 0,34 я програв 900, які ніколи не були додані на мій рахунок, оскільки вони залишалися в платіжному балансі, і коли я подав запит на зняття коштів, це було скасовано
I think the maximum withdrawal of the bonus was 100 euros, but it still doesn't add up to me because I had 50 euros left with my real money, and I wanted to buy my welcome bonus so I deposited 5 more euros, they gave me 5 free spins for the day of the dead and I got 0.40 which went to payment balance (at no time did it go to real balance) so I had 55 euros with what I deposited and I started playing GOLDEN HORNS again and when I already had 7 euros left I got my profit of 872 euros, I requested the withdrawal for 800 and I got a notification that the bonus was going to be automatically eliminated with the payment balance, which was 0.40, ok, accept because I can't use the balance of the payment balance anyway. Playing has nothing to do with any bonus because it had already been eliminated when I requested the withdrawal. The next day I started playing with the 72 euros that I had left and it ended up at 40. I made another deposit of 15 euros and started playing which I won 160 euros, I canceled the 800 and raised it to 900 and requested the withdrawal again, I left 60 euros in my account, the next day they modified the withdrawal for 100 euros and they eliminated everything from my account, practically they are giving me back everything I I deposited and the winnings from the game were eliminated, for 0.34 I lost 900 which was never added to my account because it remained in payment balance and when I requested the withdrawal that was eliminated
Creo que el retiro max del bono eran 100 euros, pero igual no me cuadra porque Me quedaban 50 euros con mi dinero real, y quise comprar mi bono de bienvenida asi que deposite 5 euos mas, me dieron 5 giros gratis por el dia de los muertos y obtuve 0,40 la cual paso a saldo de pago(en ningun momento paso a saldo real) entonces yo tenia 55 euros con lo que deposite y me puse a jugar CUERNOS DORADOS de nuevo y cuando ya me quedaban 7 euros obtuve mi ganancia de 872 euros solicite el retiro por 800 y me salio una notificacion del que el bono se iba a eliminar automaticamente con el saldo de pago que eran 0,40 ok acepte porque igual el balance del saldo de pago no lo puedo utilizar ya lo que vaya a jugar no tiene nada que ver con ningun bono porque ya se habia eliminado cuando solicite el retiro, al dia siguiente me puse a jugar con los 72 euros que habia dejado y quede en 40 hice otro deposito de 15 euros y comence a jugar la cual gane 160 euros, cancele los 800 y lo subi a 900 y pedi el retiro nuevamente deje 60 euros en mi cuenta, al dia siguiente modificaron el retiro por 100 euros y me eliminaron todo hasta lo de la cuenta, practicamente me estan devolviendo todo lo que deposite y las ganacias del juego me las eliminaron, por 0.34 perdi 900 la cual nunca se sumaron a mi cuenta porque quedo en saldo de pago y cuando solicite el retiro se elimino eso
Привіт,
Згідно з вашою скаргою, я бачу, що нам усім знадобиться більше інформації щодо цих 5 безкоштовних обертань.
Вас запитали:
Не могли б ви уточнити, як ви отримали 5 спінів? Чи активували ви їх під час внесення депозиту, отримали від служби підтримки клієнтів чи активували посилання на веб-сайті казино? Чи не могли б ви надіслати мені посилання на ваші спіни?
Нещодавно ми отримали від вас це:
«Я хотів купити свій вітальний бонус, тому я вніс ще 5 євро, щоб отримати їх, вони дали мені 5 безкоштовних обертань...»
Вибачте, але з того, що я можу сказати, досі немає чіткого пояснення щодо того, "де ви їх берете".
Не могли б ви знову зосередитися на цих питаннях?
Чи активували ви їх під час внесення депозиту, отримали від служби підтримки клієнтів чи активували посилання на веб-сайті казино? Чи не могли б ви надіслати мені посилання на ваші спіни?
Напишіть, будь ласка, пояснення у скарзі .
Дякую тобі. 🙏
Hello,
According to your complaint, I see we could all use more insight regarding these 5 free spins.
You were asked:
Could you please specify how you acquired the 5 spins? Did you activate them when you made your deposit, did you get them from customer support or did you activate a link on the casino website? Could you possibly send me the link to the spins you took?
We got this from you just recently:
"I wanted to buy my welcome bonus so I deposited 5 more euros to acquire them, they gave me 5 free spins..."
Sorry to say, but from what I can tell, there is still no clear explanation for the part about "where you get these".
Could you please focus on these questions again?
Did you activate them when you made your deposit, did you get them from customer support or did you activate a link on the casino website? Could you possibly send me the link to the spins you took?
Write the explanation in the complaint, please.
Thank you. 🙏
Це чудово. Дякую тобі.
Вся проблема звучить більш-менш як проблема зі змішаними фондами. Іноді незрозуміло, коли бонусні гроші закінчуються, і залишається лише реальний баланс. Деякі бонуси закінчуються запитом на зняття; лише після цього закінчуються терміни дії бонусів. Я б сказав, що краще почекати, поки скарга перейде на наступний етап. 🤔
That's great. Thank you.
The whole issue sounds more or less like a problem with mixed funds. Sometimes it is not clear when bonus money ends and only the real balance is left. Some bonuses end with a withdrawal request; only then do the bonus terms end. Well, it's best to wait for the complaint to reach the next stage, I'd say. 🤔
Так, але баланс бонусу становив 0,34, я ніколи не міг ними скористатися, і вони не збільшувалися в моїх реальних грошах, автоматично, коли я запитував зняття, 0,34 було скасовано, а також умови 🤷♀️, те, що я вносив і ставив на наступний день був вільний від термінів, я думаю, за 0,34 я втратив 800
Yes, but the balance of the bonus was 0.34, I could never use them and they did not increase in my real money, automatically when I requested the withdrawal the 0.34 was eliminated and also the terms 🤷♀️, what I deposited and bet the next day was free of terms I think, for 0.34 I lost 800
Si pero el saldo del bono eran 0,34 nunca los pude usar y tampoco aumentaron en mi dinero real, automáticamente cuando solicite el retiro se eliminaron los 0,34 y también los términos 🤷♀️, lo que deposite y aposté al día siguiente estaba libre de términos creo, por 0,34 perdí 800
Тепер я розумію!
Щиро дякую за це пояснення. Ви повинні вставити цей пост безпосередньо до скарги . Тому що це багато чого пояснює. Принаймні так, як я зараз розумію проблему.
Крім того, важливо розуміти, як працює скарга – обидві сторони завжди мають 7 днів для відповіді. Я боюся, що запитати «як ваші справи» не спрацює 🙁.
щиро дякую.
Now I understand!
Thank you kindly for this explanation. You should paste this post directly to the complaint. Because it explains a lot. At least the way I understand the issue now.
Also, it's important to understand how the complaint works - both sides always have 7 days to respond. I fear asking "how is your case doing" won't work out 🙁.
Thank you kindly.
Я дякую за пояснення! 🙂 Мені знадобився деякий час, але я переконаний, що наздогнав вас.
Як я бачу, тепер настала черга казино. Отже, давайте подивимося, яке може бути офіційне пояснення.
I thank you for the explanation! 🙂 It took me a while, but I'm quite convinced I caught up with you.
As I can see, now, it is the casino's turn. So, let's see what the official explanation might be.
Привіт, мені потрібна допомога! Через бонус я почав грати без депозиту в MR Fortune. Уже отримавши суму ставки для зняття, я хочу зняти, вигравши приблизно 320 000 ARS. Але він говорить мені, що я повинен внести депозит, я не можу знайти варіант в аргентинських песо! Будь ласка, мені потрібна допомога.
Hi, I need help! Through a bonus I started playing without depositing at MR Fortune. Having already met the amount to bet to withdraw, I want to withdraw having won approximately 320,000 ARS. But it tells me that I should deposit, I can't find an option in Argentine pesos! Please I need help.
Hola , necesito ayuda! Por intermedio de un bonus comenze a jugar sin depositar en MR Fortune. Ya habiendo cumplido la cantidad a apostar para retirar , quiero retirar habiendo ganado aproximadamente 320.000 ARS . Pero me indica que debo depositar , no encuentro una opcion en pesos argentinos! Por favor necesito ayuda.
Гей, я бачу, що це, мабуть, депозит підтвердження.
Однак я вважаю, що найкраще було б звернутися до служби підтримки або в чат у казино, оскільки вони нададуть вам таку важливу інформацію. Ви спробуєте запитати?
Якщо ви отримаєте відповідь і пройдете цей процес, не соромтеся повідомити мені, чи все пройшло добре.
Hey, I see it's probably a verification deposit.
However, I think the best thing to do would be to ask the support or live chat at the casino, as they will provide you with such important information. Will you try and ask ?
If you get an answer and go through this process, feel free to let me know if everything turned out fine.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.