3 р. тому
Тут ви можете обговорити Mr Bit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Шахрайське казино, де я вніс депозит, я грав кілька хвилин, я вставив свої дані, щоб я міг зняти, і мене заблокували, і я не можу зняти гроші, в яких я вклав гроші
Scam casino i deposit i played for a few min i put my data in so i could withdraw and i got blocked and i cant withdraw the money i deposit in
Привіт. Чи надали вони вам будь-яку причину (мені спадає на думку політика боротьби з відмиванням), перш ніж ваш обліковий запис був заблокований?
Hello there, Had they given you any reason (anti-laundering policy comes to my mind) before your account was blocked, please?
Жахливе шахрайство, я поклав 30 доларів, дійшов до 300, хотів зняти і вони заблокували мій рахунок за "порушення правил закладу", я їх запитав, вони мені не відповіли.
Terrible fraud, I deposited 30 dollars, reached 300, I wanted to withdraw and they blocked my account for "violating the rules of the institution", I asked them and they did not answer me.
Terrible fraude, deposite 30 dolares, llegue a 300, quise retirar y me bloquearon la cuenta por "violar las reglas de la intitucion", les pregunte y no me responden.
Привіт, я припускаю, що ви прийняли бонус, коли внесли 30 доларів? Чи можете ви знайти умови бонусів? Ви можете порушити макс. правило ставок (за спін). Це, мабуть, найпоширеніша проблема з бонусами.
Hi, I assume you accepted a bonus when you deposited the 30 dollars? Can you find the bonus terms and conditions? You may violated the max. bet rule (per spin). That's probably the most common issue with bonuses.
У казино Mr.Bit Я ЗАБЛОКУВАВ 1660 BGN ЗА ОДИН ВЕЧІР І Я ВИГРАВ 150 BGN ЧЕРЕЗ 2 ДНІ ВОНИ ЗАБЛОКУВАЛИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС IMICAZAFA, ЩО ВІН НЕ МАЄ ПРАВ І МІЙ БРАТ ГРАЄ В СЕКРЕТНОМУ КАЗИНО, ТОМУ ВОНИ ДАЮТЬ МЕНІ ПРИБУТОК, ЯКИЙ МОЯ МАТИ МІЖНАРОДНИЙ ЮРИСТ І ЯКЩО ПОТРІБНО БУДУ ШУКАЮ ГРОШІ ТОЩО СТРАСБУРГ
In the Mr.Bit casino I BET 1660 BGN IN ONE EVENING AND I WON 150 BGN AFTER 2 DAYS THEY BLOCKED MY IMICAZAFA ACCOUNT THAT HE HAS NO RIGHT AND MY BROTHER PLAYS IN A SECRET CASINO THAT'S WHY THEY GIVE ME THE PROFIT MY MOTHER IS AN INTERNATIONAL LAWYER AND IF NEEDED I WILL IS LOOKING FOR THE MONEY, ETC STRASBOURG
В казиното Mr.Bit ЗАЛОЖИХ 1660ЛВ ЗА ЕДНА ВЕЧЕР И СПЕЧЕЛИХ 150ЛВ СЛЕД 2 ДНИ ШЪЖИ МИ БЛОКИРАХА ПРОФИЛА ИМИКАЗАФА ЧЕ НЯМА ПРАВО И БРАТ МИ ДА ИГРАЕ В ТАЙНО КАЗИНО ЗАТОВА НЕМИ ДАДОХА ПЕЧАЛБАТА МАЙКА МИ Е МЕЖДУНАРОДЕН АДВОКАТ И АКО ТРЯБВА ЩЕ СИ ТЪРСА ПАРИТЕ И В СТРАСБУРГ
Це дійсно начебто складно, справді. Я бачив вашу скаргу тут із нашою командою, і, чесно кажучи, я не зовсім впевнений, чи наша команда зможе допомогти вам із цією справою.🤷♀️ Зазвичай казино пишуть у своїх умовах, що це заборонено щоб гравці з однієї родини мали обліковий запис в одному казино. Можливо, ви читали щось подібне в умовах цього казино? Якщо так, у вашому випадку це можна сприйняти як порушення умов. Тому я дуже бажаю вам, щоб наша скарга могла щось зробити у вашій справі. Будь ласка, інформуйте нас про будь-які оновлення.
It is really kind of complicated, really. I saw your complaint here with our team, and to be honest, I am not quite sure, if our team will be able to help you with this case.🤷♀️ Usually the casinos have written in their terms, that it is not allowed for players from one household to have an account in the same casino. Have you read something like that in this casinos terms, perhaps? If yes, it could be taken as a violation of terms here, in your case. So I really wish you, that our complaint will be able to do something about your case. Please keep us informed about any uptade.
Я думаю, що тут ніхто насправді не говорив про використання Wi-Fi.🤷♀️
I believe no one was actually talking about the Wi-Fi usage here.🤷♀️
Будь ласка, щось просунулося? Я бачу, що ваша скарга не оновлена, і ви не відповіли Вероніці, тому, якщо ви хочете, щоб вона продовжила розслідування, було б добре відповісти на її запитання. 🙂
You're welcome, has anything moved forward ? I see that your complaint is not updated and you have not written Veronika back, so if you want her to continue investigating, it would be good to answer her questions. 🙂
Зробив депозит у USD20 trc минулої ночі, минуло 24 години, як гроші надійшли. Служба підтримки нічим допомогти не може. Кажуть чекати .... 24 години ? ))) тронскан показує, що гроші давно зараховані. Статус транзакції підтверджено.
Made a deposit in usdt trc20 last night, it's been 24 hours since the money arrived. The support staff can't help in any way. They say wait .... 24 hours ? ))) tronscan shows that the money has long been credited. Transaction status confirmed.
Чи можу я запитати, чи ця проблема все ще виникає?
May I ask if this issue is still arising?
Я не розумію, що ви говорите.
Однак я помічаю, що ви не відповіли на запитання Вероніки у своїй скарзі, тому, якщо ви хочете, щоб вона продовжила розслідування, ви повинні будете надати відповідь на запитання.
Просто натисніть тут і дайте відповідь . ⬅️
Якщо ви цього не зробите, скаргу буде закрито, і ми більше не зможемо вам допомогти.
I don't understand exactly what you are saying.
However, I notice that you have not answered Veronica's questions in your complaint, so if you want her to continue investigating, it will be necessary for you to provide an answer to what is being asked.
If you don't, then the complaint will be closed and we won't be able to help you further.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.