ГоловнаФорумКазиноMr. Vegas Casino - загальне обговорення

Mr. Vegas Casino - загальне обговорення

 від jessgone1987
|
6 033 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Mr. Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я зробив депозит у п’ятницю. У моєму обліковому записі він не відображався. Ніхто не повертає мої електронні листи і не вирішує мою проблему через чат. Вони просто кажуть, що ми додали вашу проблему до вашого звіту. Це не вирішує мою проблему. Я ще не отримав відповіді чи електронного листа, щоб навіть підтвердити, що я надіслав скаргу електронною поштою.

Автоматичний переклад.
jessgone1987

Здравствуйте,

прикро це чути.

Будь ласка, якими способами оплати ви користувалися?


Автоматичний переклад.
Radka

Я вніс депозит через etransfer 25 березня о 8:36 ранку. file

Автоматичний переклад.
jessgone1987

Здравствуйте,

немає прогресу до сьогодні? Ну, я вважаю, що ви повинні подати скаргу. Наша команда спробує зв'язатися з казино і спробує допомогти.

Якщо вам захочеться, ви можете надіслати його тут .

Автоматичний переклад.

Трохи більше тижня тому (8 днів) я зробив депозит зі свого банківського рахунку на ігровий рахунок у Mr Vegas. Гроші були зняті безпосередньо з мого банківського рахунку, але все ще не надійшли на мій ігровий рахунок. Кожен день обіцяють, що гроші вже в дорозі (буквально обіцяють) - і кожен день закінчується тим, що гроші все одно не надходять. Це зовсім боляче. Я відчуваю себе враженою, обдуреною і абсолютно безсилою. Як основний гравець, найкраще обслуговування та підтримка є найважливішими при виборі казино для гри, тому виходячи з цього – тримайтеся подалі від містера Вегаса!

Автоматичний переклад.
Mathiasarnolds

Дякую за це! Вони кажуть мені, що не можуть зв’язатися з іншими залученими сторонами. Справді? Ні.. Вони просто не думали, що я помічу.

Автоматичний переклад.
jessgone1987

Схоже, у них є проблеми зі своїми постачальниками платежів. Я б більше хвилювався, якби казино мав поганий рейтинг на нашому веб-сайті, але оскільки вони мають хороший рейтинг від нас, можливо, це лише тимчасово.

Основна проблема – відсутність інформації від казино. Коли ви робите депозит, ви повинні отримати гроші миттєво, навіть якщо вони ще не надійшли на рахунок казино. Так це зазвичай працює.

Автоматичний переклад.
Daniel

Так, і я надіслав принаймні 4 електронні листи на ту саму тему, але не отримав жодних листів із зазначенням чи повідомленням про те, що вони отримали мою скаргу. Не один раз. Тож для казино, яке вже має хорошу репутацію, напевно, не турбує рейтинги, якщо врахувати одну-дві скарги, ймовірно, не вплинуть на це. Я просто вважаю, що ігнорувати це дуже необережно, і я помітив, що інший гравець з Канади мав точно таку саму проблему приблизно в той самий час, як я. У казино кажуть, що у них були проблеми з ранковими депозитами, а також після обіду.




Автоматичний переклад.
jessgone1987

Кожна обґрунтована скарга впливає на рейтинг казино + щоразу, коли ми бачимо, що в казино щось явно не так, ми видаляємо його зі списків «ТОП» для різних ринків. Давайте почекаємо, що буде протягом наступного тижня. Сподіваємося, казино зможе надати більше інформації про відсутній депозит.

Автоматичний переклад.
Daniel

Але ось минуло дев’ять (!) днів з моменту внесення депозиту. Дев’ять днів і досі немає ознак того, що проблему буде вирішено. Відсутність спілкування та кілька відповідей копіювати/вставляти – це все. Це божевільно. Як довго, на вашу думку, ми повинні терпляче чекати? Одного дня? Один тиждень? Один місяць? Я вважаю, що дев'яти днів більш ніж достатньо. Кажуть, що у них є команда, яка працює з цією проблемою 24/7. Це вже понад 200 годин, а моїх грошей досі немає. Тільки брехня і виправдання. Щось тут явно не так. Це рибне.

Автоматичний переклад.
Mathiasarnolds

Було б набагато зручніше, якби персонал казино просто сказав вам, що викликає цю проблему - як Деніел припустив, що це може бути постачальник платежів - ставитися до вас так, ніби це викликає більше напружень, і я думаю, що цього можна уникнути.

У будь-якому випадку, будь ласка, оновіть нас завтра.

Автоматичний переклад.
Radka

Зараз минуло 10 днів. Жодних слідів моїх грошей.

Відповідь служби підтримки така ж, як і завжди:

"Оновлення ще немає. Ми все ще чекаємо на відповідь".


Кажуть, що вони чекають на відповідь Трастлі. Вже 10 днів...

Тому я сам зв’язався з Трастлі. Вони відповіли мені протягом години. (Хіба це не дивно – 10 днів без відповіді для містера Вегаса і одна година для мене?) Трастлі написав: «Вашу транзакцію успішно надіслано продавцю 25.03.2022 о 09:24».

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Mathiasarnolds

Здравствуйте,

Я якраз збирався запитати, як справи.

Ну, я думаю, ви повинні подати скаргу. Десять днів – це набагато більше, ніж зазвичай, навіть не згадуйте про неправдиву інформацію, яку ви отримали – давайте перевіримо, що відбувається зараз.

Подати скаргу можна тут:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.

Привіт

Я грав у цьому казино, мій рахунок підтверджено, я виграв $4578, я попросив вивести. Мій обліковий запис заблоковано. Містер Вегас відмовляється мені платити, будь-хто може мені допомогти

Змінено автором
Автоматичний переклад.
bestvideos20170

Привіт.

Мені цікаво, будь ласка, чому ви відчуваєте, що казино не має наміру виплачувати вам виграш?

Ваш обліковий запис може бути заблоковано через перевірку KYC (знай свого клієнта). Зазвичай це відбувається, коли гравець просить перший виведення.

Чи пробували ви запитати в казино, чому ваш рахунок зараз заблокований?

Чого ти навчився?

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка

Я завжди граю в інших казино, і мій обліковий запис ніколи не блокується, коли я виграю. Вони сказали, що мій обліковий запис заблоковано для звичайної перевірки та для моєї безпеки, ми подивимося, чи це правда

Автоматичний переклад.
bestvideos20170

О, тепер я бачу. Це не так зазвичай.

Тепер мені дуже цікаво дізнатися, що буде. Будь ласка, поділіться будь-якими новинами.

Автоматичний переклад.

Мені відмовляють у знятті коштів, і зараз я маю понад 110 000 фунтів стерлінгів, заблокованих у казино. У мене повністю підтверджений обліковий запис. Що я маю робити?

– Я вже наголошував, що опція банківського переказу недоступна

- Я вже підкреслював, що інший варіант виведення коштів недоступний

- Я також подав запит на ручний переказ і надав дані свого облікового запису відповідно до пропозицій із попередніх відмов у знятті коштів і політики операторів казино.

- Я також підкреслив, що, можливо, потрібно збільшити ліміт схвалення з боку містера Вегаса

Змінено автором
Автоматичний переклад.
locoleaf

Привіт.

Я коротко прочитав вашу скаргу та вважаю, що ліміт картки Revolut був би відповіддю, але я вважаю, що це частина приватної інформації. Що ж, якщо ви не заперечуєте, не соромтеся поділитися більше – я залишаю це на ваш розсуд.

Сподіваємося, ця неприємна ситуація скоро вирішиться!

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого