2 р. тому
Тут ви можете обговорити Mr. Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив депозит у п’ятницю. У моєму обліковому записі він не відображався. Ніхто не повертає мої електронні листи і не вирішує мою проблему через чат. Вони просто кажуть, що ми додали вашу проблему до вашого звіту. Це не вирішує мою проблему. Я ще не отримав відповіді чи електронного листа, щоб навіть підтвердити, що я надіслав скаргу електронною поштою.
I made a deposit on Friday. It did not show up in my account. Nobody is returning my emails nor will they address my issue via chat. They just say weve added your issue to your report. Thats not resolving my issue. I have yet to hear back or recieve an email to even acknowledge that ive emailed the complaint.
Здравствуйте,
прикро це чути.
Будь ласка, якими способами оплати ви користувалися?
Hello,
sorry to hear that.
What payment options did you use, please?
Я вніс депозит через etransfer 25 березня о 8:36 ранку.
I deposited via etransfer @ 8:36 a.m. est on march 25th.
Здравствуйте,
немає прогресу до сьогодні? Ну, я вважаю, що ви повинні подати скаргу. Наша команда спробує зв'язатися з казино і спробує допомогти.
Якщо вам захочеться, ви можете надіслати його тут .
Hello,
no progress till today? Well, I'd assume you should submit a complaint. Our team will try to get in touch with the casino and will try to help.
If you feel like it, you can submit one here.
Трохи більше тижня тому (8 днів) я зробив депозит зі свого банківського рахунку на ігровий рахунок у Mr Vegas. Гроші були зняті безпосередньо з мого банківського рахунку, але все ще не надійшли на мій ігровий рахунок. Кожен день обіцяють, що гроші вже в дорозі (буквально обіцяють) - і кожен день закінчується тим, що гроші все одно не надходять. Це зовсім боляче. Я відчуваю себе враженою, обдуреною і абсолютно безсилою. Як основний гравець, найкраще обслуговування та підтримка є найважливішими при виборі казино для гри, тому виходячи з цього – тримайтеся подалі від містера Вегаса!
Just over a week ago (8 days) I made a deposit from my bank account to the gaming account at Mr Vegas. The money was withdrawn directly from my bank account but has still not reached my gaming account. Every day they promise that the money is on its way (literally promises) - and every day it ends with the money still not coming in. This is completely sick. I feel blown away and cheated and completely powerless. As a major player, good service and support is the most important thing when choosing a casino to play at, so based on that - stay away from Mr Vegas!
För en dryg vecka sedan (8 dygn) gjorde jag en insättning från mitt bankkonto till spelkontot på Mr Vegas. Pengarna drogs direkt från mitt bankkonto men har fortfarande inte kommit till mitt spelkonto. Varje dag så lovar de att pengarna är på väg (bokstavligen lovar) - och varje dag så slutar det med att pengarna fortfarande inte har kommit in. Detta är helt sjukt. Jag känner mig blåst och lurad och helt maktlös. Som storspelare är god service och support det viktigaste när man väljer casino att spela på, så utifrån det - håll dig borta från Mr Vegas!
Дякую за це! Вони кажуть мені, що не можуть зв’язатися з іншими залученими сторонами. Справді? Ні.. Вони просто не думали, що я помічу.
Thank you for this! They tell me they cannot reach the other parties involved. Really? Nah.. They just didn't think i would notice.
Схоже, у них є проблеми зі своїми постачальниками платежів. Я б більше хвилювався, якби казино мав поганий рейтинг на нашому веб-сайті, але оскільки вони мають хороший рейтинг від нас, можливо, це лише тимчасово.
Основна проблема – відсутність інформації від казино. Коли ви робите депозит, ви повинні отримати гроші миттєво, навіть якщо вони ще не надійшли на рахунок казино. Так це зазвичай працює.
It sounds like they have some issues with their payment providers. I would be more worried if the casino had a bad rating on our website, but since they have a good rating from us, it's possible that it's only temporary.
The main issue is the lack of info from the casino. When you make a deposit, you should receive the money instantly, even though they didn't reach the casino's account yet. That's how it usually works.
Так, і я надіслав принаймні 4 електронні листи на ту саму тему, але не отримав жодних листів із зазначенням чи повідомленням про те, що вони отримали мою скаргу. Не один раз. Тож для казино, яке вже має хорошу репутацію, напевно, не турбує рейтинги, якщо врахувати одну-дві скарги, ймовірно, не вплинуть на це. Я просто вважаю, що ігнорувати це дуже необережно, і я помітив, що інший гравець з Канади мав точно таку саму проблему приблизно в той самий час, як я. У казино кажуть, що у них були проблеми з ранковими депозитами, а також після обіду.
Yes and ive sent at least 4 emails about the same subject but have not received any emails indicating or stating that they have recieved my complaint. Not once. So for a casino that already has a good reputation probly doesnt care about the ratings considering one or two complaints probly wont effect it. I just think its a very inconsiderate thing to do is ignore and i noticed another player from Canada had the exact same problem around the same time i did. The casino says they had problems with the morning deposits and afternoon ones too.
Кожна обґрунтована скарга впливає на рейтинг казино + щоразу, коли ми бачимо, що в казино щось явно не так, ми видаляємо його зі списків «ТОП» для різних ринків. Давайте почекаємо, що буде протягом наступного тижня. Сподіваємося, казино зможе надати більше інформації про відсутній депозит.
Every justified complaint affects the casino's rating + whenever we see there's clearly something wrong about the casino, we remove it from the "TOP" lists for various markets. Let's wait for what's going to happen during next week. Hopefully, the casino will be able to provide more info about the missing deposit.
Але ось минуло дев’ять (!) днів з моменту внесення депозиту. Дев’ять днів і досі немає ознак того, що проблему буде вирішено. Відсутність спілкування та кілька відповідей копіювати/вставляти – це все. Це божевільно. Як довго, на вашу думку, ми повинні терпляче чекати? Одного дня? Один тиждень? Один місяць? Я вважаю, що дев'яти днів більш ніж достатньо. Кажуть, що у них є команда, яка працює з цією проблемою 24/7. Це вже понад 200 годин, а моїх грошей досі немає. Тільки брехня і виправдання. Щось тут явно не так. Це рибне.
But now nine (!) days has past since the deposit was made. Nine days and still no signs that the issue is even about to be resolved. Lack of communication and a few copy/paste answers is all. That's crazy. How long do you think that we should wait patiently? One Day? One week? One month? I think that nine days are more than enough. They say that they have a team that is working with this problem 24/7. That's over 200 hours now, and still no sign of my money. Only lies and excuses. Something is clearly wrong here. It's fishy.
Було б набагато зручніше, якби персонал казино просто сказав вам, що викликає цю проблему - як Деніел припустив, що це може бути постачальник платежів - ставитися до вас так, ніби це викликає більше напружень, і я думаю, що цього можна уникнути.
У будь-якому випадку, будь ласка, оновіть нас завтра.
It would be much more user-friendly if the casino's staff simply tells you what causes this problem - like Daniel suggested it could be the payment provider - treat you like this is causing more tenses and I think it could be avoided.
Anyway, please update us tomorrow.
Зараз минуло 10 днів. Жодних слідів моїх грошей.
Відповідь служби підтримки така ж, як і завжди:
"Оновлення ще немає. Ми все ще чекаємо на відповідь".
Кажуть, що вони чекають на відповідь Трастлі. Вже 10 днів...
Тому я сам зв’язався з Трастлі. Вони відповіли мені протягом години. (Хіба це не дивно – 10 днів без відповіді для містера Вегаса і одна година для мене?) Трастлі написав: «Вашу транзакцію успішно надіслано продавцю 25.03.2022 о 09:24».
Now 10 days have past. No sign of my money.
The respond from the support are the same as always:
"No update yet. We are still waiting for an answer."
The say that they are waiting for Trustley to reply. It's been 10 days...
So I contacted Trustley myself. They replied to me within one hour. (Is that not strange - 10 days without any answer for Mr Vegas and one hour for me?) Trustley wrote: "Your transaction was successfully sent to merchant on 2022-03-25 at 09:24."
Здравствуйте,
Я якраз збирався запитати, як справи.
Ну, я думаю, ви повинні подати скаргу. Десять днів – це набагато більше, ніж зазвичай, навіть не згадуйте про неправдиву інформацію, яку ви отримали – давайте перевіримо, що відбувається зараз.
Подати скаргу можна тут:
Hello,
I was just about to ask how it goes.
Well, you should submit a complaint I think. Ten days are far more than usual, don't even mention the false information you got - so let's check what is happening now.
You can submit the complaint here:
Привіт
Я грав у цьому казино, мій рахунок підтверджено, я виграв $4578, я попросив вивести. Мій обліковий запис заблоковано. Містер Вегас відмовляється мені платити, будь-хто може мені допомогти
hi
I played in this casino, my account is verified, I won $4578, I requested a withdrawal. My account has been blocked. Mr Vegas refuse to pay me,Any one can help me please
Привіт.
Мені цікаво, будь ласка, чому ви відчуваєте, що казино не має наміру виплачувати вам виграш?
Ваш обліковий запис може бути заблоковано через перевірку KYC (знай свого клієнта). Зазвичай це відбувається, коли гравець просить перший виведення.
Чи пробували ви запитати в казино, чому ваш рахунок зараз заблокований?
Чого ти навчився?
Hi there.
I'm wondering, what makes you feel that the casino does not intend to pay you your winnings, please?
Your account may be blocked due to the KYC (know your customer) verification. It usually happens when a player requests the first withdrawal.
Have you tried to ask the casino why your account is now blocked?
What did you learn?
Привіт Радка
Я завжди граю в інших казино, і мій обліковий запис ніколи не блокується, коли я виграю. Вони сказали, що мій обліковий запис заблоковано для звичайної перевірки та для моєї безпеки, ми подивимося, чи це правда
Hi Radka
I always play in other casinos and my account never blocked when i win ,They said my account is blocked for routine check and for my safety,we'll see if it's true
О, тепер я бачу. Це не так зазвичай.
Тепер мені дуже цікаво дізнатися, що буде. Будь ласка, поділіться будь-якими новинами.
Oh, I see now. This is not so usual.
Now I'm very interested to know what is going to happen. Please share any news.
Мені відмовляють у знятті коштів, і зараз я маю понад 110 000 фунтів стерлінгів, заблокованих у казино. У мене повністю підтверджений обліковий запис. Що я маю робити?
– Я вже наголошував, що опція банківського переказу недоступна
- Я вже підкреслював, що інший варіант виведення коштів недоступний
- Я також подав запит на ручний переказ і надав дані свого облікового запису відповідно до пропозицій із попередніх відмов у знятті коштів і політики операторів казино.
- Я також підкреслив, що, можливо, потрібно збільшити ліміт схвалення з боку містера Вегаса
My withdrawals are being denied and now I have over 110,000 GBP locked with the casino. I have a fully verified account. What am I supposed to do?
- I have already highlighted that the bank transfer option is not available
- I have already highlighted that no other withdrawal option is available
- I have also requested a manual transfer out and provided my account details as per suggestion from previous denied withdrawals and the casino operators policy.
- I have also highlighted that perhaps the approval limit needs to be increased on MrVegas side
Привіт.
Я коротко прочитав вашу скаргу та вважаю, що ліміт картки Revolut був би відповіддю, але я вважаю, що це частина приватної інформації. Що ж, якщо ви не заперечуєте, не соромтеся поділитися більше – я залишаю це на ваш розсуд.
Сподіваємося, ця неприємна ситуація скоро вирішиться!
Hello.
I read your complaint briefly, and I believe limit Revolut card limit would be the answer, but I feel this is a piece of private information. Well, if you don't mind, feel free to share more - I'll leave this up to you.
Hopefully, this unpleasant situation will be resolved soon!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.