ФорумКазиноMozzart Casino - загальне обговорення

Mozzart Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від Romi
|
584 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Mozzart Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
zorans71
2 міс. тому

Я теж мав дуже високу думку про Моцарта до сьогодні, коли вони призупинили мій обліковий запис до подальшого повідомлення? Я думаю відкрити скаргу але чекаю чи мені дадуть відповідь але вже 2 години нічого не відповідають 🙁

Автоматичний переклад.
mashina44
2 міс. тому

Привіт. Я переніс вашу публікацію сюди, в офіційну тему казино, на випадок, якщо інші гравці захочуть відреагувати або навіть поділитися своїм досвідом у цьому казино з вами та іншими. 😉

Отже, ви вже отримали пояснення від служби підтримки щодо свого облікового запису? Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
mashina44
2 міс. тому

За що вас відсторонили?

Автоматичний переклад.
zorans71
2 міс. тому

Вирішив проблему, зняли підвіску. Вони відповіли на мій електронний лист наступного дня. Можу написати тобі на пп, якщо є така можливість, щоб не писав сюди, коли вже з ними вирішив.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
mashina44
2 міс. тому

Можливо, було б добре коротко описати, що і як вам вдалося вирішити, тому що ви могли б допомогти іншим гравцям у майбутньому. Але рішення буде за тобою, тому що я не підштовхуватиму тебе до цього. Я думаю, що це може бути корисним.

У будь-якому випадку я радий, що вам вдалося вирішити проблему, і все гаразд. Сподіваюся, подібних проблем більше не буде. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Тут я написав довший текст, але скорочу його. Це спортивні ставки. Коли ви робите ставку на певний коефіцієнт і отримуєте повідомлення VERIFICATION_WAITING, не намагайтеся знову зробити ставку на цей коефіцієнт, оскільки він вимкнений. У моєму випадку виникло непорозуміння, я подумав, що це проблема з повільним Інтернет-з’єднанням, я не знав, що означає це повідомлення, тому я спробував кілька разів. Але коли я все детально пояснив на пошті підтримки, мені знову активували обліковий запис. 🙂

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
mashina44
2 міс. тому

О, я все одно розумію, навіть якщо мова йде про ставки на спорт, дякую за ваше пояснення. Можливо, це допоможе комусь, якщо вони зіткнуться з подібною проблемою в цьому казино.

Суть в тому, що вам вдалося її вирішити, все гаразд і ви можете продовжувати користуватися своїм обліковим записом.

Вам подобається грати в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого