2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Mozzart Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я теж мав дуже високу думку про Моцарта до сьогодні, коли вони призупинили мій обліковий запис до подальшого повідомлення? Я думаю відкрити скаргу але чекаю чи мені дадуть відповідь але вже 2 години нічого не відповідають 🙁
I too had a very high opinion of Mozart until today, when they suspended my account until further notice? I'm thinking of opening a complaint but I'm waiting to see if they will answer me, but they haven't answered anything for 2 hours now 🙁
I ja sam imao jako visoko mišljenje o Mozzartu do danas, kad su mi suspendovali račun do daljnjeg? Razmišljam da otvorim žalbu ali čekam da vidim hoce li mi sta odgovoriti, ali već 2 sata ništa ne odgovaraju 🙁
Привіт. Я переніс вашу публікацію сюди, в офіційну тему казино, на випадок, якщо інші гравці захочуть відреагувати або навіть поділитися своїм досвідом у цьому казино з вами та іншими. 😉
Отже, ви вже отримали пояснення від служби підтримки щодо свого облікового запису? Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.
Hello. I have moved your post here, to an official thread of the casino, in case some other players would like to react or even share their experiences at this casino with you and others as well. 😉
So have you got any explanation from the support regarding your account yet? Please let us know if you have any updates.
Вирішив проблему, зняли підвіску. Вони відповіли на мій електронний лист наступного дня. Можу написати тобі на пп, якщо є така можливість, щоб не писав сюди, коли вже з ними вирішив.
I solved the problem, they lifted the suspension. They answered my email the next day. I can write you on pp if there is that option, so that I don't write here when I have already solved it with them.
E riješio sam problem, ukinuli su suspenziju. Odgovorili su mi na mail drugi dan. Mogu ti napisati na pp ako ima ta opcija, da ne pišem ovdje kad sam već to riješio sa njima.
Можливо, було б добре коротко описати, що і як вам вдалося вирішити, тому що ви могли б допомогти іншим гравцям у майбутньому. Але рішення буде за тобою, тому що я не підштовхуватиму тебе до цього. Я думаю, що це може бути корисним.
У будь-якому випадку я радий, що вам вдалося вирішити проблему, і все гаразд. Сподіваюся, подібних проблем більше не буде. 🙂
Maybe it would be nice to briefly describe what and how you managed to solve it, because you could help other players in the future. But the decision will be up to you because I won't push you into it. I think it might be helpful.
Either way, I'm pleased that you managed to solve the issue and everything is fine. I hope there will be no more problems like this. 🙂
Тут я написав довший текст, але скорочу його. Це спортивні ставки. Коли ви робите ставку на певний коефіцієнт і отримуєте повідомлення VERIFICATION_WAITING, не намагайтеся знову зробити ставку на цей коефіцієнт, оскільки він вимкнений. У моєму випадку виникло непорозуміння, я подумав, що це проблема з повільним Інтернет-з’єднанням, я не знав, що означає це повідомлення, тому я спробував кілька разів. Але коли я все детально пояснив на пошті підтримки, мені знову активували обліковий запис. 🙂
Here I had written a longer text, but I will shorten it. This is sports betting, when you bet on a certain odds and get a VERIFICATION_WAITING message, don't try to bet on that odds again because it's disabled. In my case there was a misunderstanding, I thought it was a problem with a slow Internet connection, I didn't know what that message meant, so I tried a couple of times. But when I explained everything in detail on mail support, they activated my account again. 🙂
Evo bio sam napisao duži tekst ali ću skratiti. Radi se o sportskom kladjenju, kada se kladite na određenu kvotu i izbaci vam poruku VERIFICATION_WAITING, nemojte se više pokušavati kladiti na tu kvotu jer je ona onemogućena. U mom slučaju je došlo do nesporazuma, mislio sam da je problem sa sporom Internet konekcijom, nisam znao sta ta poruka znači, pa sam pokušao par puta. Ali kada sam objasnio sve detaljno na mail supportu, opet su aktivirali moj nalog. 🙂
О, я все одно розумію, навіть якщо мова йде про ставки на спорт, дякую за ваше пояснення. Можливо, це допоможе комусь, якщо вони зіткнуться з подібною проблемою в цьому казино.
Суть в тому, що вам вдалося її вирішити, все гаразд і ви можете продовжувати користуватися своїм обліковим записом.
Вам подобається грати в цьому казино? 🙂
Oh I understand, anyway, even if it was about sports betting thanks for your explanation. Maybe it will help someone if they encounter a similar problem in this casino.
The bottom line is that you managed to solve it and everything is fine and you can continue to use your account.
Do you like playing at this casino ? 🙂
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.