Моє запитання: якщо я звернуся до міжнародної організації з боротьби з кіберзлочинністю, чи хтось робив щось подібне раніше і як це вийшло? Mostbet вкрав у мене 550 USD
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Моє запитання: якщо я звернуся до міжнародної організації з боротьби з кіберзлочинністю, чи хтось робив щось подібне раніше і як це вийшло? Mostbet вкрав у мене 550 USD
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Привіт!
Це цікава ідея. Особисто я не можу зрозуміти, як це питання пов’язане з політикою щодо кіберзлочинності. Ви вважаєте, що ваш обліковий запис зламали? Я маю на увазі, що змусило вас придумати це запитання в першу чергу?
У будь-якому разі я знайшов вашу скаргу , пов’язану зі ставками на спорт, яку ми, відверто кажучи, не вирішуємо, тож, можливо, ці веб-сайти можуть вам допомогти:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Hi!
That's an interesting idea. I personally can't see how the issue is related to the cybercrime policy. Do you believe your account has been hacked? I mean, what made you come up with the question in the first place?
Anyway, I found your complaint related to sports betting activities, which we frankly do not resolve, so & maybe, these websites might help you:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
На 100% цього разу вони займаються шахрайством, незабаром це з’явиться в ЗМІ, тому що мої гроші 13860 inr, тільки гроші інших гравців також застрягли, і я бачив багато скарг на їх велику суму.
100% they are doing fraud this time , this will comes out in media soon because my money 13860 inr only other players money got stuck too and its big amount i saw many complaint.
Гаразд, ми повинні дочекатися прямої відповіді казино, якщо скарга дійде так далеко. Ви знаєте, зараз ми можемо спекулювати, як вважаємо за потрібне, але це нічого не змінює.
Щоб вирішити цю проблему, я б сказав, що нам спочатку потрібен представник казино, який би дав нам деякі відповіді. На жаль, у формі форуму зараз немає жодної. Збереження прогресу назад до теми скарги.
Як ви сказали, побачимо.
Well, I bet we should wait for the casino's direct response if the complaint gets so far. You know, for this moment we may speculate as we see fit, but it does not change anything.
To resolve this mess, I'd say we would need a casino representative to give us some answers first. Sadly, there is none on the forum form now. Keeping the progress back to the complaint thread.
As you said, we shall see.
Подивіться, я грав у багатьох казино, але ніколи раніше такого не траплялося, я знаю, що багато разів зняття відбувалося пізно, але вони ніколи не робили шахрайства, вони сказали, що це проблема, але гроші прийдуть, і гроші завжди надходять, але вони безпосередньо підтримують і надають шахрайство trx № 2 різні одночасно це неможливо, і вони надають лише trx, чому б їм не надати знімки scrrentshots, як ми
look i have played with many casino but never happen like this before,i know withdrawal happen late many times but they never did fraud they said its problem but money will come and money always came , but they are directly lieng and providing fraud trx no 2 different at same timing this is impossible , and they providing only trx no why dont they provide scrrentshots like us
Це дуже резонні запитання, відверто кажучи, я вважаю, що ключ має лише офіційний представник казино.
🤷♂️
These are very reasonable questions, frankly, only the official casino representative holds the key, I reckon.
🤷♂️
подивіться, вони надсилають мені це і це фейк, чому не просто повні деталі, як ми їх показуємо, і все одно вони відповідають diife=erent trx no
look now they are sending me this and this is fake why dont just full details like we show them , and still they are answering with diife=erent trx no
Я бачу, що проблема з trx досі не вирішена. Чому він не показує всю частину, це гарне запитання, але я думаю, як сказала Радка, лише казино має відповідь.
Однак Крістіна відповіла на вашу скаргу, тому було б добре, якби ви спробували відповісти на її запитання, щоб вона могла рухатися далі. Ви робите це тут .
Сподіваюся, ця проблема буде вирішена якнайшвидше, тому що вона тягнеться досить довго.
I see that the problem with trx is still not solved. Why it doesn't show the whole part is a good question, but I think, as Radka said, only the casino has the answer.
However, Kristina answered your complaint so it would also be nice if you would try to respond to her questions so she can move on. You do that here.
I hope this problem is resolved as soon as possible, because it has been dragging on for quite a while.
я отримав свої гроші на рахунок казино, і це несправедливо, вони, мабуть, були переведені на банківський рахунок, я програв 5000 з них, але я зняв решту грошей
got my money in casino account , and this is not fair they must have transferred to bank account , i lost 5000 of it,but igot withdrawal rest of money
Прикро, що ти втратив трохи грошей, але з іншого боку я радий, що тобі вдалося отримати з цього трохи грошей. Я сподіваюся, що ви вилучили більше, ніж те, що ви втратили. 😕
У будь-якому випадку, ви збираєтеся залишитися в цьому казино чи збираєтеся піти в інше казино після всього цього досвіду?
It's a shame that you lost some money, but on the other hand I'm glad that you managed to get some money out of it. I hope what you withdrew was more than what you lost. 😕
Anyway, are you going to stay with this casino or are you going to go to some other casino after this whole experience ?
Ви відповіли, мабуть, якнайкраще, що могли. Я не думаю, що це зовсім погана ідея, і я б сказав, що якщо ви звикнете до цього, можливо, у вас більше не буде спокуси грати. Ймовірно, це був би найкращий можливий результат.
Удачі. 😉☘️
You answered it probably the best you could. I don't think it's a bad idea at all, and I would say that if you get used to it maybe you won't be tempted to play anymore. That would probably be the best possible outcome.
Good luck. 😉☘️
Привіт, я працюю з партнерською програмою traffscale.affise
Підключили оферту зі ставкою 80$, закинули 15-16 лидів, половину закиду зробили оплату. Далі завантажив обсяг близько 30 FD в щоденний кап, сказали шахрайство) Вже 2 тижні прошу відгуки про трафік - ніхто не відповідає. Чекаю вирішення свого питання, спілкуватися з керівником марно, просити його теж марно, працювати ніхто не хоче. Швидше за все, коли ви завантажуєте більше 10 лідів в партнерську програму по пропозиції Mostbet, вам пишуть про шахрайство, я працював півроку і завантажив 10-15 лідів - заплатили без жодного питання, збільшили бюджет і завантажили більше своїх коштів - шахрайство. Гарантії і причини не даються тільки на словах - шахрайство.
Hello, I am working with the traffscale.affise affiliate program
We connected an offer with a rate of $80, cast 15-16 leads, made a payment for half of the cast. Next, I uploaded a volume of about 30 FD to the daily capp, they said fraud) I’ve been asking for feedback on traffic for 2 weeks now - no one has responded. I’m waiting for a solution to my issue, it’s useless to communicate with the manager, it’s also useless to ask him for something, no one wants to work. Most likely, when you upload more than 10 leads to the affiliate program using the Mostbet offer, they write to you about fraud, I worked for six months and uploaded 10-15 leads - they paid without a single question, increased the budget and uploaded more of their funds - fraud. Guarantees and reasons are not given only in words - fraud.
Здравствуйте, работаю с партнерской программой traffscale.affise
Подключили оффер со ставкой 80$, отлил 15-16 лидов, сделали выплату за половину отлитого. Далее я залил обьем около 30 фд на дейли капп, сказали фрод) прошу фидбек по трафику уже 2 недели - никто не отвечает. Жду решения моего вопроса, с менеджером общаться бесполезно, так же бесполезно что-то у него просить, никто не хочет работать. Скорей всего когда заливаешь больше 10 лидов на партнерскую программу по офферу Mostbet, тебе пишут фрод, полгода работал наливал 10-15 лидов - оплачивали без единого вопроса, повысил бюджет и залили на больше своих средств - фрод. Гарантий и причин не дают только на словах - фрод.
Доброго дня, не можу зареєструвати свій номер телефону в обліковому записі, вже 2 дні надсилаю повідомлення в службу підтримки Telegram і не отримую відповіді. Я живу в Азербайджані, моя сім-карта azercell, але я ніколи не отримую повідомлення. Ситуація мене засмучує, хоча додаток дуже хороший, я не можу зняти гроші.
Good afternoon, I cannot register my phone number to my account, I have been sending messages to Telegram support for 2 days and I am not getting any response. I am living in Azerbaijan, my sim card is azercell, but I never receive messages. The situation is distressing me, although the app is very good, I have not been able to withdraw money.
Buenas tardes, no puedo registrar mi numero de telefono a mi cuenta, hace 2 dias estoy enviando mensajes al soporte de telegram y no obtengo ninguna respuesta. Estoy viviendo en Azerbaijan, mi sim card es azercell, pero nunca me llegan los mensajes. La situación me está angustiando, si bien la app es muy buena, no hé conseguido retirar dinero.
Привіт, я працюю з партнерською програмою traffscale.affise
Підключили оферту зі ставкою 80$, закинули 15-16 лидів, половину закиду зробили оплату. Далі завантажив обсяг близько 30 FD в щоденний кап, сказали шахрайство) Вже 2 тижні прошу відгуки про трафік - ніхто не відповідає. Чекаю вирішення свого питання, спілкуватися з керівником марно, просити його теж марно, працювати ніхто не хоче. Швидше за все, коли ви завантажуєте більше 10 лідів в партнерську програму по пропозиції Mostbet, вам пишуть про шахрайство, я працював півроку і завантажив 10-15 лідів - заплатили без жодного питання, збільшили бюджет і завантажили більше своїх коштів - шахрайство. Гарантії і причини не даються тільки на словах - шахрайство.
Hello, I am working with the traffscale.affise affiliate program
We connected an offer with a rate of $80, cast 15-16 leads, made a payment for half of the cast. Next, I uploaded a volume of about 30 FD to the daily capp, they said fraud) I’ve been asking for feedback on traffic for 2 weeks now - no one has responded. I’m waiting for a solution to my issue, it’s useless to communicate with the manager, it’s also useless to ask him for something, no one wants to work. Most likely, when you upload more than 10 leads to the affiliate program using the Mostbet offer, they write to you about fraud, I worked for six months and uploaded 10-15 leads - they paid without a single question, increased the budget and uploaded more of their funds - fraud. Guarantees and reasons are not given only in words - fraud.
Здравствуйте, работаю с партнерской программой traffscale.affise
Подключили оффер со ставкой 80$, отлил 15-16 лидов, сделали выплату за половину отлитого. Далее я залил обьем около 30 фд на дейли капп, сказали фрод) прошу фидбек по трафику уже 2 недели - никто не отвечает. Жду решения моего вопроса, с менеджером общаться бесполезно, так же бесполезно что-то у него просить, никто не хочет работать. Скорей всего когда заливаешь больше 10 лидов на партнерскую программу по офферу Mostbet, тебе пишут фрод, полгода работал наливал 10-15 лидов - оплачивали без единого вопроса, повысил бюджет и залили на больше своих средств - фрод. Гарантий и причин не дают только на словах - фрод.
привіт
Я знаю, що стратегія казино вас не вразить, але мушу сказати, що ви не знайдете тут рішення.
Розумієте, у нас в основному гравці.
Якщо ви шукаєте допомоги, я пропоную відвідати форум, створений спеціально для афілійованих осіб, наприклад форум GPVA 👈👈
Hey there.
I am aware that the casino's strategy does not impress you, but I must say that you won't find a solution here.
You see, our audience is mainly players.
If you seek help, I suggest visiting a forum created specifically for affiliates, such as GPVA forum 👈👈
Доброго дня, не можу зареєструвати свій номер телефону в обліковому записі, вже 2 дні надсилаю повідомлення в службу підтримки Telegram і не отримую відповіді. Я живу в Азербайджані, моя сім-карта azercell, але я ніколи не отримую повідомлення. Ситуація мене засмучує, хоча додаток дуже хороший, я не можу зняти гроші.
Good afternoon, I cannot register my phone number to my account, I have been sending messages to Telegram support for 2 days and I am not getting any response. I am living in Azerbaijan, my sim card is azercell, but I never receive messages. The situation is distressing me, although the app is very good, I have not been able to withdraw money.
Buenas tardes, no puedo registrar mi numero de telefono a mi cuenta, hace 2 dias estoy enviando mensajes al soporte de telegram y no obtengo ninguna respuesta. Estoy viviendo en Azerbaijan, mi sim card es azercell, pero nunca me llegan los mensajes. La situación me está angustiando, si bien la app es muy buena, no hé conseguido retirar dinero.
Тоді я спробую зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою.
Хоча я б сказав, що Telegram має надати негайну відповідь, можливо, хлопці не працюють у вихідні. 🤷♀️
Чи вдалося зв’язатися сьогодні? Здається, чат працює.
I'd try to contact support via email then.
Though I'd say Telegram should provide an immediate response, perhaps the guys don't work during weekends. 🤷♀️
Any luck getting in touch today? The chat seems to be working.
Як смішно, я думав про те, щоб сьогодні високо оцінити Mostbet на спеціалізованому веб-сайті, і я бачу, що воно піднялося в рейтингу рекомендованих Гуру казино. Це казино хороше, у мене ніколи не було проблем, і воно гарантує години задоволення від гри в його ігри.
Коли казино добре, я його хвалю!!!
How funny, I was thinking about speaking highly of Mostbet today on a specialized website and I see that it has risen in Guru's ranking of recommended casinos. This casino is good, I've never had any problems and it guarantees hours of fun playing its games.
When the casino is good I praise it!!!
Que engraçado, estava pensando sobre falar bem de Mostbet hoje em algum site especializado e vejo que ele subiu no ranking de cassinos recomendados do Guru. Esse cassino é bom, nunca tive problemas e garante horas de diversão nos seus jogos.
Quando o cassino é bom eu elogio!!!
Telegram вам зовсім не допомагає, на щастя, проблема вже вирішена (через 3 дні після отримання моїх грошей) дякую
Telegram doesn't help you at all, luckily the issue is already solved (3 days after claiming my money) thank you
telegram no te ayuda en nada, ya esta solucionado el tema por suerte (3 dias despues de reclamar mi dinero) gracias
Я майже шокований 🙂 Жартую!
Я радий, що ви знайшли сайт, який вам найбільше підходить. Можливо, якісь рекомендації щодо нових "Mostbetters"?
У будь-якому випадку, удачі вам геймера!
I'm almost shocked 🙂 Joking!
I'm glad you found a site that suits you best. Any recommendations for new "Mostbetters", maybe?
Anyway, good gamer's luck to you!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.