ТЕПЕР З ІНШИМ TRX NO
ЦЕ СТАРІШЕ
""""Згідно з нашими даними, ваше зняття було успішно оброблено та підтверджено Букмекерською компанією з UTR: 335920929747 . Це означає, що кошти було вивільнено з нашої системи та мали бути перераховані на вказаний вами банківський рахунок""".
А ТЕПЕР КАЖУТЬ, ЦЕ НОВЕ
"""сер, зв'яжіться зі своїм банком, вказавши унікальний номер трансакції INDBN25126590630. . Я майже впевнений, що вашу проблему буде вирішено з боку вашого банку""".
NOW WITH ANOTHER TRX NO
THIS IS OLDER
""""As per our records, your withdrawal was successfully processed and confirmed by the Betting Company with UTR: 335920929747. This indicates that the funds have been released from our system and should have been transferred to your designated bank account""".
AND NOW THEY ARE SAYING IS THIS THIS IS NEW
"""sir please contact your bank with a unique transaction number INDBN25126590630. . I'm pretty sure your issue will be resolved from your Bank end""".
Отже, ви також подали скаргу на владу, так? Я бачив, що у вас він також відкритий у нас, і мені цікаво, як це вийде в кінці.
Що стосується влади, їм може знадобитися деякий час, щоб списати це, але якщо ви отримаєте відповідь, ви можете поділитися нею з нами.
Поки що доведеться почекати.
So you established the complaint on authority as well, yes ? I saw that you also have it open with us and I am curious how it will turn out in the end.
As far as the authority is concerned, it may take them a while to write it off, but if you get an answer you can certainly share it with us.
For the time being we will have to wait.
ТЕПЕР З ІНШИМ TRX NO
ЦЕ СТАРІШЕ
""""Згідно з нашими даними, ваше зняття було успішно оброблено та підтверджено Букмекерською компанією з UTR: 335920929747 . Це означає, що кошти було вивільнено з нашої системи та мали бути перераховані на вказаний вами банківський рахунок""".
А ТЕПЕР КАЖУТЬ, ЦЕ НОВЕ
"""сер, зв'яжіться зі своїм банком, вказавши унікальний номер трансакції INDBN25126590630. . Я майже впевнений, що вашу проблему буде вирішено з боку вашого банку""".
NOW WITH ANOTHER TRX NO
THIS IS OLDER
""""As per our records, your withdrawal was successfully processed and confirmed by the Betting Company with UTR: 335920929747. This indicates that the funds have been released from our system and should have been transferred to your designated bank account""".
AND NOW THEY ARE SAYING IS THIS THIS IS NEW
"""sir please contact your bank with a unique transaction number INDBN25126590630. . I'm pretty sure your issue will be resolved from your Bank end""".
Хм, досить дивно, що UTR раніше був іншим, але оскільки вони написали вам інший електронний лист, мабуть, краще було б перевірити, чи казино говорить правду, і піти в банк. Я думаю, що це найменше, що ви можете зробити, і я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші.
Чи не могли б ви повернутися до мене, коли дізнаєтеся, як справи?
Hmm, it's quite strange that the UTR was different before, but since they wrote you another email, it would probably be best to check if the casino is telling the truth and go to the bank. I think that's the least you can do and I hope you will get your money.
Could you get back to me when you know how it is ?
банк сказав, що через цей utr або trx гроші не надійшли, і я надав цьому казино виписки з банку з підписом і штампами. і ще одна річ, що той бот, інший utr, має однакову дату та час. підробка все
bank said no money came through this utr or trx and i gave casino this bank statements with sign and stamps. and one more thing to that bot different utr has exact same date and time. fake all
Ну не дуже переконливо!
Я не впевнений, чи згадував я раніше про оновлення скарг, але наразі було б справді добре оновити його: скористайтеся цим посиланням , щоб оновити Крістіну, будь ласка.
Краще тримати її в курсі останніх новин.
Well, not very convincing!
I'm not sure whether I mentioned the complaint updates before, but for now, it would be truly good to update it: use this link to update Kristina, please.
It's better to keep her informed about the latest news.
Чудово. Коли у вас буде щось нове, ви можете оновити свою скаргу.
Однак поки нам доведеться чекати нової інформації та розвитку всієї ситуації.
Excellent. When you have something new you can update your complaint.
However, for now we will have to wait for new information and how the whole situation develops.
Добре, тож вам доведеться зачекати, поки наша команда зв’яжеться з вами або казино відповість вам.
Поки що робити більше нічого. Ми повинні бути терплячими.
Okay, so you'll have to wait for our team to get back to you or the casino to respond to you.
For now, there's nothing more to do. We have to be patient.
Їхня офіційна пошта сьогодні
Привіт, Шановний ПАТХАН САЛМАН ХАН!
Просимо вибачення за довгу відповідь і за незручності.
Ми ретельно перевірили інформацію. Виведення (13860 індійських рупій) було успішно підтверджено букмекерською компанією (унікальний номер транзакції INDBN25126590630).
Щоб дізнатися інформацію про відсутність коштів на своїх реквізитах, необхідно звернутися до свого банку/платіжної системи з унікальним номером транзакції INDBN25126590630. Якщо банк/платіжна система не може знайти кошти за цим кодом, необхідно надати скріншот офіційної відповіді банку/платіжної системи за результатами перевірки коду та банківську виписку (виписку про операції з платіжної системи) від дата виведення коштів на сьогоднішній день у форматі PDF.
Гарного дня!
З повагою, команда соціальних мереж Mostbet
Стара пошта
Привіт, Шановний ПАТХАН САЛМАН ХАН!
Для подальшого з’ясування обставин потрібен лист від банку з усіма підписами та печатками.
Ви повинні надати офіційний банківський лист із зазначенням відсутності квитанцій 13860 за цим утр 335920929747 за період з 25.12.2023 до сьогодні.
На жаль, ми не вирішимо вашу проблему без цього документа (виписки з банківського рахунку недостатньо). Ми чекатимемо на вашу відповідь.
Дякуємо і бажаємо гарного дня
Their official mail today
Hello, Dear PATHAN SALMAN KHAN!
We apologize for the long response and for the inconvenience.
We have carefully checked the information. The withdrawal (13860 Indian Rupee) was successfully confirmed by the Betting Company ( a unique transaction numbe INDBN25126590630).
To find out information about the lack of funds on your details, you need to contact your bank/payment system with a unique transaction number INDBN25126590630. If the bank/payment system cannot find funds using this code, you must provide a screenshot of the official response of the bank/payment system based on the results of checking the code and a bank statement (statement of operations from the payment system) from the date of withdrawal of funds to today in PDF format.
Have a nice day!
Sincerely, Mostbet social media team
Old mail
Hello, Dear PATHAN SALMAN KHAN!
For further clarification of the circumstances, you need a letter from the bank with all signatures and seals.
You must provide an official bank letter indicating that there were no receipts of 13860 on this utr 335920929747 for the period from 25.12.2023 to today.
Unfortunately, we will not solve your problem without this document (A bank statement isn't enough.) We'll be waiting for your response.
Thank you and have a nice day
Що ж, здається, що казино вам надає інший номер транзакції.
Однак, мабуть, нічого не залишається, як знову зв’язатися з банком і попрацювати з ними, щоб дізнатися, чи все так, як каже казино. Якщо це не так, у вас є скарга, і ви можете повідомити Крістіні те, що написало казино та що ви дізналися.
Неодмінно повідомте нам, що ви також дізналися.
Well, it seems like every time it's a different transaction number that the casino gives you.
However, there is probably nothing to do but to contact the bank again and work with them to find out if everything is as the casino says it is. If this is not the case, then you have a complaint and you can update Kristina with what the casino has written and what you have found out.
Definitely let us know what you learned as well.
2 години тому я дізнався від банку, що такої транзакції немає, мій банк — це стандартний міжнародний банк із дипломованим банком і дуже відповідальний і шанований банк. Зараз вони сердяться, що 25 грудня такої транзакції не було. Я щойно надіслав їм останню банківську виписку з підпис і печатки менеджера банку, і це чітко показує, що такої операції немає
I learned from bank 2 hours ago there's no transaction like that,my bank is standard chartered bank international bank and very responsible and respected bank.they are angry now that there is no such transaction on 25th December.i just sent them latest bank statement with sign and stamps of bank manager and its clearly shows there's no such transaction
О, я сподівався, що тобі пощастить більше з банком.
Скарга, здається, є єдиною вагомою підставою, яка все ще існує на даний момент. Я уявляю, що це повинно бути жахливо, але тримайтеся. Поки скаргу відкрито, вона не закінчена. 🙏
Oh, I was hoping you could have better luck with the bank.
The complaint appears to be the only solid ground still present right now. I imagine it must feel horrible, but hold on. As long as the complaint is opened, it is not over. 🙏
Яка краща удача, у мене є виписка з банківського рахунку з підписом і печатками, на яких чітко видно, що гроші ніколи не зараховувалися, про що ви говорите, настільки упереджена відповідь, яка вагома підставна виписка з банківського рахунку є найвагомішим доказом, я не думаю, що ви достатньо справедливі
What better luck , I have bank statement with sign and stamps its clearly shows that money never credited, what are you talking about, so much biased reply, what strong ground bank statement is strongest evidence, I don't think you are fair enough
Так, і це також означає, що справа не наближається до кінця. Я б сам не назвав це везінням. Але це не важливо. Ваша скарга незабаром буде оновлена.
Я не знаю, чому ви думаєте, що ми несправедливі. Тут, на форумі, ми просто спілкуємося про вашу ситуацію. Рішення приходить зі скарги.
Я пропоную вам завтра відвідати відділ скарг, щоб повідомити Крістіні, що з платежем поки що не пощастило.
Повірте, це добра порада.
Гарного вам 🙏
Yes, and it also means that the issue is no closer to its end. I would not call that a stroke of luck myself. But it does not matter. Your complaint is soon to be updated.
I have no idea what makes you think we are not fair. Here on the forum, we're simply chatting about your situation. The solution comes from the complaint.
I suggest you visit the complaint tomorrow to let Kristina know there has been no luck with the payment so far.
Believe me, it is good advice.
Have a good one 🙏
Моє запитання: якщо я звернуся до міжнародної організації з боротьби з кіберзлочинністю, чи хтось робив щось подібне раніше і як це вийшло? Mostbet вкрав у мене 550 USD
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.