ФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від surekhasuresh200
|
35011 переглядів 281 відповідей |
|
1...7 8 9...15
Додати публікацію
Radka
9 міс. тому

ну зрозуміло.


Автоматичний переклад.
khalikmamu0
9 міс. тому

Дякуємо 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я написав на Curaçao Antilephone NV, але не отримав від них відповіді протягом тижня



Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

ТЕПЕР З ІНШИМ TRX NO

ЦЕ СТАРІШЕ

""""Згідно з нашими даними, ваше зняття було успішно оброблено та підтверджено Букмекерською компанією з UTR: 335920929747 . Це означає, що кошти було вивільнено з нашої системи та мали бути перераховані на вказаний вами банківський рахунок""".


А ТЕПЕР КАЖУТЬ, ЦЕ НОВЕ

"""сер, зв'яжіться зі своїм банком, вказавши унікальний номер трансакції INDBN25126590630. . Я майже впевнений, що вашу проблему буде вирішено з боку вашого банку""".

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я написав на Curaçao Antilephone NV, але не отримав від них відповіді протягом тижня



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Отже, ви також подали скаргу на владу, так? Я бачив, що у вас він також відкритий у нас, і мені цікаво, як це вийде в кінці.

Що стосується влади, їм може знадобитися деякий час, щоб списати це, але якщо ви отримаєте відповідь, ви можете поділитися нею з нами.

Поки що доведеться почекати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

ТЕПЕР З ІНШИМ TRX NO

ЦЕ СТАРІШЕ

""""Згідно з нашими даними, ваше зняття було успішно оброблено та підтверджено Букмекерською компанією з UTR: 335920929747 . Це означає, що кошти було вивільнено з нашої системи та мали бути перераховані на вказаний вами банківський рахунок""".


А ТЕПЕР КАЖУТЬ, ЦЕ НОВЕ

"""сер, зв'яжіться зі своїм банком, вказавши унікальний номер трансакції INDBN25126590630. . Я майже впевнений, що вашу проблему буде вирішено з боку вашого банку""".

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хм, досить дивно, що UTR раніше був іншим, але оскільки вони написали вам інший електронний лист, мабуть, краще було б перевірити, чи казино говорить правду, і піти в банк. Я думаю, що це найменше, що ви можете зробити, і я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші.

Чи не могли б ви повернутися до мене, коли дізнаєтеся, як справи?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

банк сказав, що через цей utr або trx гроші не надійшли, і я надав цьому казино виписки з банку з підписом і штампами. і ще одна річ, що той бот, інший utr, має однакову дату та час. підробка все

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
khalikmamu0
9 міс. тому

Ну не дуже переконливо!

Я не впевнений, чи згадував я раніше про оновлення скарг, але наразі було б справді добре оновити його: скористайтеся цим посиланням , щоб оновити Крістіну, будь ласка.

Краще тримати її в курсі останніх новин.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

я зробив це

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
9 міс. тому

Чудово. Коли у вас буде щось нове, ви можете оновити свою скаргу.

Однак поки нам доведеться чекати нової інформації та розвитку всієї ситуації.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

досі немає відповіді від mostbet

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
9 міс. тому

Добре, тож вам доведеться зачекати, поки наша команда зв’яжеться з вами або казино відповість вам.

Поки що робити більше нічого. Ми повинні бути терплячими.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Їхня офіційна пошта сьогодні

Привіт, Шановний ПАТХАН САЛМАН ХАН!


Просимо вибачення за довгу відповідь і за незручності.


Ми ретельно перевірили інформацію. Виведення (13860 індійських рупій) було успішно підтверджено букмекерською компанією (унікальний номер транзакції INDBN25126590630).


Щоб дізнатися інформацію про відсутність коштів на своїх реквізитах, необхідно звернутися до свого банку/платіжної системи з унікальним номером транзакції INDBN25126590630. Якщо банк/платіжна система не може знайти кошти за цим кодом, необхідно надати скріншот офіційної відповіді банку/платіжної системи за результатами перевірки коду та банківську виписку (виписку про операції з платіжної системи) від дата виведення коштів на сьогоднішній день у форматі PDF.

Гарного дня!



З повагою, команда соціальних мереж Mostbet

sermsupport@mostbet.com


Стара пошта

Привіт, Шановний ПАТХАН САЛМАН ХАН!



Для подальшого з’ясування обставин потрібен лист від банку з усіма підписами та печатками.



Ви повинні надати офіційний банківський лист із зазначенням відсутності квитанцій 13860 за цим утр 335920929747 за період з 25.12.2023 до сьогодні.

На жаль, ми не вирішимо вашу проблему без цього документа (виписки з банківського рахунку недостатньо). Ми чекатимемо на вашу відповідь.



Дякуємо і бажаємо гарного дня

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
9 міс. тому

Що ж, здається, що казино вам надає інший номер транзакції.

Однак, мабуть, нічого не залишається, як знову зв’язатися з банком і попрацювати з ними, щоб дізнатися, чи все так, як каже казино. Якщо це не так, у вас є скарга, і ви можете повідомити Крістіні те, що написало казино та що ви дізналися.

Неодмінно повідомте нам, що ви також дізналися.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

2 години тому я дізнався від банку, що такої транзакції немає, мій банк — це стандартний міжнародний банк із дипломованим банком і дуже відповідальний і шанований банк. Зараз вони сердяться, що 25 грудня такої транзакції не було. Я щойно надіслав їм останню банківську виписку з підпис і печатки менеджера банку, і це чітко показує, що такої операції немає

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
9 міс. тому

О, я сподівався, що тобі пощастить більше з банком.

Скарга, здається, є єдиною вагомою підставою, яка все ще існує на даний момент. Я уявляю, що це повинно бути жахливо, але тримайтеся. Поки скаргу відкрито, вона не закінчена. 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Яка краща удача, у мене є виписка з банківського рахунку з підписом і печатками, на яких чітко видно, що гроші ніколи не зараховувалися, про що ви говорите, настільки упереджена відповідь, яка вагома підставна виписка з банківського рахунку є найвагомішим доказом, я не думаю, що ви достатньо справедливі

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
9 міс. тому

Так, і це також означає, що справа не наближається до кінця. Я б сам не назвав це везінням. Але це не важливо. Ваша скарга незабаром буде оновлена.

Я не знаю, чому ви думаєте, що ми несправедливі. Тут, на форумі, ми просто спілкуємося про вашу ситуацію. Рішення приходить зі скарги.

Я пропоную вам завтра відвідати відділ скарг, щоб повідомити Крістіні, що з платежем поки що не пощастило.

Повірте, це добра порада.

Гарного вам 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, я подивлюся, що буде, сподіваюся, ви запропонували чесне казино


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Моє запитання: якщо я звернуся до міжнародної організації з боротьби з кіберзлочинністю, чи хтось робив щось подібне раніше і як це вийшло? Mostbet вкрав у мене 550 USD

Змінено Radka 9 міс. тому
Причина: порожній простір видалено
Автоматичний переклад.
1...7 8 9...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого