ФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від surekhasuresh200
|
40959 переглядів 291 відповідей |
|
1...7 8 9...15
Radka
10 міс. тому

ну зрозуміло.


Автоматичний переклад.
khalikmamu0
10 міс. тому

Дякуємо 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я написав на Curaçao Antilephone NV, але не отримав від них відповіді протягом тижня



Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

ТЕПЕР З ІНШИМ TRX NO

ЦЕ СТАРІШЕ

""""Згідно з нашими даними, ваше зняття було успішно оброблено та підтверджено Букмекерською компанією з UTR: 335920929747 . Це означає, що кошти було вивільнено з нашої системи та мали бути перераховані на вказаний вами банківський рахунок""".


А ТЕПЕР КАЖУТЬ, ЦЕ НОВЕ

"""сер, зв'яжіться зі своїм банком, вказавши унікальний номер трансакції INDBN25126590630. . Я майже впевнений, що вашу проблему буде вирішено з боку вашого банку""".

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я написав на Curaçao Antilephone NV, але не отримав від них відповіді протягом тижня



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Отже, ви також подали скаргу на владу, так? Я бачив, що у вас він також відкритий у нас, і мені цікаво, як це вийде в кінці.

Що стосується влади, їм може знадобитися деякий час, щоб списати це, але якщо ви отримаєте відповідь, ви можете поділитися нею з нами.

Поки що доведеться почекати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

ТЕПЕР З ІНШИМ TRX NO

ЦЕ СТАРІШЕ

""""Згідно з нашими даними, ваше зняття було успішно оброблено та підтверджено Букмекерською компанією з UTR: 335920929747 . Це означає, що кошти було вивільнено з нашої системи та мали бути перераховані на вказаний вами банківський рахунок""".


А ТЕПЕР КАЖУТЬ, ЦЕ НОВЕ

"""сер, зв'яжіться зі своїм банком, вказавши унікальний номер трансакції INDBN25126590630. . Я майже впевнений, що вашу проблему буде вирішено з боку вашого банку""".

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хм, досить дивно, що UTR раніше був іншим, але оскільки вони написали вам інший електронний лист, мабуть, краще було б перевірити, чи казино говорить правду, і піти в банк. Я думаю, що це найменше, що ви можете зробити, і я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші.

Чи не могли б ви повернутися до мене, коли дізнаєтеся, як справи?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

банк сказав, що через цей utr або trx гроші не надійшли, і я надав цьому казино виписки з банку з підписом і штампами. і ще одна річ, що той бот, інший utr, має однакову дату та час. підробка все

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
khalikmamu0
10 міс. тому

Ну не дуже переконливо!

Я не впевнений, чи згадував я раніше про оновлення скарг, але наразі було б справді добре оновити його: скористайтеся цим посиланням , щоб оновити Крістіну, будь ласка.

Краще тримати її в курсі останніх новин.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

я зробив це

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
10 міс. тому

Чудово. Коли у вас буде щось нове, ви можете оновити свою скаргу.

Однак поки нам доведеться чекати нової інформації та розвитку всієї ситуації.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

досі немає відповіді від mostbet

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
10 міс. тому

Добре, тож вам доведеться зачекати, поки наша команда зв’яжеться з вами або казино відповість вам.

Поки що робити більше нічого. Ми повинні бути терплячими.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Їхня офіційна пошта сьогодні

Привіт, Шановний ПАТХАН САЛМАН ХАН!


Просимо вибачення за довгу відповідь і за незручності.


Ми ретельно перевірили інформацію. Виведення (13860 індійських рупій) було успішно підтверджено букмекерською компанією (унікальний номер транзакції INDBN25126590630).


Щоб дізнатися інформацію про відсутність коштів на своїх реквізитах, необхідно звернутися до свого банку/платіжної системи з унікальним номером транзакції INDBN25126590630. Якщо банк/платіжна система не може знайти кошти за цим кодом, необхідно надати скріншот офіційної відповіді банку/платіжної системи за результатами перевірки коду та банківську виписку (виписку про операції з платіжної системи) від дата виведення коштів на сьогоднішній день у форматі PDF.

Гарного дня!



З повагою, команда соціальних мереж Mostbet

sermsupport@mostbet.com


Стара пошта

Привіт, Шановний ПАТХАН САЛМАН ХАН!



Для подальшого з’ясування обставин потрібен лист від банку з усіма підписами та печатками.



Ви повинні надати офіційний банківський лист із зазначенням відсутності квитанцій 13860 за цим утр 335920929747 за період з 25.12.2023 до сьогодні.

На жаль, ми не вирішимо вашу проблему без цього документа (виписки з банківського рахунку недостатньо). Ми чекатимемо на вашу відповідь.



Дякуємо і бажаємо гарного дня

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
10 міс. тому

Що ж, здається, що казино вам надає інший номер транзакції.

Однак, мабуть, нічого не залишається, як знову зв’язатися з банком і попрацювати з ними, щоб дізнатися, чи все так, як каже казино. Якщо це не так, у вас є скарга, і ви можете повідомити Крістіні те, що написало казино та що ви дізналися.

Неодмінно повідомте нам, що ви також дізналися.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

2 години тому я дізнався від банку, що такої транзакції немає, мій банк — це стандартний міжнародний банк із дипломованим банком і дуже відповідальний і шанований банк. Зараз вони сердяться, що 25 грудня такої транзакції не було. Я щойно надіслав їм останню банківську виписку з підпис і печатки менеджера банку, і це чітко показує, що такої операції немає

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
10 міс. тому

О, я сподівався, що тобі пощастить більше з банком.

Скарга, здається, є єдиною вагомою підставою, яка все ще існує на даний момент. Я уявляю, що це повинно бути жахливо, але тримайтеся. Поки скаргу відкрито, вона не закінчена. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Яка краща удача, у мене є виписка з банківського рахунку з підписом і печатками, на яких чітко видно, що гроші ніколи не зараховувалися, про що ви говорите, настільки упереджена відповідь, яка вагома підставна виписка з банківського рахунку є найвагомішим доказом, я не думаю, що ви достатньо справедливі

Автоматичний переклад.
khalikmamu0
10 міс. тому

Так, і це також означає, що справа не наближається до кінця. Я б сам не назвав це везінням. Але це не важливо. Ваша скарга незабаром буде оновлена.

Я не знаю, чому ви думаєте, що ми несправедливі. Тут, на форумі, ми просто спілкуємося про вашу ситуацію. Рішення приходить зі скарги.

Я пропоную вам завтра відвідати відділ скарг, щоб повідомити Крістіні, що з платежем поки що не пощастило.

Повірте, це добра порада.

Гарного вам 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, я подивлюся, що буде, сподіваюся, ви запропонували чесне казино


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Моє запитання: якщо я звернуся до міжнародної організації з боротьби з кіберзлочинністю, чи хтось робив щось подібне раніше і як це вийшло? Mostbet вкрав у мене 550 USD

Змінено Radka 10 міс. тому
Причина: порожній простір видалено
Автоматичний переклад.
1...7 8 9...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого