Чисте переслідування... незважаючи на надання всіх можливих документів, вони продовжують вимагати нерелевантні банківські листи.
У заяві чітко не видно кредиту мого зняття.
Підробка.... Шахрайське казино
Sheer harassment.....despite sharing all possible documents they keep asking for irrelevant Bank letters.
Statement clearly shows no credit of my withdrawal.
Fake....Fraudulent Casino
Що конкретно говорить вам казино. У будь-якому випадку, у казино є 14 днів, щоб розібратися з KYC, тож ви тільки починаєте, і я не думаю, що це так легко перевірити все одразу та між святами.
Що стосується банківських листів, якщо вони потрібні казино, ви повинні їх надати. Чи є у вас доступ до таких документів?
Я кажу це тому, що це звичайні речі, які потрібні гравцям для верифікації облікового запису.
Однак у вас також є скарга, тож якщо протягом зазначеного часу нічого не вирішиться, наша команда спробує вам допомогти.
What specifically is the casino telling you. Either way, the casino has 14 days to sort out KYC, so you're just getting started and I don't think it's that easy to check everything right away and between holidays.
As far as bank letters are concerned, if the casino needs them you will have to provide them. Do you have access to such documents ?
I say this because these are common things that players need for account verification.
However, you also have a complaint, so if nothing is resolved in the mentioned time, then our team will try to help you.
Їм потрібен цей непотрібний лист від мого банку, Мій банк сказав, що вони нададуть мені банківські виписки зі Stam і підпишуть це є найбільшим доказом того, що гроші не зараховані на мій рахунок
They need this unnecessary letter from my bank, My bank said they will provide me bank statements with Stam and sign this is biggest proof that money is not credited to my account
Добре, у вас є, тож який сенс?
Я просто хочу сказати, що він досить старий. У цьому листі йдеться про операцію від 07.11.23
Це, випадково, доказ невдалого депозиту? Це було б краще. Якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі, як ваш банк міг знати точні деталі переказу в разі відсутності зняття? Для мене це мало сенсу.
Чи можете ви трохи допомогти нам, поділившись останнім попитом на казино? Я вважаю, що з цим ми можемо працювати.
Fine, you have it, so what is the point?
I just want to say it is quite old, however. This letter is referring to a transaction from 07.11.23
Is it, by any chance, proof of a failed deposit? That would make better sense. If you catch my meaning, how could your bank know precise transfer details in case of a missing withdrawal? To me, it makes little sense.
Can you help us a bit by sharing the latest casino demand? That would be something we can work with, I reckon.
Це зразок листа, вони хочуть останнього, і мій банк сказав, що банківські виписки з підписом і печаткою є найбільшим доказом того, що гроші не були зараховані
That's the sample letter, they want this type of latter and my bank said bank statements with sign and stamp is biggest proof that money didn't credited
На жаль, ми це вже чули. Я прошу стенограму друку деяких офіційних електронних листів. Мені шкода, але я відчуваю, що така інформація приведе нас далі.
Спробуйте слідувати моїй логіці: якщо казино хоче довести, що вилучення не було отримано, я б сказав, що вам потрібно надати останню виписку. Мабуть повну виписку, тобто повну історію вашого банківського рахунку, а не лише окрему транзакцію. Ви мене розумієте, будь ласка?
Sadly, we have already heard that. I'm asking for a transcript of the printscreen of some official emails. I'm sorry, but I feel this kind of information would get us further.
Try to follow my logic: If the casino wants to prove a withdrawal has not been received, I'd say you need to provide the most recent statement. Mabe the full statement - meaning: your full bank account history, not just an isolated transaction. Do you understand me, please?
Так, я надав їм повну офіційну виписку з банківського рахунку, завтра я надам їм повну місячну виписку з підписом і печаткою
Yeah I gave them full statement official bank statement, tomorrow I will give them full monthly statement with sign and stamp
Круто! Я впевнений, що це змінить правила гри. Тримайте нас у курсі та бажаємо удачі.
Cool! I bet this is the game-changer. Keep us posted, and good luck.
я щойно надав їм банківські виписки з підписом і печаткою менеджера банку. це найбільший доказ того, що гроші ніколи не зараховувалися на мій рахунок, це мої працьовиті гроші, і я брав участь у mostbet через пропозицію гуру казино. тож тепер ваша відповідальність. будь ласка, зроби щось.
i just provided them with bank statements with sign and stamp of bank manager. this is biggest proof that money never credited to my account , this my hardworking money and i plyed with mostbet because of casino guru suggestion. so now its your responsibility. please do something.
Стільки скарг від гравців на mostbet, як ви можете додати mostbet у список пропозицій і поставити їм 9,5 зірок 🌟 це смішно 🙄 ви співучасник злочину з ними?
So many complaints from players for mostbet, how can you add mostbet in suggestions list and give them 9.5 stars 🌟 this is ridiculous 🙄 are you the partner in crime with them?
день 7 досі не отримав ні грошей, ні відповіді від mostbet no 1 fraud casino та casinoguru пропонують пограти з ним. гірший новий рік, стільки розчарувань і смутку
day 7 still didnt get anr money or any reply from mostbet no 1 fraud casino and casinoguru suggest to play with it.worse new year ever , so much frustration and sadness
Загалом спочатку мене заморозили, я відправила всі документи, місяць не відповідають на повідомлення і досі немає відповіді, в підсумку сьогодні спробувала зайти в свій аккаунт і вуаля, дані для входу введені невірно , хоча вони правильні, служба підтримки нічого не знає , в цьому випадку я буду вважати, що вони вкрали в мене гроші та заблокували мій рахунок
Чи є сенс писати їхньому ліцензіату і чи є в когось посилання на сайт? Я не дам їм ні копійки.
In general, at first they froze me, I sent all the documents, they didn’t respond to messages for a month and still no answer, in the end today I tried to log into my account and voila, the login information was entered incorrectly, although they are correct, support doesn’t know anything , in this case, I will assume that they stole money from me and blocked my account
Does it make sense to write to their licensee and does anyone have a link to the site? I won't give them a dime.
В общем сначала дали заморозку, я отослал все документы, месяц они не отвечали на сообщения и до сих пор ответа так и нет в итоге сегодня я попробовал зайти на аккаунт и вуаля данные для входа введены неверно, хотя они и верные, поддержка ничего не знает, в таком случае я буду считать что они украли у меня деньги и заблокировали аккаунт
Есть ли смысл писать их лицензиату и есть ли у кого ссылка на сайт? Я не отдам им ни цента.
я щойно надав їм банківські виписки з підписом і печаткою менеджера банку. це найбільший доказ того, що гроші ніколи не зараховувалися на мій рахунок, це мої працьовиті гроші, і я брав участь у mostbet через пропозицію гуру казино. тож тепер ваша відповідальність. будь ласка, зроби щось.
i just provided them with bank statements with sign and stamp of bank manager. this is biggest proof that money never credited to my account , this my hardworking money and i plyed with mostbet because of casino guru suggestion. so now its your responsibility. please do something.
Я цілком переконаний, що ви прийняли нас за офіційного регулятора - ми не несемо відповідальності за жодне казино . Натомість і абсолютно безкоштовно ми підтримуємо нужденних гравців, як-от вас.
Вибачте, але як уже пояснювалося: «Якщо ваш обліковий запис успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту відкликання , ми втрутимося і зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Я пропоную вам оновлювати свою скаргу, тому що нічого, що ви напишете тут на форумі, не потрапляє до особи, яка розглядає скарги. Не соромтеся оновити свою скаргу зараз: https://casino.guru/mostbet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 🙏
I'm quite convinced you mistook us for the official regulator - we have no responsibility over any casino. Instead, and completely for free, we support players in need - like yourself.
I'm sorry to say that, but as was already explained, "If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I suggest you keep your complaint up to date because nothing you write here on the forum gets to the complaint handler. Feel free to update your complaint now: https://casino.guru/mostbet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 🙏
Стільки скарг від гравців на mostbet, як ви можете додати mostbet у список пропозицій і поставити їм 9,5 зірок 🌟 це смішно 🙄 ви співучасник злочину з ними?
So many complaints from players for mostbet, how can you add mostbet in suggestions list and give them 9.5 stars 🌟 this is ridiculous 🙄 are you the partner in crime with them?
Ви знаєте, що ми чесно та відкрито пояснили наш підхід. Єдине, що ви робите, це кусаєте руку, що з часом може допомогти. Як ви думаєте, це розумно?
Просто погодьтеся, що вам потрібно залишитися зі скаргою. Зверніть увагу на 14-денний процес, про який ми вам повідомляли. Оскільки цей часовий проміжок не було дотримано, на нашу думку, розслідувати це зарано. Доки ви не оновите свою скаргу новинами, це свідчитиме про інше. Ви розумієте моє значення?
Ви також помітили, що в багатьох країнах є національне банківське свято? Я справді вважаю, що тобі варто заспокоїтися і перестати бути безглуздим. 🙏
Будьте певні, що:
«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».
(джерело тут )
Сподіваюся, ви розумієте, що слід завершити все розслідування, щоб визначити, чи було зроблено щось не так. Зі зрозумілих причин індекс безпеки не враховує незавершені скарги чи непідтверджений досвід, опублікований на форумі. Це було б справді безвідповідально.
Намагайтеся бути терплячими та співпрацювати через скаргу; ось що має значення.
You know we have explained our approach fairly and openly. The only thing you're doing is biting the hand, which may eventually help. Do you think this is wise?
Just accept that you need to stick with the complaint. Mind the 14-day process we informed you about. Since this time frame has not been met, in our eyes, it's too soon to investigate. Until you update your complaint with news, that would suggest otherwise. Do you catch my meaning?
Have you also noticed that many countries have a national banking holiday? I truly think you should calm yourself and stop being stupidly rude. 🙏
Be assured that:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
(source here)
I hope you understand that the whole investigation needs to be concluded to decide whether something wrong was done. For an obvious reason, the safety index does not count unfinished complaints or unproven experiences posted on the forum. That would be truly irresponsible.
Try to be patient and cooperate through the complaint; this is what matters.
Ой, я буду чекати ще 9 днів, і все ще чекаю, я сподіваюся, що отримаю свої гроші. а також інші гравці
mostbet знає, що те, що вони роблять, вони просто діляться з гравцями фальшивою транзакцією, ні без жодних інших доказів, що нічого не доводять, покажіть мені повну транзакцію, як я показав їм. Я сподіваюся, що ти будеш справедливим гуру казино Радка
ohk i wiil wait more already 9 days finished and still waiting , i hope i will get my money. and other players also
mostbet know that what they are doing , they just sharing with players fake transaction no with no other proof that no proving nothing show me full transaction like i shown them. i hope you will be fair casino guru radka
Загалом спочатку мене заморозили, я відправила всі документи, місяць не відповідають на повідомлення і досі немає відповіді, в підсумку сьогодні спробувала зайти в свій аккаунт і вуаля, дані для входу введені невірно , хоча вони правильні, служба підтримки нічого не знає , в цьому випадку я буду вважати, що вони вкрали в мене гроші та заблокували мій рахунок
Чи є сенс писати їхньому ліцензіату і чи є в когось посилання на сайт? Я не дам їм ні копійки.
In general, at first they froze me, I sent all the documents, they didn’t respond to messages for a month and still no answer, in the end today I tried to log into my account and voila, the login information was entered incorrectly, although they are correct, support doesn’t know anything , in this case, I will assume that they stole money from me and blocked my account
Does it make sense to write to their licensee and does anyone have a link to the site? I won't give them a dime.
В общем сначала дали заморозку, я отослал все документы, месяц они не отвечали на сообщения и до сих пор ответа так и нет в итоге сегодня я попробовал зайти на аккаунт и вуаля данные для входа введены неверно, хотя они и верные, поддержка ничего не знает, в таком случае я буду считать что они украли у меня деньги и заблокировали аккаунт
Есть ли смысл писать их лицензиату и есть ли у кого ссылка на сайт? Я не отдам им ни цента.
Відверто кажучи, я боюся, що ваш найкращий шанс — звернутися до органу ліцензування, тому що зазвичай ми не беремо участь у суперечках щодо ставок на спорт.
Щоб знайти спосіб зробити це, я пропоную переглянути цей посібник, присвячений процесу подання скарги щодо ліцензії ANT Curacao .
Мені шкода, що ми, швидше за все, не зможемо вам допомогти, але, будь ласка, зачекайте Томаша.
Оскільки, судячи з того, що я бачу в скарзі , ваша ситуація більше нагадує технічну проблему, хто знає? Можливо, є спосіб допомогти вам підтримати.
Frankly, I fear your best shot is to try the licensing authority because, usually, we do not engage in sports betting disputes.
To find the way to do so, I suggest browsing this guide focused on the ANT Curacao license complaint process.
I'm sorry to say that we won't most likely be able to help you, but please wait for Tomas.
Since, from what I see in the complaint, your situation sounds more like a sort of technical issue, who knows? Maybe there is a way to help support you.
Ви отримали пояснення; будь ласка, прочитайте електронний лист, який ви отримали.
Я зроблю для вас коротку версію: щойно ваша скарга відкрита, розгляд очікує на розгляд. Після закриття скарги перевірка буде готова для перевірки доказовості. Не хвилюйтеся, будь ласка; це стандартна процедура.
You got the explanation; read the email you got, please.
I'll make a short version for you: As soon as your complaint is open, the review is pending. Once the complaint is closed, the review will be ready for a provability check. Don't worry, please; this is a standard procedure.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.