ГоловнаФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від surekhasuresh200
|
61 957 переглядів 326 відповідей |
|
1...6 7 8...17

Так, але їхня служба підтримки клієнтів така тупа, і вони знають, що сказати те саме, вони просто повторюють те саме, що дратує

Автоматичний переклад.

Марна трата часу на обговорення на цьому форумі

Автоматичний переклад.

Чисте переслідування... незважаючи на надання всіх можливих документів, вони продовжують вимагати нерелевантні банківські листи.


У заяві чітко не видно кредиту мого зняття.


Підробка.... Шахрайське казино

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

Що конкретно говорить вам казино. У будь-якому випадку, у казино є 14 днів, щоб розібратися з KYC, тож ви тільки починаєте, і я не думаю, що це так легко перевірити все одразу та між святами.

Що стосується банківських листів, якщо вони потрібні казино, ви повинні їх надати. Чи є у вас доступ до таких документів?

Я кажу це тому, що це звичайні речі, які потрібні гравцям для верифікації облікового запису.

Однак у вас також є скарга, тож якщо протягом зазначеного часу нічого не вирішиться, наша команда спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Їм потрібен цей непотрібний лист від мого банку, file Мій банк сказав, що вони нададуть мені банківські виписки зі Stam і підпишуть це є найбільшим доказом того, що гроші не зараховані на мій рахунок

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

Добре, у вас є, тож який сенс?

Я просто хочу сказати, що він досить старий. У цьому листі йдеться про операцію від 07.11.23

Це, випадково, доказ невдалого депозиту? Це було б краще. Якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі, як ваш банк міг знати точні деталі переказу в разі відсутності зняття? Для мене це мало сенсу.

Чи можете ви трохи допомогти нам, поділившись останнім попитом на казино? Я вважаю, що з цим ми можемо працювати.


Автоматичний переклад.

Це зразок листа, вони хочуть останнього, і мій банк сказав, що банківські виписки з підписом і печаткою є найбільшим доказом того, що гроші не були зараховані

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

На жаль, ми це вже чули. Я прошу стенограму друку деяких офіційних електронних листів. Мені шкода, але я відчуваю, що така інформація приведе нас далі.

Спробуйте слідувати моїй логіці: якщо казино хоче довести, що вилучення не було отримано, я б сказав, що вам потрібно надати останню виписку. Мабуть повну виписку, тобто повну історію вашого банківського рахунку, а не лише окрему транзакцію. Ви мене розумієте, будь ласка?

Змінено
Автоматичний переклад.

Так, я надав їм повну офіційну виписку з банківського рахунку, завтра я надам їм повну місячну виписку з підписом і печаткою

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

Круто! Я впевнений, що це змінить правила гри. Тримайте нас у курсі та бажаємо удачі.

Автоматичний переклад.
Radka

я щойно надав їм банківські виписки з підписом і печаткою менеджера банку. це найбільший доказ того, що гроші ніколи не зараховувалися на мій рахунок, це мої працьовиті гроші, і я брав участь у mostbet через пропозицію гуру казино. тож тепер ваша відповідальність. будь ласка, зроби щось.

Автоматичний переклад.

Стільки скарг від гравців на mostbet, як ви можете додати mostbet у список пропозицій і поставити їм 9,5 зірок 🌟 це смішно 🙄 ви співучасник злочину з ними?

Автоматичний переклад.

день 7 досі не отримав ні грошей, ні відповіді від mostbet no 1 fraud casino та casinoguru пропонують пограти з ним. гірший новий рік, стільки розчарувань і смутку

Автоматичний переклад.

В общем сначала дали заморозку, я отослал все документы, месяц они не отвечали на сообщения и до сих пор ответа так и нет в итоге сегодня я попробовал зайти на аккаунт и вуаля данные для входа введены неверно, хотя они и верные, поддержка ничего не знает, в таком случае я буду считать что они украли у меня деньги и заблокировали аккаунт

Есть ли смысл писать их лицензиату и есть ли у кого ссылка на сайт? Я не отдам им ни цента.

я щойно надав їм банківські виписки з підписом і печаткою менеджера банку. це найбільший доказ того, що гроші ніколи не зараховувалися на мій рахунок, це мої працьовиті гроші, і я брав участь у mostbet через пропозицію гуру казино. тож тепер ваша відповідальність. будь ласка, зроби щось.

Автоматичний переклад.

Я цілком переконаний, що ви прийняли нас за офіційного регулятора - ми не несемо відповідальності за жодне казино . Натомість і абсолютно безкоштовно ми підтримуємо нужденних гравців, як-от вас.

Вибачте, але як уже пояснювалося: «Якщо ваш обліковий запис успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту відкликання , ми втрутимося і зробимо все можливе, щоб допомогти вам».

Я пропоную вам оновлювати свою скаргу, тому що нічого, що ви напишете тут на форумі, не потрапляє до особи, яка розглядає скарги. Не соромтеся оновити свою скаргу зараз: https://casino.guru/mostbet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 🙏


Автоматичний переклад.

Стільки скарг від гравців на mostbet, як ви можете додати mostbet у список пропозицій і поставити їм 9,5 зірок 🌟 це смішно 🙄 ви співучасник злочину з ними?

Автоматичний переклад.

Ви знаєте, що ми чесно та відкрито пояснили наш підхід. Єдине, що ви робите, це кусаєте руку, що з часом може допомогти. Як ви думаєте, це розумно?

Просто погодьтеся, що вам потрібно залишитися зі скаргою. Зверніть увагу на 14-денний процес, про який ми вам повідомляли. Оскільки цей часовий проміжок не було дотримано, на нашу думку, розслідувати це зарано. Доки ви не оновите свою скаргу новинами, це свідчитиме про інше. Ви розумієте моє значення?

Ви також помітили, що в багатьох країнах є національне банківське свято? Я справді вважаю, що тобі варто заспокоїтися і перестати бути безглуздим. 🙏

Будьте певні, що:

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

(джерело тут )

Сподіваюся, ви розумієте, що слід завершити все розслідування, щоб визначити, чи було зроблено щось не так. Зі зрозумілих причин індекс безпеки не враховує незавершені скарги чи непідтверджений досвід, опублікований на форумі. Це було б справді безвідповідально.

Намагайтеся бути терплячими та співпрацювати через скаргу; ось що має значення.


Змінено
Автоматичний переклад.

Ой, я буду чекати ще 9 днів, і все ще чекаю, я сподіваюся, що отримаю свої гроші. а також інші гравці

mostbet знає, що те, що вони роблять, вони просто діляться з гравцями фальшивою транзакцією, ні без жодних інших доказів, що нічого не доводять, покажіть мені повну транзакцію, як я показав їм. Я сподіваюся, що ти будеш справедливим гуру казино Радка

Автоматичний переклад.

В общем сначала дали заморозку, я отослал все документы, месяц они не отвечали на сообщения и до сих пор ответа так и нет в итоге сегодня я попробовал зайти на аккаунт и вуаля данные для входа введены неверно, хотя они и верные, поддержка ничего не знает, в таком случае я буду считать что они украли у меня деньги и заблокировали аккаунт

Есть ли смысл писать их лицензиату и есть ли у кого ссылка на сайт? Я не отдам им ни цента.

Відверто кажучи, я боюся, що ваш найкращий шанс — звернутися до органу ліцензування, тому що зазвичай ми не беремо участь у суперечках щодо ставок на спорт.

Щоб знайти спосіб зробити це, я пропоную переглянути цей посібник, присвячений процесу подання скарги щодо ліцензії ANT Curacao .

Мені шкода, що ми, швидше за все, не зможемо вам допомогти, але, будь ласка, зачекайте Томаша.

Оскільки, судячи з того, що я бачу в скарзі , ваша ситуація більше нагадує технічну проблему, хто знає? Можливо, є спосіб допомогти вам підтримати.

Автоматичний переклад.
Radka

Чому мій відгук отримав статус очікування

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

Ви отримали пояснення; будь ласка, прочитайте електронний лист, який ви отримали.

Я зроблю для вас коротку версію: щойно ваша скарга відкрита, розгляд очікує на розгляд. Після закриття скарги перевірка буде готова для перевірки доказовості. Не хвилюйтеся, будь ласка; це стандартна процедура.


Змінено
Автоматичний переклад.
1...6 7 8...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого