ГоловнаФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від surekhasuresh200
|
61 959 переглядів 326 відповідей |
|
1...5 6 7...17
Radka

Немає можливості відповісти на Mostbet.


Також проблема зі сторінкою редагування вашого відгуку: я ніде не можу додати свій ідентифікатор користувача казино чи ідентифікатор електронної пошти, але мене просять це зробити. Прикріплений скріншот file

Автоматичний переклад.
umesh1jai

Привіт! Дякуємо за знімок екрана. Здається, ви допомогли нам виявити технічну проблему, над вирішенням якої ми активно працюємо.

Однак, можливо, було б непоганою ідеєю спробувати написати в службу підтримки казино та пояснити свою ситуацію. Ти збираєшся це спробувати?

Автоматичний переклад.

Немає можливості відповісти на Mostbet.


Також проблема зі сторінкою редагування вашого відгуку: я ніде не можу додати свій ідентифікатор користувача казино чи ідентифікатор електронної пошти, але мене просять це зробити. Прикріплений скріншот file

Автоматичний переклад.

привіт

Відповідно до останнього оновлення, яке я отримав від наших ІТ-спеціалістів, зараз воно повинно працювати. 🐱‍🏍

Будь ласка, спробуйте це ще раз, а потім надішліть нам відгук?

Вибачте за всі незручності. 🙏



Автоматичний переклад.

привіт, на початку вони зробили виведення дуже швидким, після цього вони не зробили мій переказ тривав 2 дні, і щоразу інша відповідь від служби підтримки. хтось каже, що зробив, а хтось каже, що очікує, я не розумію, що робити

будь ласка, допоможіть мені, сер file

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

Привіт, оскільки він ще такий короткий, я б не ставився скептично. Тим більше, що ви сказали, що отримували гроші від казино в минулому, і проблем не було. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, тож ви тільки починаєте.

Тому я б рекомендував вам набратися терпіння на деякий час і подивитися, як відбувається ваше вилучення.

Не соромтеся оновлювати мене, і ми побачимо, як воно піде. Я вірю, що ви отримаєте свої гроші. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.

Вони кажуть, що здійснили перекази 25 грудня, і говорять, що зв’язуються з банком, але банк каже, що грошей немає, ті ж проблеми з багатьма гравцями в Індії, тепер вони хочуть отримати лист від банківських установ із печаткою, я дав їм банківські виписки, але вони просто продовжую говорити те саме

Автоматичний переклад.

Тепер вони хочуть від мене такого листа file

Автоматичний переклад.

Навіщо їм це, коли я ділюся своїми банківськими виписками, це переслідування

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

Цілком можливо, що вони хочуть підтвердження того, що ви нічого не отримували, коли казино повідомило, що вони надіслали вам гроші. Не думаю, що буде проблемою отримати такий документ у банку, щоб казино на 100% знало, що гроші до вас не дійшли. Я пропоную вам співпрацювати, і якщо проблеми залишаться, ми постараємося допомогти.

Я також був би радий, якщо б ви могли інформувати нас про подальші події.

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.

Так, сьогодні я надам їм останні банківські виписки, я проінформую вас

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

Привіт.

чесно? Я цілком переконаний, що Яро тут правий. Ви знаєте, що завжди краще або, скажімо так, простіше надати додаткове твердження, ніж продовжувати «сваритися» за принцип.

Те, що ви сприймаєте як переслідування, може бути лише частиною останнього етапу. Я б сказав, що співпраця завжди є кращим вибором, особливо в порядному чи чесному казино. 😉

Тримайте нас в курсі!

Автоматичний переклад.

Я отримав останні банківські виписки зі свого банку з підписом і печаткою

Автоматичний переклад.

Я надіслав їм pdf

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

Чудово, тоді дайте мені знати, чи все гаразд і що сказало казино.

Автоматичний переклад.

Вони все одно не відповіли, якщо ви хочете, я можу надіслати вам jarvo особисто

Автоматичний переклад.
khalikmamu0

Мені це не потрібно, казино має завершити процес, а ми не казино. Тож вам доведеться набратися терпіння, оскільки такі речі потрібно спочатку перевірити, і це не відбувається миттєво. Отже, як я вже сказав, ви повинні бути терплячими. 🙂

Автоматичний переклад.

Ха-ха-ха.....Ярво і Радка, щоб вирішити вашу скаргу....??????

Брат подзвони будь ласка о 9 годині о 4 годині ранку


Я розповім, як зняти з них гроші.

Автоматичний переклад.

Я дав їм усі документи, але нічого не сталося, вони не відповідають, просто ігнорують мене

Автоматичний переклад.

Ха-ха-ха.....Ярво і Радка, щоб вирішити вашу скаргу....??????

Брат подзвони будь ласка о 9 годині о 4 годині ранку


Я розповім, як зняти з них гроші.

Автоматичний переклад.

Ми з Радкою скаргами не займаємося. Якщо ви не помітили, ми лише адміністратори форуму, а розгляд скарги здійснюють інші колеги.

Що ви маєте на увазі щодо того, як гравець може вивести гроші з казино? Як вам вдалося відійти, коли ви хотіли допомогти?

Автоматичний переклад.

Я дав їм усі документи, але нічого не сталося, вони не відповідають, просто ігнорують мене

Автоматичний переклад.

Ви віддали документ у казино лише вчора. Наберіться терпіння та дозвольте казино перевірити, чи все в порядку. Я не думаю, що вам потрібно відразу впадати в нетерпіння, тому що це може зайняти деякий час. Якщо казино все одно не зв’яжеться з вами та не відповість, ми спробуємо вам допомогти. Пам’ятайте, що ми даємо казино 14 днів, щоб визначити KYC. Тож дайте ще трохи часу.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого