ГоловнаФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від surekhasuresh200
|
48 618 переглядів 304 відповідей |
|
1...4 5 6...16
IG.Mistik
1 рік тому

Те, що хтось пише тут пост про певне казино, не означає, що рейтинг казино підвищиться. Це не впливає на нього, тому не хвилюйтеся.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

За счет казино Гуру я могу спокойно играть, они дают возможность выбирать не подставные казино с официальными сайтами и объективной статистикой. На таких условиях пользоваться сервисом выгодно, даже при необходимости поддержка помогает с решением возникших проблем

1 рік тому

Якщо ви отримуєте прибуток на Mostbet, вони тимчасово призупиняють ваш обліковий запис і організовують з вами Skype-дзвінок, запланований на тиждень пізніше. Після дзвінка Skype ви отримаєте сповіщення про те, що рішення щодо вашого облікового запису буде прийнято протягом наступних 60 днів.


«Термін верифікації облікового запису визначається Букмекерською компанією і зазвичай триває 60 днів з моменту призупинення дії ігрового облікового запису, але може бути змінений у бік збільшення або зменшення залежно від складності справи (згідно п. 2.9.)».


Я вперше бачу такий довгий процес KYC для сайту азартних ігор

Автоматичний переклад.
smail137137
1 рік тому

привіт Чи траплялося з вами таке, що ви мали дзвінок по Skype і ваш обліковий запис було призупинено? Чи дало вам казино якусь причину, чому це сталося?

У будь-якому разі я згоден з вами, і ви маєте рацію, якщо це має тривати 60 днів, що, згідно з тим, що ви написали, також не впевнено, що це буде саме так довго. Чи могли б ви повідомити мені, чи це також ваша ситуація?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я створив свій обліковий запис приблизно 4 листопада і зробив 30 ставок, 25 з яких виграли. Ставки були зроблені на Tier1-2 Esports, NBA та UFC, 5 листопада мій рахунок було заморожено. Я надіслав електронний лист до служби підтримки, і мені дали найближчий час дзвінка по скайпу 10.11. Після проходження дзвінка по скайпу мені повідомили, що верифікація може тривати до 60 днів з моменту створення облікового запису.

У мене 1,5 дня активності у змаганнях вищого рівня, і всі мої документи є законними, я не використовував бонуси, тому це просто абсурд, тому що MostBet потребує стільки часу, щоб підтвердити, чи є у мене шахрайський обліковий запис чи ні.


Технічно у мене був обліковий запис 1,5 дня, але він був заморожений 9 і продовжується

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
smail137137
1 рік тому

Це, звичайно, незручна ситуація. Однак, бачачи, що ви робите ставки на різні види спорту, я повинен додати, що ми в CasinoGuru не займаємося цією сферою, а отже, ставками на спорт, оскільки у нас немає експертів у цій галузі.

Однак, якщо ви зацікавлені, я можу порекомендувати кілька сайтів, куди ви можете подати скаргу, оскільки я вважаю, що 60 днів для підтвердження вашого облікового запису – це занадто довго. Ось посилання:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви спробували один із сайтів, чи можна було б повідомити нам, як це вийшло, або якщо казино вдасться підтвердити ваш обліковий запис, повідомте нам також? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

MostBet відповів на мій відгук і попросив ігровий ідентифікатор, щоб перевірити статус процедури, я не можу їм відповісти. Чи можете ви переслати його id134184709?

Мені не подобається їхня відповідь, що верифікація користувачів є стандартною процедурою букмекерів. Так, але зазвичай ваш обліковий запис заморожено протягом тижня, у більшості випадків навіть менше, а не 11 днів і далі

Автоматичний переклад.
smail137137
1 рік тому

Привіт, це не зовсім правильно; ви можете редагувати свій відгук користувача та вказати ідентифікатор там. 🙏

Ви можете спробувати це зробити, будь ласка?

Ми сподіваємося, що ця можливість допоможе гравцям вирішити їхні проблеми.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

сподіваюся, вони побачать редагування

Автоматичний переклад.
smail137137
1 рік тому

Я теж на це сподіваюся, що зрештою тобі вдасться все вирішити. Якщо у вас є щось нове, повідомте нам, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Жахливе казино, щоб виплатити дуже складні виграші, вони дзвонять по скайпу і блокують ваш рахунок, незалежно від суми виграшу, я ніколи не бачив такого бюрократичного казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Незнаю играю давно не разу не каких проблем с ними не было

1 рік тому


ВІДВІДАЙТЕ MOSTBET, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ, ЩО ФАЛЬШИВНЕ ШАХРАЙСЬКЕ КАЗИНО ОБДУРЮЄ ВАС

Найгірше казино, яке будь-коли траплялося

Бонус на перший депозит очікує на виконання останні 10 днів

Команда підтримки - чат, електронна пошта та Telegram.... УСІ відповіді ботів... Тож ніхто не вирішує ваші проблеми. Тоді, якщо ви використаєте погане слово, воно обов’язково заблокує вас. Тоді вони отримують підстави заморозити ваш рахунок.

Ідентифікатор - 135968663

Електронна пошта- umesh1rhea@gmail.com

Автоматичний переклад.
umesh1jai
1 рік тому

привіт

Дякую, що поділились. Але я не дуже впевнений, що зрештою казино заперечуватиме ваш пост тут.

Що ж, будемо сподіватися.

Щоб бути впевненим на 100%, ваш обліковий запис зараз заблоковано, чи ви просто припускаєте, що одне грубе слово МОЖЕ призвести до закриття облікового запису?

🙏


Автоматичний переклад.
umesh1jai
1 рік тому

Їм потрібен тиждень, щоб відповісти на електронні листи, це казино жахливе.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Минуло 11 днів....Найгірше казино

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Обліковий запис не заблоковано.... заблоковано лише опцію чату, оскільки я почав зловживати ними за те, що вони не надають мені відповідний бонус на перший депозит...


Я також був ввічливим ... перші 3 дні не використовував ніяких зловживань, що лише згідно з командою підтримки в чаті ... це час для отримання бонусу на депозит.


Але навіть через 3 дні це не було зараховано, тому я розлютився і почав щодня ображати їх за їхню нездатність вирішити.


Сьогодні 12-й день, і вони все ще не можуть поповнити мій рахунок бонусом.


Смішно.

Автоматичний переклад.
umesh1jai
1 рік тому

Хм, хоча я розумію, що ви засмучені тим, що вам не зараховано бонус, я не вважаю позитивним, якщо ви використовуєте нецензурні слова та ображаєте чат, тому що я, чесно кажучи, не здивуюся, якщо ви цього не зробите мати можливість написати.

З іншого боку, я розумію, що якщо ви повинні отримати бонус на депозит і він не зараховується протягом 3 днів, це не добре. Отже, казино повідомило вам, чому це так, і бонус вам не зараховано?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що казино запитало мій ігровий ідентифікатор. Поділіться, будь ласка, з ними.

Це 135968663

Електронна пошта- umesh1rhea@gmail.com

Минуло майже 15 днів для мого бонусу на перший депозит, а 250 обертань не зараховано.

Такий найгірший менеджмент казино.

Автоматичний переклад.
umesh1jai
1 рік тому

Відредагуйте відгук користувача; казино це побачить. У мене немає можливості передати вашу інформацію в службу підтримки.

Ви можете це зробити?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого