ФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від surekhasuresh200
|
40831 переглядів 291 відповідей |
|
12 3 4...15
IG.Mistik
1 рік тому

40 секунд? Скільки питань вам поставили? Якщо є....🤔

Тобто я ніколи не чув про такий швидкий перевірочний дзвінок. У будь-якому випадку, я сподіваюся, що все закінчиться для вас добре. Але якщо вам знадобиться підтримка, поверніться та повідомте нам, добре?

Ми будемо тут.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

2 питання. 1 чи я граю ще десь. 2 скільки у мене аккаунтів на Мостбеті.

1 рік тому

Обов'язково. Остання відповідь їхня.то пишуть що перевірка згідно з пунктом правила 2.9 а потім 7.9 самі не знають що роблят

IG.Mistik
1 рік тому

Хм, тому я б сказав, що запитань для дзвінка для перевірки недостатньо, і я вважаю їх трохи нерелевантними, хоча це моя думка.

Однак я переглянув пункт 2.9, який говорить наступне: «Період перевірки документів та інших деталей визначається Букмекерською компанією та зазвичай займає до 60 днів, але він може бути більшим чи меншим залежно від складності випадок ».

Це досить довго для казино, щоб обробити KYC. Ми даємо казино 14 днів, щоб зробити це, тому, якщо до того часу нічого не станеться, обов’язково повідомте нас.

У мене ще одне запитання. Чи стосується ваша справа ставок на спорт?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

обов'язково, 14 днів від сьогоднішнього дня чи з того коли відбувся дзвінок? ні я в казено виграв, а ставки я ставив на їхню внутрішню валютуfile

Змінено автором 1 рік тому
IG.Mistik
1 рік тому

14 днів від початку KYC. Гаразд, я запитав головним чином тому, що ми не займаємося ставками на спорт, тому що у нас немає експертів у цьому, якщо я хочу переконатися. Чи можете ви підтвердити, скільки часу загалом зайняла ваша перевірка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дата перевірки почалась з першого мого поповнення це було 13,09,2023file і триває до цеї пори, ось їхня перша відповідь file тепер вони взагалі не відповідають на листи

Змінено автором 1 рік тому
IG.Mistik
1 рік тому

Привіт.

Я спробував перекласти електронний лист за допомогою Google Lens, але ви не повірите, що я отримав... Чи не могли б ви скопіювати та вставити текст безпосередньо у відповідь, щоб ми мали можливість побачити його автоматичний переклад?

Я думаю, що є певні підозри щодо вашого облікового запису, тому вам також потрібно пройти перевірку, але це не пояснює, чому казино нещодавно замовкло. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго дня, любий гравець!


Ваш обліковий запис заморожено.

Відповідно до пункту 3.7 правил. для ідентифікації Букмекерська компанія має право вимагати у користувача документи, що засвідчують особу, і проводити відеодзвінок.


Для проведення процедури ідентифікації у відповідь листом необхідно надіслати такі дані:


1. Фото банківської картки, з якої було здійснено депозит (якщо карток декілька, то достатньо надати фото однієї), а також селфі з цією карткою;

2. Ваше паспортне фото біля вашого обличчя (всі дані в документі мають бути чітко видними та не закритими);

3. Фото паспорта з усіма персональними даними, поруч з іншим особистим документом на вибір (ІПН, РНОКПП, водійське посвідчення, свідоцтво про народження, закордонний паспорт, військовий квиток тощо);

4. Логін Skype;

5. Ідентифікатор вашого ігрового облікового запису (ідентифікатор вказується в особистому кабінеті в правому верхньому кутку під кнопкою «Особистий кабінет»).



Після надання необхідних документів вам буде призначено Skype відеоконференцію для ідентифікації.


а 16.09.2023 наступний лист

Повідомляємо, що перевірку наданих Вами даних проведено.


Щоб завершити процедуру ідентифікації, нам потрібно здійснити відеодзвінок Skype, щоб підтвердити вашу особу.


Виберіть зручну дату та час для відеодзвінка з наведених нижче варіантів:

18.09.2023 10:20 GMT+3 моя дата перевірки виклику

21.09.2023 10:20 GMT+3

22.09.2023 10:20 GMT+3


У відповідь на це повідомлення листом необхідно надіслати відповіді із запропонованої дати та часу дзвінка, а також вказати інформацію про бажану мову для подальшого спілкування.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
IG.Mistik
1 рік тому

Отже, казино заморозило ваш обліковий запис, але після надання документів KYC все гаразд, і ви можете увійти у свій обліковий запис, так?

Що стосується дзвінка по скайпу, ми про це вже говорили.

Однак, якщо казино ще не зв’язалося з вами і не дало вам жодної відповіді про те, чи дзвінок у скайпі був нормальним, і вони не відповідають на ваші електронні листи, я думаю, що настав час подати скаргу. Просто натисніть тут, щоб відкрити його .

KYC триває протягом тривалого часу, хоча я розумію, що це процес, який хвилює казино, але якщо ви не отримуєте жодної відповіді та не знаєте, що відбувається, я вважаю це неправильним.

Тим не менш, якщо випадково ви отримаєте відповідь від казино, не соромтеся повідомити нам також. Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше. Схрещені пальці

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я можу лише увійти і мебільше все остальне не працює на сайтиfile а ось їхня останя відповідь на моє питання file

IG.Mistik
1 рік тому

Привіт!

На першому знімку екрана написано: «Ваш обліковий запис тимчасово заморожено з міркувань безпеки».

Чи можу я дізнатися, який зараз статус вашого процесу підтвердження?


Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Все ще ось що присилають file

IG.Mistik
1 рік тому

Я цілком впевнений, що казино стурбоване справжнім обліковим записом або вашим геймплеєм. Я бачив це раніше, отже, я переконаний, що ваш обліковий запис позначено в системі.

Я б не сказав, що скарга не допомагає, вам просто потрібно співпрацювати і допомогти нам розібратися в питанні.

Я пропоную вам прочитати цей посібник, щоб зрозуміти :

«Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12-24 годин.

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, це дуже різниться від однієї скарги до іншої».

Можливо, ви займалися ставками на спорт? Це було б ускладнення....



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ось як все було : у них є бонус програмаfile там я вигра їхню внутрієню валюту COIN, обміняв у програмі лояльності, там дали мені 105грн на бонусний рахунок, відіграш лише на ставках, ось результат ставокfile ставив на все що відповідало вимогам відіграшу, після того як я відігра той бонус мені нарахували 105 або 103 грн на основний рахунок, після цього я виграв у казено 2000+грн і зробив депозин у Litecoin так як мої картки з УКраїни не принімали, коли захотів зробити вивід коштів, прийшла відмова і аккаунт заморозели, і з тої пори вони мені не дають мій виграш і нехочуть повернути депозит! якщо що на все є scrinshot підтвердження

IG.Mistik
1 рік тому

Дуже дякую за таке чудове резюме.

Надішліть, будь ласка, і цей допис у гілці скарг , тому що, наскільки я бачу, вам поставили додаткові запитання.

Було б набагато зручніше, якби казино дало хоча б найменшу підказку. Я думаю, що я здогадався достатньо, давайте зосередимося на фактах через вашу скаргу. 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file це все що вони відповідають, яке б питання я їм не задавав.

IG.Mistik
1 рік тому

Чесно кажучи, мені нічого сказати. Не можу нічого нового додати. Почекаємо і побачимо. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

а звідки такий рейтенг у вас зявився в цього казено, якщо наних скарг безліч!

IG.Mistik
1 рік тому

Відповідь досить проста, не кожну скаргу тут на форумі переводили в офіційну скаргу. Із 92 скарг не вирішено лише 3:

file

Датується 2020, 2021 та 2022 роками.

https://casino.guru/complaints/all

Додаткову інформацію можна знайти на вкладці під назвою « Пояснення індексу безпеки »

Загалом казино ніби добре.

Автоматичний переклад.
12 3 4...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого