7 міс. тому
У моєму профілі є email, пишіть туди. там ми можемо все обговорити
My profile contains an email, write there. there we can discuss everything
0
У моєму профілі є email, пишіть туди. там ми можемо все обговорити
My profile contains an email, write there. there we can discuss everything
Mohit bhai зачекай деякий час, ні з ким не зв'язуйся,
Нехай команда Casinoguru відповість, і все буде добре
Mohit bhai wait for some time, don't contact anyone,
Let the Casinoguru team respond and everything will be fine
Mohit bhai rukja thoda time , kisi se contact mat karo,
Casinoguru team ko response Dene de sab thik ho jayega
відкрийте мій профіль, і в колонці «про мене» є електронний лист
open my profile and there is an email in the "about me" column
Гроші зникли з мого рахунку, чим це може допомогти? ви не отримали жодного коментаря від представників mostbet. припини говорити дурниці
The money has disappeared from my account, how can it help? you have not received a single comment from mostbet representatives. stop talking nonsense
Яке жахливе казино. Тримайтеся подалі від цього шахрайства.
Я зареєструвався на mostbet кілька місяців тому, однак, оскільки мені не дали безкоштовних вітальних обертів і раундів встановлення APP, я вирішив закрити обліковий запис.
Через кілька місяців я з цікавості пішов перевірити, чи закритий мій рахунок, і, на мій подив, він усе ще був відкритий.
Я знову подав запит на закриття, і після незліченних спроб не здаватися, і після повторення причин, які спонукали мене припинити роботу 3 різних людей. Там вони це зробили.
Я подала документи, які вони вимагали, наступного дня вони кажуть, що моє прохання про закриття не прийнято, тому що вони хочуть фотографію мого паспорта біля мого обличчя.
Тепер мені не потрібно мати паспорт, я надіслав це селфі разом зі своєю національною карткою. Незважаючи на це, вони все одно не хочуть це прийняти.
Хтось може допомогти вирішити проблему. Я відчуваю себе втомленим у цій компанії.
What a terrible casino. Stay away from this scam.
I registered with mostbet a few months ago, however, as I was not given the free welcome spins and the APP installation rounds, I decided to close the account.
A few months later, out of curiosity, I went to see if my account was closed, and to my surprise, it was still open.
I requested closure again, and after countless attempts not to give up, and after repeating the reasons that led me to terminate 3 different people. There they did it.
I submitted the documents they requested, the next day they say that my request for closure was not accepted because they want a photo of my passport next to my face.
Now, I am not required to have a passport, I sent this selfie with my national identification card. Even so, they still don't want to accept it.
Can anyone help resolve the issue. I feel worn out with this company.
Que casino terrível. Fiquem longe deste embuste.
Fiz o registo, na mostbet á alguns meses, entretanto como não me atribuiram as rodadas grátis de boas vindas e as rodadas de instalação da APP, decidi encerrar a conta.
Passados uns meses e por curiosidade fui ver se a minha conta se encontrava encerrada, e para meu espanto, continuava aberta.
Solicitei novamente o encerramento, e após inúmeras tentativas para que não desistisse, e após repetir os motivos que me levaram a encerrar a 3 pessoas diferentes. Lá o fizeram.
Submeti os documentos que me pediram, no dia seguinte dizem que a.minha solicitação de encerramento não foi aceite porque querem foto do meu passaporte junto ao rosto.
Ora eu não sou obrigado a ter passaporte, fiz o envio dessa selfie com o meu cartão nacional de identificação. Mesmo assim continuam a não querer aceitar.
Alguém consegue ajudar a.resolver o tema. Sinto me desgastado com esta empresa.
Чи можу я запитати, чи є у вас на рахунку в цьому казино реальні гроші? Або ви просто не хочете там грати, тому попросили закрити обліковий запис? Я не зовсім розумію, навіщо вам перевірятися.
May I ask if you have any real balance money still in your account at this casino, please? Or is it that you just don't want to play there, so you asked for account closure? I do not completely understand why you need to verify yourself.
У мене немає балансу, хочуть максимально відтягнути закриття рахунку.
Я хочу закінчити, тому що відчуваю брак серйозності в тому, що вони роблять.
I don't have any balance, they want to delay closing the account as much as possible.
I want to close because I feel there is a lack of seriousness in what they do.
Não tenho saldo nenhum, eles pretendem ao máximo atrasar o encerramento da conta.
Quero encerrar porque sinto que falta seriedade no que fazem.
Що буде, якщо ви просто перестанете входити в цей обліковий запис казино?🤷♀️ Просто подумайте вголос.🤔
What about if you just stop logging into this casino account?🤷♀️ Just thinking out loud here.🤔
Привіт. Зараз минуло майже 9 місяців.
Я зробив 3 депозити на Mostbet на загальну суму 3 євро?
Коли я виграв, прибуток склав 9675 євро. Мій рахунок було заморожено, і гуру казино намагався мені допомогти. Mostbet все заперечує. Хоча у мене є всі докази.
Я намагався зв’язатися з органом влади в Cucacao, але відповідь не відбулася.
У вас є поради щодо того, з чим я можу отримати допомогу?
Hello. Now almost 9 months have passed.
I have made 3 deposits on Mostbet for a total of 3 euros?
When I won, the profit was 9675 euros. My account was frozen and Casino guru has tried to help me. Mostbet denies everything. Although I have all the proof.
I have tried to contact the authority in cucacao no answer.
Do you have any tips on what I can get help with?
Hej. Nu har det gått snart 9 månader.
Jag har gjort 3 insättningar på Mostbet totalt 3 euro?
När jag vann så blev vinsten 9675 euro. Mitt konto blev fryst och Casino guru har försökt hjälpa mej. Mostbet förnekar allt. Fast jag har alla bevis.
Jag har försökt kontakta myndighet i cucacao inget Svar.
Har ni tips om vad jag kan få hjälp?
Депозити в 3000 євро
3000 euro deposits it would say
3000 euro insättningar skulle det stå
На жаль, наразі ви не змогли отримати допомогу від регулятора. Повідомте нам, будь ласка, якщо є якісь оновлення.🙏
Sorry, you were not able to get any help from the regulator by now. Let us know, please, if there are any updates.🙏
Привіт, Ромі, дякую. Я нічого не чув від влади. Нічого не відбувається і я не знаю, як поводитися?
Hi Romi Thanks. I haven't heard anything from the authorities. Nothing is happening and I don't know how to behave?
Hej Romi Tack. Jag har inte hört nånting av myndigheterna. Ingenting händer och jag vet inte hur ska jag bära mej.åt?
Ну, а якщо вам орган нічого не написав, то, очевидно, адвокат - це остання інстанція. Я не знаю, чи це буде доречно для вас, але я майже нічого не можу придумати.
Ось чому ми завжди радимо гравцям грати в казино з найкращою ліцензією в їхній країні, тому що їм є до кого звернутися, якщо щось трапиться.
У будь-якому випадку, ви думаєте, що спробуєте щось подібне?
Well, if the authority hasn't written you anything, then obviously a lawyer is the last resort. I don't know if this would be appropriate for you, but I can think of almost nothing.
That's why we always advise players to play at the casino best licensed in their country, because they have someone to turn to if something comes up.
Anyway, do you think you'll try something like that?
Найгірший додаток, у який я коли-небудь грав.
Тільки Бог знає про їхні бонуси та таке інше.
Втратив 200 тисяч за 2 дні за індексом безпеки гуру казино.
Вони навіть не дбають про те, щоб як слід спілкуватися
Краще покинути цей сайт
Worst app I have ever played.
Only god knows about their bonuses and stuff.
Lost 200k in 2days by Casino gurus safety index.
They dont even care to chat properly
Better to leave this site
Мені шкода, що ви так почуваєтеся, і тільки ви вирішуєте грати в будь-якому онлайн-казино чи ні. Ми лише намагаємося інформувати наших користувачів про всі онлайн-казино якомога чіткіше, і наша команда обробки даних докладає зусиль, щоб зібрати всю інформацію, щоб ми могли надати її на нашому веб-сайті.
Як довго ви там грали?
I am sorry you feel this way, and it is totally up to you whether you decide to play at any online casino or not. We only try to inform our users about all online casinos as clearly as we can, and our data team works hard to collect all the information so we can provide it on our website.
How long did you play there for?
Привіт, я щойно грав, тому що mostbet має хороші рейтинги з вашого боку. Мій досвід з ними був поганий. Щойно грав 3 дні.
Немає можливості переглядати наші минулі депозити, що здається мені дуже звичайним додатком.
Hey I just played because mostbet have a good ratings from your side. My experience with them was bad. Just played 3days.
There is no option to go through our past deposits, which seems very ordinary app to me.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.