Інший користувач має рацію. Команда оновить вашу скаргу, коли настане час. Наскільки я бачу зараз, настала ваша черга, і Нік чекає на ваші оновлення.
У будь-якому разі, як бачите, таймер скарг відраховує час, що залишився. Кожен важливий крок означає новий тиждень для зацікавленої сторони - цитуючи інструкції для вас:
«Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити ліміт часу ще через сім днів».
Зважаючи на це, будь ласка, зауважте, що ми не можемо прискорити процес, незважаючи на ваші запити. 🙏
Тож поки що спершу дайте відповідь Ніку, а потім побачимо, як буде розглядатися скарга. не переживай
The other user is correct. The Team will update your complaint once the time has come. As far as I can see now, however, it is your turn and Nick is awaiting your update.
Anyway, as you may see, the complain timer counts down the remaining time. Each major step means a new week for the interested party - quoting from the instructions for you:
"Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days."
Due to that, kindly note that we can't speed up the process despite your requests. 🙏
So, for now, respond to Nick first, and then we shall see how the complaint proceeds. Don't worry.
Автоматичний переклад.