ГоловнаФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

 від surekhasuresh200
|
66 769 переглядів 345 відповідей |
|
1...11 12 13...18

Треба чекати,


Команда Casinoguru зараз досліджує проблему, вони вирішать вашу проблему якомога швидше,

Автоматичний переклад.

Ваша проблема точно вирішиться протягом кількох днів,


Будь ласка, запасіться терпінням і довірте команді mostbet і casinoguru.

Автоматичний переклад.
daario

я все ще чекаю

Автоматичний переклад.
daario видалив(-ла) публікацію

Привіт, Дааріо,

Чи можу я знати, яке питання вас так хвилювало? Звичайно, ми дуже дбаємо про безпеку, я міг би лише трохи підказати. Дякую тобі.


Автоматичний переклад.

добре, мамо... я все ще чекаю

Автоматичний переклад.

Інший користувач має рацію. Команда оновить вашу скаргу, коли настане час. Наскільки я бачу зараз, настала ваша черга, і Нік чекає на ваші оновлення.

У будь-якому разі, як бачите, таймер скарг відраховує час, що залишився. Кожен важливий крок означає новий тиждень для зацікавленої сторони - цитуючи інструкції для вас:

«Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити ліміт часу ще через сім днів».

Зважаючи на це, будь ласка, зауважте, що ми не можемо прискорити процес, незважаючи на ваші запити. 🙏

Тож поки що спершу дайте відповідь Ніку, а потім побачимо, як буде розглядатися скарга. не переживай


Автоматичний переклад.

Ваша проблема точно вирішиться протягом кількох днів,


Будь ласка, запасіться терпінням і довірте команді mostbet і casinoguru.

Автоматичний переклад.

Я хотів би подякувати вам за підтримку mohitt0583 .

Приємно бачити, наскільки добре ви знайомі з процесом подання скарг! 👍

Автоматичний переклад.
Radka

я не отримав жодних оновлень від ніка.. будь ласка, скажіть йому, щоб він надіслав мені потрібну інформацію

Автоматичний переклад.
mohitt0583

привіт

Мені прикро нагадувати вам, що вам потрібно почекати. У Ніка ще є чотири дні, щоб зв’язатися з вами, оскільки зараз він також піклується про багатьох інших. Ось чому кожен хід означає тижневий ліміт - як ви вже знаєте.

Наберіться терпіння, він перед вами зв’яжеться.



Автоматичний переклад.
Radka

добре..я чекаю

Автоматичний переклад.
Radka

оскільки останні 5 днів я не отримав жодного листа з вашого боку

Автоматичний переклад.
mohitt0583

На жаль, але на відкриті 1014 звернень зараз лише 20 спеціалістів. Тому, будь ласка, тримайтеся.

Я думаю, що вся Команда затримується, тому що вони не здатні зробити щось наполовину.

🙏

Хтось із казино випадково відповів на ваші документи?

Автоматичний переклад.
Radka

так, команда гуру казино відповіла на мої документи

Автоматичний переклад.
mohitt0583

Дякую тобі. Але я говорив про казино.

Автоматичний переклад.
Radka

так, казино також відповіло на мої документи.

Автоматичний переклад.
mohitt0583

Якщо ваш обліковий запис заблоковано, ми з моєю командою могли б розглянути вашу справу з юридичної сторони через регулятора. сума на вашому рахунку дійсно хороша. Ласкаво просимо

Автоматичний переклад.
Vurtnex

що мені тепер робити

Автоматичний переклад.
mohitt0583

Брате, не будь дурнем, він шахрай,

Автоматичний переклад.

Bro mostbet, поки не буде перевірка рахунку, зняття не буде, наберіться терпіння,


Інакше з вами буде 101% афера,


Автоматичний переклад.
a44334

Я працюю із заблокованими акаунтами, про яке шахрайство ви говорите? ви продовжуєте скиглити, тому що ніхто не погодився заволодіти вашим рахунком із заблокованими 200$??

Автоматичний переклад.

Я подивився ваші скарги, виявляється, що ви справжній дурень, який не знає елементарних правил казино і відкриває кілька рахунків. Після цього ви звинувачуєте інших людей у всьому, тому що ви повний невдаха. іди на роботу, клоун.

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого