ГоловнаФорумКазиноMostBet Casino - загальне обговорення

MostBet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від surekhasuresh200
|
48 512 переглядів 304 відповідей |
|
1 2...16
2 р. тому
Тут ви можете обговорити MostBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

У мене виникла проблема зі зняттям... Я зняв суму 10 000 рупій, але сума не зараховується, поки не дізнаюся


Автоматичний переклад.
surekhasuresh200
2 р. тому

Привіт,

дозвольте мені поставити вам кілька запитань щодо вашої проблеми, будь ласка:

Ваш обліковий запис повністю перевірено?

У якому статусі зараз перебуває ваше відкликання? Коли ви подали запит на відкликання?

Ви успішно знімали раніше? Якщо так, чи використовували ви той самий спосіб оплати?

Чи підтримуєте ви зв’язок із казино? Яке пояснення дає казино?

Будь ласка, надайте більше деталей, якщо можливо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я зняв суму раніше, так, мій обліковий запис повністю підтверджено, я знаю, що суму було зараховано на рахунок

Автоматичний переклад.
surekhasuresh200
2 р. тому

Гаразд, дякую за інформацію. Скільки часу ви чекали на останнє зняття? Коли ви подали запит?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я хотів би скасувати свій обліковий запис у mostbet і чи можливо це взагалі, вони хочуть, щоб я сфотографував їхні документи, тому я хочу запитати, чи це безпечно і чи можу я це зробити

Автоматичний переклад.
janusmichal68
2 р. тому

Хороший день,

Чи можу я знати, з якої причини ви хочете закрити рахунок? Щоб ви зрозуміли, відповідальні казино перевіряють особу гравця, який закриває обліковий запис через ігрову проблему, щоб, якщо такий гравець знову відкриває рахунок, його можна було надійно ідентифікувати та запобігти грі.

До речі, це звичайна процедура верифікації гравця, який запитує виплату.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Підтримка клієнтів Mostbet марна, не зв’язуйтеся з ними, коли ваш депозит не з’явився, вони не допоможуть boooo mostbet. Я зробив депозит, але він ще не прийшов, минуло 17 днів

Автоматичний переклад.
tsangpo9328
2 р. тому

Вітаю, я щойно переніс ваш допис сюди до загального обговорення казино Mostbet. У цьому випадку спробуйте зв’язатися зі своїм платіжним постачальником, який використовувався для депозиту. Можливо, вони принесуть більше роз’яснень. Будь ласка, яким способом ви зв’язалися з казино? Недобре, якщо казино ігнорує ваші запити. Ви отримали від них якусь відповідь на початку?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Підтримка клієнтів Mostbet марна, не зв’язуйтеся з ними, коли ваш депозит не з’явився, вони не допоможуть boooo mostbet. Я зробив депозит, але він ще не прийшов, минуло 17 днів

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я бачу, що зараз мова йде про два депозити, виходячи з вашої скарги. Будь ласка, можете відповісти Petronela щодо вашої участі в банку?

Зробити це можна тут .

Було б гарною ідеєю залучити свій банк.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Як вам, хлопці, вдається розіграти свій бонус? Я грав на реальні гроші, але відсоток ставок завжди дорівнює 0. Не можу також грати з бонусом.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
tftcosta
1 рік тому

Ну, звучить досить дивно, я припускаю, що для того, щоб надати належну відповідь, вам слід запитати оператора чату.

Якби ви грали з бонусом, я б стурбувався, чи граєте ви лише в дозволені ігри, але без жодного бонусу, добре, я б запитав у казино.

Можливо, ви знайшли помилку, тільки оператор може сказати точно. 🤔


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ха-ха, ваш сайт абсолютно марний, оскільки, незважаючи на стільки скарг на Mostbet, ви все ще створюєте йому дуже хорошу репутацію.

Отже, «дуже хороша репутація» відноситься до репутації Mostbet за шахрайство або оплату клієнтів, які виграли ставки та подали запит на зняття коштів, але так і не отримали?

Щоб дати таку безглузду оцінку, ви повинні бути гуру казино або Джокером казино?

Consumercomplaints і Trustpilot сповнені скарг на mostbet, тож яке дослідження ви проводили зі свого боку?

Я збираюся скасувати підписку на вашу розсилку, оскільки вас турбують лише ваші партнерські комісії від казино, і ніщо інше, оскільки, незважаючи на таку кількість скарг, ви все ще даєте неправильну оцінку Mostbet як дуже хорошу репутацію.

Хто тебе перевіряє?

Автоматичний переклад.
rajeshmago
1 рік тому

Привіт,

Ви надсилали якісь скарги на будь-яке казино на вашому сайті? Ні, тому я вважаю, що вам потрібно висловити свої погані почуття такою загальною критикою, а не зосереджуватися на можливому рішенні чи подальших поясненнях.

Можна дізнатися, що сталося? Що пішло не так?

Якщо вам справді цікаво дізнатися більше про рейтинг Mostbet, перегляньте вкладку під назвою « пояснення репутації », це пояснення:

file

Будьте впевнені, кожна нерозглянута скарга була нагороджена чорними балами - усі скарги можна переглянути безкоштовно.:

file

https://casino.guru/complaints/

Якщо ви вирішите пояснити свою історію з казино, ми тут. Якщо вам потрібна безкоштовна допомога, надішліть власну скаргу. Якщо вас нічого не цікавить, це ваше рішення.

Отже, дозвольте мені поставити те саме запитання: хто переглядає вас і ваші судження?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не вкладайте гроші в цей будинок!!!! Вони зрадники!!! Мені представили тільки два способи виведення (фото) і в мене їх немає, завжди все було безготівковим розрахунком. Вони сказали, що знімати можна лише картками VISA та Mastercard. А в мене їх немає, вони змусили мене втратити надію, терпіння та гроші, тому що я знав, що ніколи їх більше не побачу. Як видно на фото, гроші доступні лише в двох верхніх варіантах. Або VISA АБО MASTERCARD!!!

НЕ ГРАЙТЕ ТУТ!!!!!!! file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я дуже радий

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо вам подобаються ваші гроші, не грайте в цьому будинку. Вони шахраї та мають багато стратегій, щоб уникнути збору грошей!!! Вони підштовхують вас до межі терпіння під час зняття коштів і в чаті. Будь ласка, НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ ДОМІ!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не вкладайте гроші в цей будинок!!!! Вони зрадники!!! Мені представили тільки два способи виведення (фото) і в мене їх немає, завжди все було безготівковим розрахунком. Вони сказали, що знімати можна лише картками VISA та Mastercard. А в мене їх немає, вони змусили мене втратити надію, терпіння та гроші, тому що я знав, що ніколи їх більше не побачу. Як видно на фото, гроші доступні лише в двох верхніх варіантах. Або VISA АБО MASTERCARD!!!

НЕ ГРАЙТЕ ТУТ!!!!!!! file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, чи пробували ви запитати в казино, чи можна використати якийсь інший метод, чи є у них поради чи альтернатива для вас, щоб вивести свої гроші? Як ви внесли гроші?

Не вважаю за потрібне відразу клеймити казино як злодійське, але я б порадив спробувати вирішити цю проблему розумно і з холодною головою. Якщо ви будете так само реагувати, то, мабуть, далеко не заїдете, хоча я розумію, що це неприємна ситуація.

У будь-якому випадку, якщо нічого не зміниться і казино не допоможе вам, обов’язково повідомте нам, щоб ми могли спробувати допомогти. Поки що намагайтеся зберігати спокій і холоднокровність.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Існує кілька банківських варіантів (3) для внесення депозиту з Португалії, я припускаю, що він скористався одним із них, і для всіх 3 варіантів зазвичай метод виведення – банківський переказ. І я можу підтвердити, що казино не пропонує такої можливості!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Немає можливості залишатися спокійним, коли нам надано 30 методів депозиту та 2 способи виведення! Тільки Visa або Mastercard!! Очевидно, що це стратегія утримання грошей клієнтів, поки вони їх не витратять, як у моєму випадку! Я думаю, що вони справді шахраї, я не довіряю цьому казино. Я кілька разів спілкувався в чаті, і мені сказали, що я можу знімати лише за допомогою Visa. Я навіть не знаю, як це робиться!! Тримайтеся подалі, друзі

Автоматичний переклад.
1 2...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого