1 рік тому
Не хвилюйтеся, я сподіваюся, що зрештою вам вдасться отримати свій виграш. Будь ласка, тримайте нас в курсі 👍
No worries, I hope you'll eventually manage to get your winnings. Please, keep us updated 👍
0
Не хвилюйтеся, я сподіваюся, що зрештою вам вдасться отримати свій виграш. Будь ласка, тримайте нас в курсі 👍
No worries, I hope you'll eventually manage to get your winnings. Please, keep us updated 👍
З цим онлайн-казино потрібно щось робити. Вони повністю перестали відповідати на живий чат, і не тільки для мене, але й для інших користувачів. На їх веб-сайті є великий прямокутник, який веде на цей веб-сайт. Багато користувачів вважатимуть це казино законним і безпечним, виходячи з наданої тут інформації. Це може завдати неймовірної фінансової шкоди будь-якому користувачеві, який вирішить приєднатися до цього веб-сайту.
Якщо вони змогли так зіграти зі мною, уявіть, що сталося з людьми, які не знайшли в собі сили дати відсіч. Тільки уявіть, скільки людей тут втратило грошей.
У мене є переконливі докази того, що це казино є онлайн-шахрайством, будь ласка, вживіть заходів і допоможіть користувачам зрозуміти, що це зовсім небезпечно, і вони потенційно можуть втратити свої заощадження, і не через азартні ігри, а через шахраїв.
Something needs to be done with this online casino. They completly stopped responding to live chat, and not only for me for other users as well. There is a big rectangle on their website that leads to this website. A lot of users will think this casino is legitimate and safe based on the information presented here. This can cause unimaginable financial damage to any user that decides to join this website.
If they were able to play me like this, imagine what happened with people who did not found the power to fight back. Just imagine how many people lost money here.
I have solid evidence that this Casino is an online scam, please take action and help users understand that this is not safe at all and they could potentially loose their life savings, and not to gambling but to scammers.
Ми не сприймаємо таку інформацію легковажно, тому просимо вас надати переконливі докази, які ви згадали у відкритій скарзі . Це було б справді корисно.
Чи можете ви це зробити, щоб запобігти подальшій затримці? Я сподіваюся, що ви це зробите.
We do not take such information lightly, so I ask you to provide the solid evidence you mentioned through the open complaint. That would be really helpful.
Can you do that in order to prevent further delay, please? I hope you do.
Так, мене також обманули. Ймовірно, він поклав 700 євро за останні 6 місяців і нарешті зміг трохи виграти. 20 серпня надійшов запит на зняття коштів у розмірі 950 євро. Зараз, більше ніж через місяць, після безлічі чатів і електронних листів, а також багатьох надісланих документів KYC у мене все ще немає грошей. О, і вони видалили живий чат.
Я розраховував отримати ці 950 євро. Дурно, я знаю, але зараз я застряг без нічого їсти в основному. Це лайно так погано вплинуло на моє здоров'я. Як вони можуть це робити з людьми?
Yeah so I have been scammed as well. Probably deposited 700 eur the past 6 months there and finally managed to win some. A 950 eur withdrawal was requested on aug 20. Now over a month later and after tons of chat and email interactions along with many KYC documents being sent I still have no money. Oh, and they removed the live chat.
I relied on getting those 950 eur. Stupid, I know but now I am stuck with nothing to eat basically. This shit has had such a bad impact on my health. How can they do this to people?
Я б сказав, що вам потрібна допомога – скористайтеся цим посиланням, надішліть безкоштовну скаргу, і ми побачимо.
https://casino.guru/complaints/create
Ви можете це зробити?
I would say you need some help - use this link, submit the free complaint, and we shall see.
https://casino.guru/complaints/create
Can you do that?
Я зробив, дякую. Переконайтеся, що сума та дати в скарзі також правильні. Спасибі за вашу допомогу.
I did, thanks. Made sure the amount and dates were correct in the complaint too. Thanks for your help.
Я зараз розглядаю скаргу, чудово, що ви це зробили. Щоб продовжити, Крістіні потрібна додаткова інформація щодо перевірки. Це стандартний крок, зазвичай ми збираємо якомога більше пов’язаних даних, щоб припустити ситуацію та прийняти рішення про найкращі дії.
Не могли б ви оновити скаргу? Знову ж таки, сміливо використовуйте це посилання .
Дякуємо і бажаємо швидкого вирішення!
I'm looking at the complaint now, it's great you did it. To press on, Kristina needs further information regarding the verification. This is a standard step, usually, we collect as much related data as we can in order to assume the situation and decide the best action.
Could you update the complaint, please? Again, feel free to use this link.
Thank you and wish you a quick solution!
Morespin - це повне шахрайство - УНИКАЙТЕ ЗА БУДЬ-ЯКУ ЦІНУ! Дуже радий взяти свої гроші, але коли я спробував зняти гроші (лише 750 євро), вони припинили зв’язок. Зараз він очікує на розгляд вже 7 тижнів! Не відповідатиме на численні листи, LiveChat перестав працювати, і навіть скарга тут залишилася без відповіді. Повне шахрайське казино без можливості отримати мої гроші.
Morespin is a complete scam - AVOID AT ALL COSTS! Quite happy to take my money but when I tried to make a withdrawal (only 750 euros) they stopped contact. It has now been pending for 7 weeks! Will not reply to multiple emails, LiveChat stopped working and even a complaint on here went unanswered. Complete scam casino with no way of getting my money.
Дякую за таке попередження. Дозвольте мені додати його індекс безпеки та посилання на вашу нерозглянуту скаргу .
Чи можу я запитати, якщо ви не заперечуєте? Чи було б безпечніше грати в казино, ліцензоване у Великобританії? Тому що, наскільки я можу судити, місцеві обмеження добре відомі.
Просто думка; Вам не потрібно відповідати, звичайно.
Thank you for such a warning. Allow me to add its safety index and a link to your unresolved complaint.
May I have a question, if you don't mind me asking? Would it be safer to play at a casino licensed in the UK instead? Because, as far as I can tell, the local restrictions are well known.
Just a thought; you don't need to answer, of course.
Я зареєструвався під час відпустки, оскільки я не міг користуватися своїм звичайним казино, оскільки був поза Великобританією. Також я бачив, що тут (на той час) було хороше відгуки. У них все ще є посилання на цей веб-сайт, перш ніж ви зареєструєтесь. Буду дотримуватись свого звичайного казино й уникатиму цих шахраїв у майбутньому
I signed up whilst on holiday as I couldn't use my usual casino as I was out of the UK. Also I saw it had good reviews (at the time) here. They still have a link to this website before you sign up. Will stick to my usual casino and avoid these scammers in the future
Це, напевно, найрозумніше, і я згоден з вашим рішенням, тому що якщо гравець має подібний досвід, я думаю, він стане ще обережнішим і віддасть перевагу залишатися в казино, яке вже перевірено.
Але в якому казино вам подобається грати?
This is probably the most sensible thing to do and I agree with your decision, because if a player has a similar experience I think he will become even more cautious and prefer to stay with a casino that is already proven.
However, what is the casino you like to play in ?
Я був одним із перших гравців, який попередив вас усіх про це шахрайство з самого початку. Я вніс 100 євро і справедливо виграв 900 євро. Після запиту на зняття коштів вони негайно розпочали перевірку, і я одразу відчув, що це неправильно, тому я зіграв мої перемоги на виїзді та сказав їм, що вони програють понад 900 євро .і, як ви бачите, я все мав рацію. моє шосте почуття ніколи не підводить. я, які всі ці жертви щойно мали червоний мій коментар тут. проблема в тому, що вони зрештою закриють це казино та відкрити нове під іншою назвою .одного разу злодій завжди злодій .
i was one of the first players who warned you all for this scam from the first beginning.i deposited 100€ and won 900€ fairly .after requesting a withdrawal they immidiatly started the verification and i immidiatly got the feeling this is not right so i played my wins away and told them they will lose more then 900€ .and as you see i had it right .my 6th sense never fail .i wich all these victims just had red my comment here .the problem is they eventualy will close this casino and open a new one under other name .once a thief always a thief .
І якби ви зберегли баланс і подали скаргу тоді, ми мали б достатній шанс провести розслідування. Вибачте, але такі попередження не можуть вплинути на розрахований індекс безпеки. 🙏
Дописи на форумі стоять осторонь скарг. Але я дякую вам за ваш внесок. 🙌
And if you had kept the balance and submitted the complaint back then, we would have had a fair chance to investigate. I'm sorry, but such warnings can't affect the calculated safety index. 🙏
Forum posts stand aside from the complaints. But I thank you for your contribution. 🙌
Я випадково натрапив на цю дискусію і знайшов цю досить цікаву публікацію:
I have happened upon this discussion and found this rather interesting post:
Я пригадую, що це казино пропонувало винагороду за хороші відгуки... Тому я не здивований.
Знову ж таки, ви зробили чудову роботу!
Бажаєте створити власну тему про це? 🙂
I recall this casino offering rewards for good reviews... So, I'm not surprised.
Again, you did a great job here!
Care to create your own thread about it? 🙂
На даний момент ні, тому що я все ще працюю над матеріалами Mystake - я випадково побачив це і зайшов до TP, і відчув, що люди в цій темі можуть бути зацікавлені!
Not at the moment as I am still working on Mystake stuff - I just happened to see this and popped over to TP, and felt people in this thread may be interested!
Я думаю, що якщо вони натраплять на цю інформацію, вона буде корисною, і я розумію, що у вас, напевно, є багато інформації про інші казино. Однак, якщо у вас є час, ви також можете розглянути це, оскільки ви знайшли таку цікаву інформацію. Тож дякую за ваш пост.
I think that if they come across this information it will be useful and I understand that you probably have a lot of stuff about other casinos. However, if you have time, you can also look into this since you found such interesting information. So thanks for your post.
Я бачу, що проблеми з казино залишаються. Це, звичайно, неприємно, якщо спілкування не на висоті. Мені шкода, що все обернулося, і я рекомендую уникати таких казино. 🙁
I see that the problems with the casino still remain. It is certainly not pleasant if the communication is not up to par. I'm sorry about the way it all turned out and what I recommend is to avoid such casinos. 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.