9 міс. тому
Тут ви можете обговорити MoonWin.com Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я просто хотів отримати пораду щодо того, скільки часу може тривати перевірка та що для цього потрібно. Відправив документи 3 дні тому, нічого не відбувається
Я вже зробив селфі з аркушем паперу, на якому я тримаю посвідчення водія та посвідчення особи, і на записці має бути напис Hello MoonWin, і я все ще не починаю ставитися до цього скептично 🥹
Hello, I just wanted to get some advice on how long verification can take and what is required. I sent the documents 3 days ago and nothing is happening
I've already taken a selfie photo with the piece of paper where I have my driver's license and ID in my hand and the note should say Hello MoonWin, and I'm still not starting to get skeptical 🥹
Hallo ich wollte mich nur beraten wie lange kann eine Verifizierung dauern bzw. auch was alles verlangt wird. Ich habe die Dokumente vor 3 Tagen geschickt und es passiert nix
ich habe auch schon selfie-foto mit dem Zettel gemacht wo ich fuhrerschein und Ausweis im hand habe und an zettel sollte stehen Hello MoonWin, und noch immer nix langsam werde ich skeptisch 🥹
Привіт. Як я бачу в цих кількох відгуках про казино 👈, люди цілком задоволені швидкістю виведення коштів. Звучить як на мене досить позитивно, хоча насправді ніхто не вказав, наскільки швидким був процес перевірки. Ви отримали підтвердження від служби підтримки про отримання ними ваших документів? Або, можливо, якась інформація у вашому обліковому записі, як-от статус облікового запису? Ви завжди можете запитати їх, щоб переконатися, що все гаразд. Я б не був надто скептичним, це не є незвичайним, особливо з першим виведенням коштів, казино потребують такого роду документи як доказ для проходження KYC. Будь ласка, повідомляйте нам, якщо станеться щось нове.
Hello. As I can see in this few reviews for the casino 👈, people are quite happy with the withdrawal speed. Sounds to me quite positive, even though no one has actually specified how fast was the verification process. Have you got any confirmation from the support about them receiving your documents? Or maybe some kind of information in your account, like the status of the account? You always can ask them, just to be sure everything is ok. I wouldn't be too skeptical, it is not unusual, especially with the first withdrawal, the casinos need this kind of documents as a proof to get the KYC done. Please let us know if anything new happens.
Привіт
Спочатку я завантажив водійські права, рахунок за телефон і дебет з рахунку (депозит) у свій профіль. Потім я отримав електронний лист із повідомленням, що я повинен зробити це селфі, я надіслав його, і з того часу нічого не повідомлялося. Вже 4 дні тому! Я розумію, що вам потрібно зробити KYC, але з мого досвіду в інших казино це відбувається майже в режимі реального часу, і це було зроблено за кілька годин. Навіть якщо ви зробите цей KYC в іншому місці, це все одно станеться. швидко. Якщо Moonwin продовжить видавати цей KYC, то Moonwin не матиме повноважень щодо перебігу та поточного статусу обробки. В іншому казино непогане, підтримка дуже хороша. І перша виплата вже була успішною, але лише 100 євро без перевірки... При 4000 євро казино залишає за собою право виплатити щось без перевірки... Сподіваюся, що працює
Hello
First I uploaded the driver's license, telephone bill and the debit from the account (deposit) in my profile. Then I received an email saying that I had to take this selfie, I sent that and nothing has been reported since then. Already 4 days ago! I understand that you have to do KYC but in my experience at other casinos it happens almost in real time and it was done in a few hours. Even if you do this KYC somewhere else, this still happens. fast. If Moonwin continues to issue this KYC, then Moon win has no authority over the course and current status of processing. Otherwise not a bad casino, the support is really nice. And the first payout has already been successful, but only 100 euros without verification... At 4000 euros, the casino reserves the right to pay out something without verification... I hope that it works
Hallo
zuerst habe ich im Profil der Führerschein telefon rechnung und die Abbuchung vom Konto (Einzahlung) hoch geladen dann ist email kommen das ich eben diese Selfie machen muss , das habe Ich geschickt und seit dem nix keine meldung. Schon 4 tage her! Ich verstehe das mann KYC machen muss aber nach meiner Erfahrung bei anderen Kasinos pasiert das fast im Echtzeit in ein Paar stunden war es fertig. Auch wenn man Diese KYC ganz wo anders macht passiert das rel. schnell. Wenn das Moonwin diese KYC weiter vergibt dann hat Moon win keine kompetenz über den Verlauf und aktuellen Stand der Verarbeitung. Sonst nicht schlechte Kasino der support ist ja ee nett. Und Erste Auszahlung ist ja ee schon gelungen aber nur 100 euro ohne Verifizierung… Bei 4000 eur behält das Casino das Recht ohne Verifizierung was auszuzahlen… ich hoffe das das auch gelingt
Я б поки що не хвилювався, хоча знаю, що якщо ви не отримуєте відповіді протягом 4 днів, це, звичайно, неприємно. Казино має провести всі необхідні перевірки, і коли все буде в порядку, я впевнений, вони зв’яжуться з вами. Але чи пробували ви запитати в чаті, як проходить перевірка вашого облікового запису?
Щодо відкликання, ви пишете, що вже отримали один, тому я думаю, що це все краще, і поки що нема про що хвилюватися. Я твердо вірю, що як тільки казино перевірить ваші документи і все буде в порядку, ви зможете згодом зняти гроші.
Якщо у вас є якась нова інформація, дайте мені знати.
І, звісно, намагайся думати позитивно, я тримаю кулаки, щоб ти швидко все впорався. 🤞
I wouldn't be worried yet even though I know that if you don't get a reply for 4 days it's certainly not pleasant. The casino has to make all the necessary checks and when everything is in order I'm sure they will get back to you. But have you tried asking in chat how your account verification is going ?
Regarding the withdrawal, you write that you have already received one, so I think it's all the better and there's nothing to worry about so far. I strongly believe that once the casino has checked your documents and everything is in order, you will eventually be able to withdraw.
If you have any new information, let me know.
And of course try to think positive, I'll keep my fingers crossed that you get everything behind you quickly. 🤞
Хлопці, я просто настійно раджу всім не грати в це казино.
RTP поганий, ви дуже рідко отримуєте безкоштовні обертання або виграш після 10-го депозиту.
Що стосується виплат, ЖАХ, це триває вічність. Спочатку в чаті кажуть, що виплата буде оброблена через 24 години, потім кажуть, що через 72 години виплату все ще перевіряє інший відділ, і все це, навіть якщо ви верифіковані.
Guys, I just strongly advise everyone not to play in this casino.
The RTP is bad, you very rarely get free spins or a win after the 10th deposit.
As far as the payout goes, HORROR, it takes forever. First they say in the chat that the payout will be processed in 24 hours, then they say after 72 hours the payout is still being checked by another department and all this even though you are verified.
Leute ich rate nur jedem dringend davon ab in diesem Casino zu spielen.
Das RTP ist schlecht, man kriegt nur sehr selten nach der 10ten Einzahlung mal Freispiele oder ein Gewinn.
Was die Auszahlung angeht HORROR, das dauert ewig zuerst heißt es im Chat in 24 Stunden wird die Auszahlung bearbeitet dann heißt es nach 72 Stunden die Auszahlung wird noch von einer anderen Abteilung geprüft und das ganze obwohl man verifiziert ist.
Привіт, я читав, що не найкращий досвід роботи з казино.
Щодо вилучення, як довго ви чекали? Звісно, це неприємно, коли ви завжди отримуєте різні таймфрейми, а казино їх ніколи не виконує.
Тим не менш, додамо, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усіма чеками щодо надсилання грошей.
Ймовірно, ваше терпіння закінчилося, оскільки ви подали скаргу, і ми побачимо, чи потрібно нам зв’язуватися з казино, щоб допомогти вам. Я був би дуже радий, якби це було не так і ви скоро побачили свої гроші.
Дайте мені знати, якщо щось зміниться.
Hi, I read that not the best experience with the casino.
As for the withdrawal, how long have you been waiting please ? It's certainly not nice when you always get a different timeframe and the casino never meets it.
Nevertheless, to add, we give casinos 14 days to sort out all the checks around sending the money.
Your patience is probably running out since you have submitted a complaint and we will see if we need to contact the casino to help you. I would be very happy if that was not the case and you saw your money soon.
Let me know if anything changes.
Я чекаю три дні, і мені завжди кажуть, що я отримаю свій виграш протягом 24 годин. Але нічого не відбувається
I have been waiting for three days and I am always told that I will receive my winnings within 24 hours. But nothing happens
ich warte seit drei Tagen und immer wird gesagt ich bekomme meinen Gewinn innerhalb von 24 Stunden. Aber es passiert nichts
Ймовірно, вони не повинні постійно говорити вам одне й те саме, якщо вони не можуть продовжувати це робити, тому що я думаю, що вони втрачають довіру.
Однак ви лише на початку 14 днів, тож я б не ставився до цього скептично.
Який спосіб оплати ви використовували для зняття коштів?
They probably shouldn't keep telling you the same thing if they can't keep it up, because I think they lose credibility.
However, you're only at the beginning of the 14 days, so I wouldn't be totally sceptical.
What payment method did you use to withdraw ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.