Я подав скаргу на веб-сайт Askgamblers, тому що тоді мені було рекомендовано спробувати це. Вони мають відповісти мені завтра.
Цікавий факт. Вони не згадують про обов’язковість наявності мобільного номера:
Щоб користуватися Веб-сайтом, вам необхідно створити обліковий запис («Ваш обліковий запис»). Для цього вам необхідно вказати адресу електронної пошти та пароль, які ви будете використовувати під час входу. Крім того, від вас можуть вимагати надати особисту інформацію, зокрема ваше ім’я, дату народження, паспортні дані та номер телефону .( ніколи не називай номер мобільного)
Ім'я, яке ви вказуєте при реєстрації, має відповідати вашому поточному справжньому імені і не повинно містити помилок. Щоб перевірити цю інформацію, Компанія може в будь-який час попросити вас надати документ, що посвідчує особу (включаючи копію паспорта/посвідчення особи) або платіжну картку. Якщо ви не надасте цю інформацію, Компанія має право призупинити ваш обліковий запис до надання вищевказаних документів та/або закрити ваш обліковий запис.
Реєструючись на Веб-сайті, ви погоджуєтеся надати точну, повну та достовірну інформацію про себе. Якщо в цю інформацію будуть внесені будь-які зміни, ви повинні оновити свої дані за власною ініціативою та без затримки. Недотримання цієї вимоги може призвести до обмежень, невиконання транзакцій (бонуси, виграші) та/або закриття вашого рахунку.
Якщо у вас виникли запитання чи проблеми під час реєстрації, зв’яжіться з нашою службою підтримки електронною поштою: .
Ви можете відкрити лише один обліковий запис на Веб-сайті. Один обліковий запис дозволяється для одного гравця, домогосподарства, електронної пошти чи IP-адреси комп’ютера чи іншого пристрою. Усі інші облікові записи, відкриті вами на Веб-сайті, розглядатимуться як дублікати облікових записів. Компанія залишає за собою право негайно закрити такі рахунки та:
Усі транзакції, здійснені з дублюючого рахунку, будуть вважатися недійсними;
Усі ставки або депозити, зроблені з дублюючого рахунку, можуть бути повернуті вам на розсуд Компанії;
Усі відшкодування, виграші чи бонуси, які ви отримали чи зібрали за допомогою дублюючого облікового запису, буде втрачено та може бути витребувано Компанією. У цьому випадку ви повинні будете повернути Компанії кошти, зняті з дублюючого рахунку.
Реєструючись на веб-сайті, ви погоджуєтесь отримувати рекламні та інформаційні сповіщення електронною поштою та текстовими повідомленнями. Ви можете в будь-який час відмовитися від підписки через особистий кабінет.
I have submitted a complaint on Askgamblers website because i was refereed from then to try it. Thay should reply me tomorrow.
Fun fact. They do not mention its mandatory to have a mobile number :
To use the Website, you need to create an account ("Your Account"). In order to do so, you must specify the email address and password which you will use when logging in. In addition, you may be required to provide personal information, including your name, date of birth, passport data, and phone number.(never mention a cellphone number)
The name that you specify when signing up must correspond to your current real name and must not contain errors. In order to verify this information, the Company may at any time ask you to provide your identity document (including your passport/ID card copy) or the payment card. Should you fail to provide this information, the Company has the right to suspend your account until the above documents are provided and/or to close your account.
By signing up on the Website, you agree to provide accurate, complete, and reliable information about yourself. If any changes are to be made to this information, you must update your data at your own initiative and without delay. Failure to comply with this requirement may lead to restrictions, non-fulfilment of transactions (bonuses, winnings) and/or the closure of your account.
If you have questions or problems during the registration process, please contact our support service via email: help-monro@support.win.
You can only open one account on the Website. One account is allowed per one player, household, email, or IP address of a computer or another device. All other accounts opened by you on the Website will be treated as duplicate accounts. The company reserves the right to immediately close such accounts, and:
All transactions made from a duplicate account will be considered null and void;
All bets or deposits made from a duplicate account can be returned to you at Company’s discretion;
All refunds, winnings, or bonuses that you have received or collected using a duplicate account will be lost and may be reclaimed by the Company. In this case, you will be required to return the funds withdrawn from a duplicate account to the Company.
By signing up for the Website, you agree to receive advertising and information notifications via email and text messages. You can unsubscribe at any time through your personal account.
Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.