ФорумКазиноMonro Casino - загальне обговорення

Monro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

9 міс. тому від itwillmove
|
3287 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
DonKlickman
4 міс. тому

Ой, добре. Тепер я розумію. Отже, ви використали бонус не один раз, чи не так? На жаль, якщо вони вказали це в умовах, з цим нічого не можна зробити.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Відповіді взагалі не було!!

Я сам заблокував сайт!!

Я так і не отримав від них відповіді.

Автоматичний переклад.
Maldadorog
2 міс. тому

Я вважаю, що ви зробили добре.

Чи можу я запитати, яку причину ви вказали, просячи заблокувати свій обліковий запис? Я запитую, тому що якщо ви сказали, що це через проблеми з азартними іграми, це дуже безвідповідально з боку казино, що вони не зробили, як просили, і ви навіть можете відкрити справу проти цього казино.

Повідомте нам більше деталей, щоб ми могли визначити, чи можна з цим щось зробити.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ігрова залежність!! Іншого шляху не було!

Автоматичний переклад.
Maldadorog
2 міс. тому

Розумію. Дуже погано, що це казино тоді не змогло заблокувати ваш рахунок. Я радий, що ви самі це впоралися. Добре на тобі.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого