ФорумКазиноMonro Casino - загальне обговорення

Monro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від itwillmove
|
4053 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
DonKlickman
6 міс. тому

Ой, добре. Тепер я розумію. Отже, ви використали бонус не один раз, чи не так? На жаль, якщо вони вказали це в умовах, з цим нічого не можна зробити.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Відповіді взагалі не було!!

Я сам заблокував сайт!!

Я так і не отримав від них відповіді.

Автоматичний переклад.
Maldadorog
3 міс. тому

Я вважаю, що ви зробили добре.

Чи можу я запитати, яку причину ви вказали, просячи заблокувати свій обліковий запис? Я запитую, тому що якщо ви сказали, що це через проблеми з азартними іграми, це дуже безвідповідально з боку казино, що вони не зробили, як просили, і ви навіть можете відкрити справу проти цього казино.

Повідомте нам більше деталей, щоб ми могли визначити, чи можна з цим щось зробити.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Ігрова залежність!! Іншого шляху не було!

Автоматичний переклад.
Maldadorog
3 міс. тому

Розумію. Дуже погано, що це казино тоді не змогло заблокувати ваш рахунок. Я радий, що ви самі це впоралися. Добре на тобі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт усім,

Зараз я маю справу з проблемою в Monro Casino, де вони відмовляються обробляти моє зняття коштів, оскільки в мене немає мобільного номера. Мій обліковий запис було повністю підтверджено за допомогою стаціонарного телефону, але тепер вони кажуть, що їхні правила вимагають номер мобільного телефону для підтвердження. Це здається несправедливим, оскільки мій обліковий запис уже схвалено, і тепер вони використовують цю технічну інформацію, щоб заблокувати мої зняття 900 доларів.

Хтось мав подібний досвід роботи з Monro Casino чи іншими платформами? Я відчуваю, що це більше технічна проблема з їхнього боку, і мене карають за те, що я не можу контролювати.

Крім того, я також подав скаргу в AskGamblers, оскільки спочатку вони направили мене в Monro Casino. Подивимося, як це вийде, але я буду вдячний за будь-які поради чи пропозиції щодо вирішення цієї ситуації.

Наперед дякую!

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

І чи справді ви знайшли це правило в їхніх термінах?🤔

Мені дуже хотілося б знати, в чому причина цього правила, чесно кажучи.

Якщо ви бажаєте, щоб наша команда розглядала це, будь ласка, не зволікайте, надсилайте скаргу.

Ось посилання на випадок, якщо ви вирішите це зробити.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я подав скаргу на веб-сайт Askgamblers, тому що тоді мені було рекомендовано спробувати це. Вони мають відповісти мені завтра.

Цікавий факт. Вони не згадують про обов’язковість наявності мобільного номера:



Щоб користуватися Веб-сайтом, вам необхідно створити обліковий запис («Ваш обліковий запис»). Для цього вам необхідно вказати адресу електронної пошти та пароль, які ви будете використовувати під час входу. Крім того, від вас можуть вимагати надати особисту інформацію, зокрема ваше ім’я, дату народження, паспортні дані та номер телефону .( ніколи не називай номер мобільного)

Ім'я, яке ви вказуєте при реєстрації, має відповідати вашому поточному справжньому імені і не повинно містити помилок. Щоб перевірити цю інформацію, Компанія може в будь-який час попросити вас надати документ, що посвідчує особу (включаючи копію паспорта/посвідчення особи) або платіжну картку. Якщо ви не надасте цю інформацію, Компанія має право призупинити ваш обліковий запис до надання вищевказаних документів та/або закрити ваш обліковий запис.

Реєструючись на Веб-сайті, ви погоджуєтеся надати точну, повну та достовірну інформацію про себе. Якщо в цю інформацію будуть внесені будь-які зміни, ви повинні оновити свої дані за власною ініціативою та без затримки. Недотримання цієї вимоги може призвести до обмежень, невиконання транзакцій (бонуси, виграші) та/або закриття вашого рахунку.

Якщо у вас виникли запитання чи проблеми під час реєстрації, зв’яжіться з нашою службою підтримки електронною поштою: .

Ви можете відкрити лише один обліковий запис на Веб-сайті. Один обліковий запис дозволяється для одного гравця, домогосподарства, електронної пошти чи IP-адреси комп’ютера чи іншого пристрою. Усі інші облікові записи, відкриті вами на Веб-сайті, розглядатимуться як дублікати облікових записів. Компанія залишає за собою право негайно закрити такі рахунки та:

Усі транзакції, здійснені з дублюючого рахунку, будуть вважатися недійсними;

Усі ставки або депозити, зроблені з дублюючого рахунку, можуть бути повернуті вам на розсуд Компанії;

Усі відшкодування, виграші чи бонуси, які ви отримали чи зібрали за допомогою дублюючого облікового запису, буде втрачено та може бути витребувано Компанією. У цьому випадку ви повинні будете повернути Компанії кошти, зняті з дублюючого рахунку.

Реєструючись на веб-сайті, ви погоджуєтесь отримувати рекламні та інформаційні сповіщення електронною поштою та текстовими повідомленнями. Ви можете в будь-який час відмовитися від підписки через особистий кабінет.



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Флеш-новини: сьогодні я знову зв’язався з ними, і вони змогли вручну підтвердити мій номер телефону за допомогою телефонного дзвінка. Я подав запит на відкликання, а також попросив стенограму чату як посилання для свого перегляду тут.

Щойно я отримаю свої кошти, я повідомлю AskGamblers, щоб вони не брали до уваги мою скаргу, але я не зроблю цього, доки не отримаю свої кошти.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Мені дуже подобається ця новина! Я радий, що вони змогли це виправити.

Тож сподіваюся, незабаром ви отримаєте свої гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про ситуацію.🙏

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ігрова залежність!! Іншого шляху не було!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

я додав самовиключення на один рік, тому вони мають надіслати мої кошти рано чи пізно 🙂

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Обов’язково дайте мені знати, чи отримали ви їх чи ні. Я твердо вірю, що все буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Обов’язково дайте мені знати, чи отримали ви їх чи ні. Я твердо вірю, що все буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Отримав кошти!


Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Тож я дуже радий це чути, я задоволений, коли ви отримали гроші.

Зараз ви, мабуть, відпочиваєте від казино, коли говорите про самоізоляцію.

Щасти тобі. ☘️

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого