ГоловнаФорумКазиноMonro Casino - загальне обговорення

Monro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від itwillmove
|
6 434 переглядів 46 відповідей |
|
1 2 3
DonKlickman

Ой, добре. Тепер я розумію. Отже, ви використали бонус не один раз, чи не так? На жаль, якщо вони вказали це в умовах, з цим нічого не можна зробити.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Radka

Відповіді взагалі не було!!

Я сам заблокував сайт!!

Я так і не отримав від них відповіді.

Автоматичний переклад.
Maldadorog

Я вважаю, що ви зробили добре.

Чи можу я запитати, яку причину ви вказали, просячи заблокувати свій обліковий запис? Я запитую, тому що якщо ви сказали, що це через проблеми з азартними іграми, це дуже безвідповідально з боку казино, що вони не зробили, як просили, і ви навіть можете відкрити справу проти цього казино.

Повідомте нам більше деталей, щоб ми могли визначити, чи можна з цим щось зробити.

Автоматичний переклад.
Romi

Ігрова залежність!! Іншого шляху не було!

Автоматичний переклад.
Maldadorog

Розумію. Дуже погано, що це казино тоді не змогло заблокувати ваш рахунок. Я радий, що ви самі це впоралися. Добре на тобі.

Автоматичний переклад.

Привіт усім,

Зараз я маю справу з проблемою в Monro Casino, де вони відмовляються обробляти моє зняття коштів, оскільки в мене немає мобільного номера. Мій обліковий запис було повністю підтверджено за допомогою стаціонарного телефону, але тепер вони кажуть, що їхні правила вимагають номер мобільного телефону для підтвердження. Це здається несправедливим, оскільки мій обліковий запис уже схвалено, і тепер вони використовують цю технічну інформацію, щоб заблокувати мої зняття 900 доларів.

Хтось мав подібний досвід роботи з Monro Casino чи іншими платформами? Я відчуваю, що це більше технічна проблема з їхнього боку, і мене карають за те, що я не можу контролювати.

Крім того, я також подав скаргу в AskGamblers, оскільки спочатку вони направили мене в Monro Casino. Подивимося, як це вийде, але я буду вдячний за будь-які поради чи пропозиції щодо вирішення цієї ситуації.

Наперед дякую!

Автоматичний переклад.
petitgamer

І чи справді ви знайшли це правило в їхніх термінах?🤔

Мені дуже хотілося б знати, в чому причина цього правила, чесно кажучи.

Якщо ви бажаєте, щоб наша команда розглядала це, будь ласка, не зволікайте, надсилайте скаргу.

Ось посилання на випадок, якщо ви вирішите це зробити.

Автоматичний переклад.
Romi

Я подав скаргу на веб-сайт Askgamblers, тому що тоді мені було рекомендовано спробувати це. Вони мають відповісти мені завтра.

Цікавий факт. Вони не згадують про обов’язковість наявності мобільного номера:



Щоб користуватися Веб-сайтом, вам необхідно створити обліковий запис («Ваш обліковий запис»). Для цього вам необхідно вказати адресу електронної пошти та пароль, які ви будете використовувати під час входу. Крім того, від вас можуть вимагати надати особисту інформацію, зокрема ваше ім’я, дату народження, паспортні дані та номер телефону .( ніколи не називай номер мобільного)

Ім'я, яке ви вказуєте при реєстрації, має відповідати вашому поточному справжньому імені і не повинно містити помилок. Щоб перевірити цю інформацію, Компанія може в будь-який час попросити вас надати документ, що посвідчує особу (включаючи копію паспорта/посвідчення особи) або платіжну картку. Якщо ви не надасте цю інформацію, Компанія має право призупинити ваш обліковий запис до надання вищевказаних документів та/або закрити ваш обліковий запис.

Реєструючись на Веб-сайті, ви погоджуєтеся надати точну, повну та достовірну інформацію про себе. Якщо в цю інформацію будуть внесені будь-які зміни, ви повинні оновити свої дані за власною ініціативою та без затримки. Недотримання цієї вимоги може призвести до обмежень, невиконання транзакцій (бонуси, виграші) та/або закриття вашого рахунку.

Якщо у вас виникли запитання чи проблеми під час реєстрації, зв’яжіться з нашою службою підтримки електронною поштою: .

Ви можете відкрити лише один обліковий запис на Веб-сайті. Один обліковий запис дозволяється для одного гравця, домогосподарства, електронної пошти чи IP-адреси комп’ютера чи іншого пристрою. Усі інші облікові записи, відкриті вами на Веб-сайті, розглядатимуться як дублікати облікових записів. Компанія залишає за собою право негайно закрити такі рахунки та:

Усі транзакції, здійснені з дублюючого рахунку, будуть вважатися недійсними;

Усі ставки або депозити, зроблені з дублюючого рахунку, можуть бути повернуті вам на розсуд Компанії;

Усі відшкодування, виграші чи бонуси, які ви отримали чи зібрали за допомогою дублюючого облікового запису, буде втрачено та може бути витребувано Компанією. У цьому випадку ви повинні будете повернути Компанії кошти, зняті з дублюючого рахунку.

Реєструючись на веб-сайті, ви погоджуєтесь отримувати рекламні та інформаційні сповіщення електронною поштою та текстовими повідомленнями. Ви можете в будь-який час відмовитися від підписки через особистий кабінет.



Змінено
Автоматичний переклад.

Флеш-новини: сьогодні я знову зв’язався з ними, і вони змогли вручну підтвердити мій номер телефону за допомогою телефонного дзвінка. Я подав запит на відкликання, а також попросив стенограму чату як посилання для свого перегляду тут.

Щойно я отримаю свої кошти, я повідомлю AskGamblers, щоб вони не брали до уваги мою скаргу, але я не зроблю цього, доки не отримаю свої кошти.


Змінено
Автоматичний переклад.
petitgamer

Мені дуже подобається ця новина! Я радий, що вони змогли це виправити.

Тож сподіваюся, незабаром ви отримаєте свої гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про ситуацію.🙏

Автоматичний переклад.

Ігрова залежність!! Іншого шляху не було!

Автоматичний переклад.

я додав самовиключення на один рік, тому вони мають надіслати мої кошти рано чи пізно 🙂

Автоматичний переклад.
petitgamer

Обов’язково дайте мені знати, чи отримали ви їх чи ні. Я твердо вірю, що все буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.

Обов’язково дайте мені знати, чи отримали ви їх чи ні. Я твердо вірю, що все буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.

Отримав кошти!


Автоматичний переклад.
petitgamer

Тож я дуже радий це чути, я задоволений, коли ви отримали гроші.

Зараз ви, мабуть, відпочиваєте від казино, коли говорите про самоізоляцію.

Щасти тобі. ☘️

Автоматичний переклад.

Привіт, мені вдалося пограти в Monro, я виграв 1250 із депозитом 50 у 2024 році. Це було моє перше таке щасливе казино. 🙂


file

Автоматичний переклад.
Ernestmus

Це справді приємно чути. Ви продовжуєте там грати й зараз?

Автоматичний переклад.
Romi

Більше ні, оскільки рішенням керівництва мене було виключено з будь-яких бонусів, вони не можуть пояснити причину.

Автоматичний переклад.
Ernestmus

справді? Чи намагалися ви дізнатися більше, чи вам це не дуже цікаво?

Автоматичний переклад.
Romi

Я точно не знаю, чому було прийнято таке рішення. Я намагався запитати через чат, який чудово працює і доступний практично без очікування оператора, але кожного разу мені казали, що це рішення керівництва, і вони не можуть надати більше інформації. Я помітив, що це сталося в двох казино однієї компанії, тому я припустив, що причиною може бути занадто швидкий і великий виграш від дуже маленького депозиту, який може викликати підозри щодо чесності/маніпуляцій гравця під час гри, хоча я не впевнений.

Автоматичний переклад.
Ernestmus

Або це може бути просто через вашу країну. Іноді, коли пропонується binus, насправді він не завжди доступний для всіх країн.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого