1 рік тому
Тут ви можете обговорити Monro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Як цей бренд, який відкрився, як сьогодні, вже має рейтинг 8,8/10.. дуже дивно. немає "не перевірено часом" або "нове казино" - миттєво високий рейтинг.. .
How does this brand, that opened like today already have 8.8/10 rating.. very weird. no "not proven over time" or "fresh casino" - instant high rating.. .
Дякуємо за запитання. Я радий, що ви запитали. Я не з команди Data, тому не можу надати занадто багато деталей, але, дивлячись на це в нашій внутрішній системі, я бачу, що вони є частиною більшої та добре відомої групи казино під керівництвом Royal Клуб партнерів.
Оскільки цю групу очолюють ті ж самі люди, які керують іншими добре оціненими казино, і це нове казино не має жодних негативних моментів з точки зору дивних умов тощо, вони отримали кращий рейтинг, ніж стандартне нове казино, де нам бракує якась детальна інформація про них.
Простіше кажучи, ми знаємо, хто стоїть за цим казино, і віримо, що воно буде таким же хорошим, як і інші казино з групи 🙂
Thank you for your question. I'm glad you asked. I'm not from the Data team so I can't really provide too many details, but when I'm looking at it in our internal system, I can see they're part of a larger and well established group of casinos under Royal Partners Club.
Since this group is led by the same people who run other well rated casinos and this new casino doesn't have any negative points in terms of strange terms and conditions etc., they earned a better rating than a standard fresh casino where we lack any sort of detailed information about them.
So simply said, we know who's behind the casino and we believe it's gonna be as good as other casinos from the group 🙂
Я вважаю казино Monro хорошим, я зареєструвався там кілька днів тому.
Я отримав вітальний бонус 150% і успішно його реалізував. Перевірка та оплата зайняли менше 2 днів. Я заплатив 1700 євро
Я не розумію негативні пости, у мене не було проблем.
I think the Monro Casino is good, I registered there a few days ago.
I received a 150% welcome bonus and implemented it successfully. The verification and payment took less than 2 days. I paid out 1700 euros
I don't understand the negative posts, I haven't had any problems.
Das Monro Casino find ich gut, habe mich vor paar Tagen dort registriert.
Habe einen 150% willkommens Bonus erhalten, diesen erfolgreich umgesetzt. Das verifizieren und auszahlen haben zusammen keine 2 Tage gedauert. 1700 Euro habe ich ausgezahlt
Ich verstehe die negativen Beiträge nicht, ich habe keinerlei Probleme gehabt.
Привіт, ви можете бачити негативні публікації, оскільки кожен гравець може мати різний досвід у казино, тому це так.
Тим не менш, приємно бачити гравця, який також має позитивні відгуки, як ви зараз згадуєте. Ви виграли досить непогану суму, і я бачу, що з виведенням не виникло жодних труднощів. Який спосіб ви використовували для зняття, коли гроші надійшли за два дні? 🙂
Hello, you can see the negative posts because every player can have different experiences in the casino, so that's why it's like that.
Nevertheless, it's nice to see a player who also has positive feedback, like you mention now. You won quite a nice sum and I see that there were no difficulties in making a withdrawal. What method did you use to withdraw when it took two days for the money to arrive ? 🙂
Привіт, дякую. Гроші надійшли на рахунок дуже швидко і я виплатив їх банківським переказом. Гроші були перераховані миттєвим переказом, тому швидко.
Hi, Thank You. The money was in the account very quickly and I paid it out using a bank transfer. The money was transferred as an instant transfer, so it was quick.
Hallo , danke. Das Geld war Recht schnell auf dem Konto das ging fix, ich habe es mit bank Transfer ausgezahlt. Das Geld wurde als Sofortüberweisung überwiesen, daher ging es schnell.
Дякуємо за відповідь. Я теж думав, що це так.
Оскільки у вас хороший досвід, я припускаю, що ви залишитеся в казино. Чи є в цьому казино щось, що підкорило вас і вам подобається тут грати? 🙂
Thank you for your reply. I thought it was that way too.
Since you've had a good experience, I assume you'll stay with the casino. Does this casino also have something that won you over and you like to play here? 🙂
Я прошу казино заблокувати мій рахунок протягом 3 тижнів, але нічого не відбувається. Ви отримуєте нові пропозиції, але ваш обліковий запис не блокується.
Для мене незрозуміло, що бажання клієнта не виконуються!
I've been asking the casino to block my account for 3 weeks, but nothing is happening. You get new offers, but your account is not blocked.
For me it is inexplicable that the customer's wishes are not followed!
Ich bitte Casino seit 3 Wochen Account zu sperren,aber es passiert nichts. Man bekommt neue Angebote,aber Account wird nicht gesperrt.
Für mich ist es unerklärlich,dass man dem Wunsch des Kunden nicht nachgeht!
Я б відчував те саме! Хоча я трохи здивований, я повинен додати. Я прийняв це казино за пристойне.
Чи можу я знати, як вони відреагували на ваші прохання?
I would feel the same! though I'm a bit surprised, I must add. I took this casino for a decent one.
May I know how they responded to your requests?
Я зареєструвався в цьому казино на основі індексу безпеки гуру 8,4, я зробив депозит за допомогою своєї дебетової картки, але мій банк повідомив, що кожні 50 євро стягують комісію в іноземній валюті в розмірі 2,80.
Я скасував депозит і запитав у чаті, про що це стягнення, і хто є SS Cypress взаємний платіжний постачальник, яким вони користуються, мені жодного разу не сказали
це будуть будь-які збори в іноземній валюті КЛІЄНТИ Будьте уважні
I signed up for this casino based on guru’s 8.4 safety index, I made a deposit with my debit card only to be told by my bank there was foreign currency charge of 2.80 on every 50 euro.
I cancelled deposit and asked chat what’s this charge about and who are SS Cypress mutual that’s the payment provider they use, at no point was I told
they will be any foreign currency charges CUSTOMERS Beware
Це дратує...
Дуже дякую, що поділилися. Можливо, ви перевіряли їхні положення та умови, щоб дізнатися більше, перш ніж відправляти гроші?
Я знайшов це:
«Наші курси обміну регулярно оновлюються, і користувач зобов’язаний перевірити відповідні курси на сторінці «Депозит» («Каса») перед тим, як продовжити операції, пов’язані з обміном валюти. Для депозитів і зняття коштів у більшості валют Компанія залишає за собою право додавати націнку до середньоринкового обмінного курсу, наданого Open Exchange Rates."
That's annoying...
Thank you very much for sharing. Have you perhaps checked their terms and conditions for further details before you sent the money?
I found this:
"Our exchange rates are updated regularly, and it is the User’s responsibility to check the applicable rates on "Deposit" ("Cashier") page before proceeding with transactions involving an exchange of currency. For deposits and withdrawals in most currencies, the Company reserves the right to add a margin to the mid-market exchange rate provided by Open Exchange Rates."
Я не знайшов нічого, що вказувало б на те, що до мого депозиту додається комісія за валюту, особливо коли він був у межах Європейського Союзу (на Кіпрі, валютою якого є євро), ви повинні сказати клієнтам у своїх відгуках як негатив, що з вас буде стягнено комісію на всі депозити незалежно від вашого місця розташування, незалежно від того, що ви говорите про те, що ви виявили, що є частиною вашої роботи, і ви повинні повідомити своїх клієнтів про все це, я зв’язався з органом управління азартними іграми Cypress, і мені сказали, що азартні ігри заборонені в цій країні та Монро використовуйте їх лише як процесори платежів (кіпрські взаємні) і все це здійснюється в євро. Дивно, що я надішлю електронний лист уповноваженому з азартних ігор в ЄС і побачу, що вони повернуть із собою. Якщо вони мають ліцензію на практику в ЄС, тоді не розуміють, чому комісія додається до кожного депозиту в євро, я оновлю інформацію, щойно зроблю отримати відповідь від офісу комісара ЄС
I found nothing to tell me that a currency fee was been attached to my deposit, especially when it was within European Union (Cyprus which currency is the euro) you should tell customers in your reviews as a negative that you will be charged a fee attached to all deposits regardless of your location, regardless what you say about what you found that’s part of your job and you should let your customers know about all this, I contacted the cypress gambling authority and the told me gambling not allowed in there country and monro only use them as payment processors (Cypriot mutual) all done in euros. Strange that one I will send email to gambling commissioner in EU and see what they come back with, if they hold a license to practice within EU then can’t see why fee attached to every deposit in Euro, I will update as soon as I get reply from EU commissioners office
Гаразд, ми почекаємо, яке оновлення ви придумаєте.
Що стосується деякої інформації, то ми намагаємося колись включити її в огляд за допомогою гравців. Ми намагаємось максимально інформувати та підтримувати, але ми не можемо включити все. Ось чому гравцям важливо прочитати Правила та умови.
Крім того, якщо ви дізналися, що на депозити стягуються комісії, у вас є можливість не грати тут, якщо вам це не подобається.
Okay, we'll wait with what update you'll come up with.
As for some information, we are trying to include in the review sometime with the help of the players. We try to inform and support as much as possible, but we can't include everything. That is why it is important for players to read the Terms and Conditions.
Also, if you have learned that there are fees on deposits, then you have the option not to play here if you don't like it.
Я був одним із 30 «щасливих» гравців, які отримали бездепозитний бонус із 30-кратною ставкою та максимальним виведенням у 10 разів від суми, виграної у фріспінах. Виграв 46 євро та зумів поставити бонус, що призвело до 467,8 євро балансу для зняття.
Я одразу пройшов KYC, що було швидко та легко.
Після цього я зв’язався з чатом і запитав, чи потрібен їм депозит від мене, щоб зняти гроші, на що вони сказали це (див. знімок екрана)
Сьогодні моє зняття було скасовано, і вони хочуть, щоб я зробив депозит у розмірі 467,8 євро і поставив його 3 рази, перш ніж можна буде зняти гроші.
"Це в наших Умовах" 🤓☝️
I was one of 30 "lucky" players to receive a no deposit bonus with 30x wager and maximum withdrawal of 10x the amount won from freespins. Won 46 EUR and managed to wager the bonus which resulted in 467.8 EUR withdrawable balance.
I immediately completed the KYC which was quick and easy.
After that I contacted live chat and asked if they needed a deposit from me to make a withdrawal to which they said this (see screenshot)
Today my withdrawal was cancelled and they want me to make a deposit of 467.8€ and wager it 3x before a withdrawal can be done.
"It's in our T&C" 🤓☝️
Я б сказав, що сума, яку вам потрібно внести, є певною помилкою. Зазвичай, щоб підтвердити спосіб оплати, гравці повинні внести мінімальний депозит. Спробуйте запитати у служби підтримки, чи правильна сума, тому що це справді дивно. Дайте нам знати, якою буде відповідь, і після цього ми побачимо, що можна зробити з цією проблемою.
The amount you need to deposit is surely some kind of mistake, I would say. Usually, to verify a payment method, there is a minimum deposit players need to make. Please try to ask the support if the amount is right, because it really is weird. Let us know what the answer will be, and after that, we will see what can be done with this issue.
Подальші дії, вони можуть стягувати комісію за депозит, але повинні пояснити вам це перед будь-яким депозитом.
Мені повернувся електронний лист від уповноваженого з питань азартних ігор Ірландії та деякі кардинальні зміни, які відбудуться в липні 2024 року. Давайте подивимось, як усі вони кинуться з корабля, як щури з тонучого корабля
молодець Ірландія
зняття коштів не можна скасувати, а умови прозорості мають бути посилені. З нетерпінням чекаю, щоб побачити, скільки думок зміниться і скільки казино залишаться вести бізнес, я знаю, що це вплине на британський ринок, оскільки велика кількість казино виходить з ринку Великобританії.
Follow up, they are okay to charge deposit fee, but must make it clear to you before any deposit.
I got email back from Irish gambling commissioner and some sweeping changes coming in July 2024, let’s watch all of them jump ship like rats on a sinking ship
well done Ireland
withdrawals can’t be cancelled and transparency conditions to be tightened can’t wait to see how much thinks will change and how many casino will stay doing business, I know it effect the U.K. market with loads of casino’s bailing out of U.K market.
Однак я вважаю, що посилення деяких правил і положень лише покращить ситуацію. Я хотів би сподіватися, що тоді багато шахрайських казино не матимуть вибору, окрім як припинити роботу в таких країнах, і, сподіваюся, залишаться лише ті, які роблять це чесно.
Дякуємо за інтерес, а також за те, що поділилися з нами цією інформацією. Я думаю, що це може бути дуже корисним.
I believe, however, that tightening up some of the rules and regulation should only make it better. I would like to hope that a lot of the rogue casinos will then have no choice but to stop operating in such countries and hopefully only those that do it honestly will be left.
Thanks for taking an interest and also for sharing this information with us. I think it can be quite helpful.
Я також подумав, що це також якась помилка, але ні, вони все одно кажуть, що мені потрібно внести весь поточний баланс і поставити на нього 3x
I thought it had to be some kind of mistake as well but nope they still say I need to make a deposit of the entire current balance and wager it 3x
Ви знайшли це правило в умовах бонусів? Я можу сказати, що це досить незвично.🤷♀️
Have you found this rule in the bonus terms, though? This is pretty unusual, I could say.🤷♀️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.