8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Monixbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Як я бачу, користувач, якому ви відповідаєте, подав запит на закриття облікового запису та видалив усі публікації. Якщо говорити про ваші зняття коштів, чи можна запитати, чи є вони в цьому казино? Також, якщо хочете, ви можете написати відгук про це казино, де ви можете описати свій досвід. Що ви думаєте про цю ідею? Ось посилання , про всяк випадок.😉
As I can see the user you are replying to has requested to close the account and removed all the posts. When talking about your withdrawals, are they at this casino here, if I may ask? Also if you like, you can write a user review for this casino, where you can describe your experience. What do you think about this idea? Here is the link, just in case.😉
Так, тепер я можу сказати, що вони також шахраї. Я отримав незавершену суму зняття 1900 євро, а 1100 євро вже затверджено. Тепер вони вимагають усі мої депозити з 17 по 19 березня з міркувань безпеки? Вони заблокували мій обліковий запис і отримають виплату лише тоді, коли я надішлю виписку з банківського рахунку, але це я вже підтвердив. Я відмовляюся це надсилати, бо це фігня. Вони повинні принаймні вже надіслати схвалені зняття.
Yep, now i can say they are a fraud as well. I got a withdraw amount pending of 1.900 euro and 1.100 euro is already approved. Now they ask for al my deposits from 17th till 19th of march for security reasons? They blocked my account and will only paid out when i send my bank statement wtf is that i already verified. I refuse to send this because this is bullshit. They should at least send the approved withdraws already.
Вони навіть відповіли с
'' Я згоден з вами: коли гравця заблоковано, а зняття коштів підтверджено, вони все одно будуть виплачені, але є винятки. ''
They even replied with
'' I agree with you: when a player is blocked, and the withdrawals are confirmed, they will still be paid out, but there are exceptions. ''
Що ж, це цілком звичайна річ, коли казино повинні надавати додаткові перевірки з різних причин. Ми завжди рекомендуємо повністю співпрацювати з казино та надсилати всі необхідні документи, щоб мати більше шансів отримати виведення. Насправді вони пояснили в цьому повідомленні, що іноді бувають винятки, коли зняття не надсилаються, навіть якщо вони були підтверджені раніше. То що ти тут робитимеш?
Well, it is quite a usual thing, when casinos need to provide some additional checks, for all different reasons. We always recommend to fully cooperate with the casino and send all the documents needed, in order to have a better chance of getting the withdrawal. They explained in that message, actually, that sometimes there are exceptions where the withdrawals are not send, even though they were confirmed before. So what you gonna do here?
привіт. Я зареєструвався там, вніс депозит, верифікував і почав грати. Мені трохи пощастило, і я хотів зняти 1000 євро. Кожне зняття було скасовано. На даний момент Skrill не працює. Але депозит не є проблемою. Ніколи не відчував цього раніше
hello. I registered there, deposited, verified and started playing. I was a bit lucky and wanted to make a withdrawal of 1000 euros. Every withdrawal was cancelled. Skrill is not working at the moment. But depositing is not a problem. Never experienced this before
hallo. habe mich dort regestriert, einbezahlt, verifiziert und ins spielen begonnen. hatte etwas glück und wollte eine auszahlung von 1000 euro vornehmen. jede auszahlung storniert. skrill funkt zur zeit nicht. einzahlen ist aber kein problem. noch nie erlebt
Привіт, чи дало вам казино будь-яку іншу можливість вивести кошти, якщо Skrill недоступний? Я думаю, що це може вирішити ситуацію, якщо у них виникнуть проблеми з постачальником платежів. Чи пробували ви запитати їх про це та запитати, що вам робити?
Якщо ні, обов’язково спробуйте, і тоді ви можете оновити мені те, що вони вам сказали.
У вас також уже є відкрита скарга , тож якщо вона ні до чого не приведе, наша команда спробує вам допомогти.
Удачі, і я сподіваюся, що ви скоро побачите свої гроші. 🙂
Hello, did the casino give you any other alternative to withdraw if Skrill is unavailable ? I think this could solve the situation if they have a problem with the payment provider. Have you tried asking them about it and asking them what you should do ?
If not definitely try and then you can update me what they told you.
You also have a complaint already opened, so if it goes nowhere, then our team would try to help you.
Good luck and I hope you will see your money soon. 🙂
привіт. зараз ми домовилися про банківський рахунок. Мене вже перевірили. чат повідомляє, що виграш уже на підході. Я буду тримати вас в курсі
lg
hello. we have now agreed on the bank account. I have already been verified. chat says that the winnings are on the way. I will keep you updated
lg
hallo. haben uns jetzt aufs bankkonto geeinigt. verifiziert wurde ich bereits. chat sagt das der gewinn unterwegs sei. werde dich am laufenden halten
lg
Мені приємно чути такі хороші звіти, і приємно, що ви та казино дійшли згоди, і поки що все йде добре. Я чекаю, поки прийдуть гроші, але я вірю, що якщо ви впоралися з усім, то все вийде.
удачі ☘️
I'm delighted to hear such good reports and it's nice that you and the casino have come to an agreement and everything is going well so far. I will wait for money to come your way, but I believe that if you have managed to handle it all, it will work out.
Good luck. ☘️
Я отримав платіж. дякую
I have received the payment. Thank you
habe die auszahlung erhalten. danke
Чудові новини, я радий, що ти отримав гроші. 🎉
У вас є відчуття, що ви залишитеся грати тут?
Great news I'm glad you got the money. 🎉
Do you have a feeling you'll stay to play here ?
Привіт
Я зробив зняття на monixbet, але вони обробляють багато часу з виведенням, хтось знає якийсь час, як довго це обробляється?
Hello
I did make a withdrawal on monixbet but they proces to much time with the withdrawal does any one know some timing how long it proces ?
Що вам сказала служба підтримки з цього приводу? Я вважаю, що вони повинні бути в змозі відповісти на таке питання.
What did the support tell you regarding this? They should be able to answer this kind of question, I believe.
Вони кажуть, що кілька днів, але зараз майже 2 дні, а на веб-сайті кажуть менше 48 годин
They say several day but is almost 2 days now and on the website they say less than 48 hours
G1994 Привіт
Можна запитати, чому ви хотіли поскаржитися, це тому, що вам не платять?
G1994 Hi
can is ask why did you want to complain is it because the don’t pay you out ?
привіт
Будь ласка, що почало казино? Мабуть, я втратив контекст.
Однак, наскільки я бачу, казино має бути доступним у списку:
Можете спробувати ще раз? Якщо ви не знайшли його, будь ласка, скористайтеся функцією «Казино немає у списку вище? Натисніть тут» , розташовану під рядком пошуку.
Дайте мені знати, чи вдасться вам надіслати форму. Не хвилюйтеся, ми допоможемо вам у цьому, якщо буде потрібно.
Hi.
What has the casino started, please? I probably lost the context.
The casino, however, should be available on the list, as far as I can see:
Can you try once more? If you fail to fid it though, please use the "Casino not in the list above? Click here" feature, located right under the search bar.
Let me know whether you manage to submit the form. Don't worry, we'll help you with that if needed.
Як щодо того, щоб дати йому ще кілька робочих днів?
Згідно з моїм досвідом, ще занадто рано так хвилюватися, хоча я думаю, що ви вже хвилюєтеся.
Ваш обліковий запис, наприклад, уже перевірено?
Це найпоширеніший вид неправильного тлумачення швидкості виведення, згаданої в правилах, тому я запитую.
How about you give it a few more working days?
According to my experiences, it is far too early to be so concerned, even though I imagine you are already worried.
Has your account, for instance, been verified yet?
This is the most usual sort of misinterpretation of the withdrawal speed mentioned in the rules, thus I'm asking.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.