ФорумКазиноMonixbet Casino - загальне обговорення

Monixbet Casino - загальне обговорення

8 міс. тому від G1994
|
1654 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Monixbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
G1994
7 міс. тому

Як я бачу, користувач, якому ви відповідаєте, подав запит на закриття облікового запису та видалив усі публікації. Якщо говорити про ваші зняття коштів, чи можна запитати, чи є вони в цьому казино? Також, якщо хочете, ви можете написати відгук про це казино, де ви можете описати свій досвід. Що ви думаєте про цю ідею? Ось посилання , про всяк випадок.😉

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, тепер я можу сказати, що вони також шахраї. Я отримав незавершену суму зняття 1900 євро, а 1100 євро вже затверджено. Тепер вони вимагають усі мої депозити з 17 по 19 березня з міркувань безпеки? Вони заблокували мій обліковий запис і отримають виплату лише тоді, коли я надішлю виписку з банківського рахунку, але це я вже підтвердив. Я відмовляюся це надсилати, бо це фігня. Вони повинні принаймні вже надіслати схвалені зняття.

file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони навіть відповіли с


'' Я згоден з вами: коли гравця заблоковано, а зняття коштів підтверджено, вони все одно будуть виплачені, але є винятки. ''

Автоматичний переклад.
G1994
7 міс. тому

Що ж, це цілком звичайна річ, коли казино повинні надавати додаткові перевірки з різних причин. Ми завжди рекомендуємо повністю співпрацювати з казино та надсилати всі необхідні документи, щоб мати більше шансів отримати виведення. Насправді вони пояснили в цьому повідомленні, що іноді бувають винятки, коли зняття не надсилаються, навіть якщо вони були підтверджені раніше. То що ти тут робитимеш?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт. Я зареєструвався там, вніс депозит, верифікував і почав грати. Мені трохи пощастило, і я хотів зняти 1000 євро. Кожне зняття було скасовано. На даний момент Skrill не працює. Але депозит не є проблемою. Ніколи не відчував цього раніше

Автоматичний переклад.
franztheuerw
3 міс. тому

Привіт, чи дало вам казино будь-яку іншу можливість вивести кошти, якщо Skrill недоступний? Я думаю, що це може вирішити ситуацію, якщо у них виникнуть проблеми з постачальником платежів. Чи пробували ви запитати їх про це та запитати, що вам робити?

Якщо ні, обов’язково спробуйте, і тоді ви можете оновити мені те, що вони вам сказали.

У вас також уже є відкрита скарга , тож якщо вона ні до чого не приведе, наша команда спробує вам допомогти.

Удачі, і я сподіваюся, що ви скоро побачите свої гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

привіт. зараз ми домовилися про банківський рахунок. Мене вже перевірили. чат повідомляє, що виграш уже на підході. Я буду тримати вас в курсі


lg

Автоматичний переклад.
franztheuerw
3 міс. тому

Мені приємно чути такі хороші звіти, і приємно, що ви та казино дійшли згоди, і поки що все йде добре. Я чекаю, поки прийдуть гроші, але я вірю, що якщо ви впоралися з усім, то все вийде.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я отримав платіж. дякую


Автоматичний переклад.
franztheuerw
3 міс. тому

Чудові новини, я радий, що ти отримав гроші. 🎉

У вас є відчуття, що ви залишитеся грати тут?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого