ФорумКазиноMondcasino - загальне обговорення

Mondcasino - загальне обговорення

2 р. тому від itsknuckle
|
5777 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Mondcasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Вчора я отримав електронний лист від казино Mond із бонусом 150% у Чорну п’ятницю. Я вніс 100 євро, але мав 4000 євро реальних грошей після ставки B+D x40. Я перерахував ці 4000 євро вчора, і ці зняття коштів + усі гроші, крім мого депозиту в 100 євро, було вилучено, сказавши, що це бонус за перезавантаження, і оскільки я не робив депозит протягом останніх 7 днів, інакше бонус буде моїм і виграші недійсні і повинні бути видалені. НІДЕ в електронному листі про акцію чи на веб-сайті під час активації коду не було написано, що це бонус за перезавантаження чи щось подібне. Потім у чаті мені повідомляється, що в умовах бонусу сказано, що кожен бонус, який не позначено як «Без перезавантаження», автоматично стає бонусом за перезавантаження, і це буде в загальних умовах бонусу. Я також читав ці 20x, і там теж нічого подібного не написано. Тож він не був позначений як бонус і не включений до Умов бонусу. Коли я попросив його показати мені чи сказати, де це написано, він мені більше не відповідав.

що я можу зробити зараз і який ваш досвід. Казино не може потім просто сказати, що це мав бути бонус за перезавантаження, якщо це ніде не вказано і гравець ніде не поінформований про це. Я навіть був у чаті вчора ввечері, тому що спочатку не міг знайти електронного листа. Я знову отримав від них код "чорна п'ятниця" і там також не отримав жодної інформації про те, що я взагалі не можу використати цей бонус. Депозит і тд все працювало без проблем і бонус зарахували без проблем.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Умови бонусу стверджують, що «гравці повинні внести принаймні 100 євро чистих депозитів протягом останніх 7 днів до отримання бонусів п’ятничного перезавантаження, вихідного дня, дня безкоштовних обертань або будь-якого іншого бонусу, позначеного як «Бонус перезавантаження», щоб мати право на отримання виграшів. за допомогою бонусу"

але цей бонус Blackfriday НІДЕ НЕ був позначений як бонус перезавантаження чи щось подібне. Не в рекламній електронній пошті, на веб-сайті чи під час використання. Тож це казино мене щойно ошукало на 4000 євро.

Автоматичний переклад.
itsknuckle
2 р. тому

Привіт,

зазвичай в електронних листах написано щось на кшталт «застосовуються загальні положення та умови» або «застосовуються всі правила», але я сподіваюся, що таку умову можна десь знайти. Що мені зовсім не подобається, так це те, що служба підтримки казино просто припинила спілкування замість того, щоб цитувати конкретне правило, щоб все було зрозуміло. 🙁

Я бачу, що ми визнали деякі правила несправедливими, здається, рекламні акції також належать до цієї категорії.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Було лише одне посилання з написом «Застосовуються бонусні умови та умови». Якщо натиснути на нього, ви перейдете до загальних умов бонусу. Але ніде не описано або не зазначено, що цей бонус має бути бонусом перезавантаження. Тому ні в електронній пошті про акції, ні на веб-сайті, ні в бонусних чи загальних умовах.

Зараз казино просто каже, що це був бонус за перезавантаження, і оскільки я не робив депозит без бонусу протягом останніх 7 днів, виграш не буде належати мені. І була ще одна відповідь від Mond Casino, що я не зробив депозит без бонусу, а лише 5-6 штук із бонусами, які пропонує казино, і що це порушує їхні загальні умови. Тільки тут ніде не визначено, скільки бонусів «забагато» або як часто без бонусу потрібно виплачувати, або в який період, чи щось інше. Як гравець, як я тоді можу знати, що 5 бонусів занадто багато для використання, а 3 добре, наприклад

Автоматичний переклад.
itsknuckle
2 р. тому

Ну,

чим більше я "чую", тим менше мені це подобається. Казино з такою гарною репутацією повинні надавати чіткі умови та підтримувати кожну перешкоду, цитуючи відповідне правило, щоб гравець міг повністю зрозуміти, що відбувається.

Добре, що ви подали скаргу . Якщо у вас є знімки екрана чи електронні листи, будь ласка, надішліть їх усі Ніку.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я теж не розумію. В умовах багато незрозумілого або не визначеного зовсім. Ви повинні мати можливість ясновидіння бачити, коли бонус є бонусом перезавантаження, і ви повинні мати можливість ясновидіння бачити, скільки бонусів ви можете використовувати, а коли ні та як часто, протягом якого періоду часу потрібно робити депозити без бонусу.


Я сподіваюся, що Нік незабаром зможе мені допомогти. Відповіді на скаргу від нього поки що не отримали.


Автоматичний переклад.
itsknuckle
1 рік тому

Будь ласка, дайте Ніку трохи часу для прояснення питання, залишилося ще 4 дні. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, на жаль, досі я не чув від Ніка 🙁

Я дуже сподівався, що ти зможеш мені якось допомогти. У скарзі навіть було 1-2 повідомлення з більшою кількістю скріншотів інших рекламних електронних листів, де ви дійсно можете побачити, що це «бонус перезавантаження» порівняно з бонусом, який я використав, де його не було в темі.

Автоматичний переклад.
itsknuckle
1 рік тому

Привіт,

Залишилося 2 дні, тобто Нік над цим працює. Я можу уявити, що він намагається дізнатися більше про бонуси, але, на жаль, це вимагає певного рівня співпраці. Я не буду вам брехати, зараз є 674 відкриті скарги, тому вся команда переживає велике навантаження. Наберіться терпіння, будь ласка. Я впевнений, що Нік незабаром до вас повернеться.🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Наклз!

Є точно така ж проблема.

Акцію «Чорна п’ятниця» було використано, реалізовано, надіслано запит на оплату, а потім її було перервано та скасовано з тими самими аргументами.

Я вже написав на complaints@gaminglicenses.com.

Однак вони відхилили справу прямо без детального розгляду та звинуватили мене у тому, що я зізнався у використанні бонусу за перезавантаження у своїй скарзі.

Повністю божевільний.

Майте все ще розслідує справу та погодився з моєю скаргою, що в рекламній акції нічого не згадувалося про бонус за перезавантаження.

MondCasino все ще відмовляється і стверджує, що справу з ними закрито.

Я сподіваюся, що CasinoGuru допоможе нам тут, інакше я також розгляну судовий позов.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це просто сумно. Ніде не було сказано перезавантаження. Ні в електронній пошті, ні на веб-сайті, ні під час викупу та в чаті мені також не вказали на це.

Вони надсилають вам щось подібне, вони нічого не пишуть, щоб ви могли знати, що це бонус за перезавантаження, і якщо ви потім виграєте та хочете виплатити (4000 євро для мене), вони кажуть, що це неможливо. Хоча в T&C чітко зазначено, що ці правила застосовуються до бонусів, «позначених як перезавантаження». І він не був.

Для мене це просто обман. Вони не відповіли на мої останні два електронні листи чи щось таке.

Навіть не відреагував на мою заяву, що ніде не було перезавантаження

І таке казино має такий хороший рейтинг скрізь і використовує всі можливі бекдори та лазівки, щоб не виплачувати виграші. Навіть зараз, коли ви пишете те саме, і вони повинні помітити, що постраждали кілька людей і де щось було дійсно не так, а не з гравцем, від Mond Casino не надійшло жодної інформації.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@Matex0 просто прочитав вашу скаргу, і це 1 до 1 те саме. Тому їхній представник уже має помітити, що ми маємо рацію, якщо проблема вже є у двох чи навіть більше людей.


Було б добре, якби ви могли тримати мене в курсі того, що з вами відбувається. Я бачив, що представник Mond Casino вже відповів на вашу скаргу, але цю відповідь ще не схвалено.

Дайте мені відгук. В іншому випадку ви можете спілкуватися з нами іншими способами.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наразі я отримав лише одну відповідь від MondCasino, і вони посилаються на те, що їхній ліцензіар уже відхилив мій запит, і тому справу для них закрито.

Я радий, що Матей бачить це так, як ми, і що для нього бонус також не був позначений як бонус перезавантаження.

Подивимося, що відповість MondCasino.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я теж покладаю великі надії. 4000 євро – це великі гроші, особливо зараз перед Різдвом, було б добре, навіть якби вони домовилися зі мною про 50% виплату через неоднозначні умови бонусу, це було б щось.

Але Mond Casino має це побачити. що бонус ніде не було позначено як перезавантаження, а також, коли ви натискаєте «Застосувати умови бонусу» в електронному листі, не було нічого в напрямку «перезавантаження», а лише загальні умови бонусу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, можливо, вам також варто написати на complaints@gaminglicences.com.

Я також отримав адресу complaints@xcm.cw .


І, звісно, 4000 євро – це багато, але це насправді принцип.

Користувач завжди на гіршому кінці, а онлайн-казино стають сміливішими.

Я радий, що існує така платформа, як CasinoGuru, яка також допомагає гравцям.

Автоматичний переклад.
Matex0
1 рік тому

На жаль, як тільки це трапляється, це справді вагомий аргумент для казино, незалежно від того, чи розслідувала влада це питання чи ні. 🙁

Я боюся, що казино також використає цей аргумент у скарзі.

Давайте подивимось. 🤞


Примітка: ви можете скористатися кнопкою «відповісти» в нижньому лівому куті вікна публікації. Це означає, що одержувач буде проінформований про ваш пост 😉

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
itsknuckle
1 рік тому

Привіт,

Я хотів би почекати подальшого розвитку скарги, і я також вважаю, що вам не варто зараз звертатися до влади.

Якщо вашу офіційну скаргу буде відхилено органами влади, я боюся, що це призведе до ще однієї «амуніції» для казино.

Примітка: ви можете скористатися кнопкою «відповісти» в нижньому лівому куті вікна публікації. Це означає, що одержувач буде проінформований про ваш пост 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт


Я виграв тут велику суму. Однак казино має ліміт на виведення коштів на тиждень і на місяць. Мені потрібно приблизно 3 місяці, поки всі гроші зі мною. Чи можете ви допомогти мені тут, щоб я отримав гроші одразу й не чекав так довго?

Не може бути, щоб я чекала 3 місяці.


Будь ласка, допоможіть.

Автоматичний переклад.
jblummm
1 рік тому

Привіт.

Вибачте, ми не можемо. Ви знаєте, що це обмеження, тож я припускаю, що ви знали про обмеження, коли підтвердили, що прочитали всі умови та правила. 🙁

Дозвольте сказати, що вам дуже пощастило. Добра порада: як тільки ви вважаєте, що ліміти на зняття коштів низькі, знайдіть інше казино для гри.

Повірте, може бути гірше. Ви це бачили?

https://www.instagram.com/p/CnCNXJRuQn8/

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого