2 р. тому
Тут ви можете обговорити Mondcasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вчора я отримав електронний лист від казино Mond із бонусом 150% у Чорну п’ятницю. Я вніс 100 євро, але мав 4000 євро реальних грошей після ставки B+D x40. Я перерахував ці 4000 євро вчора, і ці зняття коштів + усі гроші, крім мого депозиту в 100 євро, було вилучено, сказавши, що це бонус за перезавантаження, і оскільки я не робив депозит протягом останніх 7 днів, інакше бонус буде моїм і виграші недійсні і повинні бути видалені. НІДЕ в електронному листі про акцію чи на веб-сайті під час активації коду не було написано, що це бонус за перезавантаження чи щось подібне. Потім у чаті мені повідомляється, що в умовах бонусу сказано, що кожен бонус, який не позначено як «Без перезавантаження», автоматично стає бонусом за перезавантаження, і це буде в загальних умовах бонусу. Я також читав ці 20x, і там теж нічого подібного не написано. Тож він не був позначений як бонус і не включений до Умов бонусу. Коли я попросив його показати мені чи сказати, де це написано, він мені більше не відповідав.
що я можу зробити зараз і який ваш досвід. Казино не може потім просто сказати, що це мав бути бонус за перезавантаження, якщо це ніде не вказано і гравець ніде не поінформований про це. Я навіть був у чаті вчора ввечері, тому що спочатку не міг знайти електронного листа. Я знову отримав від них код "чорна п'ятниця" і там також не отримав жодної інформації про те, що я взагалі не можу використати цей бонус. Депозит і тд все працювало без проблем і бонус зарахували без проблем.
I received an email from Mond Casino yesterday with a Black Friday 150% bonus. I deposited €100 and still had €4000 in real money after the B+D x40 wager. I cashed out this €4000 yesterday and these withdrawals + all the money except for my €100 deposit were removed saying it was a reload bonus and since I haven't made a deposit in the last 7 days otherwise it would be mine the bonus and winnings are not valid and must be removed. NOWHERE in the promotion e-mail or on the website when redeeming the code was it written that it was a reload bonus or something. The live chat then tells me that the bonus conditions say that every bonus that is not marked as "No Reload" is automatically a reload bonus and that would be in the general bonus conditions. I've also read these 20x and there It doesn't say anything like that either. So it was neither marked as a bonus nor is it in the Bonus Terms. When I asked him to please show me or tell me where it says so, he didn't answer me anymore.
what can I do now and what are your experiences. A casino cannot simply say afterwards that it was supposed to have been a reload bonus if this is not stated anywhere and the player is not made aware of it anywhere. I was even in the live chat last night because I couldn't find the email at first. I got the code "blackfriday" from them again and didn't get any information there either that I couldn't use this bonus at all. The deposit, etc., everything worked without any problems and the bonus was credited without any problems.
Ich habe gestern eine E-Mail erhalten vom Mond Casino mit einem Black Friday 150% Bonus. Ich habe 100€ eingezahlt und nach dem B+D x40 Wager noch 4000€ Echtgeld stehen gehabt. Ich habe diese 4000€ gestern in Auszahlung gegeben und diese Auszahlungen + das ganze Geld bis auf meine 100€ Deposit wurden entfernt mit der Aussage es würde sich um einen Reload Bonus handeln und da ich keine Einzahlung sonst in den letzten 7 Tagen getätigt habe würden mir der Bonus und die Gewinne nicht zustehen und müssten entfernt werden. In der Promotion E-Mail oder auf der Webseite beim Einlösen des Codes war NIRGENDWO geschrieben dass es ein Reload Bonus oder sowas ist. Der Live Chat sagt mir dann dass in den Bonusbedingungen stehen würde das angeblich jeder Bonus der nicht als „No Reload" gekennzeichnet ist automatisch ein Reload Bonus ist und das würde so in den allgemeinen Bonus Bedingungen stehen. Auch diese habe ich mir 20x durchgelesen und dort steht sowas in der Art auch nicht. Es war also weder als so ein Bonus gekennzeichnet noch steht sowas in den Bonus Terms. Auf Anfrage dass er mir das bitte zeigen oder sagen soll wo das so steht hat er mir nicht mehr geantwortet.
was kann ich nun machen und welche Erfahrungen habt ihr. Ein Casino kann doch nicht einfach im Nachhinein sagen dass es angeblich ein Reload Bonus gewesen sein soll wenn dies Nirgendwo so steht und der Spieler nirgendwo darauf aufmerksam gemacht wird. Ich war sogar noch im Live Chat gestern Abend weil ich die email erst nicht gefunden habe. Hab von denen noch mal den Code „blackfriday" bekommen und auch dort keine Info bekommen dass ich diesen Bonus gar nicht nutzen könnte. Die Einzahlung usw hat alles ohne Probleme geklappt und der Bonus wurde ohne Probleme gut geschrieben.
Умови бонусу стверджують, що «гравці повинні внести принаймні 100 євро чистих депозитів протягом останніх 7 днів до отримання бонусів п’ятничного перезавантаження, вихідного дня, дня безкоштовних обертань або будь-якого іншого бонусу, позначеного як «Бонус перезавантаження», щоб мати право на отримання виграшів. за допомогою бонусу"
але цей бонус Blackfriday НІДЕ НЕ був позначений як бонус перезавантаження чи щось подібне. Не в рекламній електронній пошті, на веб-сайті чи під час використання. Тож це казино мене щойно ошукало на 4000 євро.
The bonus terms say "Players must deposit at least 100€ in clean deposits during last 7 days before bonuses Friday Reload, Weekend Reload, Free Spins Day or any other bonus marked as "Reload Bonus" is claimed in order to be eligible for winnings generated with help of bonus"
but this blackfriday bonus was NOT marked ANYWHERE as a reload bonus or anything like that. Not in the promotion email, on the website or when redeeming. So I just got scammed for €4000 by this casino.
Die bonus terms sagen „Players must deposit at least 100€ in clean deposits during last 7 days before bonuses Friday Reload, Weekend Reload, Free Spins Day or any other bonus marked as "Reload Bonus" is claimed in order to be eligible for winnings generated with help of bonus"
aber dieser blackfriday Bonus war NIRGENDWO als Reload Bonus oder ähnliches gekennzeichnet. Weder in der Promotion E-Mail noch auf der Webseite oder beim Einlösen. Also werde ich gerade einfach um 4000€ gescammt von diesem Casino.
Привіт,
зазвичай в електронних листах написано щось на кшталт «застосовуються загальні положення та умови» або «застосовуються всі правила», але я сподіваюся, що таку умову можна десь знайти. Що мені зовсім не подобається, так це те, що служба підтримки казино просто припинила спілкування замість того, щоб цитувати конкретне правило, щоб все було зрозуміло. 🙁
Я бачу, що ми визнали деякі правила несправедливими, здається, рекламні акції також належать до цієї категорії.
Hello,
usually, the emails say something like "general terms and conditions applies" or "all rules apply", but I would expect that such a condition can be found somewhere. What I do not like at all is that the casino support just quit the communication instead of quoting a concrete rule to make things clear. 🙁
I can see that we found some rules unfair, well it seems that promotions fall into this category too.
Було лише одне посилання з написом «Застосовуються бонусні умови та умови». Якщо натиснути на нього, ви перейдете до загальних умов бонусу. Але ніде не описано або не зазначено, що цей бонус має бути бонусом перезавантаження. Тому ні в електронній пошті про акції, ні на веб-сайті, ні в бонусних чи загальних умовах.
Зараз казино просто каже, що це був бонус за перезавантаження, і оскільки я не робив депозит без бонусу протягом останніх 7 днів, виграш не буде належати мені. І була ще одна відповідь від Mond Casino, що я не зробив депозит без бонусу, а лише 5-6 штук із бонусами, які пропонує казино, і що це порушує їхні загальні умови. Тільки тут ніде не визначено, скільки бонусів «забагато» або як часто без бонусу потрібно виплачувати, або в який період, чи щось інше. Як гравець, як я тоді можу знати, що 5 бонусів занадто багато для використання, а 3 добре, наприклад
There was only one link saying "Bonus T&C apply". If you click on it you get to the general bonus conditions. But there is nowhere described or specified that this bonus should be a reload bonus. So neither in the promotions e-mail nor on the website, nor in the bonus or general conditions.
It is now simply being said by the casino it was a reload bonus and since I had not made a deposit without a bonus in the last 7 days, the winnings would not be due to me. And there was another reply from Mond Casino that I had not made a deposit without a bonus but only 5-6 pieces with the bonuses offered by the casino and that this would violate their general terms and conditions. Only here is nowhere defined how many bonuses are "too much" or how often without a bonus has to be paid in or in which period or anything else. As a player, how should I then know that 5 bonuses are too much to use and 3 are okay, for example
Es gab nur einen Link mit „Bonus T&C apply". Wenn man dort drauf klickt kommt man zu den allgemeinen Bonusbedingungen. Dort ist aber auch nirgendwo beschrieben oder spezifiziert dass dieser Bonus ein Reload Bonus sein soll. Also weder in der Promotions E-Mail noch auf der Webseite, noch in den Bonus- oder allgemeinen Bedingungen.
Es wird jetzt einfach vom Casino gesagt es war ein Reload Bonus und da ich in den letzten 7 Tagen keine Einzahlung ohne Bonus hatte, würden mir die Gewinne nicht zu stehen. Und es kam noch eine weitere Antwort von Mond Casino dass ich auch bisher noch gar keine Einzahlung ohne Bonus gemacht habe sondern nur 5-6 Stück mit den vom Casino angebotenen Boni und dass dies gegen deren allgemeine Geschäftsbedinungen verstoßen würde. Nur auch hier ist nirgendwo definiert wie viele Boni „zu viel" sind bzw. wie oft ohne Bonus eingezahlt werden muss oder in welchem Zeitraum oder sonst was. Woher soll ich als Spieler dann wissen dass 5 Boni zu nutzen zu viel sind und 3 aber in Ordnung z.B.
Ну,
чим більше я "чую", тим менше мені це подобається. Казино з такою гарною репутацією повинні надавати чіткі умови та підтримувати кожну перешкоду, цитуючи відповідне правило, щоб гравець міг повністю зрозуміти, що відбувається.
Добре, що ви подали скаргу . Якщо у вас є знімки екрана чи електронні листи, будь ласка, надішліть їх усі Ніку.
Well,
the more I "hear", the less I like it. Casinos with such a good reputation should provide clear terms and support every obstacle by quoting the associated rule, so the player can fully understand what is happening.
It's good that you submitted the complaint, and if you have any screenshots or emails, kindly send them all to Nick, please.
Так, я теж не розумію. В умовах багато незрозумілого або не визначеного зовсім. Ви повинні мати можливість ясновидіння бачити, коли бонус є бонусом перезавантаження, і ви повинні мати можливість ясновидіння бачити, скільки бонусів ви можете використовувати, а коли ні та як часто, протягом якого періоду часу потрібно робити депозити без бонусу.
Я сподіваюся, що Нік незабаром зможе мені допомогти. Відповіді на скаргу від нього поки що не отримали.
Yes, I don't understand either. Much is unclear or not defined at all in the conditions. You should be able to clairvoyantly see when a bonus is a reload bonus and you should be able to clairvoyantly see how many bonuses you can use and when not and how often, in which period of time deposits without a bonus must be made.
I hope that Nick can help me soon. Haven't gotten any reply from him yet on the complaint.
Ja ich verstehe es auch nicht. Es ist vieles unklar oder gar nicht definiert in den Bedingungen. Man soll hellsehen können wann ein Bonus ein Reload Bonus ist und man soll hellsehen können wie viele Boni man nutzen darf und wann nicht mehr und wie oft, in welchem Zeitraum Einzahlungen ohne Bonus gemacht werden müssen.
Ich hoffe dass Nick mir zeitnah helfen kann. Habe bisher noch keine weitere Antwort von ihm bekommen in der Beschwerde.
Будь ласка, дайте Ніку трохи часу для прояснення питання, залишилося ще 4 дні. 🙏
Kindly give Nick some time for clarifying the matter, 4 days still remains. 🙏
Хм, на жаль, досі я не чув від Ніка 🙁
Я дуже сподівався, що ти зможеш мені якось допомогти. У скарзі навіть було 1-2 повідомлення з більшою кількістю скріншотів інших рекламних електронних листів, де ви дійсно можете побачити, що це «бонус перезавантаження» порівняно з бонусом, який я використав, де його не було в темі.
Hmm unfortunately I haven't heard from Nick until now 🙁
I really hoped that you could help me somehow. Even had 1-2 messages in the complaint with more screenshots of other promotion emails where you can really see that they are "reload bonuses" compared to the bonus I used where it wasn't in the subject line.
Hmm hab bis jetzt nichts mehr von Nick gehört leider 🙁
hab echt Hoffnung gehabt dass ihr mir da irgendwie helfen könnt. Hatte sogar noch 1-2 Nachrichten mit in die Beschwerde geschrieben mit weiteren Screenshots anderer Promotion E-Mails wo man da dann wirklich erkennt dass es „Reload Boni" sind, im Vergleich zu dem Bonus den ich genutzt habe wo es nicht im Betreff stand.
Привіт,
Залишилося 2 дні, тобто Нік над цим працює. Я можу уявити, що він намагається дізнатися більше про бонуси, але, на жаль, це вимагає певного рівня співпраці. Я не буду вам брехати, зараз є 674 відкриті скарги, тому вся команда переживає велике навантаження. Наберіться терпіння, будь ласка. Я впевнений, що Нік незабаром до вас повернеться.🙏
Hello,
2 days remain - meaning that Nick is working on that. I can imagine that he tries to figure out more about the bonuses, but sadly it requires some level of cooperation. I won't lie to you, there are 674 open complaints now so the whole team is under great time stress. Try to be patient, please. I'm, sure Nick will get back to you soon.🙏
Привіт Наклз!
Є точно така ж проблема.
Акцію «Чорна п’ятниця» було використано, реалізовано, надіслано запит на оплату, а потім її було перервано та скасовано з тими самими аргументами.
Я вже написав на complaints@gaminglicenses.com.
Однак вони відхилили справу прямо без детального розгляду та звинуватили мене у тому, що я зізнався у використанні бонусу за перезавантаження у своїй скарзі.
Повністю божевільний.
Майте все ще розслідує справу та погодився з моєю скаргою, що в рекламній акції нічого не згадувалося про бонус за перезавантаження.
MondCasino все ще відмовляється і стверджує, що справу з ними закрито.
Я сподіваюся, що CasinoGuru допоможе нам тут, інакше я також розгляну судовий позов.
Hello knuckles!
Have exactly the same problem.
Black Friday promotion used, implemented, payment requested and then it was broken off and canceled with exactly the same arguments.
I have already written to complaints@gaminglicenses.com.
However, they rejected the case directly without a detailed examination and accused me of admitting to having used a reload bonus in my complaint.
Totally insane.
Majte is still investigating the case and agreed with my complaint that nothing was mentioned about a reload bonus in the promotion.
MondCasino still refuses and claims the case is closed with them.
I hope that CasinoGuru can help us here, otherwise I will also consider legal action.
Hallo Knuckle!
Habe exakt das selbe Problem.
Black Friday promotion genutzt, umgesetzt, Auszahlung beantragt und anschließend wurde diese genau mit den selbem Argumenten abgebrochen und storniert.
Ich habe bereits an complaints@gaminglicenses.com geschrieben.
Diese haben den Fall aber ohne einer genauen Prüfung direkt abgelehnt und haben mich beschuldigt, dass ich in meiner Beschwerde zugegeben habe einen Reload Bonus genutzt zu haben.
Völlig irrsinning.
Majte hat den Fall noch in Abklärung und hat bei meiner Beschwerde auch mir recht gegeben, dass in der Promotion nichts von einem Reload Bonus erwähnt wurde.
MondCasino weigert sich trotzdessen und behauptet der Fall wäre bei ihnen geschlossen.
Ich hoffe das CasinoGuru uns hier helfen kann, ansonsten werde ich auch rechtliche Schritte in betracht ziehen.
Так, це просто сумно. Ніде не було сказано перезавантаження. Ні в електронній пошті, ні на веб-сайті, ні під час викупу та в чаті мені також не вказали на це.
Вони надсилають вам щось подібне, вони нічого не пишуть, щоб ви могли знати, що це бонус за перезавантаження, і якщо ви потім виграєте та хочете виплатити (4000 євро для мене), вони кажуть, що це неможливо. Хоча в T&C чітко зазначено, що ці правила застосовуються до бонусів, «позначених як перезавантаження». І він не був.
Для мене це просто обман. Вони не відповіли на мої останні два електронні листи чи щось таке.
Навіть не відреагував на мою заяву, що ніде не було перезавантаження
І таке казино має такий хороший рейтинг скрізь і використовує всі можливі бекдори та лазівки, щоб не виплачувати виграші. Навіть зараз, коли ви пишете те саме, і вони повинні помітити, що постраждали кілька людей і де щось було дійсно не так, а не з гравцем, від Mond Casino не надійшло жодної інформації.
Yes it's just sad. It didn't say reload anywhere. Neither in the e-mail nor on the website nor when redeeming and the live chat did not point it out to me either.
They send you something like that, they don't write anything in the way that you can know that it's a reload bonus and if you then win and want to pay out (€4000 for me) they say it's not possible. Although it is clear in the T&Cs that these rules apply to bonuses that are "marked as reload". And he wasn't.
For me it's just cheating. They haven't responded to my last two emails or anything.
Didn't even respond to my statement that there was no reload anywhere
And such a casino has such a good rating everywhere and uses every possible backdoor and loophole to not pay out winnings. Even now that you are writing the same thing and they should notice that several people are affected and where something must have been really wrong and not with the player, no insight has come from Mond Casino.
Ja es ist einfach traurig. Es stand nirgendwo Reload. Weder in der E-Mail noch auf der Webseite noch beim Einlösen und der Live Chat hat mich auch nicht drauf hingewiesen.
Die schicken einem sowas, schreiben nichts in der Art dazu dass man wissen können dass es ein Reload Bonus ist und wenn man dann gewinnt und auszahlen will (bei mir 4000€) sagen sie es geht nicht. Obwohl in den AGBs klar steht dass diese Regeln gelten für Boni die „marked as reload" sind. Und das war er eben nicht.
Für mich ist es einfach nur noch Betrug. Sie haben weder auf meine letzten beiden E-Mails reagiert noch sonst was.
Sind gar nicht auf meine Aussage eingegangen dass nirgendwo Reload stand
Und so ein Casino hat so eine gute Bewertung überall und nutzt jede mögliche Hintertür und Lücke um Gewinne nicht auszuzahlen. Selbst jetzt wo du das gleiche schreibst und sie merken müssten dass mehrere Leute betroffen sind und bei denen ja wirklich was falsch gewesen sein muss und nicht beim Spieler kommt bisher keine Einsicht vom Mond Casino.
@Matex0 просто прочитав вашу скаргу, і це 1 до 1 те саме. Тому їхній представник уже має помітити, що ми маємо рацію, якщо проблема вже є у двох чи навіть більше людей.
Було б добре, якби ви могли тримати мене в курсі того, що з вами відбувається. Я бачив, що представник Mond Casino вже відповів на вашу скаргу, але цю відповідь ще не схвалено.
Дайте мені відгук. В іншому випадку ви можете спілкуватися з нами іншими способами.
@Matex0 just read your complaint and it's 1 to 1 the same. Therefore, their representative should already notice that we are right if there are already two or even more people who have the problem.
It would be nice if you could keep me up to date on what's going on with you. I saw that the Mond Casino representative has already responded to your complaint, but this response has not yet been approved.
Give me some feedback. Otherwise you can communicate with us in other ways.
@Matex0 hab gerade deine Beschwerde gelesen und ist ja 1 zu 1 das gleiche. Von daher sollte deren Vertreter schon merken dass wir im Recht sind wenn es schon zwei oder sogar noch mehr Leute sind die das Problem haben.
Wäre nice wenn du mich auf dem Laufenden hälst was bei dir dabei raus kommt. Ich hab gesehen, dass der Vertreter vom Mond Casino in deiner Beschwerde schon geantwortet hat, diese Antwort aber noch nicht freigegeben ist.
Gib mir mal eine Rückmeldung. Können sonst gerne auch über andere Wege noch kommunizieren.
Наразі я отримав лише одну відповідь від MondCasino, і вони посилаються на те, що їхній ліцензіар уже відхилив мій запит, і тому справу для них закрито.
Я радий, що Матей бачить це так, як ми, і що для нього бонус також не був позначений як бонус перезавантаження.
Подивимося, що відповість MondCasino.
So far I have only had one answer from MondCasino and they refer to the fact that their licensor has already rejected my request and the case is therefore closed for them.
I'm glad that Matej sees it the way we do and that the bonus wasn't marked as a reload bonus for him either.
Let's see what MondCasino will answer.
Ich habe bis jetzt nur die eine Antwort von MondCasino und sie beziehen sich darauf das ihr Lizenzgeber die Anfrage von mir bereits abgelehnt hat und der Fall für sie somit erledigt ist.
Ich bin froh das es Matej ebenso wie wir sieht und auch für ihn der Bonus nirgends als Reload-Bonus gekennzeichnet war.
Mal sehen was MondCasino darauf antworten wird.
Я теж покладаю великі надії. 4000 євро – це великі гроші, особливо зараз перед Різдвом, було б добре, навіть якби вони домовилися зі мною про 50% виплату через неоднозначні умови бонусу, це було б щось.
Але Mond Casino має це побачити. що бонус ніде не було позначено як перезавантаження, а також, коли ви натискаєте «Застосувати умови бонусу» в електронному листі, не було нічого в напрямку «перезавантаження», а лише загальні умови бонусу.
I have high hopes too. €4000 is a lot of money, especially now before Christmas, it would be nice even if they agreed on a 50% payout with me because of ambiguous bonus terms, that would be something.
But Mond Casino has to see that. that the bonus was nowhere marked as a reload and also not when you press "Bonus T&C apply" in the e-mail was anything in the direction of "reload", but only the general bonus conditions.
Ich hab auch große Hoffnungen. 4000€ ist eine Menge Geld vor allem jetzt vor Weihnachten wäre es schön selbst wenn sie sich bei mir auf 50% Auszahlung einigen wegen nicht eindeutiger Bonus Terms wäre das ja schon mal was.
Mond Casino muss aber einsehen. dass der Bonus nirgendwo als Reload gekennzeichnet war und auch nicht wenn man in der E-Mail auf "Bonus T&C apply" drückt kam irgendwas in die Richtung "Reload", sondern nur die allgemeinen Bonusbedingungen.
Я розумію, можливо, вам також варто написати на complaints@gaminglicences.com.
Я також отримав адресу complaints@xcm.cw .
І, звісно, 4000 євро – це багато, але це насправді принцип.
Користувач завжди на гіршому кінці, а онлайн-казино стають сміливішими.
Я радий, що існує така платформа, як CasinoGuru, яка також допомагає гравцям.
I understand, maybe you should also write to complaints@gaminglicences.com.
I also got the address complaints@xcm.cw .
And of course, €4000 is a lot, but this is actually about the principle.
The user is always on the short end of the stick and online casinos are becoming bolder.
I'm glad there is a platform like CasinoGuru that helps players too.
Verstehe ich, womöglich solltest du auch noch an complaints@gaminglicences.com schreiben.
Ich habe ebenfalls die Adresse complaints@xcm.cw bekommen.
Und klar, 4000€ sind viel aber hier geht es eigentlich ums Prinzip.
Der User sitzt immer am kürzeren Ast und Online Casinos werden immer dreister.
Ich bin froh das es eine Plattform wie CasinoGuru gibt die Spielern auch hilft.
На жаль, як тільки це трапляється, це справді вагомий аргумент для казино, незалежно від того, чи розслідувала влада це питання чи ні. 🙁
Я боюся, що казино також використає цей аргумент у скарзі.
Давайте подивимось. 🤞
Примітка: ви можете скористатися кнопкою «відповісти» в нижньому лівому куті вікна публікації. Це означає, що одержувач буде проінформований про ваш пост 😉
Sadly, once this happens it's truly a strong argument for the casino, no matter whether the authority investigated the issue or not. 🙁
I fear the casino would use this argument in the complaint as well.
Let's see. 🤞
Kind note: you can use the "reply" button in the lower-left corner of the post window. It means that the recipient will be informed about your post 😉
Привіт,
Я хотів би почекати подальшого розвитку скарги, і я також вважаю, що вам не варто зараз звертатися до влади.
Якщо вашу офіційну скаргу буде відхилено органами влади, я боюся, що це призведе до ще однієї «амуніції» для казино.
Примітка: ви можете скористатися кнопкою «відповісти» в нижньому лівому куті вікна публікації. Це означає, що одержувач буде проінформований про ваш пост 😉
Hello there,
I would wait for the complaint to develop further, and I also think that you should not contact the authority now.
If your official complaint is rejected by the authority, I fear it would only result in another "ammunition" for the casino.
Kind note: you can use the "reply" button in the lower-left corner of the post window. It means that the recipient will be informed about your post 😉
Привіт
Я виграв тут велику суму. Однак казино має ліміт на виведення коштів на тиждень і на місяць. Мені потрібно приблизно 3 місяці, поки всі гроші зі мною. Чи можете ви допомогти мені тут, щоб я отримав гроші одразу й не чекав так довго?
Не може бути, щоб я чекала 3 місяці.
Будь ласка, допоможіть.
Hello
I won a large sum here. However, the casino has a withdrawal limit per week and per month. I need about 3 months until all the money is with me. Can you help me here so that I get paid out at once and don't have to wait so long?
It can't be that I have to wait 3 months.
Please help.
Hallo
Ich habe eine hohe Summe hier gewonnen. Das Casino hat aber ein Auszahlungslimit per Woche und pro Monat. Ich bräuchte etwa 3 Monate, bis das ganze Geld bei mir ist. Könnt ihr mir hier weiterhelfen, dass ich das auf einmal ausbezahlt bekomme und nicht so lange warten muss?
Es kann ja nicht sein, dass ich 3 Monate warten muss.
Bitte um Hilfe.
Привіт.
Вибачте, ми не можемо. Ви знаєте, що це обмеження, тож я припускаю, що ви знали про обмеження, коли підтвердили, що прочитали всі умови та правила. 🙁
Дозвольте сказати, що вам дуже пощастило. Добра порада: як тільки ви вважаєте, що ліміти на зняття коштів низькі, знайдіть інше казино для гри.
Повірте, може бути гірше. Ви це бачили?
Hello there.
I'm sorry - we can't. You know these are limits, so I guess you were aware of the limits the moment you confirmed you read all terms and rules. 🙁
Allow me to say you're quite lucky. A word of kind advise, once you consider withdrawal limits low, find another casino to play.
Believe me, it could get worse. Have you seen this?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.