1 рік тому
Тут ви можете обговорити Mister X Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я звернувся до них щодо закриття облікового запису, але вони сказали, що в них немає можливості закрити облікові записи назавжди. Я не хочу встановлювати програмне забезпечення для захисту від азартних ігор, оскільки я просто хочу, щоб цей обліковий запис був закритий. Є ідеї щодо того, що я можу зробити?
I have contacred them regarding account clouse but they say the dont have an option to permernantly close accounts. I dont want to install gambling protection software as i just want that acvount closing. Any ideas on what i can do?
Привіт,
незважаючи на те, що казино виглядає не дуже добре, виходячи з його репутації, ми позначили відповідальні інструменти для азартних ігор як «хороші», тому я не можу уявити, що немає такої можливості для закриття рахунку.
Чи не могли б ви вставити кілька скріншотів, які показують відповідь казино?
Ви згадали про проблему азартних ігор? Просто питаю, а не кажу, що ти азартний гравець. Я б припустив, що вони повинні закрити обліковий запис, якщо згадується про залежність, зрештою, це питання безпеки.
Hello there,
even though the casino does not look pretty good based on its reputation, we marked the responsible gambling tools as "good", hence I can't imagine that there is no such an option for account closure.
Could you paste some screenshots showing the casino's reply, please?
Did you mention the gambling problem? Just asking, not saying that you're a gambler. I would assume that they must close the account if addiction is mentioned, it's a matter of safety, after all.
Тепер вони закрили мій рахунок на 30 днів, і це все, що вони зроблять. У мене немає скріншотів розмов, але тепер я знаю, що вони вам потрібні, я зроблю їх, коли вони знову відкриють мій обліковий запис наступного місяця, і я прошу їх знову закрити його. Я вже згадував, що у мене є проблема, але вони все одно закриються лише на 30 днів. Навіть якщо ви встановите програмне забезпечення gam block тощо, ви все одно зможете отримати доступ до свого облікового запису за допомогою них. У мене немає проблеми як такої, але мені потрібно закрити цей обліковий запис, перш ніж він спричинить проблеми.
They have now closed my account for 30 days which is all they will do. I dont have any screen shots of conversations but now i know you need them i will screen shot them when they re open my account next month and i ask them to close it again. I did mention i had a problem but they still will only close for 30 days. Even if you install the gam block etc sortware you can still access your account with them. I dont have a problem as such but i need this account closing before it causes issues.
Я цілком розумію, що в такій ситуації ви повинні бути впевнені, що рахунок залишається закритим!
Єдине, що мені зараз спадає на думку, це встановити якийсь випадковий пароль і видалити файли cookie та історію паролів. Це призведе до того, що ви не зможете отримати доступ до облікового запису, АЛЕ не допоможе в тому, як все має працювати, якщо ви попросите казино закрити обліковий запис.
Якщо у вас буде якась розмова з казино, дайте мені знати, будь ласка.
І якщо ви коли-небудь відчуєте, що вам може знадобитися допомога, перегляньте наш розділ підтримки .
I totally understand that in such a situation, you need to be sure that the account stays closed!
The only thing that is getting to my mind now is to set some random password and delete cookies and password history. This should make you unable to access the account, BUT will not help in the manner of how things should work if you ask the casino for the account closure.
If you happen to have any conversation with the casino, Let me know, please.
And if you ever feel that you may use some help, kindly check our support section.
Дякую за твою допомогу. Я зв’яжуся з ними, коли вони знову відкриють мій обліковий запис, і надішлю вам знімки екрана. Мене засмучує те, що люди, які можуть мати проблеми, не можуть закрити свої облікові записи. Це не добре.
Thank you for your help. I will get in touch with them when they reopen my account and send you screen shots. I find it upsetting that people who might have an issue can't get their accounts closed. It's not good.
Я згоден,
Подавши скаргу, ви дасте нам можливість переглянути процес і, можливо, повідомити казино про те, що не так.
I agree,
by submitting the complaint you'll give us the chance to review the process and possibly advise the casino about what is wrong.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.