ФорумКазиноМістер Бет заблокував мій рахунок, і вони не заплатили мені мої гроші

Містер Бет заблокував мій рахунок, і вони не заплатили мені мої гроші

2 р. тому від eurobsonbertolla
|
2110 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Я граю в казино кілька місяців, зробив багато депозитів, завжди все добре, я також зробив невеликий зняття, кілька днів тому я попросив виведення і оскільки це була більша сума, вони попросили документи, я відправив і попросив допомоги через чат, сказали почекати, потім мене заблокували і залишили гроші, всі мої дані правдиві, єдине було відправити лист за місцем проживання, але я пішов просити допомоги і повідомити про помилку, вони мені не допомогли і продовжують, не даючи мені можливості виправити, колега зробив те ж саме, але оскільки мені не було чого відкликати, вони дали мені можливість надіслати повторно. Чому вони зробили це з тим, хто грає в азартні ігри й любить казино?


Автоматичний переклад.
eurobsonbertolla
2 р. тому

Отже, що саме сталося з місцем проживання? У чому була помилка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У день, коли я попросив виведення, попросили підтвердити дані, я заповнив, як тільки відправив, помітив у колеги, що ми ввели адресу електронної пошти в місці адреси, я переплутав це з адресою електронної пошти, і вставив свій e-mail, потім я пішов у техпідтримку і пояснив, що я міг щось надіслати не туди, мені сказали, що запитали, чи я щось пропустив, що я повинен почекати , потім інший день обліковий запис заблокували і я не знаю чому, тільки готове речення про те, що я повинен надати реальні дані і таке інше, але вони не дали мені можливості це виправити, мій друг зробив те ж саме, на в той же час, до речі, мене скасували, тому що в мене була дебіторська заборгованість, у нього нічого не було і він мав можливість надіслати знову, чому це? Оскільки все, що я надіслав, правда?


Автоматичний переклад.
eurobsonbertolla
2 р. тому

Я дивлюся на вашу скаргу тут:

https://casino.guru/mr-bet-casino-player-s-account-has-been-closed

Я попросив Пітера показати мені докази, які надіслало нам казино, і здається, що домашня адреса була не єдиною інформацією про вас, яку ви заповнили неправильно. У цьому випадку казино закриває рахунок гравця стандартною процедурою.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

І яка різниця від інших користувачів, щоб я не можу це виправити? Оскільки все те, що я надіслав, було правдою?

Автоматичний переклад.
eurobsonbertolla
2 р. тому

Я вам наведу приклад. Якщо ви створюєте обліковий запис в казино і обліковий запис буде зареєстровано на ім'я:

Педро Мендеса, вулиця Авеніда Лібертаде 46, і ви надішлете в казино документи, які підтвердять, що ви Андре Гомеш, Praça do Comércio 2, тоді казино має надіслати виграш Педро Мендесу.

Так працює система боротьби з відмиванням грошей. Ви не можете надсилати гроші іншій особі або не можете сказати казино, що передумали і що ваше ім’я насправді інше.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я розумію Деніела, але я завжди надавав свою правдиву інформацію, було кілька депозитів, і я вже зробив 2 зняття коштів з одного депозитного рахунку, нічого не відмивалося та недобросовісно, я все ще звертався за допомогою до містера Бет, тому я все ще наполягаю на чому я не міг виправити, якщо була помилка, як я вже сказав, я заповнив її реальним вмістом, але не в тому місці, але я завжди був готовий це виправити і запитав SR BET, мені подобається казино, і я просто хотів повернутися до програми та продовжити розважатися, тому що Mr Bet не давав мені можливості виправити?

Автоматичний переклад.
eurobsonbertolla
2 р. тому

Здрастуйте,

ми навряд чи можемо говорити від імені казино. Я впевнений, якби вони хотіли дати вам «шанс», вони б це зробили. Пам’ятайте, що вони довели, що інформація, яку ви надали, була неправильною. Як запропонував Пітер, якщо ви відчуваєте, що вам потрібна додаткова допомога, будь ласка, зв’яжіться з органом ігор Кюрасао (certria@gaminglicences.com). Дякуємо.

Автоматичний переклад.
eurobsonbertolla
2 р. тому

Я бачив, що нам надіслало казино як частину доказового матеріалу, і я впевнений, що ви не правильно заповнили дані, і якщо ви скажете, що це була помилка, то було багато помилок, що якось неможливо. Спочатку я думав, що ви лише ввели свою адресу електронної пошти в поле адреси, але це не так.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого