ФорумКазиноMint.io Casino - загальне обговорення

Mint.io Casino - загальне обговорення

2 р. тому від bonushunter88
|
3245 переглядів 7 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Mint.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

У мене серйозна проблема з цим сайтом. Вони не дають мені відступити. Я вводжу суму в поле для виведення, і я отримую червоний прапорець, а кнопка виведення не працює. Останнім часом я грав у багатьох онлайн-казино, але це, безумовно, найдурніше, що я коли-небудь бачив. Просили зробити це вручну і не отримують відповіді. Я спробував 4 різні браузери та 2 різні пристрої, але це не працює. Щоразу, коли я скаржусь, вони просять зробити знімок екрана. Я навіть надіслав відео, які показують, як це не працює. Чесно кажучи, якщо вам потрібні гроші і ви хочете навіть попросити зняття, спробуйте в іншому місці. Якщо кнопка вилучення не працює, що це говорить вам про те, чого вони хочуть від гравців. Я хотів би подати скаргу та мати багато знімків екрана, відео та розмов у чаті, які показують, наскільки вони некомпетентні з обмеженнями втрат, задаючи одне й те саме питання знову і знову. Ці хлопці - абсолютний жарт, будь ласка, грайте де завгодно. Ви можете подякувати мені пізніше 😄

Автоматичний переклад.
bonushunter88
2 р. тому

Привіт,

оскільки ваша скарга очікує на розгляд, не могли б ви опублікувати ці знімки екрана тут? Чи правильно я розумію, що ви просто отримуєте якусь «помилку», але без належного пояснення (наприклад, недостатньо коштів, досягнуто щоденного ліміту або щось, що може дати вам підказку)?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, звичайно, ось лише дві кнопки, які взагалі не працюють. У мене також є відео, якщо вони вам потрібні

filefile

Автоматичний переклад.
bonushunter88
2 р. тому

Ну, очевидна проблема мені зрозуміла.

Помилка говорить про те, що ви досягли максимальної суми, яку можете зняти за день. Тож якщо у вас уже є 1 незавершений виведення коштів на суму 10 доларів США, ймовірно, проблема в цьому. Ви не думаєте?

file



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, це зображення відображається перед тим, як ви щось введете. Я ще нічого не знімав. Цього року, місяця чи дня. Я можу показати вам свою історію вилучення за рік, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ось так. Я не знімав 10 тис. цього місяця (або будь-якого місяця), хоча це було б непогано.

file

Автоматичний переклад.
bonushunter88
2 р. тому

Привіт.

Тепер я бачу – це дивно.

Помилка, яку ви отримуєте, для мене цілком зрозуміла. Я думаю, вам варто порадитися з казино. На жаль, я не можу зробити це від вашого імені від свого імені. Має бути якесь пояснення.

Якщо вам важко вирішити проблему, поверніться та подайте скаргу, я, чесно кажучи, не маю іншої пропозиції.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого