2 р. тому
Тут ви можете обговорити Mint.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене серйозна проблема з цим сайтом. Вони не дають мені відступити. Я вводжу суму в поле для виведення, і я отримую червоний прапорець, а кнопка виведення не працює. Останнім часом я грав у багатьох онлайн-казино, але це, безумовно, найдурніше, що я коли-небудь бачив. Просили зробити це вручну і не отримують відповіді. Я спробував 4 різні браузери та 2 різні пристрої, але це не працює. Щоразу, коли я скаржусь, вони просять зробити знімок екрана. Я навіть надіслав відео, які показують, як це не працює. Чесно кажучи, якщо вам потрібні гроші і ви хочете навіть попросити зняття, спробуйте в іншому місці. Якщо кнопка вилучення не працює, що це говорить вам про те, чого вони хочуть від гравців. Я хотів би подати скаргу та мати багато знімків екрана, відео та розмов у чаті, які показують, наскільки вони некомпетентні з обмеженнями втрат, задаючи одне й те саме питання знову і знову. Ці хлопці - абсолютний жарт, будь ласка, грайте де завгодно. Ви можете подякувати мені пізніше 😄
I have a serious problem with this site. They will not let me withdraw. I input an amount into the withdraw field and I get a red flag and the withdraw button doesn't work. I have played at lots of online casinos in the last but this is by far the stupidest thing I've ever seen. Requested they do it manually and do not get an answer. I have tried 4 different browsers and 2 different devices and it doesn't work. Every time I complain they ask for a screen shot. I have even sent videos showing how it doesn't work. Honestly if you want your money and want to even request a withdraw try someplace else. If the withdraw button doesn't work what does that tell you about what they want from players. I would like to raise a complaint and have lots of screen shots videos and live chat conversations that show how incompetent they are with loss limits, asking the same question over and over. These guys are an absolute joke please play anywhere else. You can thank me later 😄
Привіт,
оскільки ваша скарга очікує на розгляд, не могли б ви опублікувати ці знімки екрана тут? Чи правильно я розумію, що ви просто отримуєте якусь «помилку», але без належного пояснення (наприклад, недостатньо коштів, досягнуто щоденного ліміту або щось, що може дати вам підказку)?
Hello,
since your complaint is waiting for review, would you mind posting those screenshots here? Do I understand correctly that you just get some "error" but without a proper explanation (e.g. insufficient funds, daily limit reached, or anything that could give you a hint)?
Ну, очевидна проблема мені зрозуміла.
Помилка говорить про те, що ви досягли максимальної суми, яку можете зняти за день. Тож якщо у вас уже є 1 незавершений виведення коштів на суму 10 доларів США, ймовірно, проблема в цьому. Ви не думаєте?
Well, the obvious problem is clear to me.
The error says that you've reached the maximal amount you can withdraw per day. So if you already have 1 pending withdrawal for US$10, this is probably the problem. Don't you think?
Ні, це зображення відображається перед тим, як ви щось введете. Я ще нічого не знімав. Цього року, місяця чи дня. Я можу показати вам свою історію вилучення за рік, якщо хочете.
No that image is shows before you enter anything. I haven't withdrawn anything yet. This year, month or day. I can show you my withdraw history for the year if you like.
Привіт.
Тепер я бачу – це дивно.
Помилка, яку ви отримуєте, для мене цілком зрозуміла. Я думаю, вам варто порадитися з казино. На жаль, я не можу зробити це від вашого імені від свого імені. Має бути якесь пояснення.
Якщо вам важко вирішити проблему, поверніться та подайте скаргу, я, чесно кажучи, не маю іншої пропозиції.
Hello there.
Now I see - that's strange.
The error you're getting is pretty clear to me. I think you should consult with the casino. Sadly, I can't do that on your behalf on my own. There must be some explanation.
If you happen to struggle to deal with the issue, come back and submit a complaint, I have no other suggestion, frankly.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.