2 р. тому
Тут ви можете обговорити Millionpot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тут показано, що казино не приймає гравців з Німеччини.
Однак в умовах казино зазначено наступне:
«Якщо ви граєте в Німеччині або зареєстрували обліковий запис у Німеччині, ви можете брати участь у слот-іграх лише з 15 жовтня 2020 року»
«Лише для клієнтів у Німеччині: зверніть увагу, що ми стягуємо комісію BuyWin у розмірі 5,3% з усіх ставок»
Тож ні з реєстрацією, ні з виплатою проблем бути не повинно, чи не так?
It is shown here that the casino does not accept players from Germany.
However, the casino's terms and conditions state the following:
"If you play in Germany or have registered an account in Germany, you can only participate in slot games from October 15, 2020"
"Only for customers in Germany: Please note that we charge a BuyWin fee of 5.3% on all bets"
So there shouldn't be any problems with the registration or in the case of a payout, right?
Mir wird hier angezeigt dass das Casino keine Spieler aus Deutschland akzeptiert.
In den Geschäftsbedingungen des Casinos steht jedoch folgendes:
"Wenn Sie in Deutschland spielen oder ein Konto in Deutschland registriert haben, können Sie ab dem 15. Oktober 2020 nur noch an Slot-Spielen teilnehmen"
"Nur für Kunden in Deutschland: Bitte beachten Sie, dass wir eine BuyWin Gebühr im Betrag von 5.3% auf alle Einsätze einheben"
Es sollte doch also keine Probleme bei der Anmeldung oder im Falle einer Auszahlung geben oder?
Привіт,
Чесно кажучи, я б попросив казино бути абсолютно впевненими, це для вашої власної безпеки, чи не так?
Крім того, чи можете ви заповнити НІМЕЧЧИНУ в реєстраційній формі?
Мені дуже хочеться знати, що ви дізнаєтеся, тому будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
Honestly, I would ask the casino to be perfectly sure, it's for your own safety, right?
Furthermore, can you fill in GERMANY in the registration form?
I'm eager to know what you'll find out, so kindly let me know.
привіт
ти пробував? Я хотів би знати, що ти дізнався. 🤔
Hey there,
did you try? I'd like to know what you found out. 🤔
Добре, все зроблено, під час реєстрації я отримую повідомлення:
«На жаль, через оперативні причини ми зараз не приймаємо реєстрантів із вашої країни».
Все одно, дякую
Ok it's done, when registering I get the message:
"Unfortunately, due to operational reasons, we are not accepting registrants from your country at the moment."
Thanks anyway
Ok hat sich erledigt, bei der Registrierung erhalte ich die Meldung:
"Leider akzeptieren wir wegen betrieblichen Gründen im Moment keine Registranten aus Ihrem Land."
Trotzdem Danke
Привіт,
Я думаю, що це причина, чому ми повідомляємо, що казино не приймає гравців з Німеччини.
Дякуємо, що повернулися до нас! Ще якесь казино, яке ви хотіли б спробувати? Перевірте рекомендовані .
Hello,
I guess this is the reason why we inform that the casino does not accept players from Germany.
Thank you for getting back to us! Any other casino you'd like to try out? Check the recommended ones.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.