1 рік тому
Тут ви можете обговорити MilkyWay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино дуже хороше, у нього є чудові провайдери, але моє зняття не було виплачено, і я не знаю, як це зробити або що це за проект, я б хотів робити там більше ставок, але я хочу отримати свій приз за це
The casino is very good, and has great providers but my withdrawal was not paid and I don't know how to do it or what the project is, I would love to bet more there, but I want to receive my prize for that
O casino é muito bom ,e tem ótimos provedores mas a minha retirada não foi paga e não sei como fazer e qual o projeto, adoraria apostar mais lá, mas quero receber meu prêmio pra isso
Привіт, ти пробував запитати в казино, чи можуть вони допомогти тобі з виведенням коштів? Скільки часу триває ваша ситуація, коли ви не можете зняти свої гроші, і яка у вас проблема? Чи відображається відкликання як незавершене чи незавершене чи це щось інше. Повідомте нас, щоб ми мали кращий огляд ситуації.
Hi, have you tried asking the casino if they could help you with your withdrawal ? How long has your situation been going on that you have not been able to withdraw your money and what specific problem do you have ? Is the withdrawal showing as pending or not pending or is it something else. Let us know so we have a better overview of the situation.
Казино вже відповіло мені, запитуючи деталі рахунку для зняття коштів, тепер надішліть його, але вони відповідають мені лише системним повідомленням, подібним до того самого повідомлення, я не вважаю це казино взагалі надійним... казино хороше, і я хотів би робити там більше ставок, однак платіж залишається в очікуванні, а сума конфіскована
The casino has already responded to me, asking me for details of the withdrawal account, now send it but they only respond to me with a system message like the same message, I don't find this casino to be reliable at all... the casino is good and I would like to bet more there, however the payment remains pending and the amount confiscated
O cassino já me respondeu me pede detalhes da conta de retirada já envie mas só me respondem com mensagem de sistema tipo a mesma mensagem, não estou achando nada confiável esse casino ...o casino é bom e gostaria de apostar mais lá no entanto o pagamento segue pendente eo valor confiscado
Ви впевнені, що у вас конфіскували гроші? Судячи з того, що ви сказали, вам, ймовірно, доведеться пройти перевірку облікового запису, що є нормальним процесом у кожному казино. Це ваше перше зняття?
Are you sure you have your money confiscated? From what you say, you probably have to go through account verification, which is a normal process at every casino. Is this your first withdrawal ?
Привіт Джаро, доброго ранку, все вирішено, платіж здійснено, тож тепер авторизація для моєї оцінки казино найкраща з можливих, обійми та подяка за рекомендації від гуру казино, казино справді живе завдяки хорошим оцінкам, тому що відтепер ми можемо посперечатися за мене та 10
Hello Jaro, good morning, everything has been resolved, the payment has been made, so now authorization for my evaluation of the casino is the best possible, hugs and thanks for the recommendations from the casino guru, the casino really lives off good evaluations so that we can bet from now on for me and 10
Olá jaro bom dia , tudo certo resolvido o pagamento foi feito ,então a autorização de agora minha avaliação do casino ea melhor possível , abraços e obrigado pela indicações do casino guru ,realmente o casino vive de boas avaliações pra gente poder apostar a partir de agora pra mim e 10
Ну, я радий бачити, що все налагодилося. 😊
Іноді необхідно запастися трохи терпінням, поки ситуація не буде опрацьована. У будь-якому випадку, як то кажуть, все добре, що добре закінчується, і тепер ви можете продовжувати гру, сподіваюся, успішно. Якщо у вас виникнуть проблеми, не соромтеся зв’язатися з нами. Бажаю тобі всього найкращого.
Well, I'm glad to see it's all sorted out. 😊
Sometimes it is necessary to be a little more patient until the situation is processed. Anyway, as they say, all's well that ends well and you can now carry on playing hopefully successfully. If you ever have a problem, feel free to contact us. I wish you the best of luck.
Казино вимагає відіграти втричі суму депозиту.
Однак, хоча це ніде не вказано, насправді важко зняти, оскільки вони застосовують той самий коефіцієнт відображення до реальних грошей, як і до бонусних грошей
(Наприклад, для автомата з 5% від бонусної відбивної ставки вимагатиметься 60-кратна сума депозиту.)
Казино стверджує, що це збій і що він уже виправлений, але нічого не виправлено.
Я хотів би уточнити, чи це збій, чи специфікація.
The casino requires three times the deposit amount to be wagered.
However, although it is not stated anywhere, it is actually difficult to withdraw because they apply the same reflection rate to real money as they do to bonus money
(For example, a machine with a 5% on bonus reflective rate would require 60 times the deposit amount.)
The casino claims that this is a glitch and that it has already been fixed, but nothing has been fixed.
I would like to clarify whether this is a glitch or a specification.
Привіт.
Це нормально, що потрібно грати з депозитом, щоб вивести виграш; інакше це буде те саме, що використання банківського рахунку, що є зовсім іншою ситуацією.
Ставки від 1 до 3 разів для чистого депозиту розумні, але вищі вимоги, хоча й не є хорошим знаком, якщо можна сказати.
Щодо бонусного внеску, якщо казино каже, що його було виправлено, а ви впевнені, що це не так, я пропоную вам знову звернутися до казино. Я хотів би побачити відповідь.
На даний момент ми не можемо багато чого прояснити, вам не здається?
Hi.
It is normal that one needs to play with the deposit in order to withdraw winnings; otherwise, it would be the same as using a bank account, which is a completely different situation.
Wagering 1x up to 3x for a clean deposit is reasonable, higher requirements, though are not a good sign, if I may say.
Regarding the bonus contribution, if the casino says it was fixed while you are convinced it was not, I suggest you reach out to the casino again. I'd like to see the response.
Not much we can clarify at this point, don't you think?
Казино зробило мені бонусну пропозицію.
Я вніс відповідний депозит, але бонус не нарахували.
У казино заявили, що вирішили не надавати бонус.
Казино обманом змусило мене внести депозит, а потім зробити ставку, щоб зняти гроші.
Якщо вони вирішили не надавати бонус, вони повинні були вжити певних заходів, наприклад не дозволити мені вибрати бонус під час депозиту.
Я вражений тим, як вони обманюють своїх гравців.
The casino made me a bonus offer.
I made a deposit accordingly, but the bonus was not granted.
The casino said they decided not to grant the bonus.
I was tricked by the casino into depositing and then having to place a wager to withdraw.
If they decided not to grant the bonus, they should have taken some action such as not allowing me to select the bonus when depositing.
I am appalled at the way they operate to cheat their players.
Розумієш?
Тепер це цілком зрозуміло - і я погоджуюся, що у випадку з бонусом на депозит це схоже на фальшиву рекламу.
Чи знаєте ви, будь ласка, чому вони вирішили, що ви не отримаєте бонус?
Якщо ви не проти почекати, надішліть ще одну скаргу. Я не впевнений, як далеко ми зайшли на цьому етапі.
Але це залишається однією з можливостей.
You see?
Now it makes perfect sense - and I agree that in the case of a deposit bonus, it is similar to a false advertisement.
Do you know why they have decided you won't get the bonus, please?
If you don't mind waiting, feel free to submit another complaint. I'm not sure how far we get at this point, though.
But it remains one of the possibilities.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.