ГоловнаФорумКазиноMiCasino - загальне обговорення

MiCasino - загальне обговорення

 від emi9898989898
|
1 502 переглядів 6 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити MiCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Вони шахраї, я тижнями намагався отримати доступ до свого облікового запису, який вони закрили лише тому, що я хотів зняти гроші



Автоматичний переклад.
emi9898989898

Привіт, у цьому випадку було б добре, якби ви трохи докладніше описали ситуацію та те, що сталося в казино. Вони дали вам якусь причину, чому ваш обліковий запис заблокували? Ви завантажили гроші, які виграли з якогось бонусу, чи ні? У вас уже був підтверджений обліковий запис тут?

Дайте мені знати, як це, щоб я дізнався трохи докладніше.

Автоматичний переклад.

Навіть якщо обліковий запис підтверджено, вони попросять вас надати додаткові документи, і після всього цього вони заблокують ваш обліковий запис і зберігають ваші кошти. Це сталося зі мною та іншими, кого я знаю. Казино - справжня афера, найгірша з усіх.

Автоматичний переклад.
cesarcc

ох Шкода це чути.

Чи можу я знати, з якої причини ваш обліковий запис заблоковано? Схоже, ви не пройшли додаткову перевірку, що, звичайно, сумна новина. Чи знаєте ви, що могли зробити не так, коли грали там?

Як щодо цього: якщо ви впевнені, що казино припустилося помилки, не соромтеся подати безкоштовну скаргу прямо тут 👈, щоб наші спеціалісти могли дослідити справу.

Все, що вам потрібно інвестувати, це ваш час і співпраця. Дайте мені знати, якщо у вас виникнуть запитання.

Автоматичний переклад.

Я пройшов усі верифікації, які зайняли близько 20 днів, фото для селфі, виписку з рахунку тощо. Вони все схвалили, але вони все одно заблокували мій рахунок, зберігаючи мій баланс.

Чи можете ви сказати мені, де знаходиться розділ шахрайського казино?

не можу знайти

Насправді на всіх сторінках огляду я не можу знайти розділ про шахрайство в казино.



Автоматичний переклад.
cesarcc

Вибачте, який розділ про шахрайство ви маєте на увазі? Нічого подібного тут не знайти. Ми зосереджені на огляді казино, ми не підтримуємо розділ про шахрайство. Ви, можливо, посилаєтеся на скарги?

https://casinoguru-en.com/complaints/all

Як щодо подання? Ви знаєте, ми не можемо вам допомогти без цього.

Звичайно, я залишаю вам рішення. Я все одно хотів би знати, чому ваш обліковий запис закрито.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого