7 міс. тому
Тут ви можете обговорити MiCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вони шахраї, я тижнями намагався отримати доступ до свого облікового запису, який вони закрили лише тому, що я хотів зняти гроші
They are scammers, I have been trying for weeks to access my account that they closed just because I wanted to make a withdrawal
son unos estafadores, llevo semanas intentando entrar a mi cuenta que cerraron solo porque quise realizar un retiro
Привіт, у цьому випадку було б добре, якби ви трохи докладніше описали ситуацію та те, що сталося в казино. Вони дали вам якусь причину, чому ваш обліковий запис заблокували? Ви завантажили гроші, які виграли з якогось бонусу, чи ні? У вас уже був підтверджений обліковий запис тут?
Дайте мені знати, як це, щоб я дізнався трохи докладніше.
Hi, in this case it would be good if you described the situation a bit more and what happened in the casino. Did they give you any reason why your account was blocked ? Did you load the money you won from some bonus or not ? Did you already have a verified account here ?
Let me know how it is so I know a bit in more detail.
Навіть якщо обліковий запис підтверджено, вони попросять вас надати додаткові документи, і після всього цього вони заблокують ваш обліковий запис і зберігають ваші кошти. Це сталося зі мною та іншими, кого я знаю. Казино - справжня афера, найгірша з усіх.
Even though the account is verified, they will ask you for more documents and after going through all that, they will block your account and keep your funds. This happened to me and others I know. The casino is a real scam, the worst of all.
a pesar de que la cuenta este verificada te pedirá mas documentos y luego de pasar todo eso te bloqueara la cuenta y se queda con tus fondos me paso a mi y a otros que conozco el casino es una real estafa la peor de todas
ох Шкода це чути.
Чи можу я знати, з якої причини ваш обліковий запис заблоковано? Схоже, ви не пройшли додаткову перевірку, що, звичайно, сумна новина. Чи знаєте ви, що могли зробити не так, коли грали там?
Як щодо цього: якщо ви впевнені, що казино припустилося помилки, не соромтеся подати безкоштовну скаргу прямо тут 👈, щоб наші спеціалісти могли дослідити справу.
Все, що вам потрібно інвестувати, це ваш час і співпраця. Дайте мені знати, якщо у вас виникнуть запитання.
Oh. Sorry to hear this.
May I know for what reason has your account been blocked? It sounds like you did not pass the additional verification, which is of course a sad news. Are you aware of anything you could have done wrongly when playing there?
How about this: If you are convinced the casino has made a mistake, feel free to submit a no-cost complaint right here 👈 so our specialists can investigate the matter.
All you need to invest is your time and cooperation. Let me know if you have questions, please.
Я пройшов усі верифікації, які зайняли близько 20 днів, фото для селфі, виписку з рахунку тощо. Вони все схвалили, але вони все одно заблокували мій рахунок, зберігаючи мій баланс.
Чи можете ви сказати мені, де знаходиться розділ шахрайського казино?
не можу знайти
Насправді на всіх сторінках огляду я не можу знайти розділ про шахрайство в казино.
I passed all the verifications that took about 20 days, selfie photo, account statement, etc. etc. They approved everything, but they still blocked my account keeping my balance.
Can you tell me where the scam casino section is?
I can't find it
In fact, on all the review pages I can't find the casino scams section.
pase todas las verificación que demoraron como 20 días foto selfi , extracto de cuenta . etc etc me aprobarlo todos , pero aun así bloquearon mi cuenta quedándose con mi saldo
me puedes decir donde esta la sección de casinos estafa ?
no la encuentro
de hecho en todas las paginas de reseñas no encuentro la sección casino estafas
Вибачте, який розділ про шахрайство ви маєте на увазі? Нічого подібного тут не знайти. Ми зосереджені на огляді казино, ми не підтримуємо розділ про шахрайство. Ви, можливо, посилаєтеся на скарги?
https://casinoguru-en.com/complaints/all
Як щодо подання? Ви знаєте, ми не можемо вам допомогти без цього.
Звичайно, я залишаю вам рішення. Я все одно хотів би знати, чому ваш обліковий запис закрито.
I'm sorrry, what scam section do you mean? There is nothing like this to be found here. We focus on reviewig casinos, we do not maintain a scam section. Do you perhaps reffer to complaints?
https://casinoguru-en.com/complaints/all
How about submitting one? You know we can't help you without it.
I'll leave the decision to you, of course. I would still like to know why your account was closed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.