2 р. тому
Тут ви можете обговорити Miami Jackpots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив депозит у розмірі 25 фунтів стерлінгів зі 100% бонусом на матч, з яким я грав останні 2 дні. Я отримую повідомлення в середині гри, що мій обліковий запис заблоковано через надмірні витрати, але це той самий депозит у розмірі £25, з яким я граю? На даний момент він коштує 69 фунтів стерлінгів. З’являється повідомлення, що їм потрібна інформація від мене, це не займе багато часу. Але в чаті нікого немає, пройшло більше 14 годин, а відповіді немає. Я не можу отримати доступ до ігор, мій обліковий запис для виведення на сайті, тільки чат? Що це? У мене ніколи такого не було, це смішно. Хтось може порадити? На здоров'я
I'd made a £25 deposit, with 100% match bonus which I've been playing with for the last 2 days. I get a message mid game that my account has been blocked for over spending yet its the same deposit of £25 I'm playing with? It's up at £69 at the moment. There's a message that comes up saying they need some info from me, it won't take long. But no one is in the chat, it's been over 14 hours and no response. I can't access games, my account to withdraw within the site, only chat? What is this? I've never had this happen before, it's ridiculous. Can anyone advise? Cheers
Привіт,
чесно кажучи, я не маю точного уявлення. При виникненні будь-яких проблем співробітники казино повинні негайно повідомити вас про поточний стан речей і мету.
Єдине, що мені спадає на думку, це ліміти азартних ігор. Ви можете перевищити один із встановлених лімітів. У цьому випадку я вважаю, що є деякий «період охолодження», протягом якого ви не можете грати, після цього ці обмеження повинні скинутися.
Якщо це так, ви зможете знайти його в деяких налаштуваннях облікового запису.
Як ти гадаєш?
Hello,
honestly, I have no precise idea. If any problem occurs, the casino's staff should promptly inform you about the current state o things and what's the purpose.
The only thing that comes to my mind is gambling limits. You may exceed one of the limits set. In this case, I believe that there is some "cooling period" during which you can't play, after that those limits should reset.
If this is the case, you should be able to find it in some account settings.
What do you think?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.