1 рік тому
Тут ви можете обговорити MGM Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, мені потрібна допомога щодо перевірки KYC казино MGM Vegas перевіряє мою особу, але з моєю адресою – ні. Вони намагаються сказати мені, що моя виписка з банківського рахунку – це віртуальний банк, а cefcu – це не справжній банк, і я надіслав її у форматі PDF із багатьма іншими підтвердженнями адреси, але все ще нічого. Отже, якщо хтось може мені допомогти, будь ласка, вирішити це, я буду вдячний. Дякую
Hi I need help with MGM Vegas casino kyc verification is validating my identity but with my address they are not . They are trying to tell me my bank statement is a virtual bank and cefcu is not it's a real bank and I sent it in pdf form with many other proofs of address and yet still nothing. So if someone can help me please resolve this I would appreciate it. Thank you
Привіт,
Чи можете ви надати рахунки за комунальні послуги, де вказано вашу адресу? Я думаю, це має вирішити проблеми.
Хоча я не розумію, що, здається, не так навіть із віртуальними банками. На жаль, здається, що з іншими документами казино не може пояснити, чого не вистачає, чи не так?
Hi there,
Can you provide any utility bills that show your address? That should resolve the issues I guess.
Even though I do not understand what seems to be wrong with even with virtual banks. Sadly it seems that with the other documents, the casino is not able to explain what is missing, am I correct?
Котушки обертаються довше, ніж потрібно, тому дуже важко використовувати кнопку зупинки, яка ніколи не працює 90% часу. Я також вважаю, що їхні слоти налаштовані на низькі виплати, що, у свою чергу, може зробити їх повільнішими, ніж вони були б, якби вони були встановлені правильно. Мене також не хвилює 10-кратне вилучення готівки з депозиту. Я зв’язався з ними через чат і поскаржився на надмірне обертання котушок. Ті самі старі звичайні речі. Змініть браузер, очистіть файли cookie тощо. Я навіть написав кілька електронних листів у службу підтримки. Звичайно жодної відповіді.
The reels keep spinning longer than necessary, making it very hard to use the stop button which never works 90% of the time. I also think their slots are set for low payouts which could in turn make them slower in performance than they would be if they were set correctly. I don't care for the 10x cash out of deposit either. I contacted them via chat and complained about the overspinning reels. The same old usual stuff. Change your browser, clean cookies etc. I even wrote several emails to support. Of course no response.
Я б спробував зіграти в ці слоти в будь-якому іншому місці, якщо вони так само відстають, я думаю, це не вина казино.
Ви також можете спробувати грати в ігри безкоштовно в нашому розділі безкоштовних ігор, щоб побачити різницю. 🤔
Крім того, перегляньте в Інтернеті постачальника ігор оригінальну версію, а потім порівняйте ігровий процес.
Старі звичайні речі є першими, хто пропонує сьогодні, щоразу, коли я стикався з порушеннями, мені доводилося витрачати деякий час на перевірку програм за допомогою іншого браузера, очищення файлів cookie, спробувати інший пристрій. Прийміть це як перший крок. У всякому разі, ви пробували? 🙂
I would try to play those slots anywhere else, if they're lagging the same, it's not the casino's fault I guess.
You can also try to play the games for free in our free games section to see the difference. 🤔
Alternatively, browse the game provider's web for the original version, then compare the gameplay.
The old usual stuff is the first to suggest these days, every time I faced irregularities, I have to spend some time checking the apps using a different browser, clearing cookies, try a different device. Take it as a first step. Anyway, did you try? 🙂
Це гарна ідея, Радко, я спробую знайти гру та спробую пограти в неї безкоштовно, і подивлюсь, чи вона все ще гальмує. Ви читали якісь огляди на MGM. Здається, багато відгуків говорять те саме, що я кажу, що барабани зупиняються за 45 секунд.
That's a good idea Radka, I'll try to find a game and try to play it for free and see if it still lags. Did you read any of the reviews on MGM. Seems like a lot of reviews say the same thing I'm saying that the reels take 45 seconds to stop.
Радка, одна з ігор, яку я зняв на відео на їхньому сайті під назвою Golden Dragon Inferno, гальмує як божевільна, але чудово працює на сайті Casino Gurus. Тому я вирішив перевірити це іншим способом.
Я зайшов на їхній сайт і грав у ті самі ігри у веселому режимі.
ВЗАГАЛІ НЕМАЄ ПРОБЛЕМ. Отже, ось. У режимі реальних грошей вони відстають, тому гравцеві важче виграти. ДУЖЕ НЕСПРАВЕДЛИВО. Коли я скаржуся їм, вони кажуть мені, що з їхнього боку все добре.
Radka, One of the games that I took a video on their site called Golden Dragon Inferno lags like crazy but works great on Casino Gurus site. So I decided to check it in another way.
I went to their site and played the same games in fun mode.
NO ISSUES AT ALL. So there you go. In real money mode they lag so it is harder for the player to win. VERY UNFAIR. When I complain to them they tell me its all good on their end.
Привіт,
Ну, я не зовсім орієнтуюся в тому, як завантажуються безкоштовні ігри і чи можуть бути такі великі відмінності, але звучить досить цікаво 🤔. Хочете спробувати запитати у постачальника ігор замість казино?
Hello,
well, I'm not perfectly oriented on how free games are loaded and whether there could be such huge differences, but it sounds quite interesting 🤔. Care to try to ask the game provider instead of the casino?
Я думаю, що це просто ще один спосіб, який ви можете спробувати. Зніміть відео, граючи в «дивні» ігри, а потім зніміть ще одне, граючи в ці ігри у безкоштовному режимі.
Спробуйте їх профілі в соціальних мережах і спілкуйтеся в чаті.
I guess that it is just another way you can try. Capture a video while playing the "weird" games, then capture another one while playing these games in the free mode.
Try their social media profiles, and engage in chat.
Я надіслав їм відео перевитрати барабанів. Нарешті я отримав відповідь, у якій говориться, що те ж саме, перезавантажте свій комп’ютер або пристрій. Змініть браузер, який використовуєте, і пристрій, яким ви користуєтеся, і все повинно працювати нормально.
Я, мабуть, робив це 12 разів. У мене немає жодних інших проблем з будь-яким іншим казино з такими ж іграми, лише тут. Вони відмовляються виправляти проблему.
Ймовірно, барабани налаштовані таким чином, тому виграти важче.
I sent a video to them of the reels overspending. I finally got a response saying the same old thing reboot your computer or device. Change the browser your using and change the device you're using and everything should work fine.
I must have did this 12 times. I don't have any other issues with any other casinos with the same games only this place. They refuse to correct the problem.
The reels are probably set this way so it's harder to win.
Справді схоже, що проблема на боці казино, але чи можете ви виконати те, що вони вас просили, можливо, використати інший пристрій і надіслати їм інше відео, яке доводить, що ви праві? Я хотів би побачити їхню реакцію на це.
It really sounds like the issue is on the casino's side, but could you follow what they asked you for, maybe use another device and send them another video proving you're right? I'd like to see their reaction to it.
Це моя виписка з банківського рахунку та підтвердження моєї адреси, яку я їм надіслав, і ось що вони сказали..
This is my bank statement and proof of my address I sent to them and this is what they said..
Привіт,
Я припускаю, що у казино має бути якась причина, чому вони не приймають заяви від цієї компанії/суб’єкта. У цьому випадку казино чомусь віддає перевагу комунальним платежам. Чи можете ви надати один? Зазвичай це найпростіший спосіб.
Я б точно спробував це.
Чекатиме на вашу відповідь.
Hello,
I guess that the casino must have some reason why they do not accept statements from this company/subject. The casino prefers the utility bills for some reason in this case. Can you provide one? It's usually the easiest way.
I would certainly try that.
Will wait for your reply.
Зазвичай я надсилаю рахунок за кабельне телебачення. Дуже просто. Я особисто ніколи б нікому не надсилав свою виписку з банківського рахунку.
I usually send my cable bill. Very simple. Me personally, I would never send my bank statement to anyone.
Я так розумію, що вам ніколи не доводилося надавати виписку з банківського рахунку в жодне казино, чи не так? Цікаво, треба сказати.
I take it that you have never had to present the bank statement to any casino, am I right? Interesting, I must say.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.