ФорумКазиноMGM Vegas Casino - загальне обговорення

MGM Vegas Casino - загальне обговорення

1 рік тому від ruedawgbehan85
|
4113 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити MGM Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Це весело


Автоматичний переклад.
1 рік тому

MGM Vegas Casino — це найкращий сайт казино, який на сьогоднішній день має чудове обслуговування клієнтів і чудові бонуси

Автоматичний переклад.
Jono77777
1 рік тому

Я припускаю, що казино буде вдячно за належний відгук користувачів. Спробуйте це тут . 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені потрібна допомога щодо перевірки KYC казино MGM Vegas перевіряє мою особу, але з моєю адресою – ні. Вони намагаються сказати мені, що моя виписка з банківського рахунку – це віртуальний банк, а cefcu – це не справжній банк, і я надіслав її у форматі PDF із багатьма іншими підтвердженнями адреси, але все ще нічого. Отже, якщо хтось може мені допомогти, будь ласка, вирішити це, я буду вдячний. Дякую

Автоматичний переклад.
Froggy6969
1 рік тому

Привіт,

Чи можете ви надати рахунки за комунальні послуги, де вказано вашу адресу? Я думаю, це має вирішити проблеми.

Хоча я не розумію, що, здається, не так навіть із віртуальними банками. На жаль, здається, що з іншими документами казино не може пояснити, чого не вистачає, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Котушки обертаються довше, ніж потрібно, тому дуже важко використовувати кнопку зупинки, яка ніколи не працює 90% часу. Я також вважаю, що їхні слоти налаштовані на низькі виплати, що, у свою чергу, може зробити їх повільнішими, ніж вони були б, якби вони були встановлені правильно. Мене також не хвилює 10-кратне вилучення готівки з депозиту. Я зв’язався з ними через чат і поскаржився на надмірне обертання котушок. Ті самі старі звичайні речі. Змініть браузер, очистіть файли cookie тощо. Я навіть написав кілька електронних листів у службу підтримки. Звичайно жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Я б спробував зіграти в ці слоти в будь-якому іншому місці, якщо вони так само відстають, я думаю, це не вина казино.

Ви також можете спробувати грати в ігри безкоштовно в нашому розділі безкоштовних ігор, щоб побачити різницю. 🤔

Крім того, перегляньте в Інтернеті постачальника ігор оригінальну версію, а потім порівняйте ігровий процес.

Старі звичайні речі є першими, хто пропонує сьогодні, щоразу, коли я стикався з порушеннями, мені доводилося витрачати деякий час на перевірку програм за допомогою іншого браузера, очищення файлів cookie, спробувати інший пристрій. Прийміть це як перший крок. У всякому разі, ви пробували? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це гарна ідея, Радко, я спробую знайти гру та спробую пограти в неї безкоштовно, і подивлюсь, чи вона все ще гальмує. Ви читали якісь огляди на MGM. Здається, багато відгуків говорять те саме, що я кажу, що барабани зупиняються за 45 секунд.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радка, одна з ігор, яку я зняв на відео на їхньому сайті під назвою Golden Dragon Inferno, гальмує як божевільна, але чудово працює на сайті Casino Gurus. Тому я вирішив перевірити це іншим способом.

Я зайшов на їхній сайт і грав у ті самі ігри у веселому режимі.

ВЗАГАЛІ НЕМАЄ ПРОБЛЕМ. Отже, ось. У режимі реальних грошей вони відстають, тому гравцеві важче виграти. ДУЖЕ НЕСПРАВЕДЛИВО. Коли я скаржуся їм, вони кажуть мені, що з їхнього боку все добре.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Привіт,

Ну, я не зовсім орієнтуюся в тому, як завантажуються безкоштовні ігри і чи можуть бути такі великі відмінності, але звучить досить цікаво 🤔. Хочете спробувати запитати у постачальника ігор замість казино?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Думаєш, мені чесно відповіли б?


Постачальником гри є Betsoft. Я не зміг знайти зв'язок з нами на їхній сторінці.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Я думаю, що це просто ще один спосіб, який ви можете спробувати. Зніміть відео, граючи в «дивні» ігри, а потім зніміть ще одне, граючи в ці ігри у безкоштовному режимі.

Спробуйте їх профілі в соціальних мережах і спілкуйтеся в чаті.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав їм відео перевитрати барабанів. Нарешті я отримав відповідь, у якій говориться, що те ж саме, перезавантажте свій комп’ютер або пристрій. Змініть браузер, який використовуєте, і пристрій, яким ви користуєтеся, і все повинно працювати нормально.

Я, мабуть, робив це 12 разів. У мене немає жодних інших проблем з будь-яким іншим казино з такими ж іграми, лише тут. Вони відмовляються виправляти проблему.

Ймовірно, барабани налаштовані таким чином, тому виграти важче.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Справді схоже, що проблема на боці казино, але чи можете ви виконати те, що вони вас просили, можливо, використати інший пристрій і надіслати їм інше відео, яке доводить, що ви праві? Я хотів би побачити їхню реакцію на це.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому


Це моя виписка з банківського рахунку та підтвердження моєї адреси, яку я їм надіслав, і ось що вони сказали.. file

Опубліковано Froggy6969 Змінено Radka
Причина: конфіденційні дані - printscreen видалено
Автоматичний переклад.
Froggy6969
1 рік тому

Привіт,

Я припускаю, що у казино має бути якась причина, чому вони не приймають заяви від цієї компанії/суб’єкта. У цьому випадку казино чомусь віддає перевагу комунальним платежам. Чи можете ви надати один? Зазвичай це найпростіший спосіб.

Я б точно спробував це.

Чекатиме на вашу відповідь.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зазвичай я надсилаю рахунок за кабельне телебачення. Дуже просто. Я особисто ніколи б нікому не надсилав свою виписку з банківського рахунку.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Я так розумію, що вам ніколи не доводилося надавати виписку з банківського рахунку в жодне казино, чи не так? Цікаво, треба сказати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це правильно. Моя виписка з банківського рахунку не стосується.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого