Привіт,
Ви хочете сказати, що служба підтримки казино взагалі нічого не запропонувала, щоб допомогти вам вивести гроші, незважаючи на те, що ви не можете ввійти? Мушу визнати, що очікував би прямої участі казино. Я б сказав, що казино мають певний рівень технічної підтримки для таких випадків.
Ну що ж, спробуємо щось розібратися.
Перш за все, ви коли-небудь користувалися: VPN, проксі-сервером або спільним підключенням до Інтернету? Я намагаюся з’ясувати, наскільки проблема пов’язана з вашою так званою незвичною IP-активністю.
У будь-якому випадку я пропоную отримати доступ до казино з іншого пристрою, а також через іншого інтернет-провайдера. Якщо це допомогло, негайно повідомте казино про цю дію та вирушайте на виведення коштів.
Однак я твердо переконаний, що за таких обставин казино повинно допомогти вам налаштувати виведення коштів вручну, а не залишати вас наодинці. Я б спеціально просив такої підтримки.
Hello,
Are you saying the casino support didn't suggest anything at all to help you withdraw despite you not being able to log in? I must admit I would expect much direct casino involment. I would say casinos have some level of tech support for such cases.
Well, let's try to figure something out.
First of all, have you ever used: VPN, Proxy or shared internet connection? I'm trying to figure out how likely the issue is connected to your so-called unusual IP activity.
In any case, I suggest accessing the casino from a different device and also through a different internet provider. If this helps, immediately inform the casino about this action and go for the withdrawal.
However, I strongly believe that under such circumstances, the casino should be able to help you set up the withdrawal manually instead of leaving you on your own. I would specifically ask for such support.
Автоматичний переклад.