ГоловнаФорумКазиноMetaspins Casino - загальне обговорення

Metaspins Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від 5201314yaxuan
|
30 418 переглядів 126 відповідей |
|
1...6 7

Перші зняття коштів на суму менше 2000 доларів пройшли дуже швидко і через 10 хвилин. гроші були в моєму гаманці.


Я зняв близько 7000 доларів 2 дні тому і не отримав їх до сьогодні. Після запиту мені сказали, що більші виграші потрібно перевіряти через постачальника ігор. Тепер я скасував виплату, виграв трохи більше і зробив 2 виплати по 5000$, тож загалом 10 000$


Я сподіваюся, що мені знову не доведеться так довго чекати, я зможу повідомити про щось позитивне та відредагувати свою публікацію.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.

Привіт і з самого початку вітаємо вас з перемогами, вам вдалося виграти досить багато.

Щодо вашого досвіду, я бачу, що наразі все добре, і тепер ви чекаєте на вилучення коштів, які підлягають перевірці постачальника ігор. У цьому випадку вам, ймовірно, доведеться проявити більше терпіння та дочекатися, поки вони закінчаться, перш ніж ви знову отримаєте гроші.

Я сподіваюся, що це буде якнайшвидше, і я буду радий, якщо ви поділитеся з нами, коли надійдуть гроші або якщо щось з’явиться.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.

Велике спасибі команді підтримки Metaspins і вам, Джаро, за швидку відповідь.


Як тільки я отримаю виплату, я опублікую це тут

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав гроші і все пройшло гладко.


Висновок: Дуже хороше казино

Автоматичний переклад.
Oezkan

Шановний Оезкан!


Нам приємно дізнатися, що очікування виявилося вартим і що ваш досвід зрештою призвів до позитивного результату. Крім того, ми вітаємо вас із виграшем.


здоров'я,

Команда роботи з клієнтами Metaspins

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав гроші і все пройшло гладко.


Висновок: Дуже хороше казино

Автоматичний переклад.

Тому я дуже радий бачити, що ви отримали гроші так швидко. Який спосіб оплати ви використовуєте для виведення коштів?

У будь-якому випадку, я подумав, що якщо вам це цікаво, ви можете написати відгук користувача, який би відображав ваш досвід тут.

Я думаю, ви також порадуєте казино, і гравці також зможуть прийняти рішення, чи хочуть вони грати тут, виходячи з вашої ситуації.

При бажанні це можна зробити за цим посиланням -відгуки користувачів .

Сподіваюся, ти й надалі будеш добре грати та вигравати якомога більше. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене є обліковий запис у казино metaspin, у який я не можу увійти, повідомляє про проблему з IP-адресою, але не має значення, через Wi-Fi я входжу чи iPhone без Wi-Fi. Я звернувся в службу підтримки, але отримав відповідь, що з моїм обліковим записом нічого не сталося, що проблеми в мене. Я можу відкрити сторінку казино, але як тільки я ввійшов у свій обліковий запис, вона не працює. file Я можу відкрити лише цю сторінку. Я написав у службу підтримки, що оскільки вони не можуть мені допомогти, я хочу зняти свої гроші, у мене на рахунку 1400 доларів США. Але я лише отримую відповідь, щоб подати заявку на зняття коштів, але я не можу цього зробити, якщо не можу увійти до свого облікового запису. Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Scar45

Привіт,

Ви хочете сказати, що служба підтримки казино взагалі нічого не запропонувала, щоб допомогти вам вивести гроші, незважаючи на те, що ви не можете ввійти? Мушу визнати, що очікував би прямої участі казино. Я б сказав, що казино мають певний рівень технічної підтримки для таких випадків.

Ну що ж, спробуємо щось розібратися.

Перш за все, ви коли-небудь користувалися: VPN, проксі-сервером або спільним підключенням до Інтернету? Я намагаюся з’ясувати, наскільки проблема пов’язана з вашою так званою незвичною IP-активністю.

У будь-якому випадку я пропоную отримати доступ до казино з іншого пристрою, а також через іншого інтернет-провайдера. Якщо це допомогло, негайно повідомте казино про цю дію та вирушайте на виведення коштів.

Однак я твердо переконаний, що за таких обставин казино повинно допомогти вам налаштувати виведення коштів вручну, а не залишати вас наодинці. Я б спеціально просив такої підтримки.

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого