1 рік тому
Тут ви можете обговорити Metaspins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тоді просто KYC, і вони повинні бути щасливі та обробити ваше зняття? Я не бачу проблеми
Then just KYC and they should be happy and process your withdrawal? I dont see the issue
Привіт,
Чому ви думаєте, що щось пішло не так? Щоб успішно вивести кошти, вам потрібно спочатку пройти верифікацію облікового запису. Не хвилюйтеся поки що – спробуйте співпрацювати та надати всі необхідні документи. Тоді ти маєш бути добре.
Поділіться своїм прогресом, щоб ми могли побачити, як у вас справи 🤞
Hello,
What makes you think that something went wrong? In order to withdraw successfully, you'll have to pass the account verification first. Don't worry just yet - try to cooperate and provide all the necessary docs. Then you should be fine.
Share your progress, so we can see how you're faring 🤞
Я не задоволений їхнім остаточним вердиктом. Я не думаю, що вони можуть дозволити собі програти. Я грав сам, а не так званий бідний бонус, який вони мені дали.
I'm not satisfied with their final verdict. I don't think they can afford to lose. I played it on my own, not the so-called poor bonus they gave me.
Їхнє рішення є дійсним.
Привітальний бонус використовувався з однієї IP-адреси кілька разів, що може розглядатися як зловживання вітальним бонусом.
Their decision is valid.
The welcome bonus was used from the same IP multiple times, could be looked on as welcome bonus-offer abuse.
Мені потрібно погодитися з @itwillmove тут. Ви не тільки використовували ту саму IP-адресу, що може статися, але вони також згадали, що ви використовували ту саму адресу депозиту TRX. Тоді це означає, що між вашим обліковим записом і обліковим записом вашого колеги є більш тісні зв’язки.
Ці правила, пов’язані з бонусами, призначені просто для того, щоб переконатися, що одна особа не зможе скористатися кількома вітальними бонусами. Тепер у них є підстави вважати, що, можливо, ваш колега попросив вас створити для вас цей обліковий запис і фінансував казино своїми коштами.
I need to agree with @itwillmove here. You didn't only use the same IP address, which can happen, but they also mentioned you used the same TRX deposit address. Then it means there are some closer links between yours and your colleague's accounts.
These bonus related rules are there to simply make sure that 1 person can't take advantage of multiple welcome bonuses. Now they have reasons to believe that maybe your colleague asked you to create this account for you and funded the casino with his own funds.
Шановний 5201314yaxuan!
Дякуємо за вашу публікацію та занепокоєння щодо вашого відкликання.
Тут, у Metaspins, наш клієнтський досвід є пріоритетом номер один, оскільки ми прагнемо забезпечувати веселі, безпечні та приємні ігри всім нашим клієнтам, однак ми абсолютно не терпимо будь-яких зловживань на нашій платформі.
Повідомляємо ще раз, що ваш KYC було активовано через зловживання кількома обліковими записами та бонусами, що суворо суперечить нашим Умовам використання, з якими ви погодилися.
Як жест доброї волі вашу початкову суму було повернуто.
Ми цінуємо ваш час і розуміння щодо цього питання
З повагою,
Команда роботи з клієнтами Metaspins
Dear 5201314yaxuan,
Thank you for your post and concern regarding your withdrawal.
Here at Metaspins our customer experience is a number one priority, as we strive to deliver fun, safe and enjoyable gaming to all our customers, however we have zero tolerance to any kind of abuse on our platform.
Please be informed once again, that your KYC was triggered due to multi accounting and bonus abuse that is going strictly against our Terms and Conditions, which you have admitted to.
As a gesture of good will, your initial deposited amount was returned.
We appreciate your time and understanding regarding this matter
Kind Regards,
Metaspins Customer Experience Team
Коли ви живете в забороненій країні, вони раптово отримують «ліцензію» та розташовані в Коста-Ріці (юрисдикція).
Коли ви запитуєте більше інформації щодо ліцензії «Коста-Ріка», ви не отримуєте жодної відповіді. Вони знають, що пропонувати свої послуги жителям Нідерландів, які проживають у Нідерландах, заборонено, вони все одно вирішили це зробити, показавши, на мій погляд, підроблену інформацію про «ліцензію» Коста-Ріки, яку вони не можуть уточнити далі, щоб лише приховати свою справжню інформації.
Під час відвідування веб-сайту MetaSpins із голландської IP-адреси з моєї рідної країни (де я живу), вони раптово отримують «ліцензію» та знаходяться в Коста-Ріці.
Щоб було зрозуміло, жодної бізнес-інформації, яку вони показують (Коста-Ріка), неможливо знайти в Інтернеті. Нічого не можна перевірити, навіть коли запитують, тому що електронні листи щодо цього ігноруються.
Коли ви відвідуєте веб-сайт за допомогою браузера Tor (не голландська IP-адреса), вони показують реальну інформацію (як також показано в розділі ліцензії Casino Guru);
''Metaspins NV, зареєстрована згідно із законодавством Кюрасао з реєстраційним номером 160102 з зареєстрованою адресою Zuikertuintjeweg Z/N (Zuikertuin Tower), Віллемстад, Кюрасао. Metaspins NV ліцензовано та регулюється Управлінням ігор Кюрасао згідно з ліцензією № 365/JAZ, субліцензія GLH-OCCHKTW0703232022, видана Curaçao eGaming, авторизована та регулюється урядом Кюрасао».
Електронні листи до служби підтримки ігноруються.
Як можна виправдати таку поведінку? Якби вони були настільки впевнені у своєму бізнесі, то показали б голландським клієнтам свою справжню інформацію про ліцензію Кюрасао.
Чого вони не роблять з поважної причини, яку знають. Але врешті-решт вони звинувачують клієнта, знаючи, що не праві. Інакше вони показували б правдиву інформацію.
Моя скарга на них не розглядається.
When you live in an forbidden country, they are suddenly ''licensed'' and located by/in Costa Rica (jurisdiction).
When you ask more information regarding that ''Costa Rica'' license you don't get any answer. They do know that offering their services to Dutch residents located in the Netherlands is not allowed, they still decide to do so with showing in my opinion fake Costa Rica ''license'' information which they cannot clarify further, all to only hide their real information.
When visiting MetaSpins their website from a Dutch IP from my home country (where I do live), they are suddenly ''licensed'' and located in Costa Rica.
To be clear, no business information of which they are showing (Costa Rica) can be found on the internet. Nothing can be verified, also not when asking, because emails are ignored regarding that.
When you visit the website with a Tor Browser (non dutch IP) they are showing real information (as also shown at Casino Guru license section);
''Metaspins N.V. incorporated under the laws of Curacao with registration number 160102 with a registered address at Zuikertuintjeweg Z/N (Zuikertuin Tower), Willemstad, Curaçao. Metaspins N.V. is licensed and regulated by the Curacao Gaming Authority under the License No. 365/JAZ, sub-license GLH-OCCHKTW0703232022 issued to Curaçao eGaming, authorized and regulated by the Government of Curaçao.''
Emails to support are ignored.
How can this behavior be justified? If they were so sure of their business, they would show Dutch customers their real Curacao license information.
Which they don't do, with a good reason which they do know. But, at the end they blame the customer, while they know that they are wrong. Otherwise they would show truthful information.
My complaint against them is unresolved.
Є шанс, що представник казино розповість.
Наскільки я бачу, відповідь була лише тиждень тому. Просто я не можу знайти скаргу, про яку ви згадали. Отже, я припускаю, що тепер ви подали скаргу в іншому місці, чи не так?
Дайте мені знати, будь ласка.
There is a chance that the casino representative will elaborate.
As far as I can see, there was a response just a 1 week ago. It's just that I can't find the complaint you mentioned. So, I'm guessing now you've submitted the complaint elsewhere, haven't you?
Let me know, please.
Використання TOR для доступу до веб-сайтів, які не належать до TOR, мені здається дещо зворотним, оскільки в першу чергу казино не використовує адресу .onion. Тож, я вважаю, що використання TOR, швидше за все, змусить вас виглядати справжнім техніком. Звичайний стандартний VPN дасть той самий результат. 🙂
Using TOR to access non-TOR websites seems kinda of backwards to me since the casino doesnt use a .onion adress in the first place. So stating the TOR usage is likely to make yourself look real techsavy i suppose. A regular standard VPN would give the same result. 🙂
Я використовував браузер Tor, тому що у мене немає програмного забезпечення VPN, і я не використовую VPN зазвичай.
Так, це дало б той самий результат. Неважливо, чи використовувався VPN, чи браузер Tor. Лише IP-адреса, яка не є нідерландською, надасть фальшиву інформацію про Коста-Ріку, яку принаймні неможливо перевірити жодним чином.
I did used the Tor Browser, because I don't have VPN software, nor I do use any VPN normally.
Yes, it would gave the same result. Doesn't matter if an VPN was used, or Tor browser. Just a non- Dutch IP address will give that bogus Costa Rica information, which is at least not verifiable in any way.
Я розумію цю частину. Але я сам не бачу проблеми. Багато казино використовують декілька ліцензій
I understand that part. But I dont see the issue myself. Many casinos use multiple licenses
Це хороша думка. Зберігання кількох ліцензій дозволяє казино відповідно встановлювати точні налаштування для гравців з різних країн. Однак побічним ефектом є те, що гравці, скажімо, з Іспанії, знайдуть, наприклад, мальтійську ліцензійну печатку, хоча в той же час гравець з Казахстану збирається знайти «тільки Кюрасао». 🙂
Просто хотів це згадати.
That's a good point. Keeping several licenses allows casinos to set exact setups for players from different countries accordingly. A side effect is, however, players, let's say from Spain, will find a Malta license seal, for instance, though at the same time, a player from Kazakhstan is going to find Curacao "only". 🙂
Just wanted to mention that.
Шановний @ Username2024 ,
Дякуємо за ваше терпіння щодо теми, яку ви опублікували.
Ми цінуємо вашу стурбованість щодо ліцензії та те, що ми вже неодноразово відповідали вам на ваш запит електронною поштою.
Будь ласка, зверніть увагу, що Metaspins володіє кількома ліцензіями, і різні юрисдикції підпадають під різні ліцензії, у вашому випадку це Коста-Ріка, тому ви бачите інформацію, коли відвідуєте сайт у звичайному режимі без стороннього програмного забезпечення.
З повагою,
Команда роботи з клієнтами Metaspins
Dear @Username2024,
Thank you for your patience regarding the topic you have posted.
We appreciate your concern regarding the license, and how we have already replied to you on your inquiry via email multiple times.
Please be informed that Metaspins owns multiple licenses and different jurisdictions fall under different licenses, in your case it is Costa Rica, that is why you see the information once you visit the site normally without any third party software enabled
Regards,
Metaspins Customer Experience Team
Це не дуже хороше казино, у вас дуже погані умови. Я вніс свої гроші, але програвав. Я хотів зняти свої гроші, і мені сказали, що я не можу їх зняти, і мені потрібно помножити, ніби я беру бонус, я бачу що як шахрайство, якщо ви граєте на власні гроші, ви не можете встановлювати правила щодо своїх грошей, це шахрайство, я ставлю йому нуль.
It is a not so good casino you have very bad conditions I deposited my money and I was losing I wanted to withdraw my money and they told me that I could not withdraw it that I had to multiply as if I were taking a bonus I see that as a scam if you are playing With your own money you can't put a rule on your money, it's a scam, I give it a zero.
Es un casino no tan bueno tienes una condiciones muy mala yo deposite mi dinero y estaba perdiendo quise retirar mi dinero y me dijeron que no podía retirarlo que tenía que multiplicar como si yo estuviera Cojiendo un bono eso lo veo como una estafa si tú esta jugando con tu propio dinero no le puede poner regla atu dinero es una estafa le doy un cero.
Шановний @ elministro82
Мені прикро чути, що у вас поганий досвід гри на Metaspins.com.
Чи не могли б ви повідомити мені свою електронну пошту або ім’я гравця, щоб ми могли перевірити, що сталося, і допомогти вирішити справу?
Dear @elministro82
I am sorry to hear that you have a bad experience playing on Metaspins.com.
Could you please let me know your Email or player name, so we can check what has happened and help to solve the case?
Ви маєте на увазі, чи була вимога зробити ставку принаймні раз? Я думаю, що це досить поширене явище.
Was it a requirement to wager atleast x1 time you mean? I think that's quite common.
Це не дуже хороше казино, у вас дуже погані умови. Я вніс свої гроші, але програвав. Я хотів зняти свої гроші, і мені сказали, що я не можу їх зняти, і мені потрібно помножити, ніби я беру бонус, я бачу що як шахрайство, якщо ви граєте на власні гроші, ви не можете встановлювати правила щодо своїх грошей, це шахрайство, я ставлю йому нуль.
It is a not so good casino you have very bad conditions I deposited my money and I was losing I wanted to withdraw my money and they told me that I could not withdraw it that I had to multiply as if I were taking a bonus I see that as a scam if you are playing With your own money you can't put a rule on your money, it's a scam, I give it a zero.
Es un casino no tan bueno tienes una condiciones muy mala yo deposite mi dinero y estaba perdiendo quise retirar mi dinero y me dijeron que no podía retirarlo que tenía que multiplicar como si yo estuviera Cojiendo un bono eso lo veo como una estafa si tú esta jugando con tu propio dinero no le puede poner regla atu dinero es una estafa le doy un cero.
Привіт,
якщо ви зіткнулися з правилом, згідно з яким ви повинні зробити свій депозит х разів, щоб зняти гроші, це досить поширена практика. Що нижчі вимоги до ставок, то, звичайно, краще. Це конкретне правило існує для захисту казино від відмивання грошей. Я б не назвав це шахрайством, хоча я співчуваю, що це може здатися неприємним, особливо якщо ви внесли лише менші суми.
З моєї точки зору, казино повинні брати до уваги суму та історію депозитів і зняття коштів гравця, хоча це займе багато часу, встановлення автоматично застосовуваних правил є більш ефективним у часі.
Hello there,
if you encounter the rule saying you have to wager your deposit x-times in order to withdraw, this is quite a common practice. The lower the wagering requirement, the better of course. This particular rule exists to protect casinos against money laundering. I would not call it a scam, though I empathize it may seem annoying especially if you only deposited smaller amounts.
From my point of view, the casinos should take the amount and player's deposit and withdrawal history into the consideration, though it would be very time-consuming, setting up automatically applied rules is more time efficient.
Але коли я прошу вас підтвердити «ліцензію», ви не можете надати жодних деталей... Це Dcentral Expediente Digital SRL нічого не говорить. Цю компанію також неможливо знайти, і це лише говорить про те, що ви зареєстрували бізнес (який неможливо знайти). Це не ліцензія.
But when I do ask you to verify the ''license'' you cannot provide any details... That Dcentral Expediente Digital S.R.L. does say nothing. That company can also not be found, and it does only say that you have registered a business ( which cannot be found ). It is not a license.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.