ГоловнаФорумКазиноMegapari Casino - загальне обговорення

Megapari Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Magda
|
18 698 переглядів 121 відповідей |
|
1...5 6 7
Megapari Casino
1 місяць тому

Привіт, я хотів би поскаржитися на переказ, який я здійснив за допомогою банківського переказу, я зробив це успішно та надіслав форму з підтвердженням оплати, також слід зазначити, що спосіб оплати, за допомогою якого я переказав депозит, зник із ніде, минає багато годин (мені це здається дивним, оскільки я ніколи не займаю стільки часу), і вони повідомляють, що мою форму заявки відхилено, випадково я бачу, що методи оплати та спосіб оплати, який я використовував, знову з’являються, я знову надсилаю форму з доказами та даними, через 1 годину вони знову сповіщають мене, що вони відхилили форму заявки, знову використаний мною метод депозиту зник нізвідки (я думаю, що помилка системи), я звернувся до всіх форм підтримки і вони кажуть мені чекати, йдуть дні очікування, а я не отримую жодної відповіді про те, що сталося з моїми грошима. Вони не повертають кошти на мій банківський або ігровий рахунок. Правда в тому, що я довіряв казино megapari, зі мною такого ніколи не траплялося, будь ласка, мені потрібна ваша допомога, я не був спокійним з тих пір... Боже мій..

Мій ID: 932575681

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Nelson.U
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що, очевидно, нічого не змінилося, і ви подали скаргу щодо справи. Добре, що у вас також є стенограми та докази того, що гроші пішли в порядку, тож нам доведеться почекати на казино зараз, щоб побачити, як усе розвиватиметься. Однак це складний процес, і часто казино має розслідувати, що трапилось і куди потрапили гроші. Я вірю, що коли вони дізнаються більше, вони вам повідомлять і повернуть гроші.

Якщо щось зміниться, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Гаразд, на даний момент вони кажуть мені чекати і чекати, кожен день я звертаюся до служби підтримки, чекаю, поки вони мені дадуть відповідь, я відправив гроші в ЦБУ, вони дали мені в способах оплати, я переказав гроші, і тепер вони мають це, будь ласка, megapari, дайте мені щиру відповідь, у мене є всі докази, якщо вони вам потрібні.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт, доброго дня, я хочу повідомити вам, що мою проблему вирішено. Після 4 днів запитів у службу підтримки щодня вона була вирішена. Тепер я маю сказати, що метод оплати, за допомогою якого я ввів гроші, більше не діє доступний, який буде «банківським переказом», я бачу, що також доступний метод оплати «Mercado Pago». Але в будь-якому випадку я подивлюся, як це зняти. Дякую, мегапарі

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Nelson.U
1 місяць тому

Я дуже радий, що це було вирішено. Тож якщо ви хочете зняти гроші, і це єдиний спосіб зробити це, я б порекомендував зв’язатися з казино та дізнатися, що вам скажуть.

Якщо виникнуть проблеми, просто повідомте їх, і ми побачимо, що можемо зробити.

Хай у вас все добре. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я звертаюся до вас, щоб попросити термінову допомогу, оскільки я не можу зняти свої кошти, і це викликає у мене багато невпевненості. 6 листопада 2024 року я зробив депозит у розмірі S/1000 солей і виграв парі. Однак щоразу, коли я намагаюся зняти свої гроші, з’являється помилка, яка не дозволяє завершити процес.

Я кілька разів намагався вирішити цю ситуацію. Я навіть зробив мінімальне поповнення через VISA та Mastercard, зробив ставку на цю суму та знову спробував зняти весь баланс, але до цього дня мені не вдалося отримати доступ до своїх коштів.

Будь ласка, допоможіть мені негайно вирішити цю проблему, оскільки я переживаю, що не зможу отримати доступ до своїх грошей. Буду вдячний, якщо ви скажете мені, у чому проблема та які кроки мені потрібно зробити, щоб успішно завершити виведення коштів.

Я ціную вашу швидку відповідь і допомогу в цьому питанні.

З повагою

Семюель Річард Медіна Паукар

Моя електронна адреса:

Автоматичний переклад.
samuelmedpau
1 місяць тому

Привіт, коли ви намагаєтесь зняти гроші, яка помилка видає вам, чи яка перешкода? Коли ви намагалися вирішити цю проблему, чи зверталися ви до казино, як вам діяти? Це, мабуть, перше, що я б зробив. Коли ви кажете, що виграли в парі, ви маєте на увазі спортивні ставки чи ви також знімали свої гроші з казино?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт, я зробив депозит за допомогою методу, який не підтримується для зняття. Я не отримую гроші з 6 листопада. Я спробував усі можливі засоби, але все одно не можу. Вчора я зняв через YAPE 1198 PEN, але відразу після цього вони вимкнули цю опцію виведення. Зараз я не знаю, що буде з моїми грошима, допоможіть, будь ласка.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
samuelmedpau
1 місяць тому

Найкраще було б зв'язатися з ними і запитати, що робити далі. Щоб вони могли дати вам вказівки щодо всього цього, оскільки якщо ви не можете зняти кошти, а ваш метод відсутній, я хотів би отримати від них рекомендацію, оскільки вони повинні краще знати, що робити в такій ситуації.

Ви пробували запитати їх?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт, минуло три дні, як я зміг отримати свої токени. Мені кажуть, що вони розбирають мою справу. Розсудливий час очікування рішення минув. Я додаю ідентифікаційний номер і підтвердження транзакції. filefile

Автоматичний переклад.
Edua1982
4 тиж. тому

Привіт, чи правильно я зрозумів, що ви подали запит на зняття коштів, і казино проводить розслідування, а ви все ще не можете зняти кошти? Або це щось інше? Скільки часу триває весь процес? Вам щось більше розповідали про всю цю справу?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 тиж. тому

Я не можу змусити їх повернути мені те, що я вклав. Вже минуло 4 дні. Мені кажуть, що ведуть розслідування. filefilefile

Автоматичний переклад.
Edua1982
3 тиж. тому

Я розумію, що якщо казино розслідує всю ситуацію, вам просто доведеться набратися терпіння, і я твердо вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші. Вам ще щось сказали, крім того, що розслідують? Наприклад, скільки це має тривати?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

file Це те, що вони відповідають щоразу, коли я з ними звертаюся. Минуло вже 5 днів.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Лише одне слово, щоб описати це казино: Шахраї, я самовиключився понад рік тому та використав дві картки для депозиту. Я відкрив багато інших облікових записів, казино дозволяє вам спокійно грати до моменту зняття коштів, коли вони запитують у вас документи та блокують вас, навіть після внесення депозиту та втрати тисяч євро, у разі виграшу вони не виплачують виграш, але виплачують навіть не повернути депозити, якщо ви програєте. Наче цього було недостатньо, вони дозволили мені мирно внести депозит на своє ім’я без будь-яких обмежень, і вони не контролюють депозити.

абсолютно ненадійний сайт для людей, які мають проблеми із залежністю від азартних ігор. У мене все ще є відкритий рахунок, який я просив закрити принаймні 20 разів, і вони завжди залишали його відкритим, навіть якщо знали, що я керую ним, і я затятий гравець, і я сам себе відсторонив від них. Відсутня допомога, вони завжди просять зв’язатися з ними електронною поштою, а потім відповідають, вдаючи, що нічого не трапилося, і просять розкрити проблему, як тільки виявляється, вони більше не відповідають вам. Я чекав їхньої відповіді на свою скаргу більше двох тижнів, а вони навіть не зволили зі мною поговорити. Негідний! Єдине казино, яке все ще дозволяє мені грати, тому що це зручно для них. Шахрайство!

вони грають з моїм іменем і моєю залежністю, вони зруйнували моє життя і створили величезні економічні труднощі. Я сподіваюся, що вони нарешті вирішать відшкодувати мені гроші, щоб я міг відшкодувати шкоду, яку вони завдали, і щоб я міг заново побудувати своє життя

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

file Це те, що вони відповідають щоразу, коли я з ними звертаюся. Минуло вже 5 днів.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ну, це не дуже інформативно, якщо доводиться з ними зв’язуватися щодня, а вони нічого не знають. Напевно, краще було б сказати, що вони не знають, коли закінчиться перевірка, і що вони повідомлять вам електронною поштою. Звичайно, це не повинно зайняти надто багато часу, і ми даємо казино 14 днів, щоб виплатити гравцеві. Я розумію, що якщо буде розслідування, воно може зайняти більше часу, але якщо вони не скажуть вам нічого важливого за цей час, я, ймовірно, перейду до наступного кроку.

Тому вам доведеться запастися терпінням і сподіватися, що в підсумку все вийде добре.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Лише одне слово, щоб описати це казино: Шахраї, я самовиключився понад рік тому та використав дві картки для депозиту. Я відкрив багато інших облікових записів, казино дозволяє вам спокійно грати до моменту зняття коштів, коли вони запитують у вас документи та блокують вас, навіть після внесення депозиту та втрати тисяч євро, у разі виграшу вони не виплачують виграш, але виплачують навіть не повернути депозити, якщо ви програєте. Наче цього було недостатньо, вони дозволили мені мирно внести депозит на своє ім’я без будь-яких обмежень, і вони не контролюють депозити.

абсолютно ненадійний сайт для людей, які мають проблеми із залежністю від азартних ігор. У мене все ще є відкритий рахунок, який я просив закрити принаймні 20 разів, і вони завжди залишали його відкритим, навіть якщо знали, що я керую ним, і я затятий гравець, і я сам себе відсторонив від них. Відсутня допомога, вони завжди просять зв’язатися з ними електронною поштою, а потім відповідають, вдаючи, що нічого не трапилося, і просять розкрити проблему, як тільки виявляється, вони більше не відповідають вам. Я чекав їхньої відповіді на свою скаргу більше двох тижнів, а вони навіть не зволили зі мною поговорити. Негідний! Єдине казино, яке все ще дозволяє мені грати, тому що це зручно для них. Шахрайство!

вони грають з моїм іменем і моєю залежністю, вони зруйнували моє життя і створили величезні економічні труднощі. Я сподіваюся, що вони нарешті вирішать відшкодувати мені гроші, щоб я міг відшкодувати шкоду, яку вони завдали, і щоб я міг заново побудувати своє життя

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вибачте, якщо ви це описуєте саме так.

З іншого боку, наша команда намагається допомогти вам, і Kubo спілкується з казино, тому вам не потрібно хвилюватися, що якщо вони вам не відповідають, нічого не відбувається. Ви бачили в скарзі , що вони надіслали йому електронний лист. Існують деякі речі, якими казино не хочуть або не можуть ділитися з гравцем, тому вам доведеться почекати, поки це розвинеться.

Бажаю вам справедливого вирішення.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Кубо знову підтвердив відсутність уваги з боку казино та моє право отримати відшкодування, але це казино справді несправедливо. Вони продовжують не відповідати і витрачають час, навіть не відповідаючи мені.

серйозність 0!

Автоматичний переклад.
schieralorenzo09
3 тиж. тому

Так, я бачив це. Тепер настане черга казино відповісти, тому мені цікаво побачити, яку відповідь вони дадуть. Самовиключення є дуже важливим і іноді важким процесом як для гравців, так і для казино, але для того, щоб бути ефективним, слід уникати подібних ситуацій.

Тож побачимо, що вони скажуть.

Автоматичний переклад.
Опубліковано kyan972 видалено
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого