Привіт, я знаю, що ми вже писали про ваш випадок, тому я хотів би зберегти це в одному місці, щоб ми не обговорювали одне й те саме в кількох темах.
Йозеф зазначив у вашій скарзі, що казино потребує трохи більше часу для внутрішньої комунікації, тож, очевидно, вам доведеться набратися терпіння, хоча я знаю, що це не найпростіше завдання для вас. Для мене це також не підійде, але це буде найрозумніше, що ви можете зробити зараз. Хотілося б, щоб угода була укладена якнайшвидше, але такі випадки індивідуальні, і іноді їх важче оцінити.
Тому ваша холодна голова буде важливою.
Я твердо вірю, що незабаром це буде вирішено.
Hi, I know we've written about your case before, so I'd like to keep it in one place so we don't discuss the same thing in multiple threads.
Jozef said in your complaint that the casino needs a little more time for internal communication, so obviously you will need to be patient, although I know that is not the easiest task for you. It wouldn't be for me either, but it will be the most sensible thing you can do for now. I would like to see a deal done as soon as possible, but such cases are individual and sometimes harder to evaluate.
That's why your cool head will be important.
I firmly believe that this will be resolved shortly.
Автоматичний переклад.