ФорумКазиноMegapari Casino - загальне обговорення

Megapari Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Magda
|
12704 переглядів 97 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
Jaro
5 міс. тому

Дійсно, в історії гравця в «Ruleta del Sol» Езугі виграшний номер відображається як 2 замість 25.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Шановний Мегапарі,


Чи можна було б отримати оновлену інформацію про ваше рішення до вихідних? Я погано спав кілька днів і дуже напружений через ситуацію. Будемо дуже вдячні за вашу швидку відповідь.

Автоматичний переклад.
m.li07
3 міс. тому

Привіт, я знаю, що ми вже писали про ваш випадок, тому я хотів би зберегти це в одному місці, щоб ми не обговорювали одне й те саме в кількох темах.

Йозеф зазначив у вашій скарзі, що казино потребує трохи більше часу для внутрішньої комунікації, тож, очевидно, вам доведеться набратися терпіння, хоча я знаю, що це не найпростіше завдання для вас. Для мене це також не підійде, але це буде найрозумніше, що ви можете зробити зараз. Хотілося б, щоб угода була укладена якнайшвидше, але такі випадки індивідуальні, і іноді їх важче оцінити.

Тому ваша холодна голова буде важливою.

Я твердо вірю, що незабаром це буде вирішено.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт,


Дякуємо за вашу відповідь і за те, що все було організовано. Прошу вибачення за нетерпіння, але востаннє я спілкувався з Megapari безпосередньо 28 травня. Я кілька разів намагався зв’язатися з ними електронною поштою ( customer.claims@megapari.com ) без відповіді. Крім того, вони не надали жодних оновлень щодо скарги протягом двох тижнів. Цей брак спілкування заважав мені залишатися терплячим. Вони дуже образили мене, і ця ситуація пов’язана зі значною сумою грошей. Я дуже ціную вашу підтримку та зусилля, щоб вирішити цю проблему якнайшвидше. Я з нетерпінням чекаю будь-яких оновлень і сподіваюся на позитивний результат найближчим часом.

Автоматичний переклад.
m.li07
3 міс. тому

Я це цілком розумію, і я б теж нервував. Але я припускаю, що казино спілкується з Йозефом, тому, можливо, саме тому ви не отримали від них відповіді. Коли вони домовляться з ним, я думаю, вони представлять вам угоду, і тоді ви можете вирішити, як ви хочете підійти до неї. Давайте дамо їм трохи часу, я сподіваюся, що вони роблять усе можливе, щоб це вирішити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую за розуміння. Я ціную ваш погляд на ситуацію. Я постараюся бути терплячим.

Автоматичний переклад.
m.li07
3 міс. тому

Я вважаю, що це найрозумніше. Сподіваюся, ви отримаєте відповідь якомога швидше і, що важливіше, якою вона буде.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Крута платформа з безліччю ігор, інструментів, бонусів. У мене немає проблем з перевіркою


Автоматичний переклад.
nork198303
1 тиждень тому

Отже, якщо ви хочете написати більше про свій досвід роботи з цим казино, ви можете залишити свій відгук тут 👈.

Там у вас теж були приємні перемоги?

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого