ФорумКазиноMegapari Casino - загальне обговорення

Megapari Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Magda
|
15666 переглядів 108 відповідей |
|
1...5 6
Megapari Casino
1 тиждень тому

Привіт, я хотів би поскаржитися на переказ, який я здійснив за допомогою банківського переказу, я зробив це успішно та надіслав форму з підтвердженням оплати, також слід зазначити, що спосіб оплати, за допомогою якого я переказав депозит, зник із ніде, минає багато годин (мені це здається дивним, оскільки я ніколи не займаю стільки часу), і вони повідомляють, що мою форму заявки відхилено, випадково я бачу, що методи оплати та спосіб оплати, який я використовував, знову з’являються, я знову надсилаю форму з доказами та даними, через 1 годину вони знову сповіщають мене, що вони відхилили форму заявки, знову використаний мною метод депозиту зник нізвідки (я думаю, що помилка системи), я звернувся до всіх форм підтримки і вони кажуть мені чекати, йдуть дні очікування, а я не отримую жодної відповіді про те, що сталося з моїми грошима. Вони не повертають кошти на мій банківський або ігровий рахунок. Правда в тому, що я довіряв казино megapari, зі мною такого ніколи не траплялося, будь ласка, мені потрібна ваша допомога, я не був спокійним з тих пір... Боже мій..

Мій ID: 932575681

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Nelson.U
1 тиждень тому

Привіт, я бачу, що, очевидно, нічого не змінилося, і ви подали скаргу щодо справи. Добре, що у вас також є стенограми та докази того, що гроші пішли в порядку, тож нам доведеться почекати на казино зараз, щоб побачити, як усе розвиватиметься. Однак це складний процес, і часто казино має розслідувати, що трапилось і куди потрапили гроші. Я вірю, що коли вони дізнаються більше, вони вам повідомлять і повернуть гроші.

Якщо щось зміниться, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Гаразд, на даний момент вони кажуть мені чекати і чекати, кожен день я звертаюся до служби підтримки, чекаю, поки вони мені дадуть відповідь, я відправив гроші в ЦБУ, вони дали мені в способах оплати, я переказав гроші, і тепер вони мають це, будь ласка, megapari, дайте мені щиру відповідь, у мене є всі докази, якщо вони вам потрібні.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Привіт, доброго дня, я хочу повідомити вам, що мою проблему вирішено. Після 4 днів запитів у службу підтримки щодня вона була вирішена. Тепер я маю сказати, що метод оплати, за допомогою якого я ввів гроші, більше не діє доступний, який буде «банківським переказом», я бачу, що також доступний метод оплати «Mercado Pago». Але в будь-якому випадку я подивлюся, як це зняти. Дякую, мегапарі

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Nelson.U
1 тиждень тому

Я дуже радий, що це було вирішено. Тож якщо ви хочете зняти гроші, і це єдиний спосіб зробити це, я б порекомендував зв’язатися з казино та дізнатися, що вам скажуть.

Якщо виникнуть проблеми, просто повідомте їх, і ми побачимо, що можемо зробити.

Хай у вас все добре. 🙂

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я звертаюся до вас, щоб попросити термінову допомогу, оскільки я не можу зняти свої кошти, і це викликає у мене багато невпевненості. 6 листопада 2024 року я зробив депозит у розмірі S/1000 солей і виграв парі. Однак щоразу, коли я намагаюся зняти свої гроші, з’являється помилка, яка не дозволяє завершити процес.

Я кілька разів намагався вирішити цю ситуацію. Я навіть зробив мінімальне поповнення через VISA та Mastercard, зробив ставку на цю суму та знову спробував зняти весь баланс, але до цього дня мені не вдалося отримати доступ до своїх коштів.

Будь ласка, допоможіть мені негайно вирішити цю проблему, оскільки я переживаю, що не зможу отримати доступ до своїх грошей. Буду вдячний, якщо ви скажете мені, у чому проблема та які кроки мені потрібно зробити, щоб успішно завершити виведення коштів.

Я ціную вашу швидку відповідь і допомогу в цьому питанні.

З повагою

Семюель Річард Медіна Паукар

Моя електронна адреса:

Автоматичний переклад.
samuelmedpau
1 тиждень тому

Привіт, коли ви намагаєтесь зняти гроші, яка помилка видає вам, чи яка перешкода? Коли ви намагалися вирішити цю проблему, чи зверталися ви до казино, як вам діяти? Це, мабуть, перше, що я б зробив. Коли ви кажете, що виграли в парі, ви маєте на увазі спортивні ставки чи ви також знімали свої гроші з казино?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Привіт, я зробив депозит за допомогою методу, який не підтримується для зняття. Я не отримую гроші з 6 листопада. Я спробував усі можливі засоби, але все одно не можу. Вчора я зняв через YAPE 1198 PEN, але відразу після цього вони вимкнули цю опцію виведення. Зараз я не знаю, що буде з моїми грошима, допоможіть, будь ласка.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
samuelmedpau
1 тиждень тому

Найкраще було б зв'язатися з ними і запитати, що робити далі. Щоб вони могли дати вам вказівки щодо всього цього, оскільки якщо ви не можете зняти кошти, а ваш метод відсутній, я хотів би отримати від них рекомендацію, оскільки вони повинні краще знати, що робити в такій ситуації.

Ви пробували запитати їх?

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого