ФорумКазиноMegapari Casino - загальне обговорення

Megapari Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Magda
|
12687 переглядів 97 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
Azotecasino
10 міс. тому

Я розумію, чому у вас таке ставлення до казино, коли це траплялося з вами 3 рази. Однак я хотів би сказати вам, що якщо подібне станеться в казино знову, ви можете зв’язатися з нами та подати нам скаргу, що може допомогти. Це безкоштовно, тому я завжди вважаю, що варто спробувати в подібних ситуаціях.

Проте мені шкода, що ви врешті-решт втратили свої гроші, і нічого не можна було вдіяти з цією справою. Наступного разу ви знатимете, що можете спробувати зв’язатися з нами. Сподіваємось, це не знадобиться, і ви отримаєте гарний досвід. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт.

Я зупиняюся на форумі, щоб прокоментувати свій жахливий досвід роботи з megapari.


У мене є «невирішена» суперечка, у якій гуру казино погоджується зі мною і яка має вартість 3000 євро протягом більше 9 місяців.

Megapari знову відкрила суперечку, і після БАГАТО ПЕРЕГОВОРІВ (я хотів 2000, а вони запропонували лише 1500), 1 лютого представник Megapari наполягав, запропонувавши 1500 євро (і попросив мене подумати про це кілька днів). . 5 числа я прийняв пропозицію, і він відповів, що тепер пропозиція становить 1000 євро.

Це соромно. Серйозність цього казино очевидна. На мій погляд, оцінка гуру казино надмірно щедра.

file

Автоматичний переклад.
juliobit8
7 міс. тому

Привіт, я також прочитав вашу скаргу і побачив, що ви все-таки не домовилися з казино. Я можу це зрозуміти, тому що я також не хотів би отримати половину того, що мені насправді винен. Особливо, коли перша пропозиція спочатку була іншою, а коли ви кивнули на неї, вона змінилася на меншу суму.

Однак за це казино отримало чорні бали, що вплинуло на його індекс безпеки . Але оскільки в казино є лише 2 невирішені скарги, ви не можете очікувати, що воно раптом матиме зовсім низький індекс безпеки. Тому я не вважаю це несправедливим у будь-якому випадку.

У будь-якому випадку, дякую, що поділилися цим на форумі, і, можливо, казино захоче знову відкрити вашу скаргу колись у майбутньому, і, сподіваюся, ви отримаєте все, що вам заборгували.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

MEGAPARI CASINO---------Доброго ранку, я граю в багаторазовий футбольний матч, і він складається з 7 матчів, кожен з яких має встановлені коефіцієнти, і якщо матч переноситься, враховуються коефіцієнти, що залишилися матчів, що залишилися. . Натомість на вашому сайті вони вкрали в мене гроші без причини, коли вони заплатили мені багаторазову суму, вони затримали гроші, не даючи мені жодних пояснень, я консультувався в їхньому чаті (навіть якщо це часто марно, окрім того факту, що вони призупиняють вас на навіть хвилин 20 -30) мені нічого не пояснюючи сказали що так добре. Під час наступного огляду в той же день я поясню іншу річ, навіть гіршу, ніж ця:

Крім того, вчора, коли я грав у вашу рулетку, трапилося щось справді неймовірне: після того, як моя ставка була виграшною на суму 34,20 євро та регулярно виплачувалася вашою системою, через кілька хвилин ця ж сума, тобто 34,20 євро, зникла з стіл. з мого бюджету. Попросив пояснень у чаті, мені зневажливо сказали, що все добре, як є. неймовірно! НЕЙМОВІРНО! ТУТ У НИХ Є СИСТЕМА, ЩО ЗНАЧАЄТЬСЯ ЗЛОДІЯМИ, ЩОБ СКАЗАТИ МАЛЕНЬКО, ЩО ВОНИ ЗАПИШУЮТЬ ВАМ ЗА ВИГРАШ В ІГРАХ, АЛЕ ОДНО ЧАС ВОНИ МАЮТЬ СПОСІБ СКАСУВАТИ ТОЙ Ж ВИГРАШ, БЕЗ ПОЯСНЕНЬ ВАМ. Я просив пояснень і щодо цього, мені відповіли, що все добре. Неймовірно. Не грайте на цьому сайті, вони крадуть ваші гроші та не виплачують ваші виграші. Я все можу довести не тільки на словах, як я зробив з ними. не грай тут!!!!

Автоматичний переклад.
Anonymized517
6 міс. тому

Привіт! Мені прикро чути про вашу проблему в казино. Однак я розумію, що ви змогли подати скаргу , що, на мою думку, є хорошим кроком, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, а казино не може пояснити та надати відповідну причину, чому ваші гроші зникли.

Щодо самої рулетки та 34 євро, чи є у вас ця ставка у вашій історії гри, де було б показано, що ви виграли? Якщо так, я думаю, що це було б гарним доказом.

Звичайно, оскільки служба підтримки знову і знову давала вам ту саму відповідь, яка, загалом, не казала багато чого, нам доведеться зачекати та подивитися, що наша команда дізнається та куди це піде.

Я сподіваюся, що все буде вирішено справедливо, і якщо у вас є додаткова інформація, не соромтеся повідомити нас. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт! Хочу повідомити вам, що сайт казино megapari, визнавши помилку, повернув суму, яку я оскаржував. Тому, дякуючи за інтерес, вважаю питання закритим. Дякую і вітаю.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized517
6 міс. тому

Що ж, я радий, що так вийшло, і казино визнало, що була помилка. Ви вирішили це досить швидко.

Однак чи можу я попросити вас також написати цей факт Крістіні у своїй скарзі , щоб вона могла її закрити?

Крім того, ви продовжите грати в казино?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я думаю, Крістіна вже знає, як це було. Крім того, щоб відповісти на ваше запитання, мені потрібно поставити вам запитання: "чи грали б ви на сайті, де зникають гроші?" Я згоден, що вони мені його повернули, але це не помилка, гроші пропали, і якби я не помітив і не зміг довести те, чого не повинен був робити, я думаю, що вони б не повернули їх. Я годинами спілкувався, щоб навести незліченні докази. Я вважаю це, м’яко кажучи, ганебним і не вважаю це помилкою.

Автоматичний переклад.
Anonymized517
6 міс. тому

Я думаю, що вона все одно попросить вас підтвердити, що ви отримали кошти, тому я вважаю, що все одно було б непогано написати це.

Щодо другої частини вашого допису я б сказав, що ви маєте рацію. Особисто я, мабуть, теж був би на заборі і більше б не грав тут, але це питання до вас, а не до мене. Деякі гравці скажуть, що казино спробувало і вирішило їхню проблему, що також іноді добре, тому що, можливо, не скрізь так буде.

Але я обов'язково зрозумію, якщо ти більше туди не підеш, щоб не сталося чогось подібного.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, у вас все вийде. ☘️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго вечора, я почуваюся шахраєм MegaPari, я у відчаї, протягом трьох днів відділ безпеки казино дає мені смішні пояснення та вимагає від мене все більше і більше речей, щоб я зняв гроші. Я вносив і знімав через ASTROPAY протягом кількох місяців, і раптом ця можливість зникла, вони сказали мені вносити з іншого гаманця, доки ASTROPAY не повернеться. Я відкрив рахунок у LEMON, я вніс 4000 доларів, і все було добре, коли я хотів зняти весь баланс, який у мене був, вони почали виправдовуватися, мені здається, що вони мене шахраюють. Я зміг зняти лише 4000 доларів, які я вніс через LEMON. У мене всередині 500 000, які вони тримають у мене, і вони запитують у мене незвичайні дані, і вони ніколи не дозволяють зняття коштів. Прошу вас допомогти мені. Мені терміново потрібні гроші, і у мене таке відчуття, що це шахрайство. Я вірю, що ви можете мені допомогти. Мільйони подяк. Все найкраще!

Автоматичний переклад.
aliciacorp21
6 міс. тому

Я дійсно бачу, що ви вже подали скаргу 👈, де нашій команді потрібні ваші оновлення. Якщо можливо, просто скористайтеся посиланням вище 👆, щоб дати їм деякі відповіді щодо цього питання.

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Яку причину назвало вам казино, коли вони дозволили вам знімати лише внесені гроші?

Я дуже сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти.🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я хочу залишити свою скаргу, оскільки я вніс 30 доларів на megapari, а виграв 60, і вони не дозволяють мені зняти мої переваги, ідентифікатор мого облікового запису: 768194549, і вони ніколи не просили мене про підтвердження, я втомився надсилати електронні листи на megapari's security gmail, але вони цього не зробили Є відповіді, які викликають у мене повороти, і вони втомлюють мене, я роблю все можливе, але в мене майже немає часу на роботу, і вони так крадуть мої гроші. Який жахливий сервіс, якщо це казино, покажіть своє обличчя і поверніть мені мої гроші.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я з’явився кілька днів тому, я вклав 30 дол. США, і мені вдалося подвоїти їх до 60 дол. це хороше казино, але вони затримують ваші гроші, і вони не дозволяють вам зняти гроші, я не міг зробити KYC, тому що вони не перевіряють його, я надіслав +10 електронних листів, але жоден з них не відповів точно, деякі ШАХРАЇ надіслали їм фотографії мого посвідчення і нічого, я дуже втомився, єдине, що я шукаю, це зняти ті 60 USD, які в мене, на жаль,

Автоматичний переклад.
Опубліковано Romi видалено
6 міс. тому

ВОНИ ЗБЕРІГАЮТЬ ВАШІ ГРОШІ І НЕ ДОЗВОЛЯТЬ ВАМ ЗНЯТИ

Я з’явився кілька днів тому, я ввів 30 доларів США, і мені вдалося подвоїти їх до 60 доларів США, і вони не дозволяють мені зняти гроші, щоб покинути це казино, тому що вони шахраї. Мій ідентифікатор: 768194549. Прикро, тому що це хороше казино, але вони затримують ваші гроші, і вони не дозволяють вам зняти, я не міг зробити KYC, тому що вони не перевіряють це, я надіслав +10 електронних листів і жодного з них відповіли точно, деякі ШАХРАЇ надіслали їм фотографії мого посвідчення особи і нічого, я дуже втомився, єдине, чого я шукаю, це зняти ті 60 доларів США, які в мене, на жаль, є


КАЗИНО МЕГАПАРІ

Змінено Romi 6 міс. тому
Причина: Зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file ТЕПЕР ВИЯВЛЯЄТЬСЯ, ЩО ВОНИ НЕ ДОЗВОЛЯЮТЬ ЗНЯТИ ВИГРАШ, ВОНИ ЗМУШУЮТЬ ВАС РОБИТИ ПОВНІСТЮ, ЩОБ МОЖЛИВИ ЗНЯТИ

Автоматичний переклад.
ivansis1234
6 міс. тому

Привіт. Вибачте, що ви опинилися в цій ситуації. Я бачу у вашій скарзі , яку ви вже подали, що у вас також є відповідь від представника казино. Тож це дійсно позитивна річ, і будемо сподіватися, що вони вирішать проблему якомога швидше, як вони сказали. Спробуйте співпрацювати з казино зараз, і якщо виникнуть додаткові проблеми, наша команда скарг буде готова втрутитися.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт усім, я збираюся розповісти вам про свій досвід роботи з Megapari.com.

Граючи в «Ruleta Del Sol» від Ezugi в казино Megapari.com, я зробив ставку на третю дюжину, де число 25 було поставлено на загальну суму 937,50 аргентинських песо, виявляється, що кулька повертається і приземляється на 25, але на екрані гри позначає цифру 2. Гравці усвідомлюють помилку, і у відповідь на скаргу дилер каже, що вона викличе супервайзера, щоб перевірити, чи м’яч був на 25, і, за словами дилера, повідомляється про помилку всім гравцям. постачальники ігор. Megapari каже, що моя ставка не була виграшною, і люди з roulette del sol сказали мені, що вони повідомили про помилку. Я не знаю, як я можу вимагати виплати своєї ставки. У мене є відео, де можна почути, як дилер каже мені, що він повідомив про помилку в тому раунді гри. Сподіваюся, ви допоможете мені розпочати позов десь, хто може виступати в якості посередника.

Автоматичний переклад.
gustavomatiasvasquez
6 міс. тому

Привіт, я можу запитати, чи у вашій ситуації у вас також є ця ставка у вашій історії ставок? Добре, що ви зробили відео, але чи видно також, як м'яч б'є на номер 25? Отже, коли вони визнали, що була помилка і що вони її розслідуватимуть, чому ваша ставка була записана як програшна, ви намагалися запитати в казино?

Однак якщо ви вважаєте, що у вас є все необхідне, щоб подати скаргу, ви можете зробити це тут, за цим посиланням.

Просто натисніть тут. ⬅️

Подивимося, що команда дізнається і куди все піде.

Збираєшся спробувати?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

В історії ставок 2 відображається як переможець, теоретично Ezugi повідомив про помилку Megapari. Я знову перегляну історію, щоб побачити, чи можу я щось змінити. Я не знаю, кому скаржитися і як це зробити. Правда полягає в тому, що м’яч падає на 25, але система показує 2.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого