ГоловнаФорумКазиноMegapari Casino - загальне обговорення

Megapari Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Magda
|
25 288 переглядів 130 відповідей |
|
1...3 4 5...7
SunsetGaze

є щотижневий фіксований % спортивних ставок cs, але, можливо, 2-3 % точно.

також є деякі моменти, які я іноді маю, а іноді ні..ви можете використовувати їх у деяких іграх у прямому ефірі чи ставках на спорт, якщо перенести їх на квитки/промокоди на реальні гроші. вони насправді не пояснені, і я не знаю, як я можу їх отримати

в основному їх додаток — це f 300 областей, і ви не можете точно знати, що є що, є так багато речей

але цей cs мене турбує з тих пір, як я досяг максимуму

Змінено
Автоматичний переклад.
Inferno

Я б залишив це як негативну рецензію, саме це знижує їхній рейтинг (і це єдине, що для них важливо)


Автоматичний переклад.
Inferno

Шановний гравець,

Ми приносимо вибачення за невтішну роботу нашої системи повернення грошей на даний момент. Ви маєте рацію, що в міру того, як ви просуваєтесь на рівні, компанія повинна пропонувати вам ще більше бонусів. Нещодавно я спілкувався з VIP-відділом, і вони запевнили мене, що незабаром система буде оновлена. Поточна система залежить від суми ставок і має відносно низький відсоток для коротких періодів гри. Будь ласка, надайте нам ідентифікатор свого облікового запису, і ми розглянемо способи покращити ваш ігровий досвід із MegaPari.

Автоматичний переклад.
Azotecasino

Привіт

Просимо вибачення, якщо наші зусилля залишили гіркий смак. Однак сказати, що рейтинг – це єдине, що має значення, невірно. У MegaPari, на відміну від багатьох інших казино, у нас є спеціальний відділ, спеціально створений для моніторингу настроїв клієнтів і вирішення будь-яких проблем. Якщо ви є нашим клієнтом і маєте будь-які проблеми з платформою, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з customer.claims@megapari.com. Ми тут, щоб вирішити будь-які проблеми та надати допомогу.

Автоматичний переклад.

Я відкрив справу, але хочу також додати сюди проблему, яку намагаюся вирішити.

Проблеми з виведенням через SEPA. Я зміг зняти гроші вчора, але сьогодні мені спочатку було відмовлено, і навіть знаю, що ця можливість зникла. Це далеко не та якість, яку ви очікуєте від надійного сайту.

Допомога з їхнього боку виглядає поганою. Завжди одна і та сама відповідь, але насправді не йдеться про те, що відбувається.

Я дуже сподіваюся, що зможу правильно вирішити свою проблему, тому що все, що я грав, було законним. Внесіть через банківський рахунок і спробуйте зняти його.

Я сподіваюся, що CG допоможе, а також від Megapari перестануть приховувати свої методи виведення та обробляють як слід.

Автоматичний переклад.
goofysandy

Привіт.

Шановний goofysandy, ми приносимо вибачення за труднощі, які виникли під час виведення коштів через SEPA.


Справа в тому, що в період з 29.10.2023 по 31.10.2023 по даній платіжній системі проводилися профілактичні роботи. З цієї причини ця платіжна система була відключена як можливість виведення коштів.

На даний момент функціональність платіжного агента повністю відновлена і працює в штатному режимі.

Ми розуміємо, наскільки розчаруванням може бути несподівана втрата вашої платіжної системи. Однак це вимушена процедура, необхідна для забезпечення стабільної та безпечної роботи системи виведення.

Автоматичний переклад.

Я відкрив справу, але хочу також додати сюди проблему, яку намагаюся вирішити.

Проблеми з виведенням через SEPA. Я зміг зняти гроші вчора, але сьогодні мені спочатку було відмовлено, і навіть знаю, що ця можливість зникла. Це далеко не та якість, яку ви очікуєте від надійного сайту.

Допомога з їхнього боку виглядає поганою. Завжди одна і та сама відповідь, але насправді не йдеться про те, що відбувається.

Я дуже сподіваюся, що зможу правильно вирішити свою проблему, тому що все, що я грав, було законним. Внесіть через банківський рахунок і спробуйте зняти його.

Я сподіваюся, що CG допоможе, а також від Megapari перестануть приховувати свої методи виведення та обробляють як слід.

Автоматичний переклад.

Привіт! Почну з того, що я бачив, що представник казино відповів вам щодо вашої проблеми зі зняттям коштів. Отже, схоже, що цей спосіб оплати був простой.

Ви повторно вводили зняття? Було б непогано почекати, оскільки ви раніше сказали, що отримали гроші без проблем, і запастися трохи терпінням. Якщо протягом наступних кількох днів виникнуть додаткові проблеми, ви можете оновити свою скаргу, яку ви подали. Я бажаю вам удачі у вашому відкликанні. ☘️😊

Автоматичний переклад.

Я радий бачити, що рейтинг, який CG дає Megapari, сильно впав. Вони нарешті усвідомлюють, що це піратське казино з практиками, які не є незаконними, але є моторошними (наприклад, тимчасове скасування методів виведення коштів, щоб у вас виникла спокуса продовжувати гру та в кінцевому підсумку програти, закриття акаунтів без причини тощо).

Сподіваюся, користувачі також залишать свій досвід у конкретних оглядах казино.

Автоматичний переклад.
Azotecasino

Привіт, мабуть, коли ви описували ці речі, у вас виникла проблема, чи не так? Іноді такі речі, як видалення способу оплати, можуть бути спричинені технічними проблемами, які не є виною казино. Я не думаю, що це має бути тіньова річ. Однак не соромтеся поділитися, якщо з вами щось трапилося.

Автоматичний переклад.
Jaro

Зі мною це траплялося тричі, я намагався зняти через SEPA-переказ, але він був недоступний, і я втратив усе. Це не специфічні проблеми кожні багато місяців. Це проблеми кожні три-чотири дні (у мене великий досвід роботи в казино, і я ніколи не бачив нічого подібного).

Вони обмежуються відповіддю автоматичним повідомленням і кажуть, що «це не ті стандарти якості, які вони хочуть у своїй компанії», і що вони зроблять усе можливе, щоб вирішити цю проблему, але це брехня.

Я більше НІКОЛИ не збираюся грати в цьому казино.

Автоматичний переклад.
Azotecasino

Я розумію, чому у вас таке ставлення до казино, коли це траплялося з вами 3 рази. Однак я хотів би сказати вам, що якщо подібне станеться в казино знову, ви можете зв’язатися з нами та подати нам скаргу, що може допомогти. Це безкоштовно, тому я завжди вважаю, що варто спробувати в подібних ситуаціях.

Проте мені шкода, що ви врешті-решт втратили свої гроші, і нічого не можна було вдіяти з цією справою. Наступного разу ви знатимете, що можете спробувати зв’язатися з нами. Сподіваємось, це не знадобиться, і ви отримаєте гарний досвід. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт.

Я зупиняюся на форумі, щоб прокоментувати свій жахливий досвід роботи з megapari.


У мене є «невирішена» суперечка, у якій гуру казино погоджується зі мною і яка має вартість 3000 євро протягом більше 9 місяців.

Megapari знову відкрила суперечку, і після БАГАТО ПЕРЕГОВОРІВ (я хотів 2000, а вони запропонували лише 1500), 1 лютого представник Megapari наполягав, запропонувавши 1500 євро (і попросив мене подумати про це кілька днів). . 5 числа я прийняв пропозицію, і він відповів, що тепер пропозиція становить 1000 євро.

Це соромно. Серйозність цього казино очевидна. На мій погляд, оцінка гуру казино надмірно щедра.

file

Автоматичний переклад.
juliobit8

Привіт, я також прочитав вашу скаргу і побачив, що ви все-таки не домовилися з казино. Я можу це зрозуміти, тому що я також не хотів би отримати половину того, що мені насправді винен. Особливо, коли перша пропозиція спочатку була іншою, а коли ви кивнули на неї, вона змінилася на меншу суму.

Однак за це казино отримало чорні бали, що вплинуло на його індекс безпеки . Але оскільки в казино є лише 2 невирішені скарги, ви не можете очікувати, що воно раптом матиме зовсім низький індекс безпеки. Тому я не вважаю це несправедливим у будь-якому випадку.

У будь-якому випадку, дякую, що поділилися цим на форумі, і, можливо, казино захоче знову відкрити вашу скаргу колись у майбутньому, і, сподіваюся, ви отримаєте все, що вам заборгували.

Автоматичний переклад.

MEGAPARI CASINO---------Доброго ранку, я граю в багаторазовий футбольний матч, і він складається з 7 матчів, кожен з яких має встановлені коефіцієнти, і якщо матч переноситься, враховуються коефіцієнти, що залишилися матчів, що залишилися. . Натомість на вашому сайті вони вкрали в мене гроші без причини, коли вони заплатили мені багаторазову суму, вони затримали гроші, не даючи мені жодних пояснень, я консультувався в їхньому чаті (навіть якщо це часто марно, окрім того факту, що вони призупиняють вас на навіть хвилин 20 -30) мені нічого не пояснюючи сказали що так добре. Під час наступного огляду в той же день я поясню іншу річ, навіть гіршу, ніж ця:

Крім того, вчора, коли я грав у вашу рулетку, трапилося щось справді неймовірне: після того, як моя ставка була виграшною на суму 34,20 євро та регулярно виплачувалася вашою системою, через кілька хвилин ця ж сума, тобто 34,20 євро, зникла з стіл. з мого бюджету. Попросив пояснень у чаті, мені зневажливо сказали, що все добре, як є. неймовірно! НЕЙМОВІРНО! ТУТ У НИХ Є СИСТЕМА, ЩО ЗНАЧАЄТЬСЯ ЗЛОДІЯМИ, ЩОБ СКАЗАТИ МАЛЕНЬКО, ЩО ВОНИ ЗАПИШУЮТЬ ВАМ ЗА ВИГРАШ В ІГРАХ, АЛЕ ОДНО ЧАС ВОНИ МАЮТЬ СПОСІБ СКАСУВАТИ ТОЙ Ж ВИГРАШ, БЕЗ ПОЯСНЕНЬ ВАМ. Я просив пояснень і щодо цього, мені відповіли, що все добре. Неймовірно. Не грайте на цьому сайті, вони крадуть ваші гроші та не виплачують ваші виграші. Я все можу довести не тільки на словах, як я зробив з ними. не грай тут!!!!

Автоматичний переклад.
Anonymized517

Привіт! Мені прикро чути про вашу проблему в казино. Однак я розумію, що ви змогли подати скаргу , що, на мою думку, є хорошим кроком, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, а казино не може пояснити та надати відповідну причину, чому ваші гроші зникли.

Щодо самої рулетки та 34 євро, чи є у вас ця ставка у вашій історії гри, де було б показано, що ви виграли? Якщо так, я думаю, що це було б гарним доказом.

Звичайно, оскільки служба підтримки знову і знову давала вам ту саму відповідь, яка, загалом, не казала багато чого, нам доведеться зачекати та подивитися, що наша команда дізнається та куди це піде.

Я сподіваюся, що все буде вирішено справедливо, і якщо у вас є додаткова інформація, не соромтеся повідомити нас. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Привіт! Хочу повідомити вам, що сайт казино megapari, визнавши помилку, повернув суму, яку я оскаржував. Тому, дякуючи за інтерес, вважаю питання закритим. Дякую і вітаю.

Змінено
Автоматичний переклад.
Anonymized517

Що ж, я радий, що так вийшло, і казино визнало, що була помилка. Ви вирішили це досить швидко.

Однак чи можу я попросити вас також написати цей факт Крістіні у своїй скарзі , щоб вона могла її закрити?

Крім того, ви продовжите грати в казино?

Автоматичний переклад.

Привіт, я думаю, Крістіна вже знає, як це було. Крім того, щоб відповісти на ваше запитання, мені потрібно поставити вам запитання: "чи грали б ви на сайті, де зникають гроші?" Я згоден, що вони мені його повернули, але це не помилка, гроші пропали, і якби я не помітив і не зміг довести те, чого не повинен був робити, я думаю, що вони б не повернули їх. Я годинами спілкувався, щоб навести незліченні докази. Я вважаю це, м’яко кажучи, ганебним і не вважаю це помилкою.

Автоматичний переклад.
Anonymized517

Я думаю, що вона все одно попросить вас підтвердити, що ви отримали кошти, тому я вважаю, що все одно було б непогано написати це.

Щодо другої частини вашого допису я б сказав, що ви маєте рацію. Особисто я, мабуть, теж був би на заборі і більше б не грав тут, але це питання до вас, а не до мене. Деякі гравці скажуть, що казино спробувало і вирішило їхню проблему, що також іноді добре, тому що, можливо, не скрізь так буде.

Але я обов'язково зрозумію, якщо ти більше туди не підеш, щоб не сталося чогось подібного.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, у вас все вийде. ☘️

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я почуваюся шахраєм MegaPari, я у відчаї, протягом трьох днів відділ безпеки казино дає мені смішні пояснення та вимагає від мене все більше і більше речей, щоб я зняв гроші. Я вносив і знімав через ASTROPAY протягом кількох місяців, і раптом ця можливість зникла, вони сказали мені вносити з іншого гаманця, доки ASTROPAY не повернеться. Я відкрив рахунок у LEMON, я вніс 4000 доларів, і все було добре, коли я хотів зняти весь баланс, який у мене був, вони почали виправдовуватися, мені здається, що вони мене шахраюють. Я зміг зняти лише 4000 доларів, які я вніс через LEMON. У мене всередині 500 000, які вони тримають у мене, і вони запитують у мене незвичайні дані, і вони ніколи не дозволяють зняття коштів. Прошу вас допомогти мені. Мені терміново потрібні гроші, і у мене таке відчуття, що це шахрайство. Я вірю, що ви можете мені допомогти. Мільйони подяк. Все найкраще!

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого