ФорумКазиноMegapari Casino - загальне обговорення

Megapari Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Magda
|
15268 переглядів 108 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
SunsetGaze
1 рік тому

є щотижневий фіксований % спортивних ставок cs, але, можливо, 2-3 % точно.

також є деякі моменти, які я іноді маю, а іноді ні..ви можете використовувати їх у деяких іграх у прямому ефірі чи ставках на спорт, якщо перенести їх на квитки/промокоди на реальні гроші. вони насправді не пояснені, і я не знаю, як я можу їх отримати

в основному їх додаток — це f 300 областей, і ви не можете точно знати, що є що, є так багато речей

але цей cs мене турбує з тих пір, як я досяг максимуму

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Inferno
1 рік тому

Я б залишив це як негативну рецензію, саме це знижує їхній рейтинг (і це єдине, що для них важливо)


Автоматичний переклад.
Inferno
1 рік тому

Шановний гравець,

Ми приносимо вибачення за невтішну роботу нашої системи повернення грошей на даний момент. Ви маєте рацію, що в міру того, як ви просуваєтесь на рівні, компанія повинна пропонувати вам ще більше бонусів. Нещодавно я спілкувався з VIP-відділом, і вони запевнили мене, що незабаром система буде оновлена. Поточна система залежить від суми ставок і має відносно низький відсоток для коротких періодів гри. Будь ласка, надайте нам ідентифікатор свого облікового запису, і ми розглянемо способи покращити ваш ігровий досвід із MegaPari.

Автоматичний переклад.
Azotecasino
1 рік тому

Привіт

Просимо вибачення, якщо наші зусилля залишили гіркий смак. Однак сказати, що рейтинг – це єдине, що має значення, невірно. У MegaPari, на відміну від багатьох інших казино, у нас є спеціальний відділ, спеціально створений для моніторингу настроїв клієнтів і вирішення будь-яких проблем. Якщо ви є нашим клієнтом і маєте будь-які проблеми з платформою, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з customer.claims@megapari.com. Ми тут, щоб вирішити будь-які проблеми та надати допомогу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відкрив справу, але хочу також додати сюди проблему, яку намагаюся вирішити.

Проблеми з виведенням через SEPA. Я зміг зняти гроші вчора, але сьогодні мені спочатку було відмовлено, і навіть знаю, що ця можливість зникла. Це далеко не та якість, яку ви очікуєте від надійного сайту.

Допомога з їхнього боку виглядає поганою. Завжди одна і та сама відповідь, але насправді не йдеться про те, що відбувається.

Я дуже сподіваюся, що зможу правильно вирішити свою проблему, тому що все, що я грав, було законним. Внесіть через банківський рахунок і спробуйте зняти його.

Я сподіваюся, що CG допоможе, а також від Megapari перестануть приховувати свої методи виведення та обробляють як слід.

Автоматичний переклад.
goofysandy
1 рік тому

Привіт.

Шановний goofysandy, ми приносимо вибачення за труднощі, які виникли під час виведення коштів через SEPA.


Справа в тому, що в період з 29.10.2023 по 31.10.2023 по даній платіжній системі проводилися профілактичні роботи. З цієї причини ця платіжна система була відключена як можливість виведення коштів.

На даний момент функціональність платіжного агента повністю відновлена і працює в штатному режимі.

Ми розуміємо, наскільки розчаруванням може бути несподівана втрата вашої платіжної системи. Однак це вимушена процедура, необхідна для забезпечення стабільної та безпечної роботи системи виведення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відкрив справу, але хочу також додати сюди проблему, яку намагаюся вирішити.

Проблеми з виведенням через SEPA. Я зміг зняти гроші вчора, але сьогодні мені спочатку було відмовлено, і навіть знаю, що ця можливість зникла. Це далеко не та якість, яку ви очікуєте від надійного сайту.

Допомога з їхнього боку виглядає поганою. Завжди одна і та сама відповідь, але насправді не йдеться про те, що відбувається.

Я дуже сподіваюся, що зможу правильно вирішити свою проблему, тому що все, що я грав, було законним. Внесіть через банківський рахунок і спробуйте зняти його.

Я сподіваюся, що CG допоможе, а також від Megapari перестануть приховувати свої методи виведення та обробляють як слід.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Почну з того, що я бачив, що представник казино відповів вам щодо вашої проблеми зі зняттям коштів. Отже, схоже, що цей спосіб оплати був простой.

Ви повторно вводили зняття? Було б непогано почекати, оскільки ви раніше сказали, що отримали гроші без проблем, і запастися трохи терпінням. Якщо протягом наступних кількох днів виникнуть додаткові проблеми, ви можете оновити свою скаргу, яку ви подали. Я бажаю вам удачі у вашому відкликанні. ☘️😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я радий бачити, що рейтинг, який CG дає Megapari, сильно впав. Вони нарешті усвідомлюють, що це піратське казино з практиками, які не є незаконними, але є моторошними (наприклад, тимчасове скасування методів виведення коштів, щоб у вас виникла спокуса продовжувати гру та в кінцевому підсумку програти, закриття акаунтів без причини тощо).

Сподіваюся, користувачі також залишать свій досвід у конкретних оглядах казино.

Автоматичний переклад.
Azotecasino
1 рік тому

Привіт, мабуть, коли ви описували ці речі, у вас виникла проблема, чи не так? Іноді такі речі, як видалення способу оплати, можуть бути спричинені технічними проблемами, які не є виною казино. Я не думаю, що це має бути тіньова річ. Однак не соромтеся поділитися, якщо з вами щось трапилося.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Зі мною це траплялося тричі, я намагався зняти через SEPA-переказ, але він був недоступний, і я втратив усе. Це не специфічні проблеми кожні багато місяців. Це проблеми кожні три-чотири дні (у мене великий досвід роботи в казино, і я ніколи не бачив нічого подібного).

Вони обмежуються відповіддю автоматичним повідомленням і кажуть, що «це не ті стандарти якості, які вони хочуть у своїй компанії», і що вони зроблять усе можливе, щоб вирішити цю проблему, але це брехня.

Я більше НІКОЛИ не збираюся грати в цьому казино.

Автоматичний переклад.
Azotecasino
1 рік тому

Я розумію, чому у вас таке ставлення до казино, коли це траплялося з вами 3 рази. Однак я хотів би сказати вам, що якщо подібне станеться в казино знову, ви можете зв’язатися з нами та подати нам скаргу, що може допомогти. Це безкоштовно, тому я завжди вважаю, що варто спробувати в подібних ситуаціях.

Проте мені шкода, що ви врешті-решт втратили свої гроші, і нічого не можна було вдіяти з цією справою. Наступного разу ви знатимете, що можете спробувати зв’язатися з нами. Сподіваємось, це не знадобиться, і ви отримаєте гарний досвід. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт.

Я зупиняюся на форумі, щоб прокоментувати свій жахливий досвід роботи з megapari.


У мене є «невирішена» суперечка, у якій гуру казино погоджується зі мною і яка має вартість 3000 євро протягом більше 9 місяців.

Megapari знову відкрила суперечку, і після БАГАТО ПЕРЕГОВОРІВ (я хотів 2000, а вони запропонували лише 1500), 1 лютого представник Megapari наполягав, запропонувавши 1500 євро (і попросив мене подумати про це кілька днів). . 5 числа я прийняв пропозицію, і він відповів, що тепер пропозиція становить 1000 євро.

Це соромно. Серйозність цього казино очевидна. На мій погляд, оцінка гуру казино надмірно щедра.

file

Автоматичний переклад.
juliobit8
9 міс. тому

Привіт, я також прочитав вашу скаргу і побачив, що ви все-таки не домовилися з казино. Я можу це зрозуміти, тому що я також не хотів би отримати половину того, що мені насправді винен. Особливо, коли перша пропозиція спочатку була іншою, а коли ви кивнули на неї, вона змінилася на меншу суму.

Однак за це казино отримало чорні бали, що вплинуло на його індекс безпеки . Але оскільки в казино є лише 2 невирішені скарги, ви не можете очікувати, що воно раптом матиме зовсім низький індекс безпеки. Тому я не вважаю це несправедливим у будь-якому випадку.

У будь-якому випадку, дякую, що поділилися цим на форумі, і, можливо, казино захоче знову відкрити вашу скаргу колись у майбутньому, і, сподіваюся, ви отримаєте все, що вам заборгували.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

MEGAPARI CASINO---------Доброго ранку, я граю в багаторазовий футбольний матч, і він складається з 7 матчів, кожен з яких має встановлені коефіцієнти, і якщо матч переноситься, враховуються коефіцієнти, що залишилися матчів, що залишилися. . Натомість на вашому сайті вони вкрали в мене гроші без причини, коли вони заплатили мені багаторазову суму, вони затримали гроші, не даючи мені жодних пояснень, я консультувався в їхньому чаті (навіть якщо це часто марно, окрім того факту, що вони призупиняють вас на навіть хвилин 20 -30) мені нічого не пояснюючи сказали що так добре. Під час наступного огляду в той же день я поясню іншу річ, навіть гіршу, ніж ця:

Крім того, вчора, коли я грав у вашу рулетку, трапилося щось справді неймовірне: після того, як моя ставка була виграшною на суму 34,20 євро та регулярно виплачувалася вашою системою, через кілька хвилин ця ж сума, тобто 34,20 євро, зникла з стіл. з мого бюджету. Попросив пояснень у чаті, мені зневажливо сказали, що все добре, як є. неймовірно! НЕЙМОВІРНО! ТУТ У НИХ Є СИСТЕМА, ЩО ЗНАЧАЄТЬСЯ ЗЛОДІЯМИ, ЩОБ СКАЗАТИ МАЛЕНЬКО, ЩО ВОНИ ЗАПИШУЮТЬ ВАМ ЗА ВИГРАШ В ІГРАХ, АЛЕ ОДНО ЧАС ВОНИ МАЮТЬ СПОСІБ СКАСУВАТИ ТОЙ Ж ВИГРАШ, БЕЗ ПОЯСНЕНЬ ВАМ. Я просив пояснень і щодо цього, мені відповіли, що все добре. Неймовірно. Не грайте на цьому сайті, вони крадуть ваші гроші та не виплачують ваші виграші. Я все можу довести не тільки на словах, як я зробив з ними. не грай тут!!!!

Автоматичний переклад.
Anonymized517
8 міс. тому

Привіт! Мені прикро чути про вашу проблему в казино. Однак я розумію, що ви змогли подати скаргу , що, на мою думку, є хорошим кроком, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, а казино не може пояснити та надати відповідну причину, чому ваші гроші зникли.

Щодо самої рулетки та 34 євро, чи є у вас ця ставка у вашій історії гри, де було б показано, що ви виграли? Якщо так, я думаю, що це було б гарним доказом.

Звичайно, оскільки служба підтримки знову і знову давала вам ту саму відповідь, яка, загалом, не казала багато чого, нам доведеться зачекати та подивитися, що наша команда дізнається та куди це піде.

Я сподіваюся, що все буде вирішено справедливо, і якщо у вас є додаткова інформація, не соромтеся повідомити нас. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт! Хочу повідомити вам, що сайт казино megapari, визнавши помилку, повернув суму, яку я оскаржував. Тому, дякуючи за інтерес, вважаю питання закритим. Дякую і вітаю.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized517
8 міс. тому

Що ж, я радий, що так вийшло, і казино визнало, що була помилка. Ви вирішили це досить швидко.

Однак чи можу я попросити вас також написати цей факт Крістіні у своїй скарзі , щоб вона могла її закрити?

Крім того, ви продовжите грати в казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я думаю, Крістіна вже знає, як це було. Крім того, щоб відповісти на ваше запитання, мені потрібно поставити вам запитання: "чи грали б ви на сайті, де зникають гроші?" Я згоден, що вони мені його повернули, але це не помилка, гроші пропали, і якби я не помітив і не зміг довести те, чого не повинен був робити, я думаю, що вони б не повернули їх. Я годинами спілкувався, щоб навести незліченні докази. Я вважаю це, м’яко кажучи, ганебним і не вважаю це помилкою.

Автоматичний переклад.
Anonymized517
8 міс. тому

Я думаю, що вона все одно попросить вас підтвердити, що ви отримали кошти, тому я вважаю, що все одно було б непогано написати це.

Щодо другої частини вашого допису я б сказав, що ви маєте рацію. Особисто я, мабуть, теж був би на заборі і більше б не грав тут, але це питання до вас, а не до мене. Деякі гравці скажуть, що казино спробувало і вирішило їхню проблему, що також іноді добре, тому що, можливо, не скрізь так буде.

Але я обов'язково зрозумію, якщо ти більше туди не підеш, щоб не сталося чогось подібного.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, у вас все вийде. ☘️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго вечора, я почуваюся шахраєм MegaPari, я у відчаї, протягом трьох днів відділ безпеки казино дає мені смішні пояснення та вимагає від мене все більше і більше речей, щоб я зняв гроші. Я вносив і знімав через ASTROPAY протягом кількох місяців, і раптом ця можливість зникла, вони сказали мені вносити з іншого гаманця, доки ASTROPAY не повернеться. Я відкрив рахунок у LEMON, я вніс 4000 доларів, і все було добре, коли я хотів зняти весь баланс, який у мене був, вони почали виправдовуватися, мені здається, що вони мене шахраюють. Я зміг зняти лише 4000 доларів, які я вніс через LEMON. У мене всередині 500 000, які вони тримають у мене, і вони запитують у мене незвичайні дані, і вони ніколи не дозволяють зняття коштів. Прошу вас допомогти мені. Мені терміново потрібні гроші, і у мене таке відчуття, що це шахрайство. Я вірю, що ви можете мені допомогти. Мільйони подяк. Все найкраще!

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого