2 р. тому
Тут ви можете обговорити mBitCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я хочу поділитися своїм вкрай негативним досвідом гри в MBit Casino і пояснити свою проблему.
19 травня 2022 року я виграв 16045 DOGE у MBit Casino. Однак за весь цей час я так і не отримав свій виграш. Я верифікувався через Skype. За результатами перевірки пообіцяли відповісти протягом доби, але надіслали лист, що перевірка ще в процесі, тому результат буде пізніше. Я так і не отримав відповіді, а мій рахунок у казино заблокували. БЕЗ ПОЯСНЕННЯ ПРИЧИН. На мої повідомлення поштою ніхто не відповідає. Мабуть, вирішили зробити вигляд, що мене нема.
Навіть не буду говорити, наскільки таке ставлення до гравців неправильне і обурливе. Гаразд, ви заблокували мій обліковий запис, але поясніть хоча б чому. Я дуже сподіваюся, що ця проблема вирішиться (хоча минуло 3 місяці), або я просто дізнаюся, чому мій акаунт заблокували. Дуже сподіваюся на реакцію представника казино MBit.
Подібні скарги на MBit я вже бачив на інших сайтах, тому теж вирішив залишити коментар. З одного боку, шкода, що люди так часто стикаються з несправедливим ставленням до себе. Все ж, можливо, це стане показником якості і хтось зверне увагу на цю проблему. Якщо казино не виводить гроші, це означає погану якість і огидне ставлення до гравців. Хотілося б, щоб ця ситуація нарешті вирішилася.
I want to share my extremely negative experience of playing at MBit Casino and explain my problem.
On May 19, 2022, I won 16045 DOGE at MBit Casino. However, during all this time I have not received my winnings. I was verified via Skype. They promised to respond according to the verification result within a day, but they sent a letter that verification is still in the process, so the result will be later. I never received an answer, and my casino account was blocked. WITHOUT EXPLAINING THE REASON. No one responds to my messages by mail. Apparently, they decided to pretend that I don't exist.
I won't even say how wrong and outrageous this attitude towards the players is. Okay, you blocked my account, but at least explain why. I really hope that this problem will be solved (although it's been 3 months), or I'll just find out why my account was blocked. I truly hope for the reaction of the MBit casino representative.
I have already seen similar complaints about MBit on other sites, so I also decided to leave a comment. On the one hand, it is a pity that people so often face unfair treatment towards themselves. Still, maybe it will become an indicator of quality and someone will pay attention to this problem. If the casino does not withdraw money, this means poor quality and disgusting attitude towards players. I would like to see this situation finally resolved.
Привіт,
Я думаю, що ваш обліковий запис було заблоковано через верифікацію та, ймовірно, через додаткові перевірки безпеки. Наскільки я знаю, це може зайняти багато часу, але я погоджуюся, що гравець завжди повинен бути поінформований про поточний стан «речей» на певній розумній основі.
На жаль, на даний момент казино зазнало краху.
Я прошу вас подати скаргу, просто натисніть тут , це буде лише у ваших інтересах, дозвольте нашій групі розгляду скарг дізнатися, що сталося та чи було це справедливо.
Hello,
I think that your account was blocked due to the verification and probably because of some further security checks. As far as I know, this can be very time-consuming, but I agree that the player should always be informed about the current state of "things" on some reasonable basis.
Sadly seems that the casino has failed at this point.
I ask you kindly to submit a complaint, just click here, it would be only in your best interests, allow our Complaint Team to learn what has happened and if it was fair.
На жаль, більшість казино роблять саме так, у них є багато причин перекласти провину на гравця. Це частина їхнього бізнесу
Unfortunately, most casinos do just that, they have many reasons to shift the blame to the player. It's part of their business
К сожалению большинство казино поступает именно так, у них находятся множество причин, переложить вину на игрока. Это часть их бизнеса,
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.