ФорумКазиноMaximal Wins Casino - загальне обговорення

Maximal Wins Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від Moatline
|
31366 переглядів 111 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
Hr89
2 р. тому

Чи можу я запитати, звідки у вас виникла ідея грати в цьому казино?

Шкода, що ви не відвідали наш веб-сайт до того, як внесли там депозит - ми застерігаємо гравців грати в казино з такою поганою репутацією, переконайтеся самі:

file

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Очевидно, я б не грав у цьому казино, якби знав про погану репутацію.

Я більше ніколи не буду грати в азартні ігри, це точно.

Автоматичний переклад.
Hr89
2 р. тому

Я, звичайно, не хотів вас образити. Я просто хотів сказати, що навіть якщо ми намагаємося когось попередити, цього недостатньо. Я вважаю, що це мудре рішення.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ти мене не образив! Вибачте, якщо я прозвучав грубо.

Я дуже ціную кількість зусиль, докланих цим веб-сайтом, щоб інформувати гравців.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Невелике оновлення; Служба підтримки чату запропонувала мені скасувати поточну виплату (запит надійшов 105 днів тому) та подати запит на нове відкликання. Мені сказали, що це може прискорити процес.

Я насправді здивований, що вони це запропонували. Я думаю, що пора здаватися, зрозуміло, що вони не мають наміру платити нікому з нас. Можливо, вони хочуть, щоб ми здалися, але я більше нічого не можу зробити.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Hr89
2 р. тому

Це звучить досить складно. Відверто кажучи, схоже, що скасування цього вилучення може закінчитися лише «тупиком». Вибачте, але здається, що вони точно не збираються платити. 🙁

Автоматичний переклад.
Hr89
2 р. тому

Насправді це сталося з іншим гравцем тут: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-anyone-actually-been-paid/2#post-16902

Вони не просили його скасувати 3-місячний термін очікування, але фактично скасували. Якби я був на твоєму місці, я б скасував його та попросив новий. Я не думаю, що існує 3-місячна черга незавершених зняття коштів. Ймовірно, був час, коли вони взагалі не надсилали зняття коштів, і вони можуть виплатити частину в цей момент, тому що вони не хочуть злити нових клієнтів, які у них є. Вони вже можуть відмовитися від старих, тому що знають, що вони вже злі, тому що чекали понад 3 місяці.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Насправді це сталося з іншим гравцем тут: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-anyone-actually-been-paid/2#post-16902

Вони не просили його скасувати 3-місячний термін очікування, але фактично скасували. Якби я був на твоєму місці, я б скасував його та попросив новий. Я не думаю, що існує 3-місячна черга незавершених зняття коштів. Ймовірно, був час, коли вони взагалі не надсилали зняття коштів, і вони можуть виплатити частину в цей момент, тому що вони не хочуть злити нових клієнтів, які у них є. Вони вже можуть відмовитися від старих, тому що знають, що вони вже злі, тому що чекали понад 3 місяці.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за пропозицію Данило. Я збираюся спробувати, я вже відмовився, але, сподіваюся, це спрацює.


Редагувати: мабуть, вони вже скасували, сума чекала на моєму рахунку. Вони навіть не потрудилися надіслати електронний лист. Я попросив нового вилучення.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, я подав скаргу тут, але вона була закінчена, оскільки відповіді з казино не було.

Я зробив тут 2 депозити на загальну суму 350 фунтів стерлінгів, я виграв 5000 фунтів стерлінгів на останньому депозиті та спробував зняти 2500 фунтів стерлінгів, які все ще очікують на розгляд через 30 днів.

Я щойно зв’язався зі своїм банком, щоб спробувати повернути 350 фунтів стерлінгів, але відділ шахрайства сказав, що вони нічого не можуть зробити. Вони сказали мені звернутись до поліції та торгових стандартів, але це марна трата часу, тому я неохоче визнаю, що втратив ці гроші...

Автоматичний переклад.
Hr89
2 р. тому

Ймовірно, у них є така політика шахрайства, що вони залишають її в розгляді на кілька місяців і просто скасовують її автоматично, не повідомляючи гравцеві.

Я знаю, що у казино вже дуже погана репутація, але зараз ми готуємо власний чорний список CasinoGuru, і Maximal Wins, безсумнівно, є одним із очевидних кандидатів. Мова не йде про те, щоб казино було хорошим чи поганим, швидким чи повільним. Їхня політика зрозуміла, це шахрайство.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ймовірно, у них є така політика шахрайства, що вони залишають її в розгляді на кілька місяців і просто скасовують її автоматично, не повідомляючи гравцеві.

Я знаю, що у казино вже дуже погана репутація, але зараз ми готуємо власний чорний список CasinoGuru, і Maximal Wins, безсумнівно, є одним із очевидних кандидатів. Мова не йде про те, щоб казино було хорошим чи поганим, швидким чи повільним. Їхня політика зрозуміла, це шахрайство.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це жарт. Усе це казино — безлад.

Вони знову скасували моє зняття, тому я спробував кілька обертань, я насправді знову виграв великий, але казино перестало працювати для мене. З минулої п’ятниці я не можу крутитися в жодному слоті, слоти просто обертаються безкінечно. Очевидно, вони повідомили технічну підтримку, але я сумніваюся, що це вирішиться.

Ці хлопці некомпетентні понад усе, що я коли-небудь відчував. Через цих хлопців я шалений від гніву.

Автоматичний переклад.
Hr89
2 р. тому

Якщо ви хочете дізнатися, чи дійсно вони якось заблокували слоти для вас, спробуйте інший браузер і навіть інший пристрій.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дякую Данило 🙂. Я спробував усе, що ви запропонували, навіть до того, як зв’язався зі службою підтримки. Сьогодні я перевірив іншу робочу станцію + підключення, але без різниці.

Я оновлю свій коментар, якщо щось зміниться.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Hr89
2 р. тому

Блін, тут відбувається щось погане. Це виглядає не дуже добре, якщо чесно. Особливо, коли ви кажете, що ваш баланс не має жодного сенсу.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Це, звичайно, рибне. Я думаю, що це ніколи не буде вирішено. Підтримка чату сказала, що технічний відділ розглянув це і все працює належним чином. Я їм неодноразово казав, що це не працює. Я знову надав їм кілька скріншотів і відео, але вони продовжують задавати нерелевантні запитання. Я попросив якийсь доказ у технічного відділу, але вони не змогли надати жодного.

Вони навіть посилалися на умови. Я не знаю чому.

Жахливе казино з ще гіршою підтримкою. Тримайтеся від них подалі, я не можу підкреслити це достатньо.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Hr89
2 р. тому

Я розумію, що важко так закінчити. Тому добре, що ви написали відгук користувача і поділилися цим неприємним досвідом. Сподіваємося, інші гравці можуть помітити, перш ніж зареєструватися.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто хочу зазначити, що ми щойно вирішили додати це казино та казино Ares у наш власний чорний список CasinoGuru. Схоже, що казино просто відмовляються виплачувати виграш. Будь ласка, повідомте нас, якщо ви отримаєте від них вилучення в майбутньому.

https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не думай, що Лана моя подруга...


Присутня: Лана

18 лютого 2022 року, 17:05

Тривалість чату: 00:06:55

Розшифровка чату

Вилучення

Метью Керролл

5:05:14 PMLana Привіт і ласкаво просимо до нашого чату!

Дозвольте мені швидко перевірити ваш обліковий запис, я негайно повернуся.

Дякую.

5:05:33 PMMathew Carroll Привіт, Лано, чому ти надсилаєш мені стільки бонусів на депозит, але не виплачуєш мій виграш?

5:05:59 PMLanaОскільки я бачу, що ваш платіж все ще обробляється, прошу вибачення за затримку, оскільки я підозрюю, що це має бути оброблено найближчим часом. Ви отримаєте електронний лист, щойно розгляд буде завершено. Спасибі за розуміння.

5:07:42 PMMathew CarrollЯ особисто вважаю, що ви працюєте на шахрайську нелегальну компанію Lana, це також означає, що ви порушуєте закон. Ви це усвідомлюєте?

5:08:45 PMLana Будь ласка, наберіться терпіння, поки не буде завершено огляд, і ви отримаєте повідомлення поштою.

17:09:50 Метью Керролл Так, пройшло майже півтора місяця. Ваше казино не виплачує жодних виграшів. Я збираюся повідомити про вас в поліцію та відповідні кримінальні агенції компанії, в якій ви зареєстровані. Я так розумію, що ви також не маєте легальної ліцензії на казино, я особисто почала б шукати нову роботу, Лана, оскільки вони будуть закриті скоро вниз.

5:11:36 PMLanaОскільки вам не потрібна додаткова допомога, ми зараз закриємо чат.

Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки.


Гарного дня!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

MAXIMALWINS.COM = Шахрайство *НЕ ЙТИ

Привіт всім

Тоді я відкрив цю дискусійну групу і вражений тим, скільки з максимальних виграшів вираховується. Я раджу всім вам повідомляти про цього шахрая не тільки тут, а й на кожній платформі, якщо це можливо, тому що я бачу можливість нарешті потрапити казино до чорного списку, поширюючи свій власний досвід роботи з хххх злочинцями.

Коротке оновлення:

З 24 серпня 2021 року моя виплата була оброблена з правильним виконанням положень та умов та дотриманням умов бонусу, і до сьогодні я не отримав жодного цента.

Я вніс 20 євро завдяки виграшу від бездепозитного бонусу, щоб отримати свій виграш - згідно з чатом, це було саме те, що просили. Зараз я закінчив з цим і ніколи не отримаю - також не отримаєте ви (на жаль). Я переживу це, було всього 20 євро*, і я особисто отримав урок: ніколи більше казино без MGA *

Хочу попередити всіх, хто планує або коли-небудь мав платити там. Це шахраї, які збагачуються від вас – тримайтеся подалі та поширюйте інформацію всюди – якщо ніхто нічого проти них не зробить, це єдиний спосіб, як ми, гравці, можемо захистити один одного.

привітання

пн


MAXIMALWINS.COM = Шахрайство *НЕ ЙТИ


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не думай, що Лана моя подруга...


Присутня: Лана

18 лютого 2022 року, 17:05

Тривалість чату: 00:06:55

Розшифровка чату

Вилучення

Метью Керролл

5:05:14 PMLana Привіт і ласкаво просимо до нашого чату!

Дозвольте мені швидко перевірити ваш обліковий запис, я негайно повернуся.

Дякую.

5:05:33 PMMathew Carroll Привіт, Лано, чому ти надсилаєш мені стільки бонусів на депозит, але не виплачуєш мій виграш?

5:05:59 PMLanaОскільки я бачу, що ваш платіж все ще обробляється, прошу вибачення за затримку, оскільки я підозрюю, що це має бути оброблено найближчим часом. Ви отримаєте електронний лист, щойно розгляд буде завершено. Спасибі за розуміння.

5:07:42 PMMathew CarrollЯ особисто вважаю, що ви працюєте на шахрайську нелегальну компанію Lana, це також означає, що ви порушуєте закон. Ви це усвідомлюєте?

5:08:45 PMLana Будь ласка, наберіться терпіння, поки не буде завершено огляд, і ви отримаєте повідомлення поштою.

17:09:50 Метью Керролл Так, пройшло майже півтора місяця. Ваше казино не виплачує жодних виграшів. Я збираюся повідомити про вас в поліцію та відповідні кримінальні агенції компанії, в якій ви зареєстровані. Я так розумію, що ви також не маєте легальної ліцензії на казино, я особисто почала б шукати нову роботу, Лана, оскільки вони будуть закриті скоро вниз.

5:11:36 PMLanaОскільки вам не потрібна додаткова допомога, ми зараз закриємо чат.

Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки.


Гарного дня!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт і дякую, що поділилися.

Навіть якщо вона бачить ваші пропозиції трохи образливими, вона поводиться професійно. (Не кажучи, що вона взагалі надала якусь корисну інформацію.) Цікаво, чи може вона бути просунутим чат-ботом.

У всякому разі, сумно, скільки людей зараз застрягли з виплатою максимальних виграшів. З цієї причини ми занесли казино в чорний список.

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого