ФорумКазиноMaximal Wins Casino - загальне обговорення

Maximal Wins Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Moatline
|
32302 переглядів 111 відповідей |
|
12 3 4...6
2 р. тому

Так, я стала ще однією жертвою цієї афери в казино.

Чекаючи прибутку в 500 євро на olympusplay, я можу поставити галочку.

Тут є скарга, але, здається, нікого це не хвилює.

Автоматичний переклад.
Anonymized143
2 р. тому

Привіт, ви обрали казино з дуже поганою репутацією. Не дивно, що у вас там проблема. Незважаючи на те, що команда з розгляду скарг докладає зусиль, щоб допомогти у вашій справі. Як ви можете бачити в повідомленні на вашу скаргу, ми чекаємо на реакцію казино.

Наскільки я перевірив, ви зробили це через KYC (яка була початкова причина цієї скарги), і тепер ви чекаєте успішного вилучення. Це правильно, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, Радько, це так, я їй щодня пишу і відкладаю

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт усім. Я тут новенький. Я просто думав, що піду, я чекаю на виведення €2500 і не мав жодного контакту протягом 7 днів. Сам веб-сайт чудовий, у них є дійсно хороші слоти, і я вважаю, що обслуговування клієнтів і бонуси чудові, я просто хвилююся, що не отримаю виплату. Я згадав їм у електронному листі про цей сайт, і тепер є шанс створити хорошу репутацію. Я оновлю, якщо отримаю відповіді....

Автоматичний переклад.
Mattyc
2 р. тому

Привіт, заздалегідь дякую за оновлення.

Якщо щось піде не так, ви можете подати скаргу. Але будемо сподіватися, що це не знадобиться.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, Радько, це так, я їй щодня пишу і відкладаю

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дочекаємося вирішення скарги. Я навряд чи можу надати більше інформації, ніж команда скарг.

Однак тепер у казино є 14 годин на відповідь.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я можу лише підтвердити те, що ви тут повідомляєте про MaximalWins. Я майже три місяці чекаю на свою виплату і завжди відкладаю, а вибір слів у чаті такий же, як у вас. На електронні листи з мого боку більше не відповідають взагалі

Автоматичний переклад.
ralleralleralle
2 р. тому

Привіт, це причина, чому ми категорично не рекомендуємо нікому грати в такому казино - дуже погана репутація, взагалі без ліцензії 🙁.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мій статус не змінився з 3 січня, очікуване зняття €2500 все ще очікує. Буду тримати вас в курсі, я сподіваюся, що вони виплатять, але не відчуваю надії. Якщо вони не виплачують, яка користь від подання скарги тут? Я міг би також спробувати змусити свій банк відшкодувати внесені мною гроші?

Автоматичний переклад.
Mattyc
2 р. тому

Привіт, не знаю щодо банківського відшкодування. Скарга має сенс у разі наявності ознак того, що є бажання обговорювати. Остання скарга була успішно вирішена. Я б спробував.

Автоматичний переклад.
Mattyc
2 р. тому

Як це можливо, що будь-яке зняття буде на розгляді протягом 8 днів? Я цього не розумію, і я не думаю, що будь-який гравець продовжував би там грати, якщо ви знаєте, що вилучення займає так багато часу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я чекаю з жовтня на повністю підтверджений обліковий запис.

Я не бачу, щоб хтось із нас щось отримав

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Досі немає оновлення, зняття все ще відображається як очікує на розгляд…… моя інша виплата в platinum club vip була виплачена, і цей вихід був здійснений після цього. Якщо це шахрайство, я повідомлю в свій банк і спробую вимагати його назад.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це прикро, оскільки у них є чудові слоти, а обслуговування клієнтів на місці. У них також є чудові бонуси перезавантаження, тому я сподіваюся, що вони виплатять, щоб я міг продовжувати користуватися казино……

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Досі немає оновлення та відповідь електронною поштою однакова. Потрошений. Я повідомлю це як шахрайство у своєму банку через 21 робочий день і спробую повернути свої гроші.

Автоматичний переклад.
Mattyc
2 р. тому

Повідомте нам, як справи з банком.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні 21 робочий день, ось електронний лист, який я щойно надіслав службі підтримки:-

Привіт. Сьогодні 21 робочий день з моменту мого запиту на зняття коштів. Немає жодного руху та жодного оновлення електронної пошти.


Я хочу подати офіційну скаргу. Якщо сьогодні це не буде вирішено, я подаю скаргу через веб-сайт, перерахований вище.


Це вилучення ретельно контролюється:-


https://casino.guru/maximal-wins-casino-review


Ваше казино отримує жахливу рецензію тут, здається, що ніхто ніколи не отримував виплати з цього сайту…… тепер у вас є шанс змінити це, я оновлю веб-сайт у будь-якому випадку, але, безсумнівно, хороша реклама краще, ніж погані відгуки?

Дякую.


Завтра відкрию тут скаргу.


виглядає погано, схоже на 100% шахрайство.......

Автоматичний переклад.
Mattyc
2 р. тому

Привіт, я б сказав, що це справедливе і пряме нагадування, яке ви написали. Хоча я не впевнений, чи їм це байдуже.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав скаргу тут.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я чекаю з 20 жовтня 2021 року на зняття 5000 євро.

Пройшло більше 100 днів, і я сумніваюся, що отримаю свій виграш. Понад 100 днів. Нехай це вникне.

Насправді я розлючений від гніву, ця сума грошей змінює життя, і вони не повинні мати з рук це. Це казино взагалі не має можливості вести бізнес.

Підтримка чату в основному не існує. Вони сказали мені, що вилучення все ще розглядається, і вони випадково просять мене зачекати, коли я чекав вже 100 днів. Це абсолютно смішно.

Це жахливе казино руйнує життя людей.

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого