Сьогодні 21 робочий день, ось електронний лист, який я щойно надіслав службі підтримки:-
Привіт. Сьогодні 21 робочий день з моменту мого запиту на зняття коштів. Немає жодного руху та жодного оновлення електронної пошти.
Я хочу подати офіційну скаргу. Якщо сьогодні це не буде вирішено, я подаю скаргу через веб-сайт, перерахований вище.
Це вилучення ретельно контролюється:-
https://casino.guru/maximal-wins-casino-review
Ваше казино отримує жахливу рецензію тут, здається, що ніхто ніколи не отримував виплати з цього сайту…… тепер у вас є шанс змінити це, я оновлю веб-сайт у будь-якому випадку, але, безсумнівно, хороша реклама краще, ніж погані відгуки?
Дякую.
Завтра відкрию тут скаргу.
виглядає погано, схоже на 100% шахрайство.......
Today is 21 working days, here is email I just sent to support:-
Hello. Today is 21 working days since my withdrawal request. There has been no movement and no email update.
I wish to make a official complaint. If this is not resolved today, I will raise a complaint through the website listed above..
This withdrawal is been carefully monitored by:-
https://casino.guru/maximal-wins-casino-review
Your casino gets a terrible review here, it appears no-one has ever been paid out from this site…… now is your chance to change that, I will update website either way but surely good publicity is better than bad reviews?
Thanks.
I will open a complaint on here tomorrow.
not looking good, looks like 100% fraud……..
Автоматичний переклад.