ГоловнаФорумКазиноMaximal Wins Casino - загальне обговорення

Maximal Wins Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Moatline
|
38 815 переглядів 111 відповідей |
|
12 3 4...6

Так, я стала ще однією жертвою цієї афери в казино.

Чекаючи прибутку в 500 євро на olympusplay, я можу поставити галочку.

Тут є скарга, але, здається, нікого це не хвилює.

Автоматичний переклад.
Anonymized143

Привіт, ви обрали казино з дуже поганою репутацією. Не дивно, що у вас там проблема. Незважаючи на те, що команда з розгляду скарг докладає зусиль, щоб допомогти у вашій справі. Як ви можете бачити в повідомленні на вашу скаргу, ми чекаємо на реакцію казино.

Наскільки я перевірив, ви зробили це через KYC (яка була початкова причина цієї скарги), і тепер ви чекаєте успішного вилучення. Це правильно, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Так, Радько, це так, я їй щодня пишу і відкладаю

Автоматичний переклад.

Привіт усім. Я тут новенький. Я просто думав, що піду, я чекаю на виведення €2500 і не мав жодного контакту протягом 7 днів. Сам веб-сайт чудовий, у них є дійсно хороші слоти, і я вважаю, що обслуговування клієнтів і бонуси чудові, я просто хвилююся, що не отримаю виплату. Я згадав їм у електронному листі про цей сайт, і тепер є шанс створити хорошу репутацію. Я оновлю, якщо отримаю відповіді....

Автоматичний переклад.
Mattyc

Привіт, заздалегідь дякую за оновлення.

Якщо щось піде не так, ви можете подати скаргу. Але будемо сподіватися, що це не знадобиться.

Автоматичний переклад.

Так, Радько, це так, я їй щодня пишу і відкладаю

Автоматичний переклад.

Дочекаємося вирішення скарги. Я навряд чи можу надати більше інформації, ніж команда скарг.

Однак тепер у казино є 14 годин на відповідь.

Автоматичний переклад.

Я можу лише підтвердити те, що ви тут повідомляєте про MaximalWins. Я майже три місяці чекаю на свою виплату і завжди відкладаю, а вибір слів у чаті такий же, як у вас. На електронні листи з мого боку більше не відповідають взагалі

Автоматичний переклад.
ralleralleralle

Привіт, це причина, чому ми категорично не рекомендуємо нікому грати в такому казино - дуже погана репутація, взагалі без ліцензії 🙁.

Автоматичний переклад.

Мій статус не змінився з 3 січня, очікуване зняття €2500 все ще очікує. Буду тримати вас в курсі, я сподіваюся, що вони виплатять, але не відчуваю надії. Якщо вони не виплачують, яка користь від подання скарги тут? Я міг би також спробувати змусити свій банк відшкодувати внесені мною гроші?

Автоматичний переклад.
Mattyc

Привіт, не знаю щодо банківського відшкодування. Скарга має сенс у разі наявності ознак того, що є бажання обговорювати. Остання скарга була успішно вирішена. Я б спробував.

Автоматичний переклад.
Mattyc

Як це можливо, що будь-яке зняття буде на розгляді протягом 8 днів? Я цього не розумію, і я не думаю, що будь-який гравець продовжував би там грати, якщо ви знаєте, що вилучення займає так багато часу.

Автоматичний переклад.

Я чекаю з жовтня на повністю підтверджений обліковий запис.

Я не бачу, щоб хтось із нас щось отримав

Автоматичний переклад.

Досі немає оновлення, зняття все ще відображається як очікує на розгляд…… моя інша виплата в platinum club vip була виплачена, і цей вихід був здійснений після цього. Якщо це шахрайство, я повідомлю в свій банк і спробую вимагати його назад.

Автоматичний переклад.

Це прикро, оскільки у них є чудові слоти, а обслуговування клієнтів на місці. У них також є чудові бонуси перезавантаження, тому я сподіваюся, що вони виплатять, щоб я міг продовжувати користуватися казино……

Автоматичний переклад.

Досі немає оновлення та відповідь електронною поштою однакова. Потрошений. Я повідомлю це як шахрайство у своєму банку через 21 робочий день і спробую повернути свої гроші.

Автоматичний переклад.
Mattyc

Повідомте нам, як справи з банком.

Автоматичний переклад.

Сьогодні 21 робочий день, ось електронний лист, який я щойно надіслав службі підтримки:-

Привіт. Сьогодні 21 робочий день з моменту мого запиту на зняття коштів. Немає жодного руху та жодного оновлення електронної пошти.


Я хочу подати офіційну скаргу. Якщо сьогодні це не буде вирішено, я подаю скаргу через веб-сайт, перерахований вище.


Це вилучення ретельно контролюється:-


https://casino.guru/maximal-wins-casino-review


Ваше казино отримує жахливу рецензію тут, здається, що ніхто ніколи не отримував виплати з цього сайту…… тепер у вас є шанс змінити це, я оновлю веб-сайт у будь-якому випадку, але, безсумнівно, хороша реклама краще, ніж погані відгуки?

Дякую.


Завтра відкрию тут скаргу.


виглядає погано, схоже на 100% шахрайство.......

Автоматичний переклад.
Mattyc

Привіт, я б сказав, що це справедливе і пряме нагадування, яке ви написали. Хоча я не впевнений, чи їм це байдуже.

Автоматичний переклад.

Я подав скаргу тут.

Автоматичний переклад.

Я чекаю з 20 жовтня 2021 року на зняття 5000 євро.

Пройшло більше 100 днів, і я сумніваюся, що отримаю свій виграш. Понад 100 днів. Нехай це вникне.

Насправді я розлючений від гніву, ця сума грошей змінює життя, і вони не повинні мати з рук це. Це казино взагалі не має можливості вести бізнес.

Підтримка чату в основному не існує. Вони сказали мені, що вилучення все ще розглядається, і вони випадково просять мене зачекати, коли я чекав вже 100 днів. Це абсолютно смішно.

Це жахливе казино руйнує життя людей.

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого