ФорумКазиноMaximal Wins Casino - загальне обговорення

Maximal Wins Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Moatline
|
32041 переглядів 111 відповідей |
|
1 2 3...6
Додати публікацію
Moatline
3 р. тому

Чекати виведення з 23.8 просто нереально. Оскільки казино навіть не стверджує, що ви зробили щось не так, мабуть, просто щось не так з тим, якщо з тих пір їм не вдалося обробити ваше очікування зняття.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

І далі безуспішно з 23.08.21 - чекаю мого платежу... І такі ж відповіді на мої регулярні запити. Я думаю, що від них нічого не вийде - мабуть, ви не можете захиститися від цього своїми умовами... так, це має означати - ви самі винні - але сумно, що щось подібне можна запропонувати легально.

У будь-якому випадку, будьте в курсі

------------------------------------------------

Запис чату: (один із багатьох)

Мій платіж у розмірі 200,00 євро триває з 24.08.21. Виплатіть або нарешті належним чином обґрунтуйте, чому це неможливо. Чеки не займають навіть 3 місяці жодного працівника! Прошу оплатити



MoXXXМій платіж у розмірі 200,00 євро триває з 24.08.21- Виплатіть або нарешті належним чином обґрунтуйте, чому це неможливо- Чеки навіть не займають жодного працівника 3 місяці! Прошу оплатити



5:19:30 Лана Ласкаво просимо до нашого чату!

Я перевіряю ваш обліковий запис, на хвилинку.

Дуже дякую.

5:19:46 Я бачу, що редагування все ще триває, ви отримаєте сповіщення електронною поштою, щойно редагування буде виконано.

5:21:02 AMMoXXX майже 4 місяці?

5:21:30 AMLana Будьте впевнені, що ми вирішимо це якомога швидше.

5:22:50 ранку


Автоматичний переклад.
3 р. тому

І ще кілька зразків відповідей на мій запит на зняття коштів електронною поштою:


1.

Час від часу приходите відповідайте так:

Ми просимо вибачення за незручності. Як ми бачимо в нашій системі, статус вашого запиту очікує на розгляд. Можуть виникати затримки через велику кількість запитів, які мої колеги потребують для перевірки суми виведення та банківського процесу.

Якщо все пройшло згідно з нашими умовами, не варто хвилюватися. Процес розгляду може тривати довше, ніж зазвичай, через багато різних факторів, оскільки ми хочемо переконатися, що все було справедливо та не було порушень Загальних положень та умов.

Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.



З повагою,

Сан

Команда підтримки клієнтів


2.

привіт,


Ваша виплата очікує.

Нагадування буде надіслано до нашого фінансового відділу.

Прошу вибачення за довге очікування.

Гарного дня.


З повагою,

Олександр

Команда підтримки клієнтів


...... blablabla тощо. Pp також велике спасибі!


Порада УНИКАЙТЕ ЦЬОГО КАЗИНО

Автоматичний переклад.
Moatline
3 р. тому

Привіт, це несправедливо, коли гравець не може отримати жодного виграшу лише тому, що казино затримує буквально все. Наскільки я розумію, ви досі не знаєте, яка «проблема» є причиною всіх цих затримок, чи не так?

Усю дорогу лише відповіді «зачекайте, будь ласка»... Не дивно, звідки у цього казино рейтинг 0,4 😕

Автоматичний переклад.
Moatline
3 р. тому

Я можу лише сказати, що, очевидно, є причина, чому казино має таку жахливу репутацію на нашому веб-сайті. Просто уникайте подібних у майбутньому.

Автоматичний переклад.
Peter-C
2 р. тому

Максимальний і принаймні мріслоти здаються однаковими аферами. Спілкуйтеся з людьми з однаковими іменами та відповідями. Виведення складно ... майже не платять. Чекали більше 3 тижнів.

Автоматичний переклад.
Miguel104
2 р. тому

Ви отримали свої гроші? Я маю майже 3000 євро на зняття коштів і більше 3 тижнів чекав казино mrsloty, яке є тим самим «шахрайством»

Автоматичний переклад.
Koppari
2 р. тому

Так, нарешті отримав це 2 дні тому. Чекають майже 2 місяці

Автоматичний переклад.
Miguel104
2 р. тому

Ви повинні отримати якесь «досягнення» за неабияке терпіння 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, нарешті отримав це 2 дні тому. Чекають майже 2 місяці

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Насправді важко повірити, що ви отримали свій виграш через 2 місяці. Я сподіваюся, що ви або отримаєте їх у «розумний час», або ніколи не побачите грошей.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Maximalwins, jackpott77, mrsloty хоча б таке ж нечесне казино. Ті самі чати, alex, alexsandar, san. Такі ж стандартні відповіді щодо зняття коштів. Чи є хтось, кому повернули свій виграш? Груповий позов проти цих казино. Чи міг казиногуру виступити позивачем і подати колективний позов. Це справді боляче чекати грошей і знати, що ви не отримаєте їх у цих казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож тепер для мене, на жаль, більше немає змін у виплаті 200,00 євро з 24.08.21

Незважаючи на численні запити по електронній пошті та в чаті - та ж затримка...

Тепер я сумніваюся, що коли-небудь побачу свої гроші до Різдва чи взагалі.


Дійсно сумна загальна ситуація щодо роботи з клієнтами, але перш за все лише гнів на цей сумнівний (незаконний ^) підхід онлайн-казино

Автоматичний переклад.
Koppari
2 р. тому

Я думаю, що це дуже гарна ідея.

Було б добре, якби інша платформа/веб-сайт виступила з ініціативою, щоб нарешті перешкодити таким сумнівним людям

Автоматичний переклад.
2 р. тому

я згоден

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Нечесні казино працюють за контрактами з великими надійними постачальниками грошових переказів, такими як Visa, Mastercard, Euteller. Наприклад, доступ до логотипу Mastercard на сайті викликає довіру у гравців. Що робити, якщо запитуючи банки, які здійснюють грошові перекази, запитують, навіщо дозволяти працювати казино, якщо є підстави підозрювати злочинця. Чи зможе Казиногуру впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

..... Юридично я вважаю, що до цієї діяльності причетні банки грошових переказів. Я вважаю, що запит на розслідування діяльності грошових маклерів перенесе розслідування в казино і справу буде відкрито. Наприклад, бренд mastercard не хоче негативної реклами

Автоматичний переклад.
2 р. тому

ДЖЕРЕЛО: https://casinofm.de/online-casino/maximalwins/


Остерігайтеся шахрайства: попередження щодо Maximalwins Casino!

обов'язково прочитати


Похвальний та інформативний складений звіт про MAXIMALWINSCASINO


Дякуємо автору, який долучився до суті...

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: ті самі посилання
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я ще один дурень, якого продали по річці.


26/10 я попросив вивести кошти з мого повністю підтвердженого облікового запису, і мене все ще обманюють дослівними заявами, які я бачу вище.


хтось дійсно отримав щось?

Автоматичний переклад.
cpk1979
2 р. тому

Уникайте всіх глобальних ігор Технічні казино Maximalwins Olympusplay Cherry Fiesta Chilli777 Winnercasino Mr Sloty Oceanbreeze та інші, усі вони пропонують величезні бонуси зі ставкою x50. Вони працюють без ліцензії, використовують піратські ігри, мають таку ж грубу підтримку клієнтів, і навіть якщо ви виграєте, шанси отримати гроші незначні або взагалі відсутні. Вас ПОПЕРЕДЖЕНО 🤨

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого