ФорумКазиноMarathonbet Casino - загальне обговорення

Marathonbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Jonatasouzaa1
|
1481 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Marathonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Marathon bet заблокував мій рахунок і конфіскував усі депозити та виграші. Він навіть підтвердив мою особу

Автоматичний переклад.
Jonatasouzaa1
1 рік тому

Привіт, чи сказали вам у казино, чому це так і чому вони заблокували ваш рахунок і забрали всі ваші гроші?

Ваш обліковий запис було повністю перевірено відповідно до вашого другого речення, тому мені цікаво, у чому полягала проблема?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Пане Джаро, вони просто сказали мені більше не відкривати в них рахунки, мої кошти будуть конфісковані, як зазначено в електронному листі. Чат відмовляється відповідати мені чи пояснювати причини цього, вони змусили мене робити селфі з моїми документами (CNH та посвідченням особи), тримати в іншій руці папір із номером, який вони сказали, майже через 3 тижні вони заблокували мені 1426 реалів file

Автоматичний переклад.
Jonatasouzaa1
1 рік тому

Отже, казино фактично звинуватило вас у наявності кількох відкритих рахунків? Хтось, хто має спільну з вами IP-адресу, також не має облікового запису в цьому казино? Згідно з параграфом, який вони вам надіслали, в ньому зазначено, що вам потрібно ввести правильну особисту інформацію. Чи може бути, що ви ввели щось невірно?

Що стосується доданого знімка екрана, так, я бачу, що всі ваші виграші та баланс було знято.

У будь-якому випадку, давайте подивимося, куди дійде наша команда зі скарг і що можна вирішити. Чи можна повідомити нам, якщо ви почуєте щось нове?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я можу гарантувати, що я єдиний у своєму домі, хто користується цією платформою, я не знаю, що сталося з цією блокуванням, і це свідчить про те, що це не я, навіть з усіма доказами банку (виписками), фотографіями документів і доказами спільного проживання. селфі. Щось не так, я почуваюся несправедливим, і вони відмовляються дати мені будь-яку відповідь на суму 1426 реалів, оскільки я більше не зацікавлений у використанні Marathom знову, лише мої гроші повертаються!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Пане Яро, не було неправильних цифр, оскільки це були фотографії моїх документів, виписки з банківського рахунку та селфі! Не було цифр за хвилину, я щойно створив обліковий запис на своєму CPF і почав робити депозити через pix і робити ставки, вносити та знімати гроші нормально. Поки ця блокада не сталася через кілька днів, я думаю, вона не тривала навіть 5 днів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Пане Джаро, мені здається дивним те, що в останньому повідомленні вони сказали: «Все, що вам потрібно, це офіційна виписка з банківського рахунку, на якій зазначено ваше ім’я та малюнок, тож я розумію, що з їхнього боку сталася внутрішня помилка, і вони неправильно її оцінили ."


моє ім'я не змінюється

CPF

народження

все

Але я кажу вам зі сльозами, зі сльозами на очах, мені сподобався цей марафон, можливо, завдяки їхньому дозволу, я продовжу робити ставки, якщо вони це дозволять, я також стану партнером, тому що я також промоутер хороших домівок, я мати ступінь у галузі інформаційних технологій та кібербезпеки, чи можу я значно допомогти самій Marathom, хто знає, я знайду роботу аналітика безпеки в ? Rrsrsrs Я сміюся сильніше «Я думаю, що вони не віддадуть мені мої законні гроші, пане Джаро...



але він блокував частини

спочатку заблокували

Мені довелося внести деякі зміни, я зареєструвався, потім, коли я зайшов до нього на комп'ютері, баланс зник, на мобільному телефоні він з'явився ... тому я скористався можливістю і зробив скріншоти

У мене є група людей, які наполегливо слідкують за мною, коли справа доходить до дому, але, на жаль, як я можу рекомендувати цей? Якби перший контакт у мене був уже поганим... 1427 реалів для тих, хто там. З холодильником, повним яєць і води, це просто важко... букмекери нікого не співчувають, я просто дуже сподіваюся НА Бога І на його здатність врегулювати цю незручну ситуацію



Якщо можливо, надішліть мені повідомлення на WhatsApp або електронну пошту, і я перешлю всі свої документи, заяву та все, що вони просили


Автоматичний переклад.
Jonatasouzaa1
1 рік тому

привіт Я розумію, що ви розчаровані, і що подання скарги – це правильний крок, оскільки наша команда спробує допомогти вам, якщо ви вважаєте, що з вашого боку не сталося нічого поганого.

Що стосується невірних даних, то я також бачу, що ви кажете, що з вашого боку нічого подібного не було.

Щодо скріншотів, то обов’язково надішліть їх Вероніці для її скарги, тому що вона все ще розглядає вашу скаргу і вони їй обов’язково знадобляться. Як ви думаєте, це можливо? Мені прикро, що у вас виникають проблеми, оскільки ви дуже любите це казино, але я твердо вірю, що цю проблему можна вирішити. Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого