ФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від anapaul5023
|
4058 переглядів 77 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Romi
2 міс. тому

Перші два перекази надійшли, але оскільки мені потрібно зняти велику суму і я не можу зняти більше ніж 500 євро за раз, я вважаю, що це займе багато часу.

Автоматичний переклад.
claudialave9687
2 міс. тому

Я радий, що ви отримали перші два вилучення.

Ми чекатимемо від вас нових повідомлень щодо решти. Будь ласка, дайте нам знати.🙏

Автоматичний переклад.
claudialave9687
1 місяць тому

Вибачте, 2 трансфери прийшли в один день? Я чекав з 21 числа, 3 зняття по 500 євро, і я досі нічого не отримав, я в розпачі, це завжди те саме, вам кажуть, що майже час завершити, і вони сказали мені, що я виплатили б 3 зняття одночасно, а сьогодні мені сказали, що так не буде, вони тільки обманюють клієнтів...

Автоматичний переклад.
denis10cvf
1 місяць тому

Ні, кошти не надходять того самого дня, і вони надходять дуже довго. У мене також є ще 3 незавершені з 22 числа.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте, 2 трансфери прийшли в один день? Я чекав з 21 числа, 3 зняття по 500 євро, і я досі нічого не отримав, я в розпачі, це завжди те саме, вам кажуть, що майже час завершити, і вони сказали мені, що я виплатили б 3 зняття одночасно, а сьогодні мені сказали, що так не буде, вони тільки обманюють клієнтів...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож ви зараз чекаєте на ці 3 зняття коштів, але чи є у вашому обліковому записі якась інформація, чи вони були схвалені?🤔

Крім того, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино, і чи були у вас коли-небудь успішні зняття коштів?

Ми розглянули вашу скаргу , де нашій команді все ще потрібно зачекати, поки вони зможуть втрутитися, тож, на жаль, зараз ми нічого не можемо зробити. Я просто сподіваюся, що незабаром ви зможете отримати свої гроші.

Обов'язково повідомте нам, будь ласка, якщо є щось нове щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ще немає інформації, не сказано, що вони схвалені, я вже здійснив успішне виведення, і це зайняло досить багато часу, вони не просили мене підтвердити мій рахунок.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вже отримав два перекази, мені потрібен ще один на 500 євро, який, мабуть, займе деякий час, але добре, зараз у нас щось є.

Автоматичний переклад.
denis10cvf
1 місяць тому

добре. Отже, почекаємо трохи, поки прийде останній. Сподіваюся, це не займе багато часу.

Будь ласка, поверніться в будь-який час і повідомте нам про ситуацію.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я подав запит на зняття 300 євро з 25 вересня, і вони також не обробили його.

У мене немає непогашених бонусів або чогось іншого, що потрібно виконати.

Крім того, вони не вимагають жодних документів для підтвердження мого облікового запису. Щодня я пишу їм через чат і хочу надіслати їм свою документацію, але вони кажуть мені, що це не потрібно.


Я думаю, що вони збираються зберегти мої гроші, у мене є 200 євро на рахунку Malina Casino, але я їх ще не зняв... і я їм не довіряю.

Автоматичний переклад.
denis10cvf
1 місяць тому

Я подав запит на відкликання 25 вересня...

Вони прийшли до вас? Скільки днів це зайняло?


Вас обмежували суми для ставок на спорт?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я подав запит на зняття 300 євро з 25 вересня, і вони також не обробили його.

У мене немає непогашених бонусів або чогось іншого, що потрібно виконати.

Крім того, вони не вимагають жодних документів для підтвердження мого облікового запису. Щодня я пишу їм через чат і хочу надіслати їм свою документацію, але вони кажуть мені, що це не потрібно.


Я думаю, що вони збираються зберегти мої гроші, у мене є 200 євро на рахунку Malina Casino, але я їх ще не зняв... і я їм не довіряю.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Я думаю, це повинно бути важко для вас. Але, можливо, ваш обліковий запис справді не потребує перевірки, тому я припинив би пропонувати документи, якщо представник казино не попросить їх безпосередньо.

Хоча я не можу знайти позитивної причини, яка б пояснювала поточний стан речей, як я бачу, вам все одно доведеться чекати якогось резюме. Хтось із казино ставив вам запитання щодо ваших ставок, ігор у казино, у які ви грали, чи будь-чого, що може допомогти нам зрозуміти суть цієї проблеми?

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Найбільше мене дивує те, що вони обмежують мої спортивні ставки лише 1 євро!!!.



Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Я теж був би дуже здивований, гадаю.

Чесно кажучи, я активно робив ставки на спорт приблизно 18 років тому, тож я вважаю, що сьогоднішні практики та інструменти агентів розвинулися з часом. Що ще важливіше, я бачу цю ситуацію дуже схожою на функцію казино.

Якщо я не помиляюся, загальна логіка говорить, що з точки зору гравця, зниження максимальної ставки безпосередньо знижує шанси отримати великий виграш за рахунок власних реальних грошей. Хто б інвестував реальні гроші за таких шансів?

З точки зору букмаркера: що вони взагалі виграють від цього? Якщо вони з якихось причин не хочуть, щоб цей гравець продовжував робити ставки на їхньому боці, краще було б пояснити це та закрити рахунок гравця.

Ви маєте іншу думку?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Малина казино. У мене було 3 зняття по 500 євро, запити очікували приблизно 20 днів, і я скасував їх, щоб повторити спробу зняття. У мене є зняття з 10.01.2024, і воно все ще очікує на розгляд без необхідності перевірки облікового запису...

Автоматичний переклад.
zozefin28
1 місяць тому

Чи можу я запитати, яка була причина їх скасування?🤔

Я запитую, тому що ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, тому наша команда розгляду скарг поки що не зможе втрутитися.

Чи були у вас успішні зняття коштів у минулому?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

У мене були успішні зняття коштів, але невдалі зняття коштів за останні 20 днів я повністю скасував. Я надіслав повторний запит 01/10 і зв’язався з вами. Мені сказали, що їх було схвалено сьогодні 09/10... Все одно дуже дякую

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
zozefin28
1 місяць тому

Тож це чудова новина.

Будь ласка, не могли б ви повідомити нам, коли отримаєте гроші, щоб ми знали, що все пройшло добре?🙏

Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

добрий вечір До сьогоднішнього дня 12/10 я отримав усі гроші від конкретних вилучень. дякую

Автоматичний переклад.
zozefin28
1 місяць тому

Я радий, що ви повідомили нам про це, дякую.

Тож ти продовжиш там грати чи тобі краще переїхати кудись в інше місце?🤔

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я продовжував грати....але цього разу я втратив досить багато.Думаю зупинитися і вибрати іншого..

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого