Неприємно, якщо казино взагалі не спілкується зі своїми гравцями, і мені це прикро.
Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж наша група розгляду скарг зможе втрутитися, тому, якщо у вашій справі немає змін, повідомте нам, і ми допоможемо вам.
Це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино? це правильно?
Будь ласка, наберіться терпіння та спробуйте перевірити папку зі спамом у вашій електронній пошті, оскільки іноді такі електронні листи можуть закінчуватися там.
It is not nice if the casino doesn't communicate with its players at all, and I am sorry for this.
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment before our complaint team can intervene, so if there is no change in your case, please let us know and we will assist you.
Is this your first withdrawal attempt at this casino? Is that right?
Please be patient and try to check the spam folder in your email, as sometimes these kinds of emails can finish there as well.