ГоловнаФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

 від anapaul5023
|
21 014 переглядів 368 відповідей |
|
1...15 16 17...19
Luigi01

В якій країні ви проживаєте?

Автоматичний переклад.
Curritokira

Італія

Автоматичний переклад.
Luigi01

Я не знаю законів вашої країни щодо азартних ігор.

Автоматичний переклад.

Я не розумію, чому я навіть не отримую відповіді від гуру на свою скаргу

Автоматичний переклад.

Привіт.

Насправді вам потрібно звернути увагу на таймер вашої скарги.

Наша команда розгляду скарг щодня розглядає сотні скарг, і ви знаєте, що неможливо відповісти вам щодня.

Автоматичний переклад.
Romi

Вибачте, я цього не знав

Автоматичний переклад.
Luigi01

Без проблем. Тому кожна скарга має свій таймер. Ви можете побачити це у верхньому правому куті.😉

Автоматичний переклад.
Romi

Справа в тому, що я вже їду на 2 місяці, тому що двічі поставили таймер на 0. Очевидно, що казино не хоче співпрацювати. Мене не хвилює втрата грошей, але вони повинні призначити відповідні чорні точки.

Автоматичний переклад.
Romi

Ромі, допоможи мені, будь ласка, давай спробуємо повернути хоча б ці 1000 євро

Автоматичний переклад.

Справа в тому, що я вже їду на 2 місяці, тому що двічі поставили таймер на 0. Очевидно, що казино не хоче співпрацювати. Мене не хвилює втрата грошей, але вони повинні призначити відповідні чорні точки.

Автоматичний переклад.

Я пояснив це в іншій темі. Сподіваюся, ви не заперечуєте мою відповідь щодо таймера 🙏.

Автоматичний переклад.

Ромі, допоможи мені, будь ласка, давай спробуємо повернути хоча б ці 1000 євро

Автоматичний переклад.

Я знаю, що ви перебуваєте в стані стресу. Ви ні в якому разі не повинні просити нас про такі документи, тому що це не те, як процес працює. На жаль, це казино також ігнорує інші скарги, тому, технічно, це залежить від того, зміниться їхній підхід чи ні. Порада: спробуйте розслабитися та знайти чимось зайнятися, тому що це може зайняти кілька наступних тижнів, а результат зараз дуже невизначений.

Я хотів би мати кращі новини; Я справді так.

Автоматичний переклад.
Radka

Так, уточнив, дякую, Радка

Автоматичний переклад.
Curritokira

Мені сказали, що зняття підтверджено і гроші надіслано, але мені потрібно чекати 3-5 робочих днів

Автоматичний переклад.
Luigi01

Радий це чути

Автоматичний переклад.
Curritokira

Як тільки це буде зроблено, я думаю, що інші виправдання не знайдуться, правда? Мені залишається чекати, поки прийдуть гроші

Автоматичний переклад.
claudialave9687

Привіт, коли вони приймають ваше зняття, вони надсилають вам електронний лист із повідомленням, що зняття підтверджено? І яким способом ви тоді вивели?

Автоматичний переклад.
antoniorussonaples

Антоніо, гроші надійшли на вашу MasterCard?

Автоматичний переклад.
Luigi01

Я збираюся повідомити про них іспанській владі, оскільки вони не можуть працювати в Іспанії.

Автоматичний переклад.

Хлопці, я щойно отримав усі 1000 євро

Автоматичний переклад.
Luigi01

Вітаю. 😉

Отже, як би ви зараз оцінили казино?

Якщо ви бажаєте, ви можете написати свій відгук користувача тут.

Автоматичний переклад.

Я вже оцінив це. Кошмар знімати гроші.

Він працює нелегально в Іспанії, не дотримується правил, дозволяє забороненим залежним гравцям грати... сприяння залежності від азартних ігор та ухилення від податків

Автоматичний переклад.
1...15 16 17...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого