3 тиж. тому
В якій країні ви проживаєте?
What country do you reside in?
En qué país resides?
0
Я не знаю законів вашої країни щодо азартних ігор.
I don't know your country's state laws regarding gambling.
Yo no conozco las leyes estatales de tu país en materia de juego
Привіт.
Насправді вам потрібно звернути увагу на таймер вашої скарги.
Наша команда розгляду скарг щодня розглядає сотні скарг, і ви знаєте, що неможливо відповісти вам щодня.
Hello.
You need to mind the timer on your complaint, actually.
Our complaint team deals with hundreds of complaints every day, and it is not possible to reply to you every day, you know.
Без проблем. Тому кожна скарга має свій таймер. Ви можете побачити це у верхньому правому куті.😉
No problem at all. That is why every complaint has its own timer, actually. You can see it on the top right corner.😉
Справа в тому, що я вже їду на 2 місяці, тому що двічі поставили таймер на 0. Очевидно, що казино не хоче співпрацювати. Мене не хвилює втрата грошей, але вони повинні призначити відповідні чорні точки.
The thing is that I'm already going for 2 months because they have set the timer to 0 twice. It is obvious that the casino does not want to cooperate. I don't care about losing the money but they should assign the relevant black points.
El caso que yo ya voy para 2 meses pq han puesto el temporizador a 0 dos veces. Es evidente que el casino no quiere colaborar. Me da igual perder el dinero pero que le asignen los puntos negros pertinentes
Ромі, допоможи мені, будь ласка, давай спробуємо повернути хоча б ці 1000 євро
Romi help me please let's try to recover at least these 1000 euros
Romi aiutatemi per favore cerchiamo di recuperare almeno questi 1000 euro
Справа в тому, що я вже їду на 2 місяці, тому що двічі поставили таймер на 0. Очевидно, що казино не хоче співпрацювати. Мене не хвилює втрата грошей, але вони повинні призначити відповідні чорні точки.
The thing is that I'm already going for 2 months because they have set the timer to 0 twice. It is obvious that the casino does not want to cooperate. I don't care about losing the money but they should assign the relevant black points.
El caso que yo ya voy para 2 meses pq han puesto el temporizador a 0 dos veces. Es evidente que el casino no quiere colaborar. Me da igual perder el dinero pero que le asignen los puntos negros pertinentes
Я пояснив це в іншій темі. Сподіваюся, ви не заперечуєте мою відповідь щодо таймера 🙏.
I explained that in the other thread. Hope you mind checking my response regarding the timer 🙏.
Я знаю, що ви перебуваєте в стані стресу. Ви ні в якому разі не повинні просити нас про такі документи, тому що це не те, як процес працює. На жаль, це казино також ігнорує інші скарги, тому, технічно, це залежить від того, зміниться їхній підхід чи ні. Порада: спробуйте розслабитися та знайти чимось зайнятися, тому що це може зайняти кілька наступних тижнів, а результат зараз дуже невизначений.
Я хотів би мати кращі новини; Я справді так.
I am aware that you are under stress. You in no way have to ask us for such deeds because this is not how the process works. Sadly, this casino has been ignoring the other complaints too, so, technically, it is about whether their approach will change or not. A word of advice: try to relax and find some things to do, because this may take the next couple of weeks, and the outcome is currently very uncertain.
I wish I had better news; I really do.
Мені сказали, що зняття підтверджено і гроші надіслано, але мені потрібно чекати 3-5 робочих днів
They told me that the withdrawal was confirmed and the money was sent but I have to wait 3-5 business days
Mi hanno detto che il prelievo e stato confermato e i soldi inviati mo devo aspettare i 3-5 giorni lavorativi
Як тільки це буде зроблено, я думаю, що інші виправдання не знайдуться, правда? Мені залишається чекати, поки прийдуть гроші
Once this is done I think no other excuses can come true right? I just have to wait for the money to arrive
Una volta fatto cosi credo che non possono inverarsi altre scuse giusto? Devo aspettare solo l arrivo dei soldi
Привіт, коли вони приймають ваше зняття, вони надсилають вам електронний лист із повідомленням, що зняття підтверджено? І яким способом ви тоді вивели?
Hi, when they accept your withdrawal, do they send you an email saying withdrawal confirmed? And then with which method did you withdraw?
Ciao quando ti accettano il prelievo ti mandano un email con scritto prelievo confermato? E poi con quale metodo hai prelevato
Антоніо, гроші надійшли на вашу MasterCard?
Antonio, did the money arrive on your MasterCard?
Antonio ma i soldi ti sono arrivati su mastercard?
Я збираюся повідомити про них іспанській владі, оскільки вони не можуть працювати в Іспанії.
I am going to report them to the Spanish authorities because they cannot operate in Spain.
Yo los voy a denunciar a las autoridades españolas pq no pueden operar en España
Вітаю. 😉
Отже, як би ви зараз оцінили казино?
Якщо ви бажаєте, ви можете написати свій відгук користувача тут.
Congratulations. 😉
So, how would you rate the casino now?
If you wish, you can write your user review here.
Я вже оцінив це. Кошмар знімати гроші.
Він працює нелегально в Іспанії, не дотримується правил, дозволяє забороненим залежним гравцям грати... сприяння залежності від азартних ігор та ухилення від податків
I have already rated it. A nightmare to withdraw money.
It operates illegally in Spain, does not comply with the rules, allows banned addicted players to play... promoting gambling addiction and evading taxes
Yo ya lo he calificado. Una pesadilla para retirar dinero.
Opera ilegalmente en España, no cumple las normas, permite jugar a jugadores adictos prohibidos...fomentando la adicción al juego y evade impuestos
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.