ГоловнаФорумКазиноMalina Casino - загальне обговорення

Malina Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

 від anapaul5023
|
25 377 переглядів 374 відповідей |
|
1...13 14 15...19
antoniorussonaples

Неймовірно. Найобурливішим є те, що воно має найвищий бал, що надає цьому казино престиж

Автоматичний переклад.

Okok, так що це не про втрату грошей, чи не так? Сьогодні вранці я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали, що зі мною немає проблем, оскільки картка також на моє ім’я, і вчора мені подзвонили від них і сказали, що мій обліковий запис повністю перевірено, тепер ми чекаємо наступного тижня

Автоматичний переклад.

Чудово, що ваш обліковий запис підтверджено.

Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на відкликання?

Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб здійснити платіж, тому, якщо цей термін пройде, надішліть скаргу тут, і наша команда втрутиться.

Ось посилання, за яким потрібно перейти, щоб це зробити, і обов’язково повідомляти нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi

Ромі, моєму вже 14 днів

Автоматичний переклад.
willy7352

Подайте скаргу тут

Автоматичний переклад.

Але зі скаргою я не думаю, що ми зможемо отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.

Хлопці, як ви думаєте, чи зможемо ми повернути гроші за допомогою скарги?

Автоматичний переклад.
Luigi01

Я поскаржився в службу підтримки MALIMA щодо претензії, яку тут подають, вони не сприйняли це всерйоз, тому я сумніваюся, що вони нам заплатять, я вже бачу свої гроші втраченими. Я просто сподіваюся на підтримку тут.

Автоматичний переклад.
Luigi01

Вони хочуть, щоб ніхто нічого не робив. Щоб не далі обманювати людей...скарга 5 хвилин

Автоматичний переклад.
willy7352

Сподіваюся, принаймні вони не збережуть максимальний бал

Автоматичний переклад.
Luigi01

Подайте скаргу... вам нічого втрачати.

Автоматичний переклад.

Ромі, моєму вже 14 днів

Автоматичний переклад.

Зверніть увагу на таймер вашої скарги, і незабаром ви отримаєте сповіщення про наступні кроки.

Автоматичний переклад.

Але зі скаргою я не думаю, що ми зможемо отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.

Наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
Romi

Я чекаю 14 днів, якщо нічого не прийде, ми почнемо розгляд скарги, дякую, ви дуже люб'язні

Автоматичний переклад.
Luigi01

Ми тут для вас. Тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

В современном гемблинге ждать выплату 14 дней это очень долго

Yuli58

Якщо ви маєте намір його витратити

Автоматичний переклад.
Curritokira

А мы очень серьезно намерены забрать свои деньги. И ждем.

Yuli58

звичайно

Автоматичний переклад.

В современном гемблинге ждать выплату 14 дней это очень долго

Привіт! Я спробував переглянути цю тему, оскільки вважаю, що скарга є доречною за цих обставин, але я не зміг визначити, чи знаєте ви про цю концепцію.

Ви не проти подати скаргу? Я просто хочу запропонувати трохи підтримки.

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене проблема з Malina Casino. Я чекаю 16 днів на 3 платежі по 800 євро і досі не отримав гроші. Я не можу поскаржитися тут, на сайті, тому що коли мені потрібно вибрати казино, я отримую повідомлення про помилку, що такого казино немає, Маліна, будь ласка, допоможи мені отримати мої гроші.

Автоматичний переклад.
1...13 14 15...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого