2 р. тому
Я знаю, що я один із багатьох людей, які чекають на зняття коштів.
Комусь насправді заплатили за це?
I know I’m one of a lot of people waiting for withdrawals.
Has anyone actually been paid by these?
Я знаю, що я один із багатьох людей, які чекають на зняття коштів.
Комусь насправді заплатили за це?
I know I’m one of a lot of people waiting for withdrawals.
Has anyone actually been paid by these?
У нас є ланцюжок про казино тут, щоб ви могли подивитися: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-casino---general-discussion/3
We have a thread about the casino here so you can take a look: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-casino---general-discussion/3
RickПісля перевірки вашого облікового запису я бачу, що ваше виведення все ще обробляється.
Останнім часом у нас була велика кількість зняття коштів, і в поєднанні з низькою доступністю персоналу це призвело до затримок платежів, але зараз ситуація стабільна, і ви можете очікувати свої гроші незабаром.
Це не той досвід, якого ми хочемо для жодного з наших клієнтів, прийміть мої найглибші вибачення.
Мені дуже шкода за затримку, будьте впевнені, що ми вирішимо це якомога швидше.
Ми маємо попросити вас набратися трохи більше терпіння, ваше відкликання триває, і незабаром воно буде завершено.
Щиро перепрошую за затримку.
RickAfter checking your account I can see that your withdrawal is still being processed.
We had a big number of withdrawals recently and combined with low staff availability it resulted in payment delays, but the situation is stable now and you can expect your money soon.
This is not the experience that we want for any of our customers, please accept my deepest apology.
I am very sorry about the delay, rest assured that we will sort this out as soon as possible.
We have to ask you for a little more patience, your withdrawal is in the process and it will be completed soon.
I sincerely apologize for the delay.
Заговорив занадто рано.
Єлизавета
Ваша сума все ще розглядається командою ризиків, я надішлю нагадування про всяк випадок.
Крістофер Пікок
Це нова команда ризику?
минулого тижня це була команда облікових записів
У них має бути багато команд
Spoke too soon.
Elizabeth
Your withdrawal is still being reviewed by the Risk Team, I will send a reminder just in case.
Christopher Peacock
That’s a new one the risk team?
it was the account team last week
They must have a lot of teams
розуміти, що ви засмучені, тому що ви так довго чекали, але коли вилучення коштів на додатковій перевірці, це означає, що це може зайняти кілька місяців, я сподіваюся, що моє нагадування пришвидшить процедуру.
Мені подобаються ці скопійовані та вставлені відповіді
understand that you are upset because you have been waiting for so long, but when withdfrawal is on additional check it means it may take a several months, I hope my reminder will speed up the procedure.
I love these copied and pasted answers
Якщо ви ввели всю правильну інформацію у свій обліковий запис і дотримувалися всіх правил з Умов, вам нема про що хвилюватися, крім як чекати грошей.
Cp
Так, мені сказали, що в листопаді я знаю, що все в порядку, і перевірено
його було попередньо перевірено та перевірено ще на початку жовтня
Зараз кінець січня
If you have put all the correct information on your account and if you have followed all the rules from the Terms and conditions then you have nothing to worry about but to wait for your money.
Cp
Yeah I was told that in November i know it’s all ok and verified
it was pre verified and checked back in early October
It’s now end of Januar
Ой, це просто широкий відображення стильових вправ... Найбільше мене вразила ця частина «коли зняття коштів на додатковій перевірці, це означає, що це може зайняти кілька місяців, я сподіваюся, що моє нагадування пришвидшить процедуру».
Я вже бачив цю інформацію раніше, але, на щастя, не так часто.
Що я можу сказати? Схрестивши пальці та удачі.
Oh, it is just a wide display of style exercises... What shocked me the most is this part "when withdfrawal is on additional check it means it may take a several months, I hope my reminder will speed up the procedure."
I've already seen this information before but luckily not so often.
What can I say? Fingers crossed and best of luck.
Вибачте, що тут багато не можна додати.
Можливо, настав час відпустити і знайти собі краще казино - якщо вам, звичайно, хочеться грати, у цьому випадку скористайтеся нашим списком рекомендованих казино .
I'm sorry not much to add here.
Maybe it's time to let go and find yourself a better casino - If you feel like playing of course, in this case, feel free to use our list of recommended casinos.
Це просто досить велика сума грошей, від якої можна піти. У мене вже є все, що я отримую завдяки допомозі звідси, пожертвую £750 на благодійність.
It’s just a rather large amount of money to walk away from. I’ve allready anything I get Due to help from here will donate £750 to charity.
Я вважаю, що частина з «кількома місяцями очікування виведення» має стати частиною огляду казино. Це те, що кожен повинен побачити, переглянувши огляд казино.
I feel like the part with "several months of waiting for a withdrawal" should become a part of the casino review. That's something that everyone should see when they access the casino review.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.