ФорумКазиноMagical Casino - загальне обговорення

Magical Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Gregory26
|
1500 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Magical Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, це дуже хороше казино, хороша підтримка, вони платять своїм гравцям

Автоматичний переклад.
Gregory26
1 рік тому

привіт

яка хороша новина 🙂. Скільки часу зазвичай займає оплата і як довго ви там граєте?

1aynway, дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони продовжують надсилати мені спам із СМС-рекламою, хоча я при реєстрації переконався, що заборонив БУДЬ-ЯКУ рекламу, і переконався, що НЕ давав згоду, особливо на СМС-рекламу. Я залишив повідомлення в чаті, і вони не зв’язалися зі мною та не припинили розсилати спам.

Я так втомився від цього! Постійно нові і нові смс. Вони холодно пишуть мені повідомлення, і вони не пропонують відмовитися від SMS-реклами в SMS.


У їхній політиці конфіденційності сказано:

«Як зазначено вище, Magical Casino іноді продаватиме гравцям продукти та послуги, які, на думку Magical Casino, можуть зацікавити гравця. Якщо Гравець не бажає отримувати таку інформацію або має будь-які інші запитання щодо захисту даних, Ми радимо йому зв’язатися з Magical Casino, щоб отримати таку інформацію/зміни».


(неправда - я вже сповіщав їх про свою відмову деякий час тому)



Також пишуть наступне:

«Використовується в маркетингових цілях на основі так званого принципу згоди».


(теж неправда!)


якщо ви читаєте це, будь ласка, зупиніться

Автоматичний переклад.
obctbcacc
8 міс. тому

Мені дуже прикро чути про таку проблему. На жаль, це частіше, ніж ви думаєте 🙁

Я погоджуюся, що казино має взяти на себе повну відповідальність і припинити розсилати спам гравцям, які діяли сумлінно, вимагаючи виключення реклами.

Як ви вважаєте, чи відповідає їхній підхід міжнародним положенням GDPR?


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Це категорично проти!


Тепер я спробував надіслати їм офлайн-повідомлення в їхньому чаті, оскільки вони недоступні. Я також зробив заявку в службу підтримки, але відповідь не надійшла. Вони все ще надсилають SMS щодня. Я ніколи не давав їм згоди з першого дня


Ви не проти, якщо я надішлю скаргу через гуру казино?

Автоматичний переклад.
obctbcacc
8 міс. тому

Ви щодня отримуєте SMS!? Це неприпустимо!

Не соромтеся подати скаргу, обов'язково. Мені цікаво, чи допоможемо ми вам, тому що, чесно кажучи, я не можу сказати. Проте кожна спроба варта спроби , я б розлютився на вашому місці!

Чи думали ви про те, щоб поінформувати установи, наприклад, Управління із захисту персональних даних?

Я не знаю, як все працює в Данії, тому я просто запитую 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я так, сьогодні навіть отримав SMS, незважаючи на 3 спроби зв’язатися з ними. Я обов’язково спробую вашу пропозицію, але я сумніваюся, що трапиться через їхню ліцензію Кюрасао.

Автоматичний переклад.
obctbcacc
8 міс. тому

Я вважаю, що це має бути надзвичайно неприємним і дратуючим. У будь-якому разі ми побачимо, як воно піде, коли ви зв’яжетеся з ними. Сподіваємось, вони дадуть вам хорошу відповідь.

Чи могли б ви розповісти нам, що ви дізналися або який був результат? 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

загалом хороше казино, швидко виплачує кошти та має великий вибір ігор,


Ерік


Автоматичний переклад.
Ericadam
4 міс. тому

Як швидко цей платить, якщо мені так цікаво?

У будь-якому випадку, чи знайомі ви з відгуками та відгуками користувачів?

Спробуйте це посилання, якщо хочете дослідити. 😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

48 год

Автоматичний переклад.
Ericadam
4 міс. тому

Тож, на мій погляд, це чудово та досить швидко. Який спосіб оплати ви використовуєте для виведення коштів?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

банківським переказом, я знову отримав прибуток, також швидко заплатив, хороший сервіс також у чаті, він припиняє підтримку близько 10-11 години вечора, і у мене дуже компетентний призначений менеджер


Я не бачу жодних скарг гравців, я думаю, що це залишається надійним казино, це залишається моєю думкою

Автоматичний переклад.
Ericadam
4 міс. тому

Це добре, тому що банківські перекази іноді займають більше часу. Я також радий, що вам вдалося знову отримати прибуток і знову без проблем вивести гроші.

Я думаю, що кожне казино може так працювати. Бажаю вам ще багато перемог і удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хороше казино з великою кількістю ігор, яких немає в інших казино. приємна підтримка. заслуговує на краще, ніж 5/10. краще, ніж деякі з вищими оцінками... саманта, їхній менеджер чудовий

Автоматичний переклад.
Alain747
2 міс. тому

Привіт, я радий, що тобі подобається казино. Які в ньому є ігри, яких немає в інших казино?

У всякому разі, я подивився на його індекс безпеки , і він досить низький, як ви написали, 5/10. Крім того, казино працює без ліцензії, до чого я був би обережний, тому що якщо є проблеми, їх важко вирішити.

Тим не менш, ви грали тут раніше і зуміли щось виграти і зняти?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ліцензовані казино мають свої проблеми, і в мене було багато з них, унікальні, невдалі тощо, на даний момент з ними немає проблем, швидке виведення коштів, слухач, коли я хочу зробити перерву, він закриває рахунок. деякі казино цього навіть не роблять. Мені подобається це казино.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого