1 рік тому
Тут ви можете обговорити Magical Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, це дуже хороше казино, хороша підтримка, вони платять своїм гравцям
Hello, it's a very good casino, good support, they pay their player
привіт
яка хороша новина 🙂. Скільки часу зазвичай займає оплата і як довго ви там граєте?
1aynway, дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.
Hey,
what good news 🙂. How long did the payment usually take, and how long have you been playing there?
1aynway, thanks for sharing your experience with us.
Вони продовжують надсилати мені спам із СМС-рекламою, хоча я при реєстрації переконався, що заборонив БУДЬ-ЯКУ рекламу, і переконався, що НЕ давав згоду, особливо на СМС-рекламу. Я залишив повідомлення в чаті, і вони не зв’язалися зі мною та не припинили розсилати спам.
Я так втомився від цього! Постійно нові і нові смс. Вони холодно пишуть мені повідомлення, і вони не пропонують відмовитися від SMS-реклами в SMS.
У їхній політиці конфіденційності сказано:
«Як зазначено вище, Magical Casino іноді продаватиме гравцям продукти та послуги, які, на думку Magical Casino, можуть зацікавити гравця. Якщо Гравець не бажає отримувати таку інформацію або має будь-які інші запитання щодо захисту даних, Ми радимо йому зв’язатися з Magical Casino, щоб отримати таку інформацію/зміни».
(неправда - я вже сповіщав їх про свою відмову деякий час тому)
Також пишуть наступне:
«Використовується в маркетингових цілях на основі так званого принципу згоди».
(теж неправда!)
якщо ви читаєте це, будь ласка, зупиніться
They keep sending me spam SMS advertising, although I upon registration made sure to deny ANY advertising, and made sure NOT to give consent to especially SMS advertising. I left a message in live chat, and they never contacted me back nor stopped spamming.
I am so tired of it! Constantly new and new SMS. They’re cold texting me and they provide no opt-out from SMS advertising in the SMS.
In their privacy policy it says:
"As indicated above, Magical Casino would, on occasion, market directly to Player products and services which Magical Casino considers may be of interest to the Player. Should Player not wish to receive such information, or have any other data protection queries, Player is urged to contact Magical Casino for such information/changes."
(not true - I already notified them of my opt-out a while ago)
They also write following:
"Is utilised for marketing purposes based on the so-called opt-in principle."
(also not true!)
if you’re reading this please stop
Мені дуже прикро чути про таку проблему. На жаль, це частіше, ніж ви думаєте 🙁
Я погоджуюся, що казино має взяти на себе повну відповідальність і припинити розсилати спам гравцям, які діяли сумлінно, вимагаючи виключення реклами.
Як ви вважаєте, чи відповідає їхній підхід міжнародним положенням GDPR?
I'm so sorry to hear about such an issue. Sadly it is more common than you might think 🙁
I agree the casino should take full responsibility and stop spamming players who have acted with good faith by asking for advert exclusion.
Do you think their approach is in accordance with international GDPR statements?
Це категорично проти!
Тепер я спробував надіслати їм офлайн-повідомлення в їхньому чаті, оскільки вони недоступні. Я також зробив заявку в службу підтримки, але відповідь не надійшла. Вони все ще надсилають SMS щодня. Я ніколи не давав їм згоди з першого дня
Ви не проти, якщо я надішлю скаргу через гуру казино?
It's totally against!
Now I've tried sending them an offline message in their livechat, as they're not reachable. I've also made a support ticket with no response. They're still sending SMS every single day. I never gave them consent from day one
Do you mind if I open a complaint via casino guru?
Ви щодня отримуєте SMS!? Це неприпустимо!
Не соромтеся подати скаргу, обов'язково. Мені цікаво, чи допоможемо ми вам, тому що, чесно кажучи, я не можу сказати. Проте кожна спроба варта спроби , я б розлютився на вашому місці!
Чи думали ви про те, щоб поінформувати установи, наприклад, Управління із захисту персональних даних?
Я не знаю, як все працює в Данії, тому я просто запитую 🤔
You are receiving SMS daily!? That's unacceptable!
Feel free to submit the complaint, for sure. I'm curious whether we will assist you because honestly, I can't tell. Yet every attempt is worth trying, I would be furious being in your shoes!
Have you considered informing institutions like the Office for Personal Data Protection, for example?
I'm not familiar with how things work in Denmark so, I'm just asking 🤔
Я так, сьогодні навіть отримав SMS, незважаючи на 3 спроби зв’язатися з ними. Я обов’язково спробую вашу пропозицію, але я сумніваюся, що трапиться через їхню ліцензію Кюрасао.
I am yeah, even recieved SMS today despite 3 attempts of contacting them. I’ll for sure try your suggestion, but I doubt what’s gonna happen due to their curacao license.
Я вважаю, що це має бути надзвичайно неприємним і дратуючим. У будь-якому разі ми побачимо, як воно піде, коли ви зв’яжетеся з ними. Сподіваємось, вони дадуть вам хорошу відповідь.
Чи могли б ви розповісти нам, що ви дізналися або який був результат? 🙂
I believe it must be extremely unpleasant and annoying. Anyway, we'll see how it goes when you contact them. Hopefully they will have a good response for you.
Could you tell us what you learned or what the outcome was? 🙂
Як швидко цей платить, якщо мені так цікаво?
У будь-якому випадку, чи знайомі ви з відгуками та відгуками користувачів?
Спробуйте це посилання, якщо хочете дослідити. 😉
How quickly does this one pay, if I may be so curious?
Anyway, are you familiar with user reviews and user feedback?
Try this link if you would like to investigate. 😉
Тож, на мій погляд, це чудово та досить швидко. Який спосіб оплати ви використовуєте для виведення коштів?
So that's great in my opinion and pretty fast. What payment method do you use for withdrawal ?
банківським переказом, я знову отримав прибуток, також швидко заплатив, хороший сервіс також у чаті, він припиняє підтримку близько 10-11 години вечора, і у мене дуже компетентний призначений менеджер
Я не бачу жодних скарг гравців, я думаю, що це залишається надійним казино, це залишається моєю думкою
by bank transfer, I made a profit again, paid also quickly, good service also in chat, he stops the support around 10 or 11 o'clock in the evening, and I have a very competent assigned manager
I don't see any player complaints, I think it remains a reliable casino, that remains my opinion
Це добре, тому що банківські перекази іноді займають більше часу. Я також радий, що вам вдалося знову отримати прибуток і знову без проблем вивести гроші.
Я думаю, що кожне казино може так працювати. Бажаю вам ще багато перемог і удачі. 🙂
That's fine because bank transfers sometimes take longer. I am also glad that you managed to make another profit and withdraw again without any problems.
I think every casino could work like that. I wish you many more wins and good luck. 🙂
Хороше казино з великою кількістю ігор, яких немає в інших казино. приємна підтримка. заслуговує на краще, ніж 5/10. краще, ніж деякі з вищими оцінками... саманта, їхній менеджер чудовий
Good casino, with lots of games that other casinos don't have. pleasant support. deserves better than 5/10. better than some with higher grades.... samanta their manager is great
Привіт, я радий, що тобі подобається казино. Які в ньому є ігри, яких немає в інших казино?
У всякому разі, я подивився на його індекс безпеки , і він досить низький, як ви написали, 5/10. Крім того, казино працює без ліцензії, до чого я був би обережний, тому що якщо є проблеми, їх важко вирішити.
Тим не менш, ви грали тут раніше і зуміли щось виграти і зняти?
Hi, I'm glad you like the casino. What games does it have that other casinos don't ?
Anyway, I looked at its safety index and it is quite low as you wrote 5/10. Also the casino operates without a license, which I would be careful about because if there are problems it can be difficult to solve them.
Nevertheless, have you played here before and managed to win and withdraw something ?
Ліцензовані казино мають свої проблеми, і в мене було багато з них, унікальні, невдалі тощо, на даний момент з ними немає проблем, швидке виведення коштів, слухач, коли я хочу зробити перерву, він закриває рахунок. деякі казино цього навіть не роблять. Мені подобається це казино.
licensed casinos have their problems, and I've had lots of them with some, unique, bad luck etc, for the moment no problems with them, quick withdrawal, listener, when I want to take a break, he closes the account. some casinos don't even do it. I like this casino.
Доброго ранку, я виграв суму 180 євро для зняття в цьому казино, раніше я зробив кілька депозитів, але безуспішно, тепер, коли я хочу зняти гроші, мені кажуть, що казино зупинено і я повинен внести 200 євро щоб мати можливість зняти, як мені це оцінити? Що це за казино? Я не наважуся внести ще один еро, а тепер як мені отримати свої гроші!! Мені знадобилися дні, щоб зв'язатися з вами!! У будь-якому випадку, якщо хтось може пояснити мені це обурення, я весь у вухах, і якщо хтось може дати мені альтернативне рішення маси
Good morning, I have won an amount of 180e to withdraw at this casino, I had made several deposits previously, without success, now when I want to withdraw the money they tell me that the casino has been stopped and that I have to deposit 200e to be able to withdraw, How should I rate this? What kind of casino is this? I won't dare to deposit even one more ero and now how do I get my money!! It took me days to contact you!! Anyway, if someone can explain this outrage to me I'm all ears and if someone can give me an alternative solution masss
Muy buenos días, he ganado un importe de 180e para retirar en este casino, había hecho varios depósitos anteriormente, sin éxito, pues ahora cuando quiero retirar el dinero me dicen q el casino ha estado parado y que tengo q ingresar 200e para poder retirar, esto como tengo q calificarlo? Que clase de casino es este ? No por asomo me atreveré a depositar ni un ero más y ahora como consigo mi dinero!! Me ha costado contactar días !! En fin, si alguien me puede explicar este atropello soy todo oídos y si alguien me puede dar alguna solución alternativa masss
Саманта чудова, вона телефонує вам і пропонує дуже смачні бонуси, але раптом ви виграєте! І тут виникає проблема, я обробляв незначну суму зняття 180 євро протягом тижня, щоб подумати про соковиті цифри, я більше нічого не знаю про Саманту, мені вдалося поговорити з кимось ще після спалення електронних листів, оскільки ви не можете зв’язатися інакше. Ви скажете мені, на яку кваліфікацію заслуговують ці люди, подруга Саманти каже мені, що мої останні депозити будуть повернуті, і що для того, щоб зняти гроші, я повинен внести 200 євро, що це за рішення!! Вони повернули мені щось, що я не зможу зняти, якщо не внесу 200, і не кажучи вже про 180, це нікуди подіти, навіть не думай про участь, вони дуже добре, тому що 300% бонус на вихідні для П'ятниця, субота та неділя дуже соковиті, поки ви не виграєте
Samanta is great, she calls you and offers you very succulent bonuses but suddenly you win! And here comes the problem, I have been processing a negligible withdrawal of 180e for a week, to think about succulent figures, I no longer know anything about Samantha, I have managed to talk to someone else after burning emails since you can't contact otherwise. You'll tell me what qualification these people deserve, Samantha's friend tells me that my last deposits will be refunded and that in order to withdraw I have to deposit 200e, what kind of solution is this!! They refund me something that I can't withdraw if I don't deposit 200, and not to mention the 180, this has nowhere to go, don't even think about entering, they are very fine because a 300% weekend bonus for Friday Saturday and Sunday is very succulent, until you win
Samanta es genial, te llama y te ofrece bonos muy suculentos pero de repente ganas! Y ahí viene el problema, yo llevo una semana para q me procesen un retiro insignificante de 180e , como para pensar en cifras suculentas, ya no se nada de Samantha, he conseguido hablar con un otro después de abrasar a emails ya que no puedes contactar de otra manera. Ya me dirás q calificación merece esta gente, me dice el compi de Samantha q se me reintegran los últimos depósitos y q para poder retirar tengo q ingresar 200e, q clase de solución es esta!! Me reintegran algo q no puedo retirar si no depósito 200, y sin hablar de los 180, esto no tiene por donde cogerse, no se os ocurra entrar ni por asomo, son muy finos por q un bono de finde semana de 300% para viernes sábado y domingo es muy suculento, hasta q ganas
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.