ГоловнаФорумКазиноMagical Casino - загальне обговорення

Magical Casino - загальне обговорення

 від Gregory26
|
4 941 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Magical Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, це дуже хороше казино, хороша підтримка, вони платять своїм гравцям

Автоматичний переклад.
Gregory26

привіт

яка хороша новина 🙂. Скільки часу зазвичай займає оплата і як довго ви там граєте?

1aynway, дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.

Автоматичний переклад.

Вони продовжують надсилати мені спам із СМС-рекламою, хоча я при реєстрації переконався, що заборонив БУДЬ-ЯКУ рекламу, і переконався, що НЕ давав згоду, особливо на СМС-рекламу. Я залишив повідомлення в чаті, і вони не зв’язалися зі мною та не припинили розсилати спам.

Я так втомився від цього! Постійно нові і нові смс. Вони холодно пишуть мені повідомлення, і вони не пропонують відмовитися від SMS-реклами в SMS.


У їхній політиці конфіденційності сказано:

«Як зазначено вище, Magical Casino іноді продаватиме гравцям продукти та послуги, які, на думку Magical Casino, можуть зацікавити гравця. Якщо Гравець не бажає отримувати таку інформацію або має будь-які інші запитання щодо захисту даних, Ми радимо йому зв’язатися з Magical Casino, щоб отримати таку інформацію/зміни».


(неправда - я вже сповіщав їх про свою відмову деякий час тому)



Також пишуть наступне:

«Використовується в маркетингових цілях на основі так званого принципу згоди».


(теж неправда!)


якщо ви читаєте це, будь ласка, зупиніться

Автоматичний переклад.
obctbcacc

Мені дуже прикро чути про таку проблему. На жаль, це частіше, ніж ви думаєте 🙁

Я погоджуюся, що казино має взяти на себе повну відповідальність і припинити розсилати спам гравцям, які діяли сумлінно, вимагаючи виключення реклами.

Як ви вважаєте, чи відповідає їхній підхід міжнародним положенням GDPR?


Автоматичний переклад.
Radka

Це категорично проти!


Тепер я спробував надіслати їм офлайн-повідомлення в їхньому чаті, оскільки вони недоступні. Я також зробив заявку в службу підтримки, але відповідь не надійшла. Вони все ще надсилають SMS щодня. Я ніколи не давав їм згоди з першого дня


Ви не проти, якщо я надішлю скаргу через гуру казино?

Автоматичний переклад.
obctbcacc

Ви щодня отримуєте SMS!? Це неприпустимо!

Не соромтеся подати скаргу, обов'язково. Мені цікаво, чи допоможемо ми вам, тому що, чесно кажучи, я не можу сказати. Проте кожна спроба варта спроби , я б розлютився на вашому місці!

Чи думали ви про те, щоб поінформувати установи, наприклад, Управління із захисту персональних даних?

Я не знаю, як все працює в Данії, тому я просто запитую 🤔


Автоматичний переклад.
Radka

Я так, сьогодні навіть отримав SMS, незважаючи на 3 спроби зв’язатися з ними. Я обов’язково спробую вашу пропозицію, але я сумніваюся, що трапиться через їхню ліцензію Кюрасао.

Автоматичний переклад.
obctbcacc

Я вважаю, що це має бути надзвичайно неприємним і дратуючим. У будь-якому разі ми побачимо, як воно піде, коли ви зв’яжетеся з ними. Сподіваємось, вони дадуть вам хорошу відповідь.

Чи могли б ви розповісти нам, що ви дізналися або який був результат? 🙂

Автоматичний переклад.

загалом хороше казино, швидко виплачує кошти та має великий вибір ігор,


Ерік


Автоматичний переклад.
Ericadam

Як швидко цей платить, якщо мені так цікаво?

У будь-якому випадку, чи знайомі ви з відгуками та відгуками користувачів?

Спробуйте це посилання, якщо хочете дослідити. 😉

Автоматичний переклад.

48 год

Автоматичний переклад.
Ericadam

Тож, на мій погляд, це чудово та досить швидко. Який спосіб оплати ви використовуєте для виведення коштів?

Автоматичний переклад.

банківським переказом, я знову отримав прибуток, також швидко заплатив, хороший сервіс також у чаті, він припиняє підтримку близько 10-11 години вечора, і у мене дуже компетентний призначений менеджер


Я не бачу жодних скарг гравців, я думаю, що це залишається надійним казино, це залишається моєю думкою

Автоматичний переклад.
Ericadam

Це добре, тому що банківські перекази іноді займають більше часу. Я також радий, що вам вдалося знову отримати прибуток і знову без проблем вивести гроші.

Я думаю, що кожне казино може так працювати. Бажаю вам ще багато перемог і удачі. 🙂

Автоматичний переклад.

Хороше казино з великою кількістю ігор, яких немає в інших казино. приємна підтримка. заслуговує на краще, ніж 5/10. краще, ніж деякі з вищими оцінками... саманта, їхній менеджер чудовий

Автоматичний переклад.
Alain747

Привіт, я радий, що тобі подобається казино. Які в ньому є ігри, яких немає в інших казино?

У всякому разі, я подивився на його індекс безпеки , і він досить низький, як ви написали, 5/10. Крім того, казино працює без ліцензії, до чого я був би обережний, тому що якщо є проблеми, їх важко вирішити.

Тим не менш, ви грали тут раніше і зуміли щось виграти і зняти?

Автоматичний переклад.

Ліцензовані казино мають свої проблеми, і в мене було багато з них, унікальні, невдалі тощо, на даний момент з ними немає проблем, швидке виведення коштів, слухач, коли я хочу зробити перерву, він закриває рахунок. деякі казино цього навіть не роблять. Мені подобається це казино.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, я виграв суму 180 євро для зняття в цьому казино, раніше я зробив кілька депозитів, але безуспішно, тепер, коли я хочу зняти гроші, мені кажуть, що казино зупинено і я повинен внести 200 євро щоб мати можливість зняти, як мені це оцінити? Що це за казино? Я не наважуся внести ще один еро, а тепер як мені отримати свої гроші!! Мені знадобилися дні, щоб зв'язатися з вами!! У будь-якому випадку, якщо хтось може пояснити мені це обурення, я весь у вухах, і якщо хтось може дати мені альтернативне рішення маси

Автоматичний переклад.
Alain747

Саманта чудова, вона телефонує вам і пропонує дуже смачні бонуси, але раптом ви виграєте! І тут виникає проблема, я обробляв незначну суму зняття 180 євро протягом тижня, щоб подумати про соковиті цифри, я більше нічого не знаю про Саманту, мені вдалося поговорити з кимось ще після спалення електронних листів, оскільки ви не можете зв’язатися інакше. Ви скажете мені, на яку кваліфікацію заслуговують ці люди, подруга Саманти каже мені, що мої останні депозити будуть повернуті, і що для того, щоб зняти гроші, я повинен внести 200 євро, що це за рішення!! Вони повернули мені щось, що я не зможу зняти, якщо не внесу 200, і не кажучи вже про 180, це нікуди подіти, навіть не думай про участь, вони дуже добре, тому що 300% бонус на вихідні для П'ятниця, субота та неділя дуже соковиті, поки ви не виграєте

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого