ФорумКазиноMagic Win Casino - загальне обговорення

Magic Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від soko8888
|
34260 переглядів 228 відповідей |
|
1...8 9 10...12
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро,


Минуло 25 неробочих днів, відколи я подав заявку на зняття 2000 євро. У них немає причин не платити, окрім того, що вони справжні шахраї. Скаржника закрили з невідомої причини 🤔

Мені немає сенсу повертати кошти у свій банк, оскільки різниця надто велика.

Я зовсім не налаштований оптимістично, але я міг би продовжити спроби отримати зняття через те, що це 2 тис.


Автоматичний переклад.
paulduffymarble
1 рік тому

Фу, це багато.

Тим не менш, вашу скаргу було закрито, оскільки казино не спілкувалося з нами протягом тривалого часу, і тому кожна скарга, яка надходить, закривається "політикою відсутності реакції"

2000 євро, на мій погляд, досить багато, і я був би радий, якби ви отримали свої гроші, але, як ви сказали, я не дуже оптимістично налаштований.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб усі знали, що цей сайт є шахрайським. Після 28 неробочих днів очікування мого зняття вони закрили мій рахунок без жодної законної причини. Я не припиню публікації на сайтах оглядів, доки цей веб-сайт не закриється. Чесно кажучи, гуру казино, я трохи розчарований тим, що ви не допомогли більше запобігти роботі такого шахрайського сайту.

file

Автоматичний переклад.
paulduffymarble
1 рік тому

Привіт.

Хоча я розумію ваші почуття, ви повинні уникати таких сайтів насамперед. Ми надали гарне попередження: ви це бачили?

filefile

Цього сайту слід уникати, тому що причини є: https://casino.guru/magic-win-casino-review

Я думаю, ви вірите, що хтось може просто вказати пальцем, і казино закриється. Це велика помилка, особливо коли йдеться про неліцензійні казино. Ніхто не регулює неліцензовані казино, звертайтеся до суду, якщо знайдете їх власника.

Гадаю, вам варто дізнатися трохи про світ азартних ігор. 🙏

І будь ласка, грайте лише в казино, регульованих UKGC.

Мені шкода, що вас обманули.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Хоча я розумію ваші почуття, ви повинні уникати таких сайтів насамперед. Ми надали гарне попередження: ви це бачили?

filefile

Цього сайту слід уникати, тому що причини є: https://casino.guru/magic-win-casino-review

Я думаю, ви вірите, що хтось може просто вказати пальцем, і казино закриється. Це велика помилка, особливо коли йдеться про неліцензійні казино. Ніхто не регулює неліцензовані казино, звертайтеся до суду, якщо знайдете їх власника.

Гадаю, вам варто дізнатися трохи про світ азартних ігор. 🙏

І будь ласка, грайте лише в казино, регульованих UKGC.

Мені шкода, що вас обманули.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка


Я згоден, цих сайтів слід уникати, а всю інформацію, що тут переглядається, сприймати серйозно, і гравці ризикують грати на них.

Я хотів би обережно запропонувати Casino Guru видалити посилання на ці сайти в огляді, оскільки розміщення посилань сприяє доступу до сайтів або може сприйматися таким чином.

Я сподіваюся, що це сприймається як обґрунтований запит, крок до дистанціювання від таких сайтів і зміцнення репутації Casino Guru. 🫡


file


З повагою


маринований огірок

Автоматичний переклад.
Anonymized500
1 рік тому

Чудова ідея Пікл,


Я також пропоную, щоб вони не вказували ліміти зняття коштів, оскільки фактично немає шансів отримати щось.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка


Я згоден, цих сайтів слід уникати, а всю інформацію, що тут переглядається, сприймати серйозно, і гравці ризикують грати на них.

Я хотів би обережно запропонувати Casino Guru видалити посилання на ці сайти в огляді, оскільки розміщення посилань сприяє доступу до сайтів або може сприйматися таким чином.

Я сподіваюся, що це сприймається як обґрунтований запит, крок до дистанціювання від таких сайтів і зміцнення репутації Casino Guru. 🫡


file


З повагою


маринований огірок

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це було б добре, але я все ще вірю, що кожен гравець має вибір і не повинен натискати його, щоб перейти на сторінку. Особливо якщо він бачить усі попередження, які там є.

Але, звісно, я розумію, про що ви говорите, і сподіваюся, що з такими казино ні в кого не буде спокуси туди піти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чудова ідея Пікл,


Я також пропоную, щоб вони не вказували ліміти зняття коштів, оскільки фактично немає шансів отримати щось.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не думаю, що це таке яскраве спостереження, оскільки воно часто може допомогти гравцям загалом, і вони мають уявлення про те, скільки вони можуть зняти. Казино з таким індексом безпеки саме по собі є попередженням, і я точно не став би там робити депозит, тому мене, мабуть, не зацікавила б така інформація. Для інших казино це все одно непогано.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це було б добре, але я все ще вірю, що кожен гравець має вибір і не повинен натискати його, щоб перейти на сторінку. Особливо якщо він бачить усі попередження, які там є.

Але, звісно, я розумію, про що ви говорите, і сподіваюся, що з такими казино ні в кого не буде спокуси туди піти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тут ми говоримо про азартні ігри, Джаро. Якщо гуру казино має бути тут, щоб допомагати та давати поради людям, то вони, безсумнівно, повинні розуміти залежність від азартних ігор. Причина, чому люди грають на таких сайтах, полягає в тому, що вони не регулюються органами влади Великобританії з азартними іграми, тобто не на gamcare та GameStop.

Якщо деякі з цих сайтів є шахрайськими, і гуру казино знає про це, тоді на сайті чи посиланнях на них не повинно бути жодної спокуси

Автоматичний переклад.
paulduffymarble
1 рік тому

Я розумію, що ви маєте на увазі, але це функція, яка є в кожному казино. Однак у цьому випадку я повинен сказати, що спокуси точно не повинно бути в такому казино, особливо коли стільки попереджень.

Хоча я б ще раз сказав, що ми не рекламуємо казино, але ми надаємо інформацію про них, і це суттєва різниця.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що ви маєте на увазі, але це функція, яка є в кожному казино. Однак у цьому випадку я повинен сказати, що спокуси точно не повинно бути в такому казино, особливо коли стільки попереджень.

Хоча я б ще раз сказав, що ми не рекламуємо казино, але ми надаємо інформацію про них, і це суттєва різниця.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро


Дякую за реакцію та відкритість отримання відгуків.

Я мушу не погодитися з коментарем «ми не рекламуємо казино» на тій підставі, що ви дозволяєте обробляти тут відгуки гравців, хороші, погані та скарги, але не захищаєте гравців, видаляючи прямі посилання на погані сайти з високим ризиком. Це означає рекламу, знаючи з оглядів та/або скарг, що це казино погане, і не видаляючи прямі посилання на сайти. Покласти все на гравця — це натяжка в цьому сценарії, оскільки цей сайт також має обов’язки.

Якщо ви (Casino Guru) вважаєте, що це не хвилює, чи можна провести опитування, щоб дізнатися, як почувається спільнота, і зібрати відгуки. Звичайно, якщо Casino Guru погодиться.


Дякую Яро.


З повагою


маринований огірок



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт

Я вніс £20 на Magic win 10 днів тому.

Я грав у Buffalo negaways, мені вдалося потрапити в функцію

бонусна гра множника.

Я очікував, можливо, виграшу 10–50 фунтів стерлінгів, оскільки грав у обертання 20 пенсів

на мій подив, функція заплатила мені 4700 фунтів стерлінгів.

Мій обліковий запис уже перевірено, і я ніколи не граю з бонусами.

Тому я перейшов на сторінку зняття коштів і ввів заявку на зняття коштів на суму 4600 фунтів стерлінгів.

Каже, що зняття для банківського переказу становить 0-4 робочих дні.

Відкликання все ще очікує на сьогодні.

У цілодобовому чаті вони сказали, що терпіння може зайняти 7–21 день.

Коли я знову звернувся до служби підтримки та запитав про проблему, вони сказали, що ризик

команда менеджерів переглядає журнали ігор тощо, оскільки я міг використовувати програмне забезпечення для шахрайства.

Зв’язався зі службою підтримки втретє, вони відповіли, що це знову запит на відкликання.

Я сказав, що все просто, я вношу гроші, я ризикую своїми грошима, я програю, я ніколи не стогную, але коли я виграю, я також очікую

потрібно заплатити... Чи може хтось, будь ласка, допоможіть, оскільки я відчуваю, що тону від читання попередніх коментарів.

велике дякую

Автоматичний переклад.
Redears67
11 міс. тому

Привіт, я думаю, що ви зіткнулися з тією ж проблемою, що й багато інших гравців до вас. Я не впевнений, чи матиме ця справа щасливий кінець, навіть якби я цього дуже хотів.

Однак ви бачили, який індекс безпеки має казино на нашому сайті? Це прямо на нулі, і я б ніколи не зробив депозит тут. Крім того, казино не реагує на наші скарги, тому допомогти в цьому випадку буде складно, і тому єдине, на що ми можемо покластися, і чекати, чи виплатить казино гроші чи ні.

Повідомте нам, будь ласка, якщо почуєте щось нове? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Все ще не знято, приблизно через 4 або 5 тижнів, заборгованість у 5 цифрах

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Також Джаро – чудово, що MagicWin має рейтинг 0, і ви не рекомендуєте їх використовувати, але ви підтримуєте багато сайтів, якими вони володіють? Що теж є шахрайством? Таких як Solisbet наприклад

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт

Дякую за відповідь Яро.

Я зробив все неправильно,

Я грав в онлайн-казино кілька років і ніколи

був у становищі безоплати.

Думайте, що люди просто довіряють законним сайтам.

Схоже, я збираюся вчитися важким шляхом.

Я завжди перевіряю відгуки з цього моменту.

Я також скажу, що я грав у казино Iwilds

і хоча у мене був невеликий відклик.

Слоти Buffalo Megaways, у які я граю, трапляються рідко.

Вважайте, що ігрове програмне забезпечення несправедливе щодо співвідношення грошей

я програв у грі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, jwillow 84

Thinke були в одному човні.

Я граю лише в оберти 20p, я роблю це для розваги

хоча це бонус до перемоги.

Я думав, що збираюся на мега Різдво.

Будемо сподіватися, що шахраї виправляться,

але сумніваюся..

Удачі

Автоматичний переклад.
Redears67
11 міс. тому

Привіт,


Я не хочу вас засмучувати, але кілька тижнів тому у мене була дуже схожа ситуація з ними. Я зняв 2000 євро, які виграв цілком законно. Потім вони надіслали мені електронний лист із підтвердженням мого відкликання. Я чекав 28 неробочих днів, як вони сказали, а потім зв’язувався з ними кожні кілька днів для оновлення. Минуло кілька тижнів, коли вони вирішили просто закрити мій обліковий запис. Очевидно, я не отримав кошти. Мені сказали, що це було рішення керівництва закрити рахунок, а іншого разу сказали, що я подав запит на закриття. Я зробив знімок екрана, тож якщо хтось знає, що ми можемо зробити, я можу цим поділитися.


На жаль, вони на 100% шахрайська компанія. Я дуже сподіваюся, що люди побачать наші коментарі і двічі подумають, перш ніж потрапити в цю пастку.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт

Мій останній чат із чарівною перемогою цього вечора.

Гаразд, мене хвилює цей процес виведення коштів, оскільки в багатьох відгуках про казино сказано, що ваше казино не виплачує виграші, чи це правда

Мігель

В Інтернеті багато дезінформації. Однак це залежить від вас, на що ви довіряєте. Це потрібно зробити якнайшвидше. Будь ласка, зачекайте.

ЯКА ШАХРАЯ ЦЕ НЕ ЖАРТ

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого