Треба діяти!! разом з гуру казино!!! Я впевнений, що вони втратили б бажання шахраювати, якби їх спіймало правосуддя!! це щось епатажне!
We should act!! together with casino guru!!! I'm sure they would lose their desire to scam if they were caught by justice!! it's something outrageous!
Deberíamos actuar!!junto con casino gurú!!!seguro que se les quitarían las ganas de estafar si los cogiera la justicia!!es algo indignante!
Навіть якщо ми поширимо те, що сталося в Інтернеті, обов’язково настане момент, коли вони не зможуть продовжувати. У моєї дружини щойно народилася дитина, тому я міг би покінчити з цими грошима. я рижу!!!
Even if we spread what has happened over the internet surely there will become a point they can't keep continuing. My wife has just had a baby also so I could have done with that money. I'm fumming!!!
Хлопці, я не хочу здатися грубим, але ви марнуєте час, якщо очікуєте повернення грошей від magicwin. Це шахрайський веб-сайт, і ви лише мучите себе, сподіваючись, що це не так.
Найкраще, на що ви можете сподіватися, це повернути платіж через свій банк і принаймні отримати свої депозити назад. Ви НЕ отримаєте жодних виграшів, інакше вони б не дуже добре шахраювали.
Guys I don't mean to sound rude but you are wasting your time if you expect any money back from magicwin. They are a scam website and you are only torturing yourself hoping that they aren't.
The very best you can hope for is to issue a chargeback via your bank and at least get your deposits back. You will NOT get any winnings as otherwise they wouldn't be very good at their scamming.
Отже, чому я чув, що деяким людям виплатили гроші?
So how come I have heard some people haVe been paid out with time?
Тому що вони загалом втрачатимуть клієнтів, і це відбуватиметься на відносно невеликі суми.
Because they will have been overall losing customers and it will have been for relatively small amounts.
Ну, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Це, звичайно, неприємно, і я б рекомендував уникати цього казино, про що мені, мабуть, не потрібно розповідати вам, але ви самі це зрозуміли.
Якщо у вас є якісь нові оновлення щодо вашого зняття, чи можна було б повідомити нас?
Well, I'm sorry you got yourself into this situation. It's certainly not pleasant and I would recommend avoiding this casino, which I probably don't need to tell you, but you've realized that yourself.
If you have any new update on your withdrawal would it be possible to let us know ?
Привіт Яро
Ви (Casino Guru) знаєте, який еталон для таких казино, перш ніж його можна буде додати в категорію чорного списку? Просто цікаво, оскільки існує величезна кількість скарг, які позначено як невирішені, і впевнені, що інші сайти мають такі ж обсяги.
У таких ситуаціях чи зможе Casino Guru співпрацювати з іншими веб-сайтами для огляду, щоб максимально захистити гравців?
Зрештою, відповідальність полягає в тому, що гравець читає відгуки, не користується цими казино, але відчуває, що може бути втрачена можливість співпрацювати, щоб захистити гравців з ширшої точки зору.
Дякую тобі.
Маринований огірок 🫡
Hi Jaro
Do you (Casino Guru) know what the benchmark is for casinos like this before It can be added to the blacklist category? Just curious as there is a hefty volume of complaints that are marked un-resolved and sure other sites are having the same volumes.
In such situations will/can Casino Guru work with other review websites to protect players as much as possible?
Responsibility is ultimately with the player reading reviews to not use these casinos but do feel there may be a missed opportunity to collaborate to help protect players from a wider perspective.
Thank you.
Pickle 🫡
Це неймовірно, якщо бути чесним. Очевидно, після перегляду відгуків я б хотів ніколи не робити депозит, але чому такий сайт має право працювати? Ми з Педро заборгували тисячі!!!
Я буду тримати вас в курсі, не хвилюйтеся
It's unbelievable to be honest. Obviously after seeing reviews I wish I never deposited but why is a site like this allowed to operate? Me and Pedro are owed thousands!!!
I will keep u updated don't worry
Добре, це гарне запитання, але, як ми бачимо, казино все ще працює. Ось чому я завжди рекомендую досліджувати казино та дізнаватися про нього деяку інформацію перед тим, як робити депозит. Це може позбавити гравця від таких неприємних ситуацій.
У будь-якому випадку, дякуємо, що продовжуєте тримати нас в курсі подій. Хотілося б вірити, що все складеться добре, але я скептично ставлюся до цього казино. Схрещуємо пальці.🤞
Well, that's a good question, but as we can see the casino is still operating. That's why I always recommend to do your research about the casino and find out some information about it before depositing. It can relieve the player from such unpleasant situations.
Anyway, thank you for continuing to keep us updated. I would like to believe that everything will turn out well, but I am skeptical about this casino. Fingers crossed.🤞
Привіт Яро
Ви (Casino Guru) знаєте, який еталон для таких казино, перш ніж його можна буде додати в категорію чорного списку? Просто цікаво, оскільки існує величезна кількість скарг, які позначено як невирішені, і впевнені, що інші сайти мають такі ж обсяги.
У таких ситуаціях чи зможе Casino Guru співпрацювати з іншими веб-сайтами для огляду, щоб максимально захистити гравців?
Зрештою, відповідальність полягає в тому, що гравець читає відгуки, не користується цими казино, але відчуває, що може бути втрачена можливість співпрацювати, щоб захистити гравців з ширшої точки зору.
Дякую тобі.
Маринований огірок 🫡
Hi Jaro
Do you (Casino Guru) know what the benchmark is for casinos like this before It can be added to the blacklist category? Just curious as there is a hefty volume of complaints that are marked un-resolved and sure other sites are having the same volumes.
In such situations will/can Casino Guru work with other review websites to protect players as much as possible?
Responsibility is ultimately with the player reading reviews to not use these casinos but do feel there may be a missed opportunity to collaborate to help protect players from a wider perspective.
Thank you.
Pickle 🫡
Привіт! Стосовно чорного списку я запитав нашу команду обробки даних, чи існують якісь критерії, і в основному відповідь така: ми не складаємо казино в чорний список, але ми шукаємо чорні списки з казино на відповідних сайтах. Я розумію, що у мене викликає стільки побоювань і такий низький індекс безпеки , що воно однозначно повинно бути в одному, але поки що ми не знайшли відповідного чорного списку, в якому було б розташоване казино.
Що стосується співпраці з іншими оглядовими сайтами, то, напевно, так не вийде. Ми вважаємо, що інформації на нашому сайті достатньо, і гравець може вирішити, де грати, а де ні. Для цього конкретного казино, я не думаю, що є про що думати.
Я рекомендую завжди перевіряти казино перед грою. Я думаю, що багато гравців ніколи б не прийшли сюди, якби побачили, скільки попереджень має це конкретне казино.
У будь-якому випадку, дякую за вашу перспективу, і я сподіваюся, що я відповів на ваші запитання.
Hi, regarding the blacklist I asked our data team if there are any criteria and basically the answer is that we don't blacklist casinos, but we look for blacklists with casinos on relevant sites. I understand that so many concerns and such a low safety index arouses in me that it should definitely be on one, but so far we have not found a relevant blacklist on which the casino would be located.
As far as cooperation with other review websites is concerned, it probably won't work that way. We think that the information on our website is sufficient and the player can decide where to play and where not. For this particular casino, I don't think there is anything to think about.
My recommendation is always to check the casino before you play. I think a lot of players would never come here if they saw how many warnings this particular casino has.
Anyway, thank you for your perspective and I hope I answered your questions.
Привіт Яро
Дякуємо за вивчення цих запитань, так, це допомогло зрозуміти, як представлені подібні ситуації.
Бережіть себе 👍
маринований огірок
Hi Jaro
Thanks for looking into these questions, yes it helped to understand how situations like these are represented.
Take Care 👍
Pickle
Це те, що вони кажуть мені після 22 робочих днів, щоб відшкодувати моє зняття
This is what they tell me after 22 business days to refund my withdrawal
esto es lo que me dicen después de 22 días hábiles a el reembolso de mi retiro
Привіт Педро
Я знаю, що це не дуже розрада, але я співчуваю вам та іншим, хто опинився в цій ситуації. Я сподівався, що всі зусилля Casino Guru та всіх постраждалих гравців можуть сприяти внесенню цього казино в ширший чорний список, щоб поширити набагато більшу обізнаність серед набагато ширшої аудиторії. Здається, що можливість упущена або недосяжна, адже стільки зусиль докладено для звітування, документування доказів тощо, щоб просто зайти в глухий кут.
Я справді вважаю, що дуже приємно, що так багато гравців діляться своїми відгуками хоча б для того, щоб допомогти іншим залишатися ясними. Звичайно, це не знімає гіркоти після такого негативного досвіду.
Я хотів би, щоб Casino Guru видалив посилання на сайти з такими низькими оцінками. Я не думаю, що надання посилань на веб-сайти є корисним і є одним із кроків, який можна зробити для підтримки цієї спільноти. Як було сказано вище, зрештою гравці зобов’язані грати на цих сайтах і прийняти будь-які наслідки, я боюся.
З повагою
Маринований огірок 🫡
Hi Pedro
I know it’s not much consolation but I do feel for you and others who are in this situation. I was hoping all the effort from Casino Guru and all players affected could be contributed to getting this casino onto the wider blacklist to spread much greater awareness, to a much broader audience. Feels like an opportunity missed or out of reach, after all there’s so much effort put into reporting, documenting evidence etc to just hit a dead end.
I do think it’s really appreciated that so many players share their feedback if only to help others stay clear. Of course it does not take the bitter after taste away from such negative experiences.
I would like to see Casino Guru remove links to sites with such low scores. I don’t think providing links to the websites is helpful and is one step it could take to support this community. As stated above, ultimately it’s the players responsibility to play at these sites and accept any consequences I’m afraid.
Kind Regards
Pickle 🫡
Я також співчуваю тобі з приводу твоєї ситуації, бо можу уявити, як би я був злий. Це, звичайно, ненормально, і ми не можемо змусити казино вжити будь-яких дій. Моя єдина рекомендація — триматися якомога далі від цього та інших подібних казино, хоча я розумію, що це не те, що ви хочете почути. На жаль, так воно і є.
Сподіваюся, у вас все вийде і ви більше не зіткнетеся з такими проблемами в майбутньому. 😥
I also sympathize with you about your situation, because I can imagine how angry I would be. It's certainly not normal and we can't force the casino to take any action. My only recommendation is to stay as far away from this and other similar casinos as possible, although I understand that this is not what you want to hear. Unfortunately, it is what it is.
I hope you will do well and not encounter such problems again in the future. 😥
Я вже розпочав процес повернення коштів. Я сподіваюся, що це триватиме якомога менше. Я буду тримати Вас в курсі.
I have already started the chargeback process. I hope it lasts as little as possible. I will keep you informed.
Yo ya he iniciado el proceso de contra cargo espero que dure lo mínimo posible os mantendré informados
Я розумію і буду чекати вдасться чи ні.
I understand and I will wait for you to succeed or not.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.