ФорумКазиноMagic Win Casino - загальне обговорення

Magic Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від soko8888
|
26427 переглядів 209 відповідей |
|
1...7 8 9...11
Додати публікацію
10 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Треба діяти!! разом з гуру казино!!! Я впевнений, що вони втратили б бажання шахраювати, якби їх спіймало правосуддя!! це щось епатажне!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Навіть якщо ми поширимо те, що сталося в Інтернеті, обов’язково настане момент, коли вони не зможуть продовжувати. У моєї дружини щойно народилася дитина, тому я міг би покінчити з цими грошима. я рижу!!!

Автоматичний переклад.
jwillow84
10 міс. тому

Як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хлопці, я не хочу здатися грубим, але ви марнуєте час, якщо очікуєте повернення грошей від magicwin. Це шахрайський веб-сайт, і ви лише мучите себе, сподіваючись, що це не так.

Найкраще, на що ви можете сподіватися, це повернути платіж через свій банк і принаймні отримати свої депозити назад. Ви НЕ отримаєте жодних виграшів, інакше вони б не дуже добре шахраювали.

Автоматичний переклад.
dmr1
10 міс. тому

Отже, чому я чув, що деяким людям виплатили гроші?

Автоматичний переклад.
dmr1
10 міс. тому

У вас була така ж проблема?

Автоматичний переклад.
paulduffymarble
10 міс. тому

Тому що вони загалом втрачатимуть клієнтів, і це відбуватиметься на відносно невеликі суми.

Автоматичний переклад.
paulduffymarble
10 міс. тому

Немає

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ну, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Це, звичайно, неприємно, і я б рекомендував уникати цього казино, про що мені, мабуть, не потрібно розповідати вам, але ви самі це зрозуміли.

Якщо у вас є якісь нові оновлення щодо вашого зняття, чи можна було б повідомити нас?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро


Ви (Casino Guru) знаєте, який еталон для таких казино, перш ніж його можна буде додати в категорію чорного списку? Просто цікаво, оскільки існує величезна кількість скарг, які позначено як невирішені, і впевнені, що інші сайти мають такі ж обсяги.

У таких ситуаціях чи зможе Casino Guru співпрацювати з іншими веб-сайтами для огляду, щоб максимально захистити гравців?

Зрештою, відповідальність полягає в тому, що гравець читає відгуки, не користується цими казино, але відчуває, що може бути втрачена можливість співпрацювати, щоб захистити гравців з ширшої точки зору.

file


Дякую тобі.


Маринований огірок 🫡

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це неймовірно, якщо бути чесним. Очевидно, після перегляду відгуків я б хотів ніколи не робити депозит, але чому такий сайт має право працювати? Ми з Педро заборгували тисячі!!!


Я буду тримати вас в курсі, не хвилюйтеся

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Добре, це гарне запитання, але, як ми бачимо, казино все ще працює. Ось чому я завжди рекомендую досліджувати казино та дізнаватися про нього деяку інформацію перед тим, як робити депозит. Це може позбавити гравця від таких неприємних ситуацій.

У будь-якому випадку, дякуємо, що продовжуєте тримати нас в курсі подій. Хотілося б вірити, що все складеться добре, але я скептично ставлюся до цього казино. Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро


Ви (Casino Guru) знаєте, який еталон для таких казино, перш ніж його можна буде додати в категорію чорного списку? Просто цікаво, оскільки існує величезна кількість скарг, які позначено як невирішені, і впевнені, що інші сайти мають такі ж обсяги.

У таких ситуаціях чи зможе Casino Guru співпрацювати з іншими веб-сайтами для огляду, щоб максимально захистити гравців?

Зрештою, відповідальність полягає в тому, що гравець читає відгуки, не користується цими казино, але відчуває, що може бути втрачена можливість співпрацювати, щоб захистити гравців з ширшої точки зору.

file


Дякую тобі.


Маринований огірок 🫡

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Стосовно чорного списку я запитав нашу команду обробки даних, чи існують якісь критерії, і в основному відповідь така: ми не складаємо казино в чорний список, але ми шукаємо чорні списки з казино на відповідних сайтах. Я розумію, що у мене викликає стільки побоювань і такий низький індекс безпеки , що воно однозначно повинно бути в одному, але поки що ми не знайшли відповідного чорного списку, в якому було б розташоване казино.

Що стосується співпраці з іншими оглядовими сайтами, то, напевно, так не вийде. Ми вважаємо, що інформації на нашому сайті достатньо, і гравець може вирішити, де грати, а де ні. Для цього конкретного казино, я не думаю, що є про що думати.

Я рекомендую завжди перевіряти казино перед грою. Я думаю, що багато гравців ніколи б не прийшли сюди, якби побачили, скільки попереджень має це конкретне казино.

У будь-якому випадку, дякую за вашу перспективу, і я сподіваюся, що я відповів на ваші запитання.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт Яро


Дякуємо за вивчення цих запитань, так, це допомогло зрозуміти, як представлені подібні ситуації.


Бережіть себе 👍


маринований огірок

Автоматичний переклад.
Anonymized500
10 міс. тому

file Це те, що вони кажуть мені після 22 робочих днів, щоб відшкодувати моє зняття

Автоматичний переклад.
Pedro2310
10 міс. тому

Привіт Педро


Я знаю, що це не дуже розрада, але я співчуваю вам та іншим, хто опинився в цій ситуації. Я сподівався, що всі зусилля Casino Guru та всіх постраждалих гравців можуть сприяти внесенню цього казино в ширший чорний список, щоб поширити набагато більшу обізнаність серед набагато ширшої аудиторії. Здається, що можливість упущена або недосяжна, адже стільки зусиль докладено для звітування, документування доказів тощо, щоб просто зайти в глухий кут.


Я справді вважаю, що дуже приємно, що так багато гравців діляться своїми відгуками хоча б для того, щоб допомогти іншим залишатися ясними. Звичайно, це не знімає гіркоти після такого негативного досвіду.


Я хотів би, щоб Casino Guru видалив посилання на сайти з такими низькими оцінками. Я не думаю, що надання посилань на веб-сайти є корисним і є одним із кроків, який можна зробити для підтримки цієї спільноти. Як було сказано вище, зрештою гравці зобов’язані грати на цих сайтах і прийняти будь-які наслідки, я боюся.


З повагою


Маринований огірок 🫡



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро


Дякуємо за вивчення цих запитань, так, це допомогло зрозуміти, як представлені подібні ситуації.


Бережіть себе 👍


маринований огірок

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Будь ласка, я думаю, що ваші запитання були абсолютно правильними, і не було проблем відповісти на вас. Удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file Це те, що вони кажуть мені після 22 робочих днів, щоб відшкодувати моє зняття

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я також співчуваю тобі з приводу твоєї ситуації, бо можу уявити, як би я був злий. Це, звичайно, ненормально, і ми не можемо змусити казино вжити будь-яких дій. Моя єдина рекомендація — триматися якомога далі від цього та інших подібних казино, хоча я розумію, що це не те, що ви хочете почути. На жаль, так воно і є.

Сподіваюся, у вас все вийде і ви більше не зіткнетеся з такими проблемами в майбутньому. 😥

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я вже розпочав процес повернення коштів. Я сподіваюся, що це триватиме якомога менше. Я буду тримати Вас в курсі.

Автоматичний переклад.
Pedro2310
10 міс. тому

Я розумію і буду чекати вдасться чи ні.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

filefile

Який вантаж сміття. Я буду вражений тим, що вони говорять правду

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.