ФорумКазиноMagic Win Casino - загальне обговорення

Magic Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від soko8888
|
34152 переглядів 228 відповідей |
|
1 2 3...12
markhenderson23
1 рік тому

Схрещуємо пальці, але ви маєте рацію, не сподіваючись. Якби вони виплатили вам ваш виграш, це, звичайно, було б для них першим.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Озираючись на попередні публікації, здається, що десь там були виграші..

Автоматичний переклад.
markhenderson23
1 рік тому

Крім того, я перевірив розділ скарг:

file

https://casino.guru/complaints/resolved

Один гравець отримав виграш - той, хто розв'язаний. Що добре виглядає, так це те, що категорія «нерозв’язане» порожня 👌


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хороші несподівані новини на понеділок..


Сьогодні вранці я отримав всю свою суму зняття в розмірі £460 на свій рахунок👍🏼

Автоматичний переклад.
markhenderson23
1 рік тому

Чудові новини. Однозначно один із щасливчиків!! Закрийте свій обліковий запис і більше не підходьте до них. Можливо, Magicwin прочитав цю тему та вирішив заплатити вам. Можливо, їм варто прочитати відгуки про пілотну довіру про всіх людей, яких вони обдурили, і також заплатити їм.

Автоматичний переклад.
markhenderson23
1 рік тому

Чесно кажучи, я вважаю, що ваші шанси отримати хороші новини були вищими порівняно з тими, хто виграв тисячі й більше. Я впевнений, що ти зараз щасливий, у будь-якому випадку, я був би дуже обережний, коли мова йде про це казино. На щастя, у вас є багато казино на вибір.

Автоматичний переклад.
dmr1
1 рік тому

До речі, ви також грали в казино чи просто подивилися огляди, тому краще не ризикували?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б не чіпав ні їх, ні жодне з шахрайських казино, з якими вони пов’язані, стовпом баржі. Ви могли б так само підпалити свої гроші, ніж покласти їх на їхні сайти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Невелике оновлення програми для виведення коштів. Статус змінився з «очікує» на «виконано».

Не затамувавши подих, але, можливо, я отримаю частину свого виграшу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скільки ви внесли, якщо ви не заперечуєте, що я запитую? Оскільки я чекаю на зняття 100 фунтів стерлінгів, лише внесено 40 фунтів стерлінгів через Visa, я дуже сподіваюся, що отримаю їх, оскільки я ненавиджу, коли мене обманюють. Я зняв 14 числа цього місяця, як ви думаєте, я отримаю це?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв 2000 євро 31.01.2023 і все ще чекаю на свою виплату в Magicwin кожного разу, коли я спілкуюся в чаті, мене відкладають, будьте терплячими, робота ще триває. Згідно з даними казино, обробка займає 7-21 робочий день, що мені здається більш ніж незвичним. Кінцевий термін для Magicwin закінчується 1 березня 2023 року. Я чекаю до того часу, і якщо нічого не станеться з виплатою моєї виграної суми, я буду шукати юридичної допомоги та повідомляти в усі органи, відповідальні за моніторинг і контроль за казино, і подаю скаргу проти цього казино.

Автоматичний переклад.
phreaked80
1 рік тому

привіт

це повинно бути розчаруванням. Спробуйте бути обережнішими наступного разу та дотримуйтесь казино з кращим рейтингом.

Ви перевірили Magic Win? Не найкращий вибір 😕:

file

Оскільки ліцензія казино не підлягає перевірці, я боюся, що ви не можете отримати жодного офіційного представника.

Не соромтеся подати скаргу через свій центр вирішення проблем – бажаю вам успіху:

https://casino.guru/complaints




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Майже 3 тижні все ще чекаю на виведення чарівного виграшу, не можу отримати точну відповідь від будь-кого

Автоматичний переклад.
danieljosifsnowden
1 рік тому

Привіт.

Я поглянув на вашу скаргу , але не зміг знайти багато деталей. Отже, «Якщо ваш обліковий запис успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам ."

Ви вже пройшли перевірку?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, уже підтверджено, мені потрібні мої гроші, будь ласка

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Dansnowden44@outlook.com — моя електронна адреса

Автоматичний переклад.
danieljosifsnowden
1 рік тому

На жаль, я не можу вам допомогти, і мені не потрібна ваша електронна пошта.

Як я вас повідомляв, ми дозволяємо казино 14 днів. Отже, регулярно перевіряйте службу підтримки. Якщо казино не виплатить вам протягом 14 повних днів, команда зі скарг втрутиться.

Тільки одна особиста порада, не грайте в казино з таким рахунком:

file

https://casino.guru/magic-win-casino-review

Завжди перевіряйте казино, в якому ви збираєтеся грати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекав 3 тижні, а ти кажеш, що не можеш допомогти?

Автоматичний переклад.
danieljosifsnowden
1 рік тому

Мабуть, ви переплутали мене з Крістіною – зараз я не буду розглядати вашу скаргу . Вона робить.

Але, на жаль, ми не можемо допомогти всім.

У найгіршому казино ви виберете для гри, тим менше шансів, що таке казино буде зацікавлене у співпраці.

Чому, на вашу думку, ми докладаємо стільки зусиль для перегляду казино? Тому що ми сподіваємося, що гравці навчаться перевіряти огляд, перш ніж вирішать зробити депозит і грати, а не після.

Бажаю вам успіхів у розгляді скарги.🤞


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отримав гроші

Автоматичний переклад.
danieljosifsnowden
1 рік тому

Гадаю, ти зараз почуваєшся набагато краще! 🙂 Я закрию скаргу.

Дякуємо за оновлення. Та мушу вас запитати — чи збираєтеся ви там залишитися?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2 3...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого