Мабуть, ви переплутали мене з Крістіною – зараз я не буду розглядати вашу скаргу . Вона робить.
Але, на жаль, ми не можемо допомогти всім.
У найгіршому казино ви виберете для гри, тим менше шансів, що таке казино буде зацікавлене у співпраці.
Чому, на вашу думку, ми докладаємо стільки зусиль для перегляду казино? Тому що ми сподіваємося, що гравці навчаться перевіряти огляд, перш ніж вирішать зробити депозит і грати, а не після.
Бажаю вам успіхів у розгляді скарги.🤞
I guess you confused me with Kristina - I'm not taking care of your complaint now. She does.
But sadly, we can't help everybody.
The worst casino you pick to play in, the lower the chances such a casino will be interested in cooperation.
Why do you think we put so much effort into reviewing casinos? Because we hope players will learn to check the review before they decide to deposit and play - not after.
I wish you luck with the complaint.🤞
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.