ГоловнаФорумКазиноMagic Win Casino - загальне обговорення

Magic Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

 від soko8888
|
47 163 переглядів 273 відповідей |
|
1...13 14

Привіт зробив депозит у цьому казино на загальну суму 1400 фунтів стерлінгів 18-21 січня та зняв 3500 фунтів стерлінгів без бонусів чи будь-яких акцій. Я зняв участь 22 січня, а тепер продовжую отримувати від них ті самі безглузді виправдання, продовжують блокувати мене в чатах за запитання, де мої гроші. Повна афера. сьогодні минуло 48 днів, і я навіть не понюхав, як я повернув свої гроші. Не знаю, що робити зараз

Автоматичний переклад.

привіт

Принаймні ви можете спробувати повернути платіж, щоб отримати принаймні частину депозитів. Але це залежить від обставин, я думаю. Вам цікаво шукати подробиці? Інші, здається, щось отримують.

Ну, мені дуже шкода,...


Автоматичний переклад.

Гей, так, я радий, що ти продовжив розслідування для мене. Але начитавшись рецензій, особливої ​​надії немає. Я просто не знаю, як ці покидьки все ще можуть працювати

Автоматичний переклад.

Навіщо йому закривати двері в казино? Вони навіть не є зареєстрованим казино чи гральним бізнесом?

Автоматичний переклад.

Тому що, якщо ви попросите повернення платежу, цілком можливо, що ви потрапите в систему, де ви фактично «зловживали» своєю владою, і інші казино можуть не захотіти вас як клієнта, тому що вони можуть боятися, що одного разу ви зробите з ними те саме. Гадаю, саме так я б це пояснив у двох словах.🤔

Автоматичний переклад.

Гей, так, я радий, що ти продовжив розслідування для мене. Але начитавшись рецензій, особливої ​​надії немає. Я просто не знаю, як ці покидьки все ще можуть працювати

Автоматичний переклад.

Що ж, індекс безпеки все говорить, і якщо гравці подадуть свої скарги, і скарги закінчаться як невирішені, рейтинг навіть знизиться.

Можливо, ви думали про те, щоб подати його?

Автоматичний переклад.
Radka

вибачте, що ви маєте на увазі, ви бажаєте шукати деталі - я не розумію, вибачте - а інші, здається, щось отримують?? дякую

Автоматичний переклад.
Romi

так, будь ласка, чи можете ви подати, щоб я був дуже вдячний? які деталі вам потрібні? велике спасибі

Автоматичний переклад.

вибачте, що ви маєте на увазі, ви бажаєте шукати деталі - я не розумію, вибачте - а інші, здається, щось отримують?? дякую

Автоматичний переклад.

Я говорив про повернення коштів. Я пропоную вам дізнатися, як ця функція працює у вашій країні, і чи можна подати запит на повернення платежу у вашому банку (залежить від способу оплати, за допомогою якого ви зробили депозит), оскільки це, здається, єдиний спосіб повернути принаймні частину ваших депозитів.

«Ці повернення платежів діють як скасовані платежі та виникають, коли гравці оскаржують ігрову транзакцію зі своїм банком».

Автоматичний переклад.

так, будь ласка, чи можете ви подати, щоб я був дуже вдячний? які деталі вам потрібні? велике спасибі

Автоматичний переклад.

Ну, ви повинні зробити це самостійно - GDPR і так далі, вибачте.

Це не так складно; не хвилюйся

Почніть із цього зеленого посилання 👈👈, а потім дотримуйтесь інструкцій. Якщо вам важко, просто запитайте, будь ласка. Зрештою ми зв’яжемося з вами. 🙏


Автоматичний переклад.
Radka

file продовжувати отримувати catcha не вдалося під час спроби відправити ??

Автоматичний переклад.
Radka

Я зробив депозит у цьому казино на суму близько 1400 фунтів стерлінгів у період з 19 по 21 січня, не отримав жодних бонусів і не порушив жодних T&CS (прочитав десяток разів). Вони попросили мене зачекати очікуваний 21 робочий день, що я терпляче зробив. Тепер вони просто блокують мене в чатах, і я не отримую жодних відповідей електронною поштою. Мені довелося приєднатися до vpn, щоб повернутися до служби чату, і продовжувати отримувати ті самі виправдання, що ми маємо надлишок запитів на зняття коштів, і був упевнений, що незабаром це буде завершено. Мені заборгували 3500 фунтів стерлінгів за 49 днів, оскільки я знімаю кошти 22 січня 2025 року. Будь-яка допомога буде дуже вдячна.

Автоматичний переклад.

Я грав тут деякий час, кілька разів зняв близько 500 фунтів стерлінгів без жодних проблем. Я щойно зняв 3 тис. кілька днів тому, а тепер мені кажуть, що мені потрібно зачекати 7-21 робочий день, поки вони перевірять моє зняття після прочитання відгуків тут та в інших місцях. Я дуже хвилююся, що не отримаю свої гроші.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

file продовжувати отримувати catcha не вдалося під час спроби відправити ??

Автоматичний переклад.

Привіт,

Чи можете ви надати повноекранний знімок екрана, будь ласка? Мені потрібно визначити, який домен викликає у вас проблеми. Для цього потрібна URL-адреса. Тоді я зроблю все можливе, щоб вирішити проблему captcha з нашою командою розробників.



Автоматичний переклад.

Я зробив депозит у цьому казино на суму близько 1400 фунтів стерлінгів у період з 19 по 21 січня, не отримав жодних бонусів і не порушив жодних T&CS (прочитав десяток разів). Вони попросили мене зачекати очікуваний 21 робочий день, що я терпляче зробив. Тепер вони просто блокують мене в чатах, і я не отримую жодних відповідей електронною поштою. Мені довелося приєднатися до vpn, щоб повернутися до служби чату, і продовжувати отримувати ті самі виправдання, що ми маємо надлишок запитів на зняття коштів, і був упевнений, що незабаром це буде завершено. Мені заборгували 3500 фунтів стерлінгів за 49 днів, оскільки я знімаю кошти 22 січня 2025 року. Будь-яка допомога буде дуже вдячна.

Автоматичний переклад.

Я розумію це, і мені подобається допомагати, але, як я вже сказав, це казино не зацікавлене у співпраці чи вирішенні скарг гравців. Отже, суть запропонованої скарги полягала в тому, щоб активно попередити інших гравців. Я не вірю, що ми можемо допомогти вам отримати гроші, чесно кажучи.

Крім того, я все ще вважаю, що вам слід спробувати дослідити варіант повернення платежу. Ви прочитали мою останню відповідь, будь ласка?

«Я пропоную вам дізнатися, як ця функція працює у вашій країні, і чи можна подати запит на повернення платежу у вашому банку (залежить від способу оплати, за допомогою якого ви зробили депозит), оскільки це, здається, єдиний спосіб повернути принаймні частину ваших депозитів.

«Ці повернення платежів діють як скасовані платежі та відбуваються, коли гравці оскаржують ігрову транзакцію зі своїм банком».

Автоматичний переклад.

Я грав тут деякий час, кілька разів зняв близько 500 фунтів стерлінгів без жодних проблем. Я щойно зняв 3 тис. кілька днів тому, а тепер мені кажуть, що мені потрібно зачекати 7-21 робочий день, поки вони перевірять моє зняття після прочитання відгуків тут та в інших місцях. Я дуже хвилююся, що не отримаю свої гроші.

Автоматичний переклад.

Я хотів би запевнити, що вам усім заплатять, але, наскільки я можу сказати, ваш опис відповідає схемі. Виконуються менші суми, а більші стають проблемою. Хотілося б, щоб я повністю помилився!

Автоматичний переклад.
1...13 14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого