Я розумію це, і мені подобається допомагати, але, як я вже сказав, це казино не зацікавлене у співпраці чи вирішенні скарг гравців. Отже, суть запропонованої скарги полягала в тому, щоб активно попередити інших гравців. Я не вірю, що ми можемо допомогти вам отримати гроші, чесно кажучи.
Крім того, я все ще вважаю, що вам слід спробувати дослідити варіант повернення платежу. Ви прочитали мою останню відповідь, будь ласка?
«Я пропоную вам дізнатися, як ця функція працює у вашій країні, і чи можна подати запит на повернення платежу у вашому банку (залежить від способу оплати, за допомогою якого ви зробили депозит), оскільки це, здається, єдиний спосіб повернути принаймні частину ваших депозитів.
«Ці повернення платежів діють як скасовані платежі та відбуваються, коли гравці оскаржують ігрову транзакцію зі своїм банком».
I understand that, and I like to help out, but as I said, this casino is not interested in cooperation or resolving players complaints. So the whole point of the suggested complaint was to actively warn other players. I do not believe we can help you get the money, to be honest.
Besides, I still think you should try to investigate the chargeback option. Did you read my last reply, please?
"I suggest you learn how this feature works in your country, and whether it is possible to request a chargeback with your bank (depends on the payment option, through which you deposited), because it seems like the only way to at least get back a portion of your deposits.
"These chargebacks act like reversed payments and occur when players dispute a gaming transaction with their bank. "
Автоматичний переклад.