ФорумКазиноMagic Win Casino - загальне обговорення

Magic Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

1 рік тому від soko8888
|
14986 переглядів 194 відповідей |
|
1...9 10
Додати публікацію
Redears67
4 міс. тому

Мені шкода, що тобі також довелося пройти через це. Я, чесно кажучи, не міг у це повірити, коли мене обманули. Я ніколи раніше не зустрічав нічого подібного

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Все ще не знято, приблизно через 4 або 5 тижнів, заборгованість у 5 цифрах

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, мені шкода, що нічого не вирішено, і я сумніваюся, що ви побачите свої гроші. Це казино має індекс безпеки, оскільки це не перший раз, коли гравець потрапляє в таку ж ситуацію, як ви. Єдина розумна річ, яку я можу придумати, це уникати цього казино і ніколи більше не грати тут, тому що я думаю, що це було б розірваним депозитом.

Щодо іншого казино, я б просив вас опублікувати про нього в його офіційній темі, щоб два казино не плуталися тут без потреби. Однак я не знайшов відповідного зв’язку між цими казино та тим, про яке ви згадуєте, є новим казино, тому це ще не доведено часом. Однак, якщо у вас там виникне проблема, не зволікайте, надсилайте скаргу. Ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт

Дякую за відповідь Яро.

Я зробив все неправильно,

Я грав в онлайн-казино кілька років і ніколи

був у становищі безоплати.

Думайте, що люди просто довіряють законним сайтам.

Схоже, я збираюся вчитися важким шляхом.

Я завжди перевіряю відгуки з цього моменту.

Я також скажу, що я грав у казино Iwilds

і хоча у мене був невеликий відклик.

Слоти Buffalo Megaways, у які я граю, трапляються рідко.

Вважайте, що ігрове програмне забезпечення несправедливе щодо співвідношення грошей

я програв у грі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Для початку я б порекомендував вам скористатися кнопкою «відповісти», тому що в такій ситуації ми знатимемо, кому ви відповідаєте, і ви можете скоротити час, необхідний для відповіді гравця, якому ви відповідаєте. У будь-якому випадку, мені дуже шкода це сказати, але так, ви, ймовірно, засвоїте свій урок, хоча я був би дуже радий, якби ви цього не зробили. Я вважаю, що огляд казино, у якому ви збираєтеся зробити депозит, хороший. Це не означає, що в будь-якому іншому казино, навіть якщо ви зробите огляд, нічого подібного ніколи не станеться, що у вас будуть проблеми зі зняттям коштів тощо. Однак це, безумовно, зменшить шанси на подібне.

Мені дуже сумно через те, у що ви потрапили, і все, що я можу сказати, це залишатися в казино, де у вас не було жодних проблем, і коли ви виберете інші казино, сподіваюся, у вас буде кращий вибір, ніж це. 😥

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я чекаю більше 3 тижнів на скромні 100 фунтів стерлінгів, і мене постійно обманюють. У чаті мені сказали, що вони не можуть повідомити, коли мені заплатять. Як таким казино можна дозволити працювати

Автоматичний переклад.
simonspud1
4 міс. тому

Привіт! У цьому випадку дуже сумно, що казино не може визначити жодної оцінки часу. З іншого боку, я не здивований, тому що ви не єдиний, хто потрапив у цю ситуацію.

Я також помітив, що ви подали нам скаргу , але оскільки казино не відповідає на них, ми можемо чекати лише на те, отримаєте ви свої гроші чи ні.

У будь-якому випадку, що змусило вас грати тут, оскільки це казино має індекс безпеки 0 ?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Щойно відвідав Magic win для оновлення

те саме старе лайно..

БУДЬ ЛАСКА, НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО, ЦЕ ШАХРАЙСЬКИЙ САЙТ

Привіт і ласкаво просимо до нашого чату! Дозвольте мені швидко перевірити ваш обліковий запис, я зараз повернуся.

Дякую тобі.

Ми бачимо, що ваш запит на відкликання все ще очікує на розгляд.

Подальших оновлень немає

ПОТІМ ВОНИ ВІДРАЗУ ЗАКРИВАЮТЬ ЧАТ

Карл

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Те саме тут Redears67

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Щойно відвідав Magic win для оновлення

те саме старе лайно..

БУДЬ ЛАСКА, НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО, ЦЕ ШАХРАЙСЬКИЙ САЙТ

Привіт і ласкаво просимо до нашого чату! Дозвольте мені швидко перевірити ваш обліковий запис, я зараз повернуся.

Дякую тобі.

Ми бачимо, що ваш запит на відкликання все ще очікує на розгляд.

Подальших оновлень немає

ПОТІМ ВОНИ ВІДРАЗУ ЗАКРИВАЮТЬ ЧАТ

Карл

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені дуже неприємно це говорити, але я б не очікував нічого меншого від казино з індексом безпеки 0,2 з 10 !

Технічно це нуль, і те, що ви щойно описали, для мене звучить як одне велике «нас не хвилює». 🙁

Таким чином, ваше попередження дуже цінується, але мені дуже шкода, що ви знайшли це "казино". Якщо ви не заперечуєте, що я запитую, чому ви переконалися, що це хороший сайт?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Те саме тут Redears67

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ну, мабуть, те саме з мого боку... 🙁

Цікаво, де ви знайшли цей сайт? Для мене гра в неліцензійному казино — це подвійна азартна гра, але гра в неліцензійному з оцінкою 0,2 — ну, це новий рівень виклику. Мені шкода, що ви пішли на цей крок.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт

Як я вже казав раніше, я грав у різні онлайн-ігри

казино на кілька років і вірю, що вони мають репутацію.

Тепер я дізнався важкий спосіб перевірити відгуки, перш ніж грати.

Карл

Автоматичний переклад.
Redears67
4 міс. тому

Звичайно, це те, що я завжди робив би перед грою в казино, тому що сумно стикатися з чимось подібним.

Іноді ми засвоюємо урок, і я думаю, що це сталося з вами, і ви будете обережнішими.

Нехай ваш наступний вибір буде набагато кращим. ☘️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

у мене на балансі 10100£. Зачекайте на отримання зняття від 500£ з 13.11.

Автоматичний переклад.
seyko79
4 міс. тому

Ой, мабуть, боляче!

Мені шкода, що ви вибрали такий жахливий сайт для гри. 🙁 Подання скарги було розумним вибором, і щоб продовжити, я прошу вас натиснути це посилання, оскільки Petronela потребує оновлення.

Ви можете це зробити?


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт,


Я приєднався до сайту під назвою magicwin casino, я виграв £500 і пройшов процес виведення коштів. Я пройшов повну перевірку на сайті, але моє відкликання все ще очікує на розгляд понад 30 днів. Кожного разу, коли я спілкуюся з людьми на веб-сайті, мені знову і знову кажуть одне й те саме про те, скільки часу займає процес, але навіть коли я повідомляю їм, що моє зняття закінчилося, рекомендовані часові рамки я не отримую відповіді. Може хтось допоможе!

Автоматичний переклад.
Andypandy0011
1 тиждень тому

Привіт! Якщо ви грали в цьому казино, можливо, у мене для вас не найкращі новини. Ви бачили його індекс безпеки ? Це майже температура замерзання, і, звичайно, було не найрозумніше робити депозит тут.

Що стосується вашого зняття коштів, мені шкода, що ви чекали цілий місяць, і я б рекомендував подати скаргу, але я припускаю, що все вийде, як і всі попередні, оскільки казино не спілкується з нами.

Ймовірно, єдиний варіант — просто чекати та сподіватися, що казино надішле гроші, хоча це малоймовірний сценарій. Точно більше не грай тут.

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого