3 р. тому
Тут ви можете обговорити Magic Red Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені здається, що Magic Red – це дуже гарне місце для гри. Я не знайшов жодних відгуків про нього від Casino Guru. Я рекомендую це казино. Швидке виведення коштів, хороший бонус на перший депозит і широкий вибір ігор.
I think Magic Red is a really good place to play. I didn’t find any reviews on it from Casino Guru. I recommend this casino. Fast withdrawals, a good first deposit bonus and a wide selection of games.
Mielestäni Magic Red on todella hyvä paikka pelata. En löytänyt Casino Gurulta arvostelua siitä. Suosittelen tätä kasinoa. Nopeat kotiutukset, hyvä ensitalletus bonus sekä laaja pelivalikoima.
Привіт,
Я радий, що ви віддаєте перевагу казино з ідеальною репутацією.
У будь-якому випадку, якщо ви не можете знайти жодного відгуку користувачів ( спробуйте тут ), вам слід написати свій власний: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide 🙂
Hello,
I'm happy you prefer the casino with a perfect reputation.
Anyway, if you can't find any user reviews (try it here), you should write your own: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide 🙂
Саме завдяки цьому казино я створив облікові дані тут.
повільне казино, накрутка грошей з "застряглими" бонусами, чат придурків, аспа просто в провулку.
тому я зробив тут депозит у розмірі 30 євро і отримав бонус у розмірі 200%, тобто 90 євро.
програвши всі 90 євро, наступного дня я зробив новий депозит у розмірі 30 євро.
дивлячись на профіль, я помітив, що залишилося ще 1800 євро, щоб переробити старий бонус,
Я надіслав повідомлення aspa, і вони не змогли видалити цей неприємний бонус, і все, що вони можуть зробити, це вибачитися.
Найкраще тут те, що ви не можете зняти, доки цей бонус не буде перероблено, а бонус можна переробити лише за допомогою бонусних грошей. тож ми тут так облажалися, що захиталося. т: третю годину пробую відкрити аспу.
Я дійсно не рекомендую це.
It was just because of this casino that I made the credentials here.
slow casino, cheats money with "stuck" bonuses, chat jerks, aspa just in the alley.
so I made a 30e deposit here and got a 200% bonus on top of that, i.e. 90e.
after losing the entire 90e, I made a new deposit of 30 euros the next day.
while looking at the profile, I noticed that there was still 1800e left to recycle the old bonus,
I messaged aspa and they couldn't remove this haunting bonus and all they can do is say sorry.
the best thing here is that you can't withdraw until that bonus has been recycled and the bonus can only be recycled with bonus money. so we got so fucked up here that it swayed. t: for the third hour I try to get the aspa open.
I really don't recommend it.
Ihan vaan tämän kasinon takia tein tänne tunnukset.
hidas kasino, huijaa "jumiin" jääneillä bonuksilla rahat, chatti nykii, aspa ihan kujalla.
eli siis tein tässä 30e talletuksen ja sain 200% bonuksen päälle eli 90e.
hävittyäni koko 90e tein uuden talletuksen seuraavana päivänä 30 euroa.
profiilia katsoessani huomasin että vanhan bonuksen kierrätystä oli vielä 1800e jäljellä,
pistin aspaan viestiä ja he eivät voineet poistaa tätä kummittelevaa bonusta ja he voivat vain pahoitella.
parastahan tässä on se, että nostaa ei voi ennenkuin tuo bonus on kierrätetty ja bonusta voi kierrättää vain bonusrahalla. jotenka kusetetuksihan tässä tultiin niin että heilahtaa. t: kolmatta tuntia koitan saada aspaa auki.
en todellakaan suosittele.
Привіт,
Зараз я дуже здивований, тому що це казино має високий рейтинг. Як правило, бонус закінчується, якщо баланс повністю втрачений, тож чи ваш баланс досяг нуля? Просто хочу переконатися.
Найстрашніше, здається, те, що підтримка не може допомогти.
Якщо ви вважаєте, що ця справа варта того, щоб подати скаргу, зробіть це. Ніколи не буде поганою ідеєю перевірити це через наш центр вирішення проблем.
Hello,
I'm quite surprised now because this casino is highly rated. Normally, the bonus ends if the balance is lost completely, so has your balance reached zero, please? Just want to make sure.
What seems to be the worst is the fact that support is not able to help.
If you think that this case is worth submitting a complaint, kindly do so. It's never a bad idea to check it up through our resolution center.
Так, я не знаю, могло статися, що був пропущений раунд, через який уся річ із бонусом перешкоджала 4 годинам і 4 людям у aspa, і вони просто поскаржилися, що не можуть видалити бонус. Я закрив казино і не рекомендую, у хлопця були проблеми. тому я не можу змусити себе скаржитися, коли це нічого не допомагає.
Yeah, I don't know, it could be that there was a missed round that bugged the whole bonus thing for 4 hours and 4 people in aspa and they just complained that they can't remove the bonus. I closed the casino and I don't recommend it, the guy had some problems. so I can't bring myself to complain when it doesn't help anything.
Joo en tiedä voi olla että sielä joku kesken jäänyt kierros bugannu koko bonustouhun 4h ja 4 henkilöä aspassa ja he vain valittelivat etteivät voi poistaa bonusta. Pistin kasinon kiinni enkä suosittele, kaverilla kans oli jotain ongelmia. joten en jaksa mitään valitusta tehdä kun se ei mitään hyödytä.
Я розумію вашу думку, просто ми додатково розглядаємо скарги як можливість час від часу перевіряти казино, окрім регулярних перевірок, звичайно.
Але, як я кажу, я розумію – без тиску.
I understand your point, it's just that we additionally see the complaints as an opportunity to check upon casinos from time to time aside from the regular checks of course.
But as I say, I understand - no pressure.
На жаль, це казино не є надійним, програвши майже 6 тисяч бразильських реалів, я відразу повернув 1400 бразильських реалів. Я зробив запит на виведення коштів, я не використав жодних бонусів, я просто хотів отримати те, що я заробив по праву, я увійшов до їхнього чату та був дуже погано налаштований працівник, просто без причини вони видалили мій обліковий запис і, що ще гірше, я не отримав те, що вони мені винні, взагалі не грайте в цьому казино, воно нікому не платить!!!
Unfortunately this Casino is not reliable, after losing almost 6 thousand BRL, I recovered 1,400 BRL immediately I made the withdrawal request, I didn't use any bonus, I just wanted to receive what I earned by right, I accessed their chat and was very poorly attended by employee, simply for no reason they deleted my account and what's worse I didn't receive what they owe me, don't play at all in this Casino it doesn't pay anyone!!!
Infelizmente esse Casino não é confiável , depois de perder quase 6 mil BRL, recuperei 1.400 BRL de imediato fiz a solicitação de saque, não usei nenhum bônus, só queria receber o que ganhei de direito , acessei o chat deles e fui muito mal atendido pelo funcionário, simplesmente sem motivo algum excluíram minha conta e que é pior não recebi o que me devem, não joguem de jeito nenhum nesse Casino não paga ninguém!!!
Привіт,
на жаль, я не можу прочитати те, що заявило казино. Але я розглянув вашу скаргу, нам може знадобитися більше інформації, наприклад
«Дякуємо за вашу відповідь, ivansilvestre1970. Чи можете ви повідомити, будь ласка, коли саме ви подали запит на це вилучення коштів?» як вас просила Петронела. Будь ласка, дайте їй відповідь через скаргу .
Hello,
sadly, I can't read what the casino stated. But, I went through your complaint we could use more info, such as
"Thank you for your reply, ivansilvestre1970. Could you please advise when exactly you requested this withdrawal?" as Petronela asked you. Kindly respond to her via the complaint.
У мене була схожа ситуація, але з меншою ціною, з того дня я граю лише на Afun, дуже добре, вони добре платять
I had a similar situation, with less value, since that day I'm only playing at Afun, very good they pay just fine
Tive uma situação semelhante , com menos valor, desde esse dia eu so estou jogando na Afun, muito bom eles pagam certinho
Привіт знову,
а як щодо скріншотів, які я згадав у темі Afun General ? Можливо, ви можете підтримати свої великі переживання, інші мовчать, це не дуже переконливо, вам не здається? 🙂
Hello again,
what about the screenshots I mentioned in the Afun General thread? Maybe you can support your great experiences, the others stay silent, that's not very convincing, don't you think? 🙂
Я не впевнений, чи багато з цих позитивних відгуків надійшли від СПРАВЖНІХ гравців, особливо тому, що НІХТО не згадував про НЕСПРАВЕДЛИВІ ПРИХОВАНІ УМОВИ щодо бонусу за перший депозит.
Я був наляканий, дізнавшись про це, коли запитував мій 2-й набір безкоштовних обертань зі 100 із бонусу на 1-й депозит... ПОТРІБНИЙ ДЕПОЗИТ!
ХТОСЬ згадував цей НЕЧЕСЛИВИЙ ТЕРМІН БОНУСУ?
Якщо в оглядах і коментарях про це НЕ згадується, то я припускаю, що люди вважають, що це НОРМАЛЬНО для рекламної акції, наприклад, 100% бонусний матч + 100FS (20 на день) означатиме, що гравець повинен ДЕПОЗИТ КОЖНОГО ДНЯ, щоб отримати решта FS?!
ГУРУ КАЗИНО: Ви знали про це? Незважаючи на це, я настійно пропоную вам згадати про це в бонусі, перш ніж ви отримаєте багато розлючених гравців, які, як і я, не лише поставили б під сумнів ЧЕСНІСТЬ і КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ; і НАМІР MAGIC RED, але також Casino Guru. чи не так?
I am not sure if many of these positive reviews are from GENUINE players especially as NONE have mentioned the UNFAIR HIDDEN TERMS about the 1st deposit bonus.
I was dismayed to find out when requesting for my 2nd set of free spins out of 100 from the 1st deposit bonus...REQUIRED A DEPOSIT!
Has ANYBODY mentioned this UNFAIR BONUS TERM?
If the reviews and comments DO NOT mention this, then I assumed either people think this is NORMAL for a promotion to say eg 100% bonus match + 100FS (20 per day) would imply that player has to DEPOSIT EACH DAY in order to get the rest of the FS?!
CASINO GURU: Did you know about this? Regardless, I strongly suggest you mention this on the bonus before you get a lot of IRATE players who like myself would not only question the INTEGRITY and CONFLICT OF INTEREST; and INTENT of MAGIC RED but Casino Guru also. Wouldn't you?
Будь ласка, прочитайте мої коментарі щодо НЕСПРАВЕДЛИВОГО ТЕРМІНУ БОНУСУ, який я розкопав.
Please read my comments regarding the UNFAIR BONUS TERM I unearth.
Мені б хотілося, щоб я прочитав ваш коментар, перш ніж робити депозит. Я отримав 1-й депозитний бонус і, програвши його весь, повернувся наступного разу, щоб зіграти свої наступні 20FS, і він сказав, що МЕНІ ПОТРІБНО ДЕПОЗИТИТИ ЗНОВУ, ЩОБ ОТРИМАТИ НАСТУПНІ 20 fs і так далі?!
Бездепозитні бонуси та те, як оператори реагують на них, є чудовим способом оцінити ЧЕСНІСТЬ казино. Тож ТАК тримайтеся подалі від Magic Red!
I wish I read your comment before depositing. I recieved the 1st depsoit bonus and after losing it all, I came back next time to play my next 20FS and thjey said I HAD TO DEPOSIT AGAIN IN ORDER TO RECIEVE THE NEXT 20 fs and so forth?!
No deposit bonuses and how the operators act in response are a great way to asses THE INTEGRITY of a casino. So YES STAY AWAY from Magic Red!
Я не впевнений, чи багато з цих позитивних відгуків надійшли від СПРАВЖНІХ гравців, особливо тому, що НІХТО не згадував про НЕСПРАВЕДЛИВІ ПРИХОВАНІ УМОВИ щодо бонусу за перший депозит.
Я був наляканий, дізнавшись про це, коли запитував мій 2-й набір безкоштовних обертань зі 100 із бонусу на 1-й депозит... ПОТРІБНИЙ ДЕПОЗИТ!
ХТОСЬ згадував цей НЕЧЕСЛИВИЙ ТЕРМІН БОНУСУ?
Якщо в оглядах і коментарях про це НЕ згадується, то я припускаю, що люди вважають, що це НОРМАЛЬНО для рекламної акції, наприклад, 100% бонусний матч + 100FS (20 на день) означатиме, що гравець повинен ДЕПОЗИТ КОЖНОГО ДНЯ, щоб отримати решта FS?!
ГУРУ КАЗИНО: Ви знали про це? Незважаючи на це, я настійно пропоную вам згадати про це в бонусі, перш ніж ви отримаєте багато розлючених гравців, які, як і я, не лише поставили б під сумнів ЧЕСНІСТЬ і КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ; і НАМІР MAGIC RED, але також Casino Guru. чи не так?
I am not sure if many of these positive reviews are from GENUINE players especially as NONE have mentioned the UNFAIR HIDDEN TERMS about the 1st deposit bonus.
I was dismayed to find out when requesting for my 2nd set of free spins out of 100 from the 1st deposit bonus...REQUIRED A DEPOSIT!
Has ANYBODY mentioned this UNFAIR BONUS TERM?
If the reviews and comments DO NOT mention this, then I assumed either people think this is NORMAL for a promotion to say eg 100% bonus match + 100FS (20 per day) would imply that player has to DEPOSIT EACH DAY in order to get the rest of the FS?!
CASINO GURU: Did you know about this? Regardless, I strongly suggest you mention this on the bonus before you get a lot of IRATE players who like myself would not only question the INTEGRITY and CONFLICT OF INTEREST; and INTENT of MAGIC RED but Casino Guru also. Wouldn't you?
Привіт.
Я попрошу своїх колег, які опікуються бонусами, перевірити умови бонусів у казино та зв’яжуся з вами з оновленням.
Просто дивно, що гравці з вашої країни виключені з цього бонусу та казино:
https://casino.guru/Magic-Red-Casino-review#tab=js-tab-bonuses
Я припускаю, що натомість ви отримали неексклюзивний бонус, і правила можуть бути іншими.
Ви можете підтвердити, будь ласка?
Hello there.
I'll ask my colleagues who take care of bonuses to validate bonus conditions with the casino and will get back to you with an update.
It's just odd that players from your country are excluded from this bonus and the casino:
https://casino.guru/Magic-Red-Casino-review#tab=js-tab-bonuses
I'd guess, you were given a non-exclusive bonus instead and the rules may be different.
Can you confirm, please?
По-перше, дякую, що вказали на це!
Я не читав, що виключення для австралійців. Я використовував VPN із Новою Зеландією як місцем розташування... І здається, оператор не знав, що я з Австралії, хоча моя адреса в Австралії.
Про це вона взагалі не згадувала.
Оператор сказав, що я повинен зробити депозит, щоб отримати свій другий набір безкоштовних обертань і кожен набір після цього?! Ви самі можете здогадатися, що вона мала на увазі... З надісланого мною скріншоту...
Мені здається, що вона мала на увазі, що це стандарт для всіх, а не лише ексклюзивна бонусна пропозиція для мене. Тому я такий шокований?!
Вона навіть показала мені деякі T&C, які мене спантеличили, бо я не бачив доречності?!
Firstly thankyou for pointing that out!
I did not read that exclusion for Australians. I was using a VPN with New Zealand as my location... And it seems like the operator did not know I was from Australia even though my address is in Australia.
She did not mention this at all.
Operator said I had to deposit in order to get my second set of free spins and each set thereafter?! You can surmise what she meant yourself... From the screenshot I sent...
For me it seems like she meant this was standard for anybody not just an exclusive bonus offer for me. Hence why I am so shocked?!
She even showed me some T&C which puzzled me cos I didn't see the relevance?!
Деякі казино надають бонуси лише на основі вашої IP-адреси та не перевіряють інформацію, яку ви надали у своєму обліковому записі. У будь-якому випадку, як тільки ви виграєте з бонусу, будьте впевнені, вони перевірять вашу адресу та дізнаються, що ви грали з країни, де бонуси недоступні.
Боюся, що в цьому випадку виграш буде анульовано 😕
Some casinos provide bonuses only based on your IP address and they don't check which information you provided in your account. Anyway, once you win from the bonus, rest assured that they'll check your address and find out that you played from a country where the bonuses aren't available.
I guess the winnings would be voided in that case I'm afraid 😕
Будь-які додаткові коментарі?
Що такого хорошого в цьому казино? 🙂
Any further comments?
What is so good about this casino? 🙂
Пограв там трохи 23 березня, отримав 200% бонус.
Я нічого не виграв, але отримав кілька безкоштовних обертань наступного дня. Я виграв на них і зумів завершити ставку з приблизно 100 євро для отримання готівки. Я щойно надіслав свій паспорт, більше нічого не просили. Обробка цього зняття зайняла пару днів, але врешті-решт приземлилася на мою картку.
Вони існують деякий час і, здається, надійні.
Сайт здається застарілим, хоча на певних слотах вимкнено як параметр автовідтворення, так і тизери, а також часто з’являється попередження, яке перериває ваш процес гри, повідомляє, як довго ви грали тощо. Очевидно, це тому, що правил Великобританії, але я, як клієнт не з Великобританії, не повинен терпіти це.
У той час як бонусні ставки, є багато слотів, в які ви не можете грати, але найгірше те, що кілька абсолютно нормальних слотів для ставок не дають повних 100%, і неможливо сказати, доки ви в них не зіграєте.
Magic Red є частиною Aspire Global, і дуже важливо знати, що якщо ви коли-небудь отримували вітальний бонус від будь-якого з їхніх казино, це позбавить вас права отримати вітальні бонуси від будь-якого з багатьох інших.
Played there a little bit in March 23, got the 200% bonus.
I didn't win anything from it, but got some free spins the following day. I won on those, and managed to complete the wagering with about €100 to cash out. I just sent in my passport and they didn't ask for anything else. This withdrawal took a couple of days to be processed but eventually landed on my card.
They've been around for a while and seem to be reliable.
The site feels dated, though, while on certain slots, both the autoplay option and the teasers are disabled, as well as a warning popping up ever so often, interrupting your gameplay, saying how long you've played etc. This is obviously because of UK rules but I, as a non-UK client, shouldn't have to endure that.
While bonus wagering, there are lots of slots you can't play but what's worse is that several perfectly normal wagering slots doesn't give the full 100% and there is no way to tell untill you've played them.
Magic Red is part of Aspire Global and it is very important to be aware that if you have ever taken a welcome bonus from any of their casinos, it will disqualify you from taking the welcome bonuses from either of their many others.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.